Types of school

|The 18 November |Сыныбы: 7 | |
|Сабақтың тақырыбы |Types of school |
|Жалпы мақсаты |Тақырыпқа қатысты оқушылардың сөздік қорын дамыту,|
| |өздік есімдіктердің қолданылуын меңгеру, |
| |сөйлемдерде қолдана білу. |
|Күтілетін нәтижелер |Тақырыпқа қатысты оқушылар сөздік қорын дамытады, |
| |өздік есімдіктердің қолданылуын меңгеріп, |
| |сөйлемдерде қолдана біледі.. |
|Сабақ түрі | Жаңа сабақты меңгерту. |
|Сабақ әдісі, тапсырмалар |АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен |
| |оқудағы жаңа тәсілдер, оқушылардың жас |
| |ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, көшбасшылық |
|Керекті жабдықтар |Интерак тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты |
| |суреттер, |
|Сабақ барысы: |

|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Сәлемдесу,түгелдеу. |Оқушылар |
| |Ауа-райын сипаттау. |амандасып, |
| |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |сабаққа |
| | |әлірленеді. |
| | | |
|Тұсаукесер | Work in groups. Association to the word “School”|Оқушылар мектеп |
| | |туралы постер |
| | |әзірлейді |
| | | |
| | | |
| |Answer the questions: | |
| |-.What do you think about your school? | |
| |-Who is the principal of our school? | |
| |-When did you start studying at primary school? |Оқушылар |
| |-When did you enter a secondary school? |сұрақтарға жауап|
| |-What subjects do you study? |әзірлейді. |
|Негізгі |Work in group. Give Kazakh equivalents to the |Оқушылар топта |
|бөлім |words on these cards, read and translate them. |берілген |
| |Cлайдтармен жұмыс, сөздіктермен жұмыс |сөздіктерді |
| |1 топ subject, school rules, break, primary |аударып, келесі |
| |school, class,education. |топқа |
| |2 топ timetable, homework, library, secondary |түсіндіреді. |
| |school, grade,knowledge | |
| | |Оқушылар |
| |Work in group. Read the text and translate |берілген мәтінді|
| |1 топ |топта аударып, |
| |2 топ |талқылайды |
| |Work with Reflexive pronouns |келесі топқа |
| |1 task Find sentences with reflexive pronouns |түсіндіреді |
| |2 task Complete these sentences using pronouns | |
| |3 task Complete this advertisement by putting in | |
| |the reflexive pronouns and translate. |Оқушылар |
| | |деңгейлік |
| | |тапсырмаларды |
| | |орындайды. |
|Қорытынды |Work in pairs. Сүрақ жауап |Оқушылар |
| |What are your favourite subjects? |жұпта,топта |
| |How many lessons a day have you got? |диалог |
| |Үйге тапсырма: ех 2р94 new words |құрады.cұрақтарғ|
| |Топтық бағалау |а жауап |
| | |әзірлейді |
| | | |
| | | |
|Кері |-Бүгін мен не үйрендім? |
|байланыс |«Бүгінгі сабақтан әсерім....» рефлексия жазу. |
|(оқушылар |-Маған не ұнады/ұнамады? |
|рефлексиясы|-Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің |
|) | |

-----------------------

School

Ұқсас жұмыстар
Қмж. 7-сынып. "types of schools"
Ормандар мен шөл өсімдіктері, шөлейт және шөл
Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер
Тіктөртбұрыш туралы
Орыс тілінен тапсырмалар
Shokan Ualikhanov is a Kazakh traveller
Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу
Спорт және ойын
Ағылшын тіліндегі зат есім
Жарайсыңдар балалар, енді өздеріңді таныстырыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz