Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Табиғат

САБАҚ ЖОСПАРЫ

|ТИТУЛ БЕТІ |ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ |
|ТАҚЫРЫП: | |Базалық құзыреттілік: |
| |1 | |
|Табиғат. | |ОҚИ АЛУ |
|Пән: | |1.3|Құрамды құзыреттілік: |
| | |. | |
|Қазақ тілі | | |Ақпаратты «Мазмұнды сурет»сызбасын жасай отыра |
| | | |беру. |
|Сынып: |3 | | |1.3.|Әдіс, амал, операция, құрал/цикл |
| | | | |18. | |
|Оқытушы: | | | |«Мазмұнды сурет»сызбасы |
|Шилдебаева З.А. | | | | |
|Дидактикалық дәреже/категория: |2 |Мақсатты әлеуметтендіру |
|Оқу орны: | |
|Павлодар қаласы ЖОББМ №21 | |
|Базалық оқулық: |1 |«Табиғат» |
| | | |
|Қазақ тілі Т.Н.Ермекова «Алматыкітап» | | |
|Сабақтың мазмұны: | |2 |«Қоғам» |
| | | | |
|Табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу. | | | |
| | | |3 |«Мен» |

|КЛАССИФИКАТОР |ҰЙЫМДАСТЫРУ |
|№ |Оқу тапсырмасы |БЛЮМ бойынша|Уақыт|Ұйымдастыру түрі/ бағалау |
| | |оқу |(мин)|түрі |
| | |тапсырмалары| | |
| | |ның | | |
| | |таксономиясы| | |
| | |(деңгей) | | |
|Сабақтың жалпы уақыты: |45 | |
|1 |Мәтінді оқып, аудар, танып біл.( 139б.1-ж.) |1.10|3 |Жеке жұмыс /өзін-өздері |
| | |. | |бағалау |
|2 |Жаңа сөздерді меңгер. |1.11|3 |Жеке жұмыс /өзін-өздері |
| | |. | |бағалау |
|3 |Оқыған мәтінді суретте. Суретті «Мазмұнды сурет» |2.1 |4 |Жеке жұмыс /өзін-өздері |
| |сызбасында иллюстрацияла. |0. | |бағалау+мұғалім бағасы |
|4 | Сұрақтарға жауап бер.Түсіндір.(140б.2-ж.) |2.20|3 |Жеке жұмыс/ өзін-өздері |
| | |. | |бағалау+мұғалім бағасы |
|5 |Сөздерге сұраулық шылауларды жалғап жаз.(140б.3-ж.) |2.30|3 |Жеке жұмыс/ өзін-өздері |
| | |. | |бағалау+мұғалім бағасы |
|6 |Берілген сөз тіркестерін оқып орыс тіліне аудар.»Мазмұнды |2.40|3 |Жекежұмыс /өзін-өздері |
| |сурет»сызбасын толтыр. |. | |бағалау+мұғалім бағасы |
|7 |Табиғат пен адамның байланысын орнат.Мазмұнды сурет» |3. |4 |Жеке жұмыс/ өзін-өздері |
| |сызбасын толтыр. | | |бағалау+мұғалім бағасы |
|8 |Сыңарын тап.(144б.3-ж.) |3. |3 |Жеке жұмыс/ өзін-өздері |
| | | | |бағалау+мұғалім бағасы |
|9 |Сөйлемдерді толықтырып жаз.(144б.2-ж.) |3 |3 |Жеке жұмыс/ мұғалім бағасы |
|10|Тірі табиғат пен өлі табиғатты салыстыр.Мазмұнды сурет» |4.10|4 |Жеке жұмыс /өзін-өздері |
|. |сызбасы түрінде бер. |.. | |бағалау |
|11|«Табиғат аясында» атты шағын шығарма жаз. |5.10|5 |Жеке жұмыс/өзін-өздері |
|. | |.. | |бағалау+мұғалім бағасы |
|12| Табиғатты қорғауа ясында Қалаға зауыттың зиянды,қара |6.10|4 |Жеке жұмыс/өзін-өздері |
|. |түтіні келмеуі үшін,не істер едің? |. | |бағалау+ мұғалімнің бағасы |
|13|Өзінді және өз жұмысынды бағала. | |3 | |
|. | | | | |
| | | | | |

Ұқсас жұмыстар
“табиғат - алтын бесік” ашық тәрбие сағаты
Табиғат туралы кітаптарды насихаттау
Табиғат дыбыстарын тындау
Табиғат-тал бесігім
Табиғатты аялайық
Табиғаттан нәр алып
Табиғат - адам өмірінің негізі
Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы
Солтүстік Американың табиғат зоналары
Табиғат тылсымы
Пәндер