Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әлеуметтік педагогтын 2014-2015 оку жылына арналган жылдык жумыс жоспары

Бекiтемiн:

[pic]

[pic]

- Оқумен, тәрбиемен байланысты мәселелер бойынша отбасыға, балаға
әлеуметтік – педагогикалық көмекті және қолдауды қамтамасыз ету, баланың
дамуына кері әсер ететін себептерді жою.
- Оқушының тарапынан қандайда бір құқық бұзушылықты болдырмайтын оқудың
және бос уақытты өткізудің ең тиімді түрін таңдауда әлеуметтік тәуекел
топтағы балаларға көмектесуді ұйымдастыру.

[pic]

1. Оқушылардың қызығушылықтарын және қажеттіліктерін, қиындықтар мен
проблемаларын, мінез – құлығында және дамуда ауытқуды, әлеуметтік ортаға
бейімделуді анықтау.
2. Әлеуметтік педагогикалық көмекті және қолдауды қажет ететін оқушыларға
уақытылы көмек көрсету.
3. Әлеуметтік ынтаны дамытуға, әлеуметтік бағдарламалар және жобаларды іске
асыруға бағытталған іс – шаралар ұйымдастыру.
4. Сабақтан тыс уақытта оқушының дарыны, ой және дене қабілеттерінің
дамуына жағдайлар жасау.
5. Жеке тұлғаның мектепте, отбасыда, қоршаған әлеуметтік ортада
психологиялық жалылық және қауіпсіздік жағдайын жасауға көмектесу.
6. Құқықтық жалпы оқыту, салауатты өмір салтын ұйымдастыру мақсатында
оқушылар арасында іс- шаралар ұйымдастыру.
7. Оқушыларға көмек көрсету үшін мұғалімдердің, ата- аналардың түрлі
қызметтер және органдар мамандарының әрекеттестігін үйлестіру.
8. Оқушылардың өзін - өзі тану үшін әлеуметтік білім мен дағдыларын,
әлеуметтік тәртібін, қоршаған ортамен қарым - қатынасын қалыптастыру;
9. Кәмелетке толмағандардың заңды құқықтарын қорғау және құқықтарын
бұзбауының алдын алу.

Әлеуметтік педагогтың
2014 – 2015 оқу жылына арналған
ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

|Мерзімі |Болжау |Кеңес беру |Профилактикалық жұмыс |Ұйымдастыру - әдістемелік |Эксперттік жұмыс |
| | | | |жұмысы | |
|1. |2. | 3.|4. |5. | |
| | | | | |6. |
|Қыркүйек |Оқушылардың |Оқушыларға, |-Құқық бұзушылықтың алдын алу|-Жұмыс жоспарларын бекіту | |
| |жеке іс – |мұғалімдерге, ата|кеңесінің отырысы |-Ыстық тамақты ұйымдастыру :|- Директор жанындағы|
| |қағаздарын |– аналарға жеке, |«Мектепішілік есепке тұрғызу | |отырысқа қатысу |
| |зерттеу, |топтық кеңес беру|туралы» |- «Мектепте есепте тұрған | |
| |бақылау, | |-Құқықты жаппай оқу |оқушылардың деректер Банкін |-Құқық бұзушылықтың |
| |есепте тұрған | |(жыл бойы, аптасына 1 рет) |құрастыру» |отырысы (02.09) |
| |балалардың | |-Тұрмыстық – тұрғын жағдайын |- Әлеуметтік педагогтың | |
| |сабаққа келуін| |зерттеу мақсатында |номенклатурасы / жыл бойы/ | |
| |қадағалау. | |оқушылардың үйлерін аралау. |-Мектептің әлеуметтік |-Педагогикалық |
| | | |-«Мектепке жол» атты |құжатын, сынып жетекшілерден|Кеңес: «Мектепке |
| | | |қайырымдылық акциясын өткізу |сыныптың әлеуметтік құжатын |жол» және |
| | | |-Оқушылардың сабаққа келуін |құрастыру |«Қамқорлық» |
| | | |қадағалау (жыл бойы) |-Лездемеге қатысу |қайырымдылық акциясы|
| | | |- «Қамқорлық » қайырымлдылық |Педсоветтің оқылатын | |
| | | |акциясын өткізу |мәселеге дайындалу: | |
| | | |-Оқушылармен әңгіме жүргізу: |«Мектепке жол» акциясы | |
| | | |«Құқық бұзылық және оның |-Мамандық бойынша өз білімін| |
| | | |жауаптары» (барлық сыныптар |көтеру (жыл бойы) | |
| | | |жыл бойы) |- 0-7 жасқа дейін АББ-не | |
| | | | |есеп нысандарын тапсыру; | |
| | | | |- Жаппай оқуға тарту айлығын| |
| | | | |жүргізу, мектепке бекітілген| |
| | | | |көшелер бойынша жұмыстар | |
| | | | |жүргізу, есеп нысандарын АББ| |
| | | | |– не тапсыру. | |
| | | | |- Жаппай оқыту қорынан тегін| |
| | | | |ыстық тамақ ішетін | |
| | | | |оқушыларды қадағалау, ата – | |
| | | | |аналарынан қажетті құжаттар | |
| | | | |жинау, есеп нысандарын | |
| | | | |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр| |
| | | | |айдың 3, 20/ | |
| | | | |- Мемлекеттік қызмет бойынша| |
| | | | |есеп тапсыру /әр айдың 25/ | |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушылармен | |
| | | | |жұмыс, ата-аналарынан | |
| | | | |қажетті құжаттарын жинап АББ| |
| | | | |тапсыру | |
|Қазан |- Оқушылардың |Оқушыларға, |-Құқық бузышылықтың алдын алу|- директор жанындағы отырыс |-«Ерекше назардағы |
| |жеке іс – |мұғалімдерге, ата|кеңесінің отырысы (әр |- Жаппай оқыту қорынан тегін|оқушы» тобындағы |
| |қағаздарын |– аналарға жеке, |сәрсенбі сайын) |ыстық тамақ ішетін |оқушылардың ата – |
| |зерттеу, |топтық кеңес беру| |оқушыларды қадағалау, ата – |аналармен сөйлесу |
| |бақылау, | |-Сабаққа себепсіз келмейтін |аналарынан қажетті құжаттар |- Педконсилиум МШО |
| |есепте тұрған | |оқушылардың үйлерін аралау, |жинау, есеп нысандарын |балалармен жұмыс |
| |балалардың | |себебін анықтау |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр|Ата – аналар |
| |сабаққа келуін| |- Ерекше назардағы |айдың 3, 20/ |жиналысына дайындалу|
| |қадағалау. | |оқушылармен жұмыс | |және қатысу; |
| |- сабақ | | |-Мамандық бойынша өз білімін|МШО балалардың ата –|
| |уақытында және| | |көтеру (жыл бойы) |аналарын шақыру |
| |сабақтан тыс | | |-«Қариялы ел – қазыналы ел» |Сауалнама алу |
| |уақытында | | |Қарттар күніне қатысу; | |
| |оқушылардын | | |- Сынып жетекшілермен жұмыс| |
| |уақытын | | |«Сыныптағы девиантты | |
| |қадағалау | | |оқушылар және олармен жұмыс | |
| | | | |түрлері» | |
| | | | |-Тамақтану күніне байланысты| |
| | | | |онкүндік | |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушыларды | |
| | | | |қадағалау /жыл бойы/ | |
| | | | |- Әлеуметтік педагогтың | |
| | | | |номенклатурасы / жыл бойы/ | |
| | | | |- Мемлекеттік қызмет бойынша| |
| | | | |есеп тапсыру /әр айдың 25/ | |
|Қараша |- Сабақ |Оқушыларға, |Құқық бузышылықтың алдын алу |- лездемеге қатысу: |- Себепсіз сабақ |
| |уақытында және|мұғалімдерге, ата|кеңесінің отырысы (әр |- директор жанындағы отырыс |қалдыратын |
| |сабақтан тыс |– аналарға жеке, |сәрсенбі сайын) |- Жаппай оқыту қорынан тегін|оқушылардың ата – |
| |уақытында |топтық кеңес беру| |ыстық тамақ ішетін |аналарымен жиналыс |
| |оқушылардын | |- ПБЗ постының отырысы |оқушыларды қадағалау, ата – |/мектеп әкімшілігі/ |
| |уақытын | |-Сабаққа себепсіз келмейтін |аналарынан қажетті құжаттар |- Үйде оқытылатын |
| |қадағалау | |оқушылардың үйлерін аралау, |жинау, есеп нысандарын |балалардың үйлеріне |
| | | |себебін анықтау |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр|бару /жылына 2 рет/ |
| | | |- Ерекше назардағы |айдың 3, 20/ | |
| | | |оқушылармен жұмыс |- Мемлекеттік қызмет бойынша| |
| | | | |есеп тапсыру /әр айдың 25/ | |
| | | | |-Мамандық бойынша өз білімін| |
| | | | |көтеру (жыл бойы) | |
| | | | |- І тоқсанда өткен | |
| | | | |жұмыстарының есебі | |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушыларды | |
| | | | |қадағалау /жыл бойы/ | |
| | | | |- Әлеуметтік педагогтың | |
| | | | |номенклатурасы / жыл бойы/ | |
|Желтоқсан |- Сабақ |Оқушыларға, |Құқық бузышылықтың алдын алу |- директор жанындағы отырыс |- Мектептің |
| |уақытында және|мұғалімдерге, ата|кеңесінің отырысы |- Жаппай оқыту қорынан тегін|әлеуметтік – |
| |сабақтан тыс |– аналарға жеке, | |ыстық тамақ ішетін |психологиялық |
| |уақытында |топтық кеңес беру|-Сабаққа себепсіз келмейтін |оқушыларды қадағалау, ата – |қызметінің І |
| |оқушылардын | |оқушылардың үйлерін аралау, |аналарынан қажетті құжаттар |жартыжылдықта |
| |уақытын | |себебін анықтау |жинау, есеп нысандарын |атқарылған |
| |қадағалау | |- Ерекше назардағы |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр|жұмыстарының есебі |
| | | |оқушылармен жұмыс |айдың 3, 20/ |және талдауы |
| | | |Сынып сағаттарына қатысу |-Мамандық бойынша өз білімін|- сынып |
| | | | |көтеру (жыл бойы) |жетекшілерінің есебі|
| | | | |-Сынып жетекшілерге, ата – |«Құқық бұзушылықтың |
| | | | |аналарға , оқушыларға жаман |алдын алуы» |
| | | | |әдеттер туралы қажетті | |
| | | | |мәлімет беретін әдібиеттін | |
| | | | |тізімін дайындау; | |
| | | | |- тоқсандық және әдістемелік| |
| | | | |есеп | |
| | | | |-Президенттің, аудан | |
| | | | |әкімінің шыршасына баратын | |
| | | | |оқушыларды анықтау және | |
| | | | |олардың ата – аналармен | |
| | | | |жұмыс. | |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушыларды | |
| | | | |қадағалау /жыл бойы/ | |
| | | | |- Әлеуметтік педагогтың | |
| | | | |номенклатурасы / жыл бойы/ | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Қаңтар |- Сабақ |Оқушыларға, |- ПБЗ постының отырысы |- директор жанындағы отырыс |- Бекітілген көшелер|
| |уақытында және|мұғалімдерге, ата|-Сабаққа себепсіз келмейтін |- Жаппай оқыту қорынан тегін|бойынша оқушылардың |
| |сабақтан тыс |– аналарға жеке, |оқушылардың үйлерін аралау, |ыстық тамақ ішетін |Деректер Банкін |
| |уақытында |топтық кеңес беру|себебін анықтау |оқушыларды қадағалау, ата – |толықтыру, оның |
| |оқушылардын | |-Жаппай оқыту және «Қамқорлық|аналарынан қажетті құжаттар |тізімдерін ауыл |
| |уақытын | |» қайырымдылық акциясын |жинау, есеп нысандарын |әкімиятымен |
| |қадағалау | |өткізу |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр|бекіттіру, есеп |
| | | |- Мектепішілік есебінде |айдың 3, 20/ |нысандарын АББ |
| | | |тұрған оқушылардың үйлерін |-Мамандық бойынша өз білімін|тапсыру. |
| | | |аралау |көтеру (жыл бойы) |«Қамқорлық» |
| | | | |-І жартыжылдыққа |қайырымдылық |
| | | | |статистикалық есеп тапсыру |акциясының есебін |
| | | | |-ҚР Президенті |тапсыру |
| | | | |Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан | |
| | | | |халқына Жолдауына талдау | |
| | | | |/ұжыммен/ | |
| | | | |- Тұрмыс жағдайы нашар | |
| | | | |отбасыларын бару /әкімшілік/| |
|Ақпан |- Сабақ |Оқушыларға, |-Сабаққа себепсіз келмейтін |- директор жанындағы отырыс | |
| |уақытында және|мұғалімдерге, ата|оқушылардың үйлерін аралау, |- Жаппай оқыту қорынан тегін| |
| |сабақтан тыс |– аналарға жеке, |себебін анықтау |ыстық тамақ ішетін | |
| |уақытында |топтық кеңес беру|- Мектепішілік есебінде |оқушыларды қадағалау, ата – | |
| |оқушылардын | |тұрған оқушылардың үйлерін |аналарынан қажетті құжаттар | |
| |уақытын | |аралау |жинау, есеп нысандарын | |
| |қадағалау | | |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр| |
| | | | |айдың 3, 20/ | |
| | | | |-Мамандық бойынша өз білімін| |
| | | | |көтеру (жыл бойы) | |
| | | | |- Тұрмыс жағдайы нашар | |
| | | | |отбасыларын бару /әкімшілік/| |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушыларды | |
| | | | |қадағалау /жыл бойы/ | |
| | | | |- Әлеуметтік педагогтың | |
| | | | |номенклатурасы / жыл бойы/ | |
|Наурыз |- Сабақ |Оқушыларға, |- ПБЗ постының отырысы |- директор жанындағы отырыс |- Түзету кабинетіне |
| |уақытында және|мұғалімдерге, ата|-Сабаққа себепсіз келмейтін |- Жаппай оқыту қорынан тегін|баратын МШО дың |
| |сабақтан тыс |– аналарға жеке, |оқушылардың үйлерін аралау, |ыстық тамақ ішетін |тізімдерін |
| |уақытында |топтық кеңес беру|себебін анықтау |оқушыларды қадағалау, ата – |толықтыру, қатысуын |
| |оқушылардын | |- Мектепішілік есебінде |аналарынан қажетті құжаттар |қадағалау |
| |уақытын | |тұрған оқушылардың үйлерін |жинау, есеп нысандарын |- Педконсилиум МШО |
| |қадағалау | |аралау |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр|балалармен жұмыс |
| | | | |айдың 3, 17, 20/ |- Үйде оқытылатын |
| | | | |-Мамандық бойынша өз білімін|балалардың үйлеріне |
| | | | |көтеру (жыл бойы) |бару, жетім |
| | | | |- Тұрмыс жағдайы нашар |балалардың үйлеріне |
| | | | |отбасыларын бару /әкімшілік/|бару /жылына 2 рет/ |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушыларды | |
| | | | |қадағалау /жыл бойы/ | |
| | | | |- «Өмірдегі ең қымбатым жан | |
| | | | |ана!» /мерекелік іс шараға | |
| | | | |мектеп әкімшілігі қатысу/ | |
| | | | |- «Наурыз айы келгенде...» | |
| | | | |мерекелік іс – шараларға | |
| | | | |мектеп әкімшілігінің қатысу | |
| | | | |- Әлеуметтік педагогтың | |
| | | | |номенклатурасы / жыл бойы/ | |
| | | | | | |
|Сәуір |- Сабақ |Оқушыларға, |-Сабаққа себепсіз келмейтін |- директор жанындағы отырыс |«Девиантты мінез |
| |уақытында және|мұғалімдерге, ата|оқушылардың үйлерін аралау, |- Жаппай оқыту қорынан тегін|құлықты бар |
| |сабақтан тыс |– аналарға жеке, |себебін анықтау |ыстық тамақ ішетін |оқушылар» туралы |
| |уақытында |топтық кеңес беру|- Мектепішілік есебінде |оқушыларды қадағалау, ата – |сынып жетекшілермен |
| |оқушылардын | |тұрған оқушылардың үйлерін |аналарынан қажетті құжаттар |жұмыс |
| |уақытын | |аралау |жинау, есеп нысандарын |- Сауалнама бойынша |
| |қадағалау | |- Құқық бұзудың алдын алу |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр|талдау жасау |
| | | |кеңесінің отырысы |айдың 3, 20/ | |
| | | | |-Мамандық бойынша өз білімін| |
| | | | |көтеру (жыл бойы) | |
| | | | |- Тұрмыс жағдайы нашар | |
| | | | |отбасыларын бару /әкімшілік/| |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушыларды | |
| | | | |қадағалау /жыл бойы/ | |
| | | | |- Тамақтану бойынша оқушылар| |
| | | | |арасында сауалнама өткізу | |
| | | | |- Әлеуметтік педагогтың | |
| | | | |номенклатурасы / жыл бойы/ | |
|Мамыр |- Сабақ |Оқушыларға, |- ПБЗ постының отырысы |- директор жанындағы отырыс | |
| |уақытында және|мұғалімдерге, ата|-Сабаққа себепсіз келмейтін |- Жаппай оқыту қорынан тегін| |
| |сабақтан тыс |– аналарға жеке, |оқушылардың үйлерін аралау, |ыстық тамақ ішетін | |
| |уақытында |топтық кеңес беру|себебін анықтау |оқушыларды қадағалау, ата – | |
| |оқушылардын | |- Мектепішілік есебінде |аналарынан қажетті құжаттар | |
| |уақытын | |тұрған оқушылардың үйлерін |жинау, есеп нысандарын | |
| |қадағалау | |аралау |АББ-не тапсыру /жыл бойы, әр| |
| | | |- Құқық бұзудың алдын алу |айдың 3, 17, 20/ | |
| | | |кеңесінің отырысы |-Мамандық бойынша өз білімін| |
| | | |- «Өз құқығынды білесің ба?» |көтеру (жыл бойы) | |
| | | |оқушылар арасында сауаланама |- Тұрмыс жағдайы нашар | |
| | | |жүргізу /3-4 сыныптар/ |отбасыларын бару /әкімшілік/| |
| | | | |- Жамбыл аулынан | |
| | | | |тасымалданатын оқушыларды | |
| | | | |қадағалау /жыл бойы/ | |
| | | | |- Сауалнаманың қорытындысы | |
| | | | |АББ тапсыру | |
| | | | |- Мектеп жанында «Балдәурен | |
| | | | |» сауықтыру алаңын | |
| | | | |ұйымдастыру | |
| | | | |Жаппай оқыту қорынан тегін | |
| | | | |ыстық тамақтанатын | |
| | | | |оқушылардың тізімдерін | |
| | | | |бекіту. | |
| | | | |- оқушылардың жазғы | |
| | | | |демалысын ұйымдастыру | |
| | | | |- Әлеуметтік педагогтың | |
| | | | |номенклатурасы / жыл бойы/ | |

Ұқсас жұмыстар
«мөлдір» балабақшасындағы психологиялық қызметтің 2014- 2015 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Тәрбие жұмыс жоспары
Тәрбие жоспары. 9 сынып
Психологтың жылдық жоспары. 2014-2015ж
Педагогикалық кеңес. 2014 жыл
Руханият ордасы- кітапхана
Мамандықтар тізбегі жаттығуы
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Жылдық жұмыс
Мектеп ұстаздары
Пәндер