Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
1986 ж. Желтоқсан оқиғасы
Ақтөбе қаласы, Шалқар ауданы
№8 жалпы орта білім беретін мектептің
тарих пәні мұғалімі
Жұбаева Акнур Онаевна
|Сыныбы: 9 «а» |пәні: қазақстан тарихы |
|Тақырып |§45-46. 1986 ж. Желтоқсан оқиғасы |
|Мақсаты |Қазақстандағы 1986 ж Желтоқсан оқиғаларының себептері,салдары |
| |туралы түсінік беру; |
| |Желтоқсан оқиғасының қазақ халқының шынайы ұлттық санасының |
| |оянуы мен тәуелсіздікке қол жеткізудегі тарихи рөлін көрсету. |
| |Желтоқсан құрбандарын еске ала отырып,халық бостандығы мен |
| |елдігі үшін күрескен сол үшін құрбан болған ағалар ерлігіне |
| |құрметпен қарауға тәрбиелеу; |
| |Желтоқсан оқиғасының қазақ халқы тарихында бұдан бұрын |
| |ұлт-азаттық көтерілістермен сабақтастық байланысын және алып |
| |империя Кеңес Одағының күйреуіне тигізген ықпалын түсіндіру; |
|Кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |Ресурс |
| | | |тар |
|Ұйымдастыру|А) оқушылармен амандасу |Сәлемдесу | |
|(3мин) |Б) сабақ қатысымын тексеру | | |
| |В) топқа бөлу(психологиялық |Өз тобын табу | |
| |тренинг «Сәлемдесу») |І топ. «Жас тұлпар» | |
| | |ІІ топ «Қазақ халқын | |
| | |қорғаушылар одағы» | |
| | |ІІІ топ «Жас ұлан» | |
| | |ІV топ «Сары Арқа» | |
|Үй |«Лездеме сұрақтар» арқылы |Оқушылар сұрақтарға жауап |оқулық |
|тапсырмасын|Экологиялық проблемалар |бере отырып өздеріне ұпай | |
|сұрау (8 |тақырыбын сұрау |жинайды | |
|мин) | | | |
| «ой |1. тәуелсіздік дегеніміз не? |Оқушылар сұрақ бойынша ой | |
|шақыру» |2. ұлт-азаттық көтеріліс деп? |қорытынды айтады | |
|(2 мин) |3. Желтоқсан оқиғасы дегеніміз| | |
| |не? | | |
| Жаңа |Нені меңгеру керек: | |оқулықд|
|тақырыпты |1. Бетбұрыс алдында |Мәтінмен жұмыс |әптер |
|түсіндіру |қалыптасқан жағдайлар. | | |
|(7 мин) |2. Демократияшыл жастар | | |
| |қозғалысының себептері мен | | |
| |басталуы. | | |
| |3. Желтоқсан оқиғасының | | |
| |сипаты. | | |
| |4. Жаппай жазалау. | | |
| |5. Желтоқсан оқиғасының тарихи| | |
| |маңызы. | | |
|Мағынаны тану |
|Топтық |«Ғылыми зерттеулерге жол ашық» |Берілген тапсырма |Оқулық, |
|жұмыс |І топ. Желтоқсан қозғалысының |бойынша бірлесіп |дәптер, |
|(15 мин) |себептерін сарала (сызба) |жұмыс жасап, постер|плакат, |
| |ІІ топ Желтоқсан оқиғасының тарихи |қорғау |бояулар |
| |маңызын 1916ж. Ұлт-азаттық | | |
| |көтерілістің тарихи Маңызымен | | |
|Постер |салыстыр (Венн диаграммасы) | | |
|қорғау |ІІІ топ 1986 жылдың 17-18 | | |
| |желтоқсанында болған оқиғаны | | |
| |әңгімелеп, үзінді келтіру. | | |
| |Бұрқасын-86 операциясын түсіндір | | |
| |ІV топ. Желтоқсан оқиғасының | | |
| |мазмұнын сатымен көрсет. | | |
| |Тарихи тұлғаны таны | | |
| |І топқа сұрақ. Қазақ КСР қылмыстық | | |
| |кодексінің 65-бабы бойынша 15 жылға | | |
| |бас бостандығынан айырылсын және | | |
| |жазаның ең ауыр түрі өлім жазасына |Оқушылар алған | |
| |кесілсін деп кімге айып тағылды? |білімін нақтылау | |
| |ІІ топқа сұрақ. 1990 ж бейбітшілік |мақсатында | |
| |қорғау ісі жөніндегі халықаралық |тапсырманы ашып | |
| |Нобель сыйлығының иегері, Ресей |орындайды | |
| |федерациясының президенттігіне | | |
| |үміткер болып,сайлауға өз | | |
| |кандидатурасын ұсынған кім? | | |
| |ІІІ топқа сұрақ. 40 жылдан астам | | |
| |Қазақстан өкіметінің,Республика | | |
| |партия ұйымының басшылығында | | |
| |болып,КОКП ОК саяси бюро мүшелігіне | | |
| |дейін көтерілген кім? | | |
| |ІV топқа сұрақ. КОКП-ның Ульяновск | | |
| |обкомының 1-ші хатшысы болып | | |
| |істеген, республикада еңбек етпеген,| | |
| |халыққа мүлдем бейтаныс кім еді? | | |
| |Даталармен жұмыс | | |
| |І топ. 22.09.1989 жыл |Оқушылар берілген | |
|«алты |ІІ топ. 25.10.1990 жыл |жыл бойынша болған | |
|қалпақ» |ІяІІ топ. 10.12.1991 жыл |оқиғаны тауып, оны | |
|әдісі |ІV топ. 16.12.1991жыл |қалпақ бойынша | |
| | |қорытындылайды | |
|қорытындылау |
|Рефлексия |бүгінгі сабақтан не білгендігін, не | бүгінгі сабақтан |Дәптер |
|(6 мин) |үйренгендігін, тілегін жазғызу. |не білгендігін, не | |
|«екі | |үйренгендігін, | |
|жұлдыз, бір| |тілегін жазады. | |
|тілек» | | | |
|Бағалау (3 |3 шапалақ |
|мин) | |
|Үйге тапсырма беру (1 мин) |Мен елімнің болашағын қалай елестете|
| |аламын? Эссе жазып келу. |
№8 жалпы орта білім беретін мектептің
тарих пәні мұғалімі
Жұбаева Акнур Онаевна
|Сыныбы: 9 «а» |пәні: қазақстан тарихы |
|Тақырып |§45-46. 1986 ж. Желтоқсан оқиғасы |
|Мақсаты |Қазақстандағы 1986 ж Желтоқсан оқиғаларының себептері,салдары |
| |туралы түсінік беру; |
| |Желтоқсан оқиғасының қазақ халқының шынайы ұлттық санасының |
| |оянуы мен тәуелсіздікке қол жеткізудегі тарихи рөлін көрсету. |
| |Желтоқсан құрбандарын еске ала отырып,халық бостандығы мен |
| |елдігі үшін күрескен сол үшін құрбан болған ағалар ерлігіне |
| |құрметпен қарауға тәрбиелеу; |
| |Желтоқсан оқиғасының қазақ халқы тарихында бұдан бұрын |
| |ұлт-азаттық көтерілістермен сабақтастық байланысын және алып |
| |империя Кеңес Одағының күйреуіне тигізген ықпалын түсіндіру; |
|Кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |Ресурс |
| | | |тар |
|Ұйымдастыру|А) оқушылармен амандасу |Сәлемдесу | |
|(3мин) |Б) сабақ қатысымын тексеру | | |
| |В) топқа бөлу(психологиялық |Өз тобын табу | |
| |тренинг «Сәлемдесу») |І топ. «Жас тұлпар» | |
| | |ІІ топ «Қазақ халқын | |
| | |қорғаушылар одағы» | |
| | |ІІІ топ «Жас ұлан» | |
| | |ІV топ «Сары Арқа» | |
|Үй |«Лездеме сұрақтар» арқылы |Оқушылар сұрақтарға жауап |оқулық |
|тапсырмасын|Экологиялық проблемалар |бере отырып өздеріне ұпай | |
|сұрау (8 |тақырыбын сұрау |жинайды | |
|мин) | | | |
| «ой |1. тәуелсіздік дегеніміз не? |Оқушылар сұрақ бойынша ой | |
|шақыру» |2. ұлт-азаттық көтеріліс деп? |қорытынды айтады | |
|(2 мин) |3. Желтоқсан оқиғасы дегеніміз| | |
| |не? | | |
| Жаңа |Нені меңгеру керек: | |оқулықд|
|тақырыпты |1. Бетбұрыс алдында |Мәтінмен жұмыс |әптер |
|түсіндіру |қалыптасқан жағдайлар. | | |
|(7 мин) |2. Демократияшыл жастар | | |
| |қозғалысының себептері мен | | |
| |басталуы. | | |
| |3. Желтоқсан оқиғасының | | |
| |сипаты. | | |
| |4. Жаппай жазалау. | | |
| |5. Желтоқсан оқиғасының тарихи| | |
| |маңызы. | | |
|Мағынаны тану |
|Топтық |«Ғылыми зерттеулерге жол ашық» |Берілген тапсырма |Оқулық, |
|жұмыс |І топ. Желтоқсан қозғалысының |бойынша бірлесіп |дәптер, |
|(15 мин) |себептерін сарала (сызба) |жұмыс жасап, постер|плакат, |
| |ІІ топ Желтоқсан оқиғасының тарихи |қорғау |бояулар |
| |маңызын 1916ж. Ұлт-азаттық | | |
| |көтерілістің тарихи Маңызымен | | |
|Постер |салыстыр (Венн диаграммасы) | | |
|қорғау |ІІІ топ 1986 жылдың 17-18 | | |
| |желтоқсанында болған оқиғаны | | |
| |әңгімелеп, үзінді келтіру. | | |
| |Бұрқасын-86 операциясын түсіндір | | |
| |ІV топ. Желтоқсан оқиғасының | | |
| |мазмұнын сатымен көрсет. | | |
| |Тарихи тұлғаны таны | | |
| |І топқа сұрақ. Қазақ КСР қылмыстық | | |
| |кодексінің 65-бабы бойынша 15 жылға | | |
| |бас бостандығынан айырылсын және | | |
| |жазаның ең ауыр түрі өлім жазасына |Оқушылар алған | |
| |кесілсін деп кімге айып тағылды? |білімін нақтылау | |
| |ІІ топқа сұрақ. 1990 ж бейбітшілік |мақсатында | |
| |қорғау ісі жөніндегі халықаралық |тапсырманы ашып | |
| |Нобель сыйлығының иегері, Ресей |орындайды | |
| |федерациясының президенттігіне | | |
| |үміткер болып,сайлауға өз | | |
| |кандидатурасын ұсынған кім? | | |
| |ІІІ топқа сұрақ. 40 жылдан астам | | |
| |Қазақстан өкіметінің,Республика | | |
| |партия ұйымының басшылығында | | |
| |болып,КОКП ОК саяси бюро мүшелігіне | | |
| |дейін көтерілген кім? | | |
| |ІV топқа сұрақ. КОКП-ның Ульяновск | | |
| |обкомының 1-ші хатшысы болып | | |
| |істеген, республикада еңбек етпеген,| | |
| |халыққа мүлдем бейтаныс кім еді? | | |
| |Даталармен жұмыс | | |
| |І топ. 22.09.1989 жыл |Оқушылар берілген | |
|«алты |ІІ топ. 25.10.1990 жыл |жыл бойынша болған | |
|қалпақ» |ІяІІ топ. 10.12.1991 жыл |оқиғаны тауып, оны | |
|әдісі |ІV топ. 16.12.1991жыл |қалпақ бойынша | |
| | |қорытындылайды | |
|қорытындылау |
|Рефлексия |бүгінгі сабақтан не білгендігін, не | бүгінгі сабақтан |Дәптер |
|(6 мин) |үйренгендігін, тілегін жазғызу. |не білгендігін, не | |
|«екі | |үйренгендігін, | |
|жұлдыз, бір| |тілегін жазады. | |
|тілек» | | | |
|Бағалау (3 |3 шапалақ |
|мин) | |
|Үйге тапсырма беру (1 мин) |Мен елімнің болашағын қалай елестете|
| |аламын? Эссе жазып келу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz