Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тригонометриялық теңдеулер мен теңсідіктер шешу

ӘҚЦ отырысында қаралды
«Бекітемін»
Хаттама №__________
Директордың оқу ісі
«_____» ____________201ж
жөніндегі орынбасары
Төрайымы Калтаева Б.А.
Казбаева Д. М. __________

«Математика» пәнінен
теориялық - ашық
сабақтың әдістемелік талдауы

Тақырыбы:
«Тригонометриялық теңдеулер мен теңсідіктер шешу»

Мамандығы: «Емдеу ісі»
Курсы: I
Семестр:I
Өткізген: «Математика, физик» пәнінің II категория дәрежесіндегі
оқытушысы Алжаппарова А.Е.

Тобы: 19 ФКк 1 тобы
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді
шешу.
Сабақтың мақсаты:

1). Білімділік:Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде
оқушылардың алған білімдерін пысықтау, қортындылау және бекіту.
2)Дағды машығын ұйымдастыру: Математикалық тілде еркін сөйлеуге,
нақтылау және ойлау жылдамдығын арттыру.
3).Тәрбиелік:Мамандығына деген сүйіспеншілігін, шыдамдылық пен
төзімділікке тәрбиелеу.
Мамандығына қойылатын талаптар:
Не білу керек: тригонометриялық теңдеулердің, теңсіздіктердің
қасиеттерін, мәндерін, формулаларын,таңбаларын.
Не жасай білу керек: тригонометрия формулаларын, қасиеттерін, таблица,
графиктерін дұрыс пайдалана есеп шығара,сыза білу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес интелекті шоу сабақ.
Өтілу түрі: қортынды сабақ, сайыс « Мен топ лидерімін»
Оқыту әдісі: ұжымдық оқыту, деңгейлеп саралап оқыту.
Пән аралық байланыс: әдебиет, дене шынықтыру, физик, медицина.
Көрнекілігі: таблицалар, формулалар, карточка, білімін бағалау парағы.
Сабақтың жабдықталуы: интерактивный тақта, компьютер.
Әдебиеттер:
«Математикадан конкурстық есептер жинағы» автор:З. Мендіғарина,
«ЕНТ есептер тринажер жинағы» автор: И.П.Рустюмова С.Т. Рустюмова,
«Алгебра және анализ бастамалары» автор Н.А.Калмагоров.

Сабақтың өту барысы:
I. Ұйымдастыру кезең.
Сабақтың мақсатың айту – 3 мин
II. Бүгінгі біздің сабағымыз оқушылар білімдерін тексеру.
« Мен топ лидерімен» деп аталады, сайыс түрінде өтеді. Ол мынадай
кезендерден тұрады:
I. Кезең « Бой сергіту» 10мин
II. Кезең « Полиглот» 10 мин
III. Кезең « Ғажайып жетілік» 22 мин
IV. Кезең « Жүйрік» тест 15 мин
V. Кезең « Бапкер» 5 мин
VI. Кезең « Мәреге жету» 5 мин
VII. Кезең « Жұмбақтас» 15 мин
Сіздер Қосымша№1 бақылау парағына 6 кезең бойы алған ұпайларыңызды
балмен бағалап жазып отырасыздар. Кім көп ұпай алса, сол « Жұмбақтас»
ойынын ойнап женіп шықса «Мен топ лидерімін» деген марапатқа ие болады.

Сайыстың мазмұны.
Ι.Кезен « Бой сергіту»
Әр қатарға 5 сұрақтар қойылады, ойланбастан тез жауап беріп, көп ұпай
жинауға тырысады.
I.топқа:
1. 1 радиан бұрышы деген не?
2. y= sin x функциясына кері функция қалай аталады?
3. y= sin x Функциясының анықталу обылысы қай аралықта тиісті?
4. Түбір туралы теореманы тұжырымда.
5. tq П тін мәні неге тең?
4
II.топқа:
6. y=ar cos x функциясы тақ па, жұп па?
7. π саны қандай сан?
8. sin x=0 теңдеуінін шешімі қандай?
9. y= sin x функциясының ΙΙ ширектегі таңбасы қандай?
10. tq П тін мәні неге тең?
3
ΙΙ. Кезең « Полиглот» Есептің шешімін үш тілде айту ( қазақ, орыс,
ағылшын).
Бұрыштың шамасын градустық өлшеуішпен өрнектеп көрсет.
а) П рад =180º ж) П рад а) 2П рад

ә) 3П з)рад 5П рад

5 2
б) П рад и) П рад
в) П рад к) П рад
4 6
4,8 3
ғ) П рад л) П рад
4,5 2
д) 2П рад м) 3П рад
е) 2 П рад н) 5П рад
4 2
3 6

III кезең « Ғажайып жетілік» -кітап бойынша өздік жұмыс жүргізу. Бұл сан
қасиетті сан, мысалы: жеті қазына, жеті ғалым, жеті ата, жеті күн, т.с.с.
1.2.3.4.5.6.7 ұпайды таңдап кітаптағы белгіленген мынадай 77 беттегі:№137
(а),(б) №139 (б),(в) №142 (а),(б) №145 (а),(б) №159 (а),(б) №169 (б),(в)
№175(а),(г)есептерді шығарып және тақтаға шығып жазған оқушыға 7 ұпай
қосылады. Орнында шығарғаны үшін 3 ұпай алады.

IV кезең «Жүйрік» тест жұмысы.

А деңгей В
деңгей
1. Теңдеуді шеш: 3tg х-√3=0 1. Теңдеуді шеш 2 sin х + √2
= 0
3
а) х= П +3 П k ,kєz
2
n+1

а) x = (-1) √2+ П k, kєz

n+1
б) х= П + П k ,kєz   б) x = (-1)
П + П k, kєz
3
4

n+1
в) х= П + 2 П k ,kєz в) x =(-1)
П + П k, kєz

2
2. Теңдеуді шеш. 2. Теңдеуді шеш.
sin х = - 1 2 cos x
sin х 3х = sin 4х + 1
2

K +1
а) х=(-1) П + П n, nєz а) х = П + П
n, nєz
6
2
K +1
б) х=(-1) П + П n, nєz б) х = П + П
n, nєz
2
4
K +1
в) х=(-1) П + П n, nєz в) х = П +
П + П n, nєz
2
4
3.Теңсіздікті шеш 3.Теңсіздікті шеш
3ctq(П +Х )>-√3 3 sin х - х
≥ 2
6 2
4
а) – П +2 П n; П +2 П n, nєz

б) – П + П n; П +2 П n, nєz а) П + П n; n + 2 П
n, nєz
2 3
в) П +2 П n; П +2 П n, nєz б) 2 П + 2 П n; n+2 П
n, nєz
3
в) 2
П + 2 П n; П + 2 П n, nєz

3
С деңгейі
1. Теңдеуді шеш
3 tq²х - 8 cos²х +1=0 а) х =+ П + П n, х
= - П + П n, nєz

4 4
б) – П + П n; П +2 П n, nєz в) 2 П + 2 П n; П
+ 2 П n, nєz
3

2. Теңдеуді шеш:
2 cos²х+5 sin х-4=0
а) (-1)к П + П k, кєz б) (-1)к П + П k, кєz
в) (-1)к П + П k, кєz
6
2
3. Теңсіздікті шеш
сos П cosх – sinх sin П <- √3 а) 7 П + 2 П n; 7 П +
2 П n, nєz
3 8 4
4
б) 17 П + 2 П n; 25 П + 2 П n, nєz в) П + 2 П n; 5 П
+ 2 П n, nєz
24 24
4 24

| Тест |Тест жауаптары |
|тапсырмалары | |
| |1 |2 |3 |
|А деңгейі |А |А |А |
|В деңгейі |Б |Б |В |
|С деңгейі |А |А |Б |
| | | | |

Тапсырманың нешеуі дұрыс сонша ұпай қойылады.
V.Кезең «Бапкер» - ауызша сұрақтарға жауап беру 4 тапсырма.
Теңдеулерді қандай жолмен шығарылатынын ауызша орындау.
1) 2 сos2 х + сos х-1=0 (квадрат теңдеуге келтіру арқылы)
2) 2 sin х+ сos х=0 (бірінші ретті біртекті теңдеуді шешу әдісімен, яғни
теңдеудің екі жағын да сos х-ке бөлу керек)
3) 2сos х ∙ сos х = сos х (көбейткіштерге жіктеу арқылы шешу керек)
4) сos х + sin х = √2 (көмекші аргумент енгізу арқылы шешу керек)
VІ.Кезең «Мәреге жету». Енді бағалау парағындағы ұпайларыңды санап, егер
кімде – кім 20-30 ұпай алса, «5», 15-20 ұпай алса «4» және 1-15 ұпай алса
«3» қойылады.
VІІ. Кезең. Енді тақырыпты қорытындылай келе «Жұмбақтас» ойынын ойнайық.
Бұл ойынға 5 кезеңде ең көп ұпай жинаған оқушы шығып есептер шығарады.
«Темір қақпа» тапсырмасы.
Теңдеуді шеш.
а) sin 5х = - sin х
«Күміс қақпа» тапсырмасы.
а) 2 sin 2 х + sin х = 0
«Алтын қақпа» тапсырмасы.
Теңдеуді және теңсіздікті шеш:
а) 4 sin2 х + 11sin х – 3 = 0
б) sin П сos х + сos П sin х< -√2
4 4 2
«Жұмбақтас» ойынның ең ақырғы кезеңінде жеңіп шыққан «Мен топ лидерімен»
атанып отырған жеңімпаз оқушы марапатталды.
VІІІ. Үй тапсырмасы. 2мин
Оқушылар білімін бағалау парағы Косымша №1
|Фамилиясы Аты |
|№ |Тапсырмалар |Ұпай саны |
|1 |Бой сергіту | |
|2 |Полиглот | |
|3 |Ғажайып жетілік | |
|4 |Жүйрік тест | |
|5 |Бапкер | |
|6 |Мәреге жету | |
| |Қорытынды ұпайлар саны /Баға | |

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы
Тригонометриялық теңдеулер
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер
Теңдеуге есептер шешу
Кері тригонометриялық функциялар
Сағат саны
Модуль таңбасы бар тригонометриялық теңдеулерді шешу
Тақырып Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Пәндер