Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тақырыбындағы теориялық-ашық сабақтың әдістемелік талдауы (Емдеу ісі, I курс)

ӘҚЦ отырысында қаралды «Бекітемін»

Хаттама № Директордың оқу ісі

«» 201ж жөніндегі орынбасары

Төрайымы Калтаева Б. А. Казбаева Д. М.

«Математика» пәнінен

теориялық - ашық

сабақтың әдістемелік талдауы

Тақырыбы:

«Тригонометриялық теңдеулер мен теңсідіктер шешу»

Мамандығы: «Емдеу ісі»

Курсы: I

Семестр:I

Өткізген: «Математика, физик» пәнінің II категория дәрежесіндегі оқытушысы Алжаппарова А. Е.

Тобы: 19 ФКк 1 тобы

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу.

Сабақтың мақсаты:

1) . Білімділік: Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде оқушылардың алған білімдерін пысықтау, қортындылау және бекіту.

2) Дағды машығын ұйымдастыру: Математикалық тілде еркін сөйлеуге, нақтылау және ойлау жылдамдығын арттыру.

3) . Тәрбиелік: Мамандығына деген сүйіспеншілігін, шыдамдылық пен төзімділікке тәрбиелеу.

Мамандығына қойылатын талаптар:

Не білу керек: тригонометриялық теңдеулердің, теңсіздіктердің қасиеттерін, мәндерін, формулаларын, таңбаларын.

Не жасай білу керек: тригонометрия формулаларын, қасиеттерін, таблица, графиктерін дұрыс пайдалана есеп шығара, сыза білу.

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес интелекті шоу сабақ.

Өтілу түрі: қортынды сабақ, сайыс « Мен топ лидерімін»

Оқыту әдісі: ұжымдық оқыту, деңгейлеп саралап оқыту.

Пән аралық байланыс: әдебиет, дене шынықтыру, физик, медицина.

Көрнекілігі: таблицалар, формулалар, карточка, білімін бағалау парағы.

Сабақтың жабдықталуы: интерактивный тақта, компьютер.

Әдебиеттер:

«Математикадан конкурстық есептер жинағы» автор:З. Мендіғарина,

«ЕНТ есептер тринажер жинағы» автор: И. П. Рустюмова С. Т. Рустюмова,

«Алгебра және анализ бастамалары» автор Н. А. Калмагоров.

Сабақтың өту барысы:

  1. Ұйымдастыру кезең.

Сабақтың мақсатың айту - 3 мин

II. Бүгінгі біздің сабағымыз оқушылар білімдерін тексеру. « Мен топ лидерімен» деп аталады, сайыс түрінде өтеді. Ол мынадай кезендерден тұрады:

  1. Кезең « Бой сергіту» 10мин
  2. Кезең « Полиглот» 10 мин
  3. Кезең « Ғажайып жетілік» 22 мин
  4. Кезең « Жүйрік» тест 15 мин
  5. Кезең « Бапкер» 5 мин
  6. Кезең « Мәреге жету» 5 мин
  7. Кезең « Жұмбақтас» 15 мин

Сіздер Қосымша№1 бақылау парағына 6 кезең бойы алған ұпайларыңызды балмен бағалап жазып отырасыздар. Кім көп ұпай алса, сол « Жұмбақтас» ойынын ойнап женіп шықса «Мен топ лидерімін» деген марапатқа ие болады.

Сайыстың мазмұны.

Ι. Кезен « Бой сергіту»

Әр қатарға 5 сұрақтар қойылады, ойланбастан тез жауап беріп, көп ұпай жинауға тырысады.

I. топқа:

  1. 1 радиан бұрышы деген не?
  2. y= sin x функциясына кері функция қалай аталады?
  3. y= sin x Функциясының анықталу обылысы қай аралықта тиісті?
  4. Түбір туралы теореманы тұжырымда.
  5. tqПтін мәні неге тең?

4

II. топқа:

  1. y=ar cos x функциясы тақ па, жұп па?
  2. π саны қандай сан?
  3. sin x=0 теңдеуінін шешімі қандай?
  4. y= sin x функциясының ΙΙ ширектегі таңбасы қандай?
  5. tqПтін мәні неге тең?

3

ΙΙ. Кезең « Полиглот» Есептің шешімін үш тілде айту ( қазақ, орыс, ағылшын) .

Бұрыштың шамасын градустық өлшеуішпен өрнектеп көрсет.

а) П рад =180º ж) П рад а) 2П рад

ә) 3 П з) рад 5 П рад

5 2

б) П рад и) П рад в) П рад к) П рад

4 6 4, 8 3

ғ) П рад л) П рад

4, 5 2

д) 2 П рад м) 3 П рад е) 2 П рад н) 5 П рад

4 2 3 6

III кезең « Ғажайып жетілік» -кітап бойынша өздік жұмыс жүргізу. Бұл сан қасиетті сан, мысалы: жеті қазына, жеті ғалым, жеті ата, жеті күн, т. с. с. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7 ұпайды таңдап кітаптағы белгіленген мынадай 77 беттегі:№137 (а), (б) №139 (б), (в) №142 (а), (б) №145 (а), (б) №159 (а), (б) №169 (б), (в) №175(а), (г) есептерді шығарып және тақтаға шығып жазған оқушыға 7 ұпай қосылады. Орнында шығарғаны үшін 3 ұпай алады.

IV кезең «Жүйрік» тест жұмысы.

А деңгей В деңгей

1. Теңдеуді шеш : 3tg х -√3=0 1. Теңдеуді шеш 2 sin х + √2 = 0

3

а) х= П +3 П k, kєz

2 n+1

а) x = (-1) √2+ П k, kєz

n+1

б) х= П + П k, kєz б) x = (-1) П + П k, kєz

3 4

n+1

в) х= П + 2 П k, kєz в) x =(-1) П + П k, kєz

2

2. Теңдеуді шеш. 2. Теңдеуді шеш.

sin х = - 1 2 cos x sin х 3х = sin 4х + 1

2

K +1

а) х=(-1) П + П n, nєz а) х = П + П n, nєz

6 2

K +1

б) х=(-1) П + П n, nєz б) х = П + П n, nєz

2 4

K +1

в) х=(-1) П + П n, nєz в) х = П + П + П n, nєz

2 4

3. Теңсіздікті шеш 3. Теңсіздікті шеш

3ctq( П + Х ) >-√3 3 sin х - х ≥ 2

6 2 4

а) - П +2 П n; П +2 П n, nєz

б) - П + П n; П +2 П n, nєz а) П + П n; n + 2 П n, nєz

2 3

в) П +2 П n; П +2 П n, nєz б) 2 П + 2 П n; n+2 П n, nєz

3

в) 2 П + 2 П n; П + 2 П n, nєz

3

С деңгейі

1. Теңдеуді шеш

3 tq²х - 8 cos²х +1=0 а) х =+ П + П n, х = - П + П n, nєz

4 4

б) - П + П n; П +2 П n, nєz в) 2 П + 2 П n; П + 2 П n, nєz

3

2. Теңдеуді шеш:

2 cos²х+5 sin х-4=0

а) (-1) к П + П k, кєz б) (-1) к П + П k, кєz в) (-1) к П + П k, кєz

6 2

3. Теңсіздікті шеш

сos П cosх - sinх sin П <- √3 а) 7 П + 2 П n; 7 П + 2 П n, nєz

3 8 4 4

б) 17 П + 2 П n; 25 П + 2 П n, nєz в) П + 2 П n; 5 П + 2 П n, nєz

24 24 4 24

Тест тапсырмалары
Тест жауаптары
1
2
3
Тест тапсырмалары:

А деңгейі

В деңгейі

С деңгейі

Тест жауаптары:

А

Б

А

А

Б

А

А

В

Б

Тест тапсырмалары:
Тест жауаптары:

Тапсырманың нешеуі дұрыс сонша ұпай қойылады.

V. Кезең «Бапкер» - ауызша сұрақтарға жауап беру 4 тапсырма.


Ұқсас жұмыстар
Математика пәнінен конус тақырыбы бойынша емдеу ісі мамандығы студенттеріне арналған теориялық ашық сабақтың әдістемелік талдауы
10-сыныпқа арналған тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді қорытындылау сабағы
Функция қасиеттерін қолдана отырып теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері
10-сыныпқа арналған Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу сабақ жоспары
Кері тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер: қасиеттері және шешу әдістері
Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері - қорытынды сабақ жоспары
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
10-сынып: Тригонометриялық теңдеулер мен жүйелерді шешу сабағының жоспары
Біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру: тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер бойынша сабақтың технологиялық картасы
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері: бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz