Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Types of school
|The 18 November |Сыныбы: 7 | |
|Сабақтың тақырыбы |Types of school |
|Жалпы мақсаты |Тақырыпқа қатысты оқушылардың сөздік қорын дамыту,|
| |өздік есімдіктердің қолданылуын меңгеру, |
| |сөйлемдерде қолдана білу. |
|Күтілетін нәтижелер |Тақырыпқа қатысты оқушылар сөздік қорын дамытады, |
| |өздік есімдіктердің қолданылуын меңгеріп, |
| |сөйлемдерде қолдана біледі.. |
|Сабақ түрі | Жаңа сабақты меңгерту. |
|Сабақ әдісі, тапсырмалар |АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен |
| |оқудағы жаңа тәсілдер, оқушылардың жас |
| |ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, көшбасшылық |
|Керекті жабдықтар |Интерак тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты |
| |суреттер, |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Сәлемдесу,түгелдеу. |Оқушылар |
| |Ауа-райын сипаттау. |амандасып, |
| |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |сабаққа |
| | |әлірленеді. |
| | | |
|Тұсаукесер | Work in groups. Association to the word “School”|Оқушылар мектеп |
| | |туралы постер |
| | |әзірлейді |
| | | |
| | | |
| |Answer the questions: | |
| |-.What do you think about your school? | |
| |-Who is the principal of our school? | |
| |-When did you start studying at primary school? |Оқушылар |
| |-When did you enter a secondary school? |сұрақтарға жауап|
| |-What subjects do you study? |әзірлейді. |
|Негізгі |Work in group. Give Kazakh equivalents to the |Оқушылар топта |
|бөлім |words on these cards, read and translate them. |берілген |
| |Cлайдтармен жұмыс, сөздіктермен жұмыс |сөздіктерді |
| |1 топ subject, school rules, break, primary |аударып, келесі |
| |school, class,education. |топқа |
| |2 топ timetable, homework, library, secondary |түсіндіреді. |
| |school, grade,knowledge | |
| | |Оқушылар |
| |Work in group. Read the text and translate |берілген мәтінді|
| |1 топ |топта аударып, |
| |2 топ |талқылайды |
| |Work with Reflexive pronouns |келесі топқа |
| |1 task Find sentences with reflexive pronouns |түсіндіреді |
| |2 task Complete these sentences using pronouns | |
| |3 task Complete this advertisement by putting in | |
| |the reflexive pronouns and translate. |Оқушылар |
| | |деңгейлік |
| | |тапсырмаларды |
| | |орындайды. |
|Қорытынды |Work in pairs. Сүрақ жауап |Оқушылар |
| |What are your favourite subjects? |жұпта,топта |
| |How many lessons a day have you got? |диалог |
| |Үйге тапсырма: ех 2р94 new words |құрады.cұрақтарғ|
| |Топтық бағалау |а жауап |
| | |әзірлейді |
| | | |
| | | |
|Кері |-Бүгін мен не үйрендім? |
|байланыс |«Бүгінгі сабақтан әсерім....» рефлексия жазу. |
|(оқушылар |-Маған не ұнады/ұнамады? |
|рефлексиясы|-Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің |
|) | |
-----------------------
School
|Сабақтың тақырыбы |Types of school |
|Жалпы мақсаты |Тақырыпқа қатысты оқушылардың сөздік қорын дамыту,|
| |өздік есімдіктердің қолданылуын меңгеру, |
| |сөйлемдерде қолдана білу. |
|Күтілетін нәтижелер |Тақырыпқа қатысты оқушылар сөздік қорын дамытады, |
| |өздік есімдіктердің қолданылуын меңгеріп, |
| |сөйлемдерде қолдана біледі.. |
|Сабақ түрі | Жаңа сабақты меңгерту. |
|Сабақ әдісі, тапсырмалар |АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен |
| |оқудағы жаңа тәсілдер, оқушылардың жас |
| |ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, көшбасшылық |
|Керекті жабдықтар |Интерак тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты |
| |суреттер, |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Сәлемдесу,түгелдеу. |Оқушылар |
| |Ауа-райын сипаттау. |амандасып, |
| |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |сабаққа |
| | |әлірленеді. |
| | | |
|Тұсаукесер | Work in groups. Association to the word “School”|Оқушылар мектеп |
| | |туралы постер |
| | |әзірлейді |
| | | |
| | | |
| |Answer the questions: | |
| |-.What do you think about your school? | |
| |-Who is the principal of our school? | |
| |-When did you start studying at primary school? |Оқушылар |
| |-When did you enter a secondary school? |сұрақтарға жауап|
| |-What subjects do you study? |әзірлейді. |
|Негізгі |Work in group. Give Kazakh equivalents to the |Оқушылар топта |
|бөлім |words on these cards, read and translate them. |берілген |
| |Cлайдтармен жұмыс, сөздіктермен жұмыс |сөздіктерді |
| |1 топ subject, school rules, break, primary |аударып, келесі |
| |school, class,education. |топқа |
| |2 топ timetable, homework, library, secondary |түсіндіреді. |
| |school, grade,knowledge | |
| | |Оқушылар |
| |Work in group. Read the text and translate |берілген мәтінді|
| |1 топ |топта аударып, |
| |2 топ |талқылайды |
| |Work with Reflexive pronouns |келесі топқа |
| |1 task Find sentences with reflexive pronouns |түсіндіреді |
| |2 task Complete these sentences using pronouns | |
| |3 task Complete this advertisement by putting in | |
| |the reflexive pronouns and translate. |Оқушылар |
| | |деңгейлік |
| | |тапсырмаларды |
| | |орындайды. |
|Қорытынды |Work in pairs. Сүрақ жауап |Оқушылар |
| |What are your favourite subjects? |жұпта,топта |
| |How many lessons a day have you got? |диалог |
| |Үйге тапсырма: ех 2р94 new words |құрады.cұрақтарғ|
| |Топтық бағалау |а жауап |
| | |әзірлейді |
| | | |
| | | |
|Кері |-Бүгін мен не үйрендім? |
|байланыс |«Бүгінгі сабақтан әсерім....» рефлексия жазу. |
|(оқушылар |-Маған не ұнады/ұнамады? |
|рефлексиясы|-Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің |
|) | |
-----------------------
School
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz