Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Жабайы жануарлар
Бөлімі: Сауат ашу
Тақырыбы: Жабайы жануарлар
Мақсаты: Жабайы жануарлар туралы түсініктерін кеңейту.Жазуға қолдарын
жаттықтыру.
Жан-жануарларды қорғауға,оларға қамқор болуға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Жабайы жануарлар суреттері.
|Әрекект кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
|Мотивациялық- |Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызу. |Өлең жолдарына |
|Қозғаушы кезең |Қайырлы таң-көк аспан |сәйкес қимылдар |
| |Қайырлы таң-жер ана |жасайды. |
| |Қайырлы таң-достарым | |
| |Қайырлы таң балалар | |
| |Сендерді көрсем қуанам | |
| |Бүгінгі тақырыпты хабарлау. | |
| |Жабайы аңдарға нелер жатады? |Балалар |
|Ұйымдастырушылық |Неліктен жабайы аңдар дейміз? |қарайды,мұқият |
|ізденушілік |Жабайы аңдарды қайдан көруге болады? |тыңдайды. |
| |Жұмбақ жасыру: | |
| | | |
| |Өзі қу,жүрген жері айғай да шу. |Балалар өз ойларынан|
| |(Түлкі) |әңгіме құрайды. |
| | | |
| |Өзіне болған қорған-орман, | |
| |ішінде бар бір аң қорбаң-қорбаң | |
| |(Аю) | |
| | | |
| |Балаларға жабай аңдардың қорегі туралы | |
| |сұрақтар қою.Толықтырып түсіндіру. | |
| |Піл-ең үлкен жануар.Ол шөп,бұта сияқты | |
| |өсімдіктермен қоректенеді.Керік ең биік | |
| |жануар.Ол да өсімдіктермен | |
| |қоректенеді.Тиін саңырауқұлақ,қарағайдың| |
| |бүрінің дәнін қорек етеді.Ол жазда қысқы| |
| |азығын жинап қояды.Жыртқыш аңдар | |
| |өздерінен кіші,әлсіз жануарларды аулап | |
| |жейді.Мысалы:Түлкі өте тісшіл аң.Қар | |
| |астында тығылып жатқан тышқанды жылдам | |
| |тауып,ұстап алады.Аю,қасқыр,қабылан | |
| |жыртқыш аңдар. |Өлеңді қайталап |
| |Ә.Дүйсековтың «Піл» өлеңін оқу,бірнеше |айтады. |
| |бала өлеңнің мазмұнын қалай түсінгенін | |
| |баяндайды. | |
| |Піл әдісті біледі, | |
| |Тұмсығымен іледі. | |
| |Піл көтергіш кран!-деп | |
| |Бала біткен күледі. | |
| |Дәптермен жұмыс: | |
| |Ормандағы жабайы аңдардың тіршілігі | |
| |туралы әңгімелеу. | |
|Рефлексивті-түзетуші | Сұрақ-жауап әдісі арқылы алған |Сұрақтарға жауап |
| |білімдерін пысықтау.Балаларды |береді. |
| |мақтау,мадақтау. | |
Күтілген нәтиже:
Біледі: Жабайы жануарлардың аттарын біледі
Білу керек: Жабайы аңдар орманда өз бетімен тіршілік етеді.
Білуі тиіс: Жабайы аңдар адам өміріне қауіпті
Тақырыбы: Жабайы жануарлар
Мақсаты: Жабайы жануарлар туралы түсініктерін кеңейту.Жазуға қолдарын
жаттықтыру.
Жан-жануарларды қорғауға,оларға қамқор болуға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Жабайы жануарлар суреттері.
|Әрекект кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
|Мотивациялық- |Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызу. |Өлең жолдарына |
|Қозғаушы кезең |Қайырлы таң-көк аспан |сәйкес қимылдар |
| |Қайырлы таң-жер ана |жасайды. |
| |Қайырлы таң-достарым | |
| |Қайырлы таң балалар | |
| |Сендерді көрсем қуанам | |
| |Бүгінгі тақырыпты хабарлау. | |
| |Жабайы аңдарға нелер жатады? |Балалар |
|Ұйымдастырушылық |Неліктен жабайы аңдар дейміз? |қарайды,мұқият |
|ізденушілік |Жабайы аңдарды қайдан көруге болады? |тыңдайды. |
| |Жұмбақ жасыру: | |
| | | |
| |Өзі қу,жүрген жері айғай да шу. |Балалар өз ойларынан|
| |(Түлкі) |әңгіме құрайды. |
| | | |
| |Өзіне болған қорған-орман, | |
| |ішінде бар бір аң қорбаң-қорбаң | |
| |(Аю) | |
| | | |
| |Балаларға жабай аңдардың қорегі туралы | |
| |сұрақтар қою.Толықтырып түсіндіру. | |
| |Піл-ең үлкен жануар.Ол шөп,бұта сияқты | |
| |өсімдіктермен қоректенеді.Керік ең биік | |
| |жануар.Ол да өсімдіктермен | |
| |қоректенеді.Тиін саңырауқұлақ,қарағайдың| |
| |бүрінің дәнін қорек етеді.Ол жазда қысқы| |
| |азығын жинап қояды.Жыртқыш аңдар | |
| |өздерінен кіші,әлсіз жануарларды аулап | |
| |жейді.Мысалы:Түлкі өте тісшіл аң.Қар | |
| |астында тығылып жатқан тышқанды жылдам | |
| |тауып,ұстап алады.Аю,қасқыр,қабылан | |
| |жыртқыш аңдар. |Өлеңді қайталап |
| |Ә.Дүйсековтың «Піл» өлеңін оқу,бірнеше |айтады. |
| |бала өлеңнің мазмұнын қалай түсінгенін | |
| |баяндайды. | |
| |Піл әдісті біледі, | |
| |Тұмсығымен іледі. | |
| |Піл көтергіш кран!-деп | |
| |Бала біткен күледі. | |
| |Дәптермен жұмыс: | |
| |Ормандағы жабайы аңдардың тіршілігі | |
| |туралы әңгімелеу. | |
|Рефлексивті-түзетуші | Сұрақ-жауап әдісі арқылы алған |Сұрақтарға жауап |
| |білімдерін пысықтау.Балаларды |береді. |
| |мақтау,мадақтау. | |
Күтілген нәтиже:
Біледі: Жабайы жануарлардың аттарын біледі
Білу керек: Жабайы аңдар орманда өз бетімен тіршілік етеді.
Білуі тиіс: Жабайы аңдар адам өміріне қауіпті
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz