Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже

Мамай атындағы
негізгі орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Құдабаева Дәрияның
іс -тәжірибесі

Қысқа мерзімді жоспар

|Мерзімі:03.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже |
|Мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға үйрету,наурыз көженің қалай жасалатыны туралы түсінік беру |
|Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқиды,Наурыз көженің құрамын,жасалу жолдарын білді |
|Әдіс -тәсілдері: Миға шабуыл,АКТ, Топтық жұмыс |
|Көрнекі құралдары: оқулық, ,презентация .наурызкөже жасалатын заттардың суреттері |

| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру |5 мин |Топқа бөлу |Топтар орналасты |Формативті |
| | |1-топ. Көктем |Мәтінді тізбектей оқиды |бағалау |
| | |2-топ.Наурыз | | |
| | |Өткен тақырыпты еске түсіру.Ұзынсары мәтінін тізбектей|Күннің ұзаруы | |
| | |оқыту,мазмұнын сұрау І | | |
| | |- Сонымен ұзынсары деген не екен? | | |
| | |- Балалардың ұзынсары деп күтіп жүргені қонақ па екен?|Ұзынсары | |
| | |- Мәтінде қандай тағам түрі айтылған? |көктемнің келуі | |
| | |- Оның қалай жасалатынын білесің бе? |Теңелуі | |
| | |- Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесіңдер? | | |
|Қызығушылықты |2 |Ребус шешу |Наурыз көже |Смайлик |
|ояту | |Нан уық шар қыз |1-топ |тер тарату |
| | | |Ұзын мұртты сарылар, |арқылы бағалау |
| | |Топтық жұмыс |Қойнында наны бар. | |
| | |Жұмбақтар шешу |(бидай) | |
| | | |Өзі ақ,өзі тас, | |
| | |1-топ |Дәмін татсаң ащы-ақ. | |
| | |Ұзын мұртты сарылар, |(тұз) | |
| | |Қойнында наны бар. (бидай) |Алыстан көрсем ақ тас, | |
| | |Өзі ақ,өзі тас, |2-топ | |
| | |Дәмін татсаң ащы-ақ. (тұз) |Жақынан көрсем-дәмді ас.| |
| | |Алыстан көрсем ақ тас, |(күріш) | |
| | |2-топ |Арғы тегі сүт,өзі тастан| |
| | |Жақынан көрсем-дәмді ас. (күріш) |қатты, | |
| | |Арғы тегі сүт,өзі тастан қатты, |Дәмі бірақ қышқылтым да | |
| | |Дәмі бірақ қышқылтым да тәтті.(құрт) |тәтті.(құрт) | |
| | |Бойы бір қарыс, |Бойы бір қарыс, | |
| | |Сақалы екі қарыс.(жүгері) |Сақалы екі | |
| | | |қарыс.(жүгері) | |
|Жаңа сабақ |20 |А)Мәтінді мәнерлеп оқыту, |Мәтінді топ бойынша |Критерийлер |
| | |Мазмұнын түсіну |бөліктерге бөліп оқиды |арқылы өзара |
| | |Б)Суретпен жұмыс.слайд көрсету |Наурыз ұлттық мейрам. |бағалау |
| | |Наурыз көженің жеті түрлі тағамы. |Наурыз жаңа күн. | |
| | |В)Сұрақ жауап әдісі |Ет , құрт, қамыр, бидай,| |
| | |-Балалар қазір қай мезгіл? (көктем) |сүт, тұз, бұршақ | |
| | |- Көктемнің қай айы? (наурыз) |[pic][pic] | |
| | |- Осы наурыз айында қандай мерекелер бар? | | |
| | |- Ендеше тақтаға қараңдар. (наурыз туралы видео | | |
| | |көрсету) | | |
| | |- 22 - наурыз қандай мереке? | | |
| | |- Адамдардың бәрі қалай киінген? | | |
| | |- Балалар 22 - наурыз жалпы мұсылман халқының оның | | |
| | |ішінде қазақ халқының жаңа жылы. Наурыз күн жылынып, | | |
| | |табиғаттың бәрі оянып, жаңарады екен. 22 - наурызды | | |
| | |«Ұлыстың ұлы күні» деп те атайды. Бұл күні үлкен | | |
| | |мереке. Ата – әжелеріміз. Қыз - жігіттеріміз бәрі | | |
| | |ұлттық киім киіп, әр түрлі әндер айтылып билер | | |
| | |биленеді. | | |
| | |- Өздерінің наурыз тойын тамашалап көрдіңдер ме? | | |
| | |- Ұлттық ойындар ойналады, жарыстар өткізіледі. | | |
| | |- Бұл күні балалар күн мен түн теңеледі. | | |
| | |- Қыдыр ата ел - жерді аралайды. Бұл күні ренжісіп |[pic] | |
| | |жүрген кісілер бір - бірімен татуласады. Наурыз – | | |
| | |қазақтың ұлттық мейрамы екен. | | |
| | |- Ал, осы мерекеде қандай тағам дайындалады? | | |
| | | | | |
| | |1-топ сурет бойынша әңгіме құрау | | |
| | |Наурыз қандай мейрам? | | |
| | |2-топ әр түрлі ұлттық тағамдар суреті таратылып, | | |
| | |ішінен наурыз көжеге байланыстысы таңдалады. | | |
| | |Наурыз көже қалай жасалады? | | |
|Сергіту сәті |3 |Жел соқты, | | |
| | |Жаңбыр жауды, | | |
| | |Жаңбыр қатты жауды, | | |
| | |Жел басылды, | | |
| | |Күн ашылды. | | |
| | | | | |
|Ойды қорытындылау|10 |Наурыз көжеге қандай тағамдар қосылатынын білесіңдер | | |
| | |ғой. Ендеше, соны күн сәулесіне көрсетейік |Ассоциация құрау | |
| | |1-топ. Жоспар құру | | |
| | |2-топ.Оқулықтағы сұрақтарға жауап беру | | |
| | | | |Жиынтық бағалау |
| | |Сонымен, балалар, 22 - наурыз қандай күн? Оны кімдер | | |
| | |тойлайды? |Ет құрт қамыр | |
| | |- Табиғат қандай күйге түседі? Наурызда дайындалатын | | |
| | |үлкен асты қалай атайды? Оны пісірудің мақсаты не? |Би- | |
| | |- балалар, қазақ халқының әр түрлі ұлттық салт - |дай | |
| | |дәстүрлері де бар. (тақтадан көрсету) Ұлттық ойындар |тұз | |
| | |да бар. Біз осы дәстүрімізді әрқашан да құрметтеп | | |
| | |сақтауыңыз керек. | | |
| | | |Сүт бұршақ| |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? |Наурыз көже | |
| | |Үйге тапсырма: Мәтінді оқу |туралы,жасалу жолдарын | |
| | | |білдік. | |

Қысқа мерзімді жоспар

|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Наурызға тілек |
|Мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқыта отырып,тілек айтуға үйрету |
|Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқуды үйренді.Тілек айтуды үйренді |
|Әдіс -тәсілдері: Шаттық шеңбері,Миға шабуыл Сергіу сәті |
|Көрнекі құралдары: слайд,ашық хат,тілек жазылған плакаттар |

| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Шаттық шеңбері. | Адал достық тілеймін! |Жақсы |
| | |Әр бала бір-біріне тілек айту.Жүректен |Ынтымақ тілеймін! |тілекке |
| | |жүрекке.. |Денсаулық тілеймін! |жұлдызша |
| | |Түстер таңдау арқылы топқа бөлінеді. |Білімді бол! | |
|Қызығушылықты | |Сөзжұмбақты шеш: | |Смайликтер |
|ояту | |1.Мұсылман халықтарында жаңа жыл тойланатын |1 |тарату |
| | |ай. |н |арқылы |
| | |2.Наурыз көжеге қосылатын дән. |а |бағалау |
| | |3.Жаңа туған малдың сүтінен жасалатын тағам.|у | |
| | |4.Қатықтан жасалатын тағам. |р | |
| | |5.Наурыз көжеге қосылатын дән. |ы | |
| | |6.Қасиетті дәм. |з | |
| | |7.Наурыз көжеге қосылатын дән. | | |
| | |8.Ұлттық сусын. |б | |
| | |9.Еттен ішекке тағып жасалатын ұлттық тағам.|и | |
| | |10.Мал өнімінің негізгі түрі. |д | |
| | |Белгіленген торкөзден қандай сөз шықты?Ол |а | |
| | |жөнінде не білесің? |й | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |3 | |
| | | |у | |
| | | |ы | |
| | | |з | |
| | | | | |
| | | |4 | |
| | | |қ | |
| | | |ұ | |
| | | |р | |
| | | |т | |
| | | | | |
| | | |т | |
| | | |а | |
| | | |р | |
| | | |ы | |
| | | | | |
| | | |6 | |
| | | |т | |
| | | |ұ | |
| | | |з | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |2 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |5 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |7 | |
| | | |к | |
| | | |ү | |
| | | |р | |
| | | |і | |
| | | |ш | |
| | | | | |
| | | |8 | |
| | | |к | |
| | | |ө | |
| | | |ж | |
| | | |е | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |ш | |
| | | |ұ | |
| | | |ж | |
| | | |ы | |
| | | |қ | |
| | | | | |
| | | |10 | |
| | | |е | |
| | | |т | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа сабақ |20 |Топтық жұмыс |1-топ |Мәтінді |
| | |Наурыздағы тілек өлеңін мәнерлеп оқу |Ала биең құлындап, |оқыған |
| | |Диалог құру арқылы бір біріне тілек тілеу. |Алатауға сыймасын! |балаларға |
| | | |2-топ |жұлдызша |
| | | |Қара биең құлындап, |арқылы |
| | | |Қаратауға сыймасын! |бағалау |
| | | |1-топ | |
| | | |Үйіңнің алды той болсын, | |
| | | |Қораң толы қой болсын! | |
| | | |2-топ | |
| | | |Қазаныңда қайнаған | |
| | | |Кілкілдеген май болсын. | |
| | | |1-топ | |
| | | |Айың тусын оңыңнан, | |
| | | |Күнің тусын солыңнан. | |
| | | |2-топ | |
| | | |Мал менен басың тең өсіп, | |
| | | |Кетпесін дәулет қасыңнан».. | |
|Сергіту сәті |3 | | | |
|Ойды |10 |Ашық хат жасап, құттықтау сөз жазу |Жазған тілектерімен бөлісу |Смайликтер |
|қорытындылау | |1-топ.Ата аналарына арнап құттықтау | |арқылы |
| | |2-топ ұстаздарына арнап құттықтау хат жазу | |бағалау |
| | | | | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? Кімнің тілегі|Тілек айтуды үйрендік |өзін өзі |
| | |ұнады? | |бағалау |
| | |Үйге тапсырма.Достарына арнап тілек жазу | | |

Қысқа мерзімді жоспар

|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Өтепберген Ақыпбеков.Наурыз - жыл басы |
|Мақсаты: Наурыз -жыл басы,жаңа күн,көктемнің бірінші айы екенін түсіну |
|Оқыту нәтижелері: Наурыз көктемнің бірінші айы екендігін ұғынды |
|Әдіс -тәсілдері: Топқа бөлу.Диалог құру.Сергіту сәті.Семантикалық карта. Болжай оқыту әдісі. |
|Көрнекі құралдары: |

| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Топқа бөлу | | |
|Қызығушылықты | |Миға шабуыл. «Тез жауап бер» |Жауабы: |Смайликтер |
|ояту | |Көктемде ерте шығатын гүлді |Бәйшешек |тарату |
| | |ата.........................................|Жаңбыр |арқылы |
| | |................... |Бұршақ |бағалау |
| | |Бұлттан бөлініп жерге түсетін су |өткінші жаңбыр | |
| | |тамшылары...................................|соқыр жауын | |
| | |........... |кемпірқосақ | |
| | |Мұз күйінде түсетін кішкене домалақ | | |
| | |жауын-шашын... | | |
| | |....................................... | | |
| | |Тез жауып өтетін | | |
| | |жаңбыр......................................| | |
| | |............... | | |
| | |Төгіп-төгіп жауып,тез аяқталатын | | |
| | |жаңбыр......................................| | |
| | |............... | | |
| | |Жаңбырдан кейін аспан күмбезінде түрлі түсті| | |
| | |доға түрінде көрінетін | | |
| | |жолақ.......................................| | |
| | | | | |
|Жаңа сабақ |20 |Әңгімені бөліктерге бөлу.Әр бөліктегі ақын | |Мәтінді |
| | |ойын өз сөзіңмен әңгімеле. | |оқыған |
| | |1 -бөлік -көктем мезгілі | |балаларға |
| | |2 - бөлік - Наурыз мейрамы | |жұлдызша |
| | | | |арқылы |
| | | | |бағалау |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сергіту сәті |3 |Акт | | |
|Ойды |10 |Семантикалық карта арқылы ойды қортындылау |Семантикалық картаны толтыру |Смайликтер |
|қорытындылау | | | |арқылы |
| | | | |бағалау |
| | | |жыл | |
| | | |қар | |
| | | |табиғат | |
| | | |Күн мен түн | |
| | | |басы | |
| | | |ериді | |
| | | |оянады | |
| | | |теңеседі | |
| | | | | |
| | | |Наурыз | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | |Көк | |
| | | |тем | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? | | |

Қысқа мерзімді жоспар

|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Үйшік (орыс ертегісі) |
|Мақсаты: Ертегінің мазмұнын түсініп,мәнін ашу. |
|Оқыту нәтижелері: Ертегінің мазмұнымен танысты |
|Әдіс -тәсілдері: Ролдік ойын.Топтық жұмыс |
|Көрнекі құралдары: Аңдар макеті,сызбамен жұмыс,мақал мәтелдер |

| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Топқа бөлу | |Жақсы |
| | | | |тілекке |
| | | | |жұлдызша |
|Қызығушылықты | |Ой қозғау. | |Смайликтер |
|ояту | |«Ерте, ерте,ертеде» деп басталатын халық |[pic] |тарату |
| | |шығармалары қалай аталады? | |арқылы |
| | |Сызбамен жұмыс | |бағалау |
|Жаңа сабақ |20 |Ертегіні тізбектей оқу | |Мәтінді |
| | | |«Адасқан сөздер» ойыны.Берілген |оқыған |
| | |Топтық жұмыс |іс-қимылдың қай аңға қатысты |балаларға |
| | |Кейіпкерлер арасында сөйлесу (диалог) |екенін сызықтармен көрсет. |жұлдызша |
| | |құрап,ертегіні сахналау. | |арқылы |
| | |1-топ |секіріп |бағалау |
| | |2-топ |Түлкі | |
| | | | | |
| | |Тышқан мен бақа |алақ-жұлақ етіп | |
| | |Түлкі және басқа аңдар |Аю | |
| | |Аю және басқа аңдар | | |
| | |Қоян және басқа аңдар |қорбаңдап | |
| | |Қасқыр және басқа аңдар |Қасқыр | |
| | |Кейіпкерлерге | | |
| | |мінездеме |жүгіріп | |
| | | |Бақа | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] |ытқып-ытқып | |
| | |[pic] |Тышқан | |
| | | | | |
| | | |қуанып | |
| | | |Қоян | |
| | | | | |
|Сергіту сәті |3 |Акт | | |
|Ойды |10 |Мақал мәтелдердің ертегідегі оқиғаға қатысты|«Мақал - мәтелдерді жалғастыр» |Смайликтер |
|қорытындылау | |екенін дәлелдеу |1.Бірлік болмай,...тірлік болмас. |арқылы |
| | |Мақал мәтелдерге қандай ортақ тақырып |2.Ырыс алды - ... ынтымақ. |бағалау |
| | |қоямыз? |3.Саусақ бірікпей,... ине | |
| | |Ойын: «Бірлік» |ілікпейді. | |
| | |Барлығымыз бірігіп аңдарға үй салып |4.Жақсы туса -ел ырысы, | |
| | |берейік.Қағаздан жасалған үйдің |Жаңбыр жауса, -......жер ырысы. | |
| | |іргетасын,керегелерін,шатырын,есік тезелерін|Үйдің есігіне «Қош | |
| | |алып,оның артқы бетіндегі сөздерді,мақалды |келдіңіздер»,шатырына,терезесіне | |
| | |оқып,жетіспейтін сөзін қосып айтып, «Үйді» |...тілеймін! | |
| | |тұрғызу |(денсаулық,бақыт,сәттілік,достық,б| |
| | | |ірлік) | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? | | |

-----------------------
Нау
рыз көже

Жан жануарлар туралы

Ертегілер

Қиял ғажайып

шыншыл

Ұқсас жұмыстар
Наурыз мейрамына арналған ертеңгіліктің сценарийі. ортаңғы тобы, 2015 ж
Ө.Ақыпбеков Наурыз-жыл басы
Нұр себеле Ұлыстың ұлы күні
Күлімде, Наурыз, күлімде
Наурыз көже. Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру
Мақалды толықтырып жаз
Қазақ дастарханы
Ұлыстың ұлы күні. Қазақтың ұлттық тағамдары
22 наурыз. 2 сынып, әдебиеттік оқу
Әдебиеттік оқу. наурыз көже. 3 сынып
Пәндер