Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже
Мамай атындағы
негізгі орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Құдабаева Дәрияның
іс -тәжірибесі
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:03.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже |
|Мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға үйрету,наурыз көженің қалай жасалатыны туралы түсінік беру |
|Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқиды,Наурыз көженің құрамын,жасалу жолдарын білді |
|Әдіс -тәсілдері: Миға шабуыл,АКТ, Топтық жұмыс |
|Көрнекі құралдары: оқулық, ,презентация .наурызкөже жасалатын заттардың суреттері |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру |5 мин |Топқа бөлу |Топтар орналасты |Формативті |
| | |1-топ. Көктем |Мәтінді тізбектей оқиды |бағалау |
| | |2-топ.Наурыз | | |
| | |Өткен тақырыпты еске түсіру.Ұзынсары мәтінін тізбектей|Күннің ұзаруы | |
| | |оқыту,мазмұнын сұрау І | | |
| | |- Сонымен ұзынсары деген не екен? | | |
| | |- Балалардың ұзынсары деп күтіп жүргені қонақ па екен?|Ұзынсары | |
| | |- Мәтінде қандай тағам түрі айтылған? |көктемнің келуі | |
| | |- Оның қалай жасалатынын білесің бе? |Теңелуі | |
| | |- Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесіңдер? | | |
|Қызығушылықты |2 |Ребус шешу |Наурыз көже |Смайлик |
|ояту | |Нан уық шар қыз |1-топ |тер тарату |
| | | |Ұзын мұртты сарылар, |арқылы бағалау |
| | |Топтық жұмыс |Қойнында наны бар. | |
| | |Жұмбақтар шешу |(бидай) | |
| | | |Өзі ақ,өзі тас, | |
| | |1-топ |Дәмін татсаң ащы-ақ. | |
| | |Ұзын мұртты сарылар, |(тұз) | |
| | |Қойнында наны бар. (бидай) |Алыстан көрсем ақ тас, | |
| | |Өзі ақ,өзі тас, |2-топ | |
| | |Дәмін татсаң ащы-ақ. (тұз) |Жақынан көрсем-дәмді ас.| |
| | |Алыстан көрсем ақ тас, |(күріш) | |
| | |2-топ |Арғы тегі сүт,өзі тастан| |
| | |Жақынан көрсем-дәмді ас. (күріш) |қатты, | |
| | |Арғы тегі сүт,өзі тастан қатты, |Дәмі бірақ қышқылтым да | |
| | |Дәмі бірақ қышқылтым да тәтті.(құрт) |тәтті.(құрт) | |
| | |Бойы бір қарыс, |Бойы бір қарыс, | |
| | |Сақалы екі қарыс.(жүгері) |Сақалы екі | |
| | | |қарыс.(жүгері) | |
|Жаңа сабақ |20 |А)Мәтінді мәнерлеп оқыту, |Мәтінді топ бойынша |Критерийлер |
| | |Мазмұнын түсіну |бөліктерге бөліп оқиды |арқылы өзара |
| | |Б)Суретпен жұмыс.слайд көрсету |Наурыз ұлттық мейрам. |бағалау |
| | |Наурыз көженің жеті түрлі тағамы. |Наурыз жаңа күн. | |
| | |В)Сұрақ жауап әдісі |Ет , құрт, қамыр, бидай,| |
| | |-Балалар қазір қай мезгіл? (көктем) |сүт, тұз, бұршақ | |
| | |- Көктемнің қай айы? (наурыз) |[pic][pic] | |
| | |- Осы наурыз айында қандай мерекелер бар? | | |
| | |- Ендеше тақтаға қараңдар. (наурыз туралы видео | | |
| | |көрсету) | | |
| | |- 22 - наурыз қандай мереке? | | |
| | |- Адамдардың бәрі қалай киінген? | | |
| | |- Балалар 22 - наурыз жалпы мұсылман халқының оның | | |
| | |ішінде қазақ халқының жаңа жылы. Наурыз күн жылынып, | | |
| | |табиғаттың бәрі оянып, жаңарады екен. 22 - наурызды | | |
| | |«Ұлыстың ұлы күні» деп те атайды. Бұл күні үлкен | | |
| | |мереке. Ата – әжелеріміз. Қыз - жігіттеріміз бәрі | | |
| | |ұлттық киім киіп, әр түрлі әндер айтылып билер | | |
| | |биленеді. | | |
| | |- Өздерінің наурыз тойын тамашалап көрдіңдер ме? | | |
| | |- Ұлттық ойындар ойналады, жарыстар өткізіледі. | | |
| | |- Бұл күні балалар күн мен түн теңеледі. | | |
| | |- Қыдыр ата ел - жерді аралайды. Бұл күні ренжісіп |[pic] | |
| | |жүрген кісілер бір - бірімен татуласады. Наурыз – | | |
| | |қазақтың ұлттық мейрамы екен. | | |
| | |- Ал, осы мерекеде қандай тағам дайындалады? | | |
| | | | | |
| | |1-топ сурет бойынша әңгіме құрау | | |
| | |Наурыз қандай мейрам? | | |
| | |2-топ әр түрлі ұлттық тағамдар суреті таратылып, | | |
| | |ішінен наурыз көжеге байланыстысы таңдалады. | | |
| | |Наурыз көже қалай жасалады? | | |
|Сергіту сәті |3 |Жел соқты, | | |
| | |Жаңбыр жауды, | | |
| | |Жаңбыр қатты жауды, | | |
| | |Жел басылды, | | |
| | |Күн ашылды. | | |
| | | | | |
|Ойды қорытындылау|10 |Наурыз көжеге қандай тағамдар қосылатынын білесіңдер | | |
| | |ғой. Ендеше, соны күн сәулесіне көрсетейік |Ассоциация құрау | |
| | |1-топ. Жоспар құру | | |
| | |2-топ.Оқулықтағы сұрақтарға жауап беру | | |
| | | | |Жиынтық бағалау |
| | |Сонымен, балалар, 22 - наурыз қандай күн? Оны кімдер | | |
| | |тойлайды? |Ет құрт қамыр | |
| | |- Табиғат қандай күйге түседі? Наурызда дайындалатын | | |
| | |үлкен асты қалай атайды? Оны пісірудің мақсаты не? |Би- | |
| | |- балалар, қазақ халқының әр түрлі ұлттық салт - |дай | |
| | |дәстүрлері де бар. (тақтадан көрсету) Ұлттық ойындар |тұз | |
| | |да бар. Біз осы дәстүрімізді әрқашан да құрметтеп | | |
| | |сақтауыңыз керек. | | |
| | | |Сүт бұршақ| |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? |Наурыз көже | |
| | |Үйге тапсырма: Мәтінді оқу |туралы,жасалу жолдарын | |
| | | |білдік. | |
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Наурызға тілек |
|Мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқыта отырып,тілек айтуға үйрету |
|Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқуды үйренді.Тілек айтуды үйренді |
|Әдіс -тәсілдері: Шаттық шеңбері,Миға шабуыл Сергіу сәті |
|Көрнекі құралдары: слайд,ашық хат,тілек жазылған плакаттар |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Шаттық шеңбері. | Адал достық тілеймін! |Жақсы |
| | |Әр бала бір-біріне тілек айту.Жүректен |Ынтымақ тілеймін! |тілекке |
| | |жүрекке.. |Денсаулық тілеймін! |жұлдызша |
| | |Түстер таңдау арқылы топқа бөлінеді. |Білімді бол! | |
|Қызығушылықты | |Сөзжұмбақты шеш: | |Смайликтер |
|ояту | |1.Мұсылман халықтарында жаңа жыл тойланатын |1 |тарату |
| | |ай. |н |арқылы |
| | |2.Наурыз көжеге қосылатын дән. |а |бағалау |
| | |3.Жаңа туған малдың сүтінен жасалатын тағам.|у | |
| | |4.Қатықтан жасалатын тағам. |р | |
| | |5.Наурыз көжеге қосылатын дән. |ы | |
| | |6.Қасиетті дәм. |з | |
| | |7.Наурыз көжеге қосылатын дән. | | |
| | |8.Ұлттық сусын. |б | |
| | |9.Еттен ішекке тағып жасалатын ұлттық тағам.|и | |
| | |10.Мал өнімінің негізгі түрі. |д | |
| | |Белгіленген торкөзден қандай сөз шықты?Ол |а | |
| | |жөнінде не білесің? |й | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |3 | |
| | | |у | |
| | | |ы | |
| | | |з | |
| | | | | |
| | | |4 | |
| | | |қ | |
| | | |ұ | |
| | | |р | |
| | | |т | |
| | | | | |
| | | |т | |
| | | |а | |
| | | |р | |
| | | |ы | |
| | | | | |
| | | |6 | |
| | | |т | |
| | | |ұ | |
| | | |з | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |2 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |5 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |7 | |
| | | |к | |
| | | |ү | |
| | | |р | |
| | | |і | |
| | | |ш | |
| | | | | |
| | | |8 | |
| | | |к | |
| | | |ө | |
| | | |ж | |
| | | |е | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |ш | |
| | | |ұ | |
| | | |ж | |
| | | |ы | |
| | | |қ | |
| | | | | |
| | | |10 | |
| | | |е | |
| | | |т | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа сабақ |20 |Топтық жұмыс |1-топ |Мәтінді |
| | |Наурыздағы тілек өлеңін мәнерлеп оқу |Ала биең құлындап, |оқыған |
| | |Диалог құру арқылы бір біріне тілек тілеу. |Алатауға сыймасын! |балаларға |
| | | |2-топ |жұлдызша |
| | | |Қара биең құлындап, |арқылы |
| | | |Қаратауға сыймасын! |бағалау |
| | | |1-топ | |
| | | |Үйіңнің алды той болсын, | |
| | | |Қораң толы қой болсын! | |
| | | |2-топ | |
| | | |Қазаныңда қайнаған | |
| | | |Кілкілдеген май болсын. | |
| | | |1-топ | |
| | | |Айың тусын оңыңнан, | |
| | | |Күнің тусын солыңнан. | |
| | | |2-топ | |
| | | |Мал менен басың тең өсіп, | |
| | | |Кетпесін дәулет қасыңнан».. | |
|Сергіту сәті |3 | | | |
|Ойды |10 |Ашық хат жасап, құттықтау сөз жазу |Жазған тілектерімен бөлісу |Смайликтер |
|қорытындылау | |1-топ.Ата аналарына арнап құттықтау | |арқылы |
| | |2-топ ұстаздарына арнап құттықтау хат жазу | |бағалау |
| | | | | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? Кімнің тілегі|Тілек айтуды үйрендік |өзін өзі |
| | |ұнады? | |бағалау |
| | |Үйге тапсырма.Достарына арнап тілек жазу | | |
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Өтепберген Ақыпбеков.Наурыз - жыл басы |
|Мақсаты: Наурыз -жыл басы,жаңа күн,көктемнің бірінші айы екенін түсіну |
|Оқыту нәтижелері: Наурыз көктемнің бірінші айы екендігін ұғынды |
|Әдіс -тәсілдері: Топқа бөлу.Диалог құру.Сергіту сәті.Семантикалық карта. Болжай оқыту әдісі. |
|Көрнекі құралдары: |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Топқа бөлу | | |
|Қызығушылықты | |Миға шабуыл. «Тез жауап бер» |Жауабы: |Смайликтер |
|ояту | |Көктемде ерте шығатын гүлді |Бәйшешек |тарату |
| | |ата.........................................|Жаңбыр |арқылы |
| | |................... |Бұршақ |бағалау |
| | |Бұлттан бөлініп жерге түсетін су |өткінші жаңбыр | |
| | |тамшылары...................................|соқыр жауын | |
| | |........... |кемпірқосақ | |
| | |Мұз күйінде түсетін кішкене домалақ | | |
| | |жауын-шашын... | | |
| | |....................................... | | |
| | |Тез жауып өтетін | | |
| | |жаңбыр......................................| | |
| | |............... | | |
| | |Төгіп-төгіп жауып,тез аяқталатын | | |
| | |жаңбыр......................................| | |
| | |............... | | |
| | |Жаңбырдан кейін аспан күмбезінде түрлі түсті| | |
| | |доға түрінде көрінетін | | |
| | |жолақ.......................................| | |
| | | | | |
|Жаңа сабақ |20 |Әңгімені бөліктерге бөлу.Әр бөліктегі ақын | |Мәтінді |
| | |ойын өз сөзіңмен әңгімеле. | |оқыған |
| | |1 -бөлік -көктем мезгілі | |балаларға |
| | |2 - бөлік - Наурыз мейрамы | |жұлдызша |
| | | | |арқылы |
| | | | |бағалау |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сергіту сәті |3 |Акт | | |
|Ойды |10 |Семантикалық карта арқылы ойды қортындылау |Семантикалық картаны толтыру |Смайликтер |
|қорытындылау | | | |арқылы |
| | | | |бағалау |
| | | |жыл | |
| | | |қар | |
| | | |табиғат | |
| | | |Күн мен түн | |
| | | |басы | |
| | | |ериді | |
| | | |оянады | |
| | | |теңеседі | |
| | | | | |
| | | |Наурыз | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | |Көк | |
| | | |тем | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? | | |
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Үйшік (орыс ертегісі) |
|Мақсаты: Ертегінің мазмұнын түсініп,мәнін ашу. |
|Оқыту нәтижелері: Ертегінің мазмұнымен танысты |
|Әдіс -тәсілдері: Ролдік ойын.Топтық жұмыс |
|Көрнекі құралдары: Аңдар макеті,сызбамен жұмыс,мақал мәтелдер |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Топқа бөлу | |Жақсы |
| | | | |тілекке |
| | | | |жұлдызша |
|Қызығушылықты | |Ой қозғау. | |Смайликтер |
|ояту | |«Ерте, ерте,ертеде» деп басталатын халық |[pic] |тарату |
| | |шығармалары қалай аталады? | |арқылы |
| | |Сызбамен жұмыс | |бағалау |
|Жаңа сабақ |20 |Ертегіні тізбектей оқу | |Мәтінді |
| | | |«Адасқан сөздер» ойыны.Берілген |оқыған |
| | |Топтық жұмыс |іс-қимылдың қай аңға қатысты |балаларға |
| | |Кейіпкерлер арасында сөйлесу (диалог) |екенін сызықтармен көрсет. |жұлдызша |
| | |құрап,ертегіні сахналау. | |арқылы |
| | |1-топ |секіріп |бағалау |
| | |2-топ |Түлкі | |
| | | | | |
| | |Тышқан мен бақа |алақ-жұлақ етіп | |
| | |Түлкі және басқа аңдар |Аю | |
| | |Аю және басқа аңдар | | |
| | |Қоян және басқа аңдар |қорбаңдап | |
| | |Қасқыр және басқа аңдар |Қасқыр | |
| | |Кейіпкерлерге | | |
| | |мінездеме |жүгіріп | |
| | | |Бақа | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] |ытқып-ытқып | |
| | |[pic] |Тышқан | |
| | | | | |
| | | |қуанып | |
| | | |Қоян | |
| | | | | |
|Сергіту сәті |3 |Акт | | |
|Ойды |10 |Мақал мәтелдердің ертегідегі оқиғаға қатысты|«Мақал - мәтелдерді жалғастыр» |Смайликтер |
|қорытындылау | |екенін дәлелдеу |1.Бірлік болмай,...тірлік болмас. |арқылы |
| | |Мақал мәтелдерге қандай ортақ тақырып |2.Ырыс алды - ... ынтымақ. |бағалау |
| | |қоямыз? |3.Саусақ бірікпей,... ине | |
| | |Ойын: «Бірлік» |ілікпейді. | |
| | |Барлығымыз бірігіп аңдарға үй салып |4.Жақсы туса -ел ырысы, | |
| | |берейік.Қағаздан жасалған үйдің |Жаңбыр жауса, -......жер ырысы. | |
| | |іргетасын,керегелерін,шатырын,есік тезелерін|Үйдің есігіне «Қош | |
| | |алып,оның артқы бетіндегі сөздерді,мақалды |келдіңіздер»,шатырына,терезесіне | |
| | |оқып,жетіспейтін сөзін қосып айтып, «Үйді» |...тілеймін! | |
| | |тұрғызу |(денсаулық,бақыт,сәттілік,достық,б| |
| | | |ірлік) | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? | | |
-----------------------
Нау
рыз көже
Жан жануарлар туралы
Ертегілер
Қиял ғажайып
шыншыл
негізгі орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Құдабаева Дәрияның
іс -тәжірибесі
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:03.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже |
|Мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға үйрету,наурыз көженің қалай жасалатыны туралы түсінік беру |
|Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқиды,Наурыз көженің құрамын,жасалу жолдарын білді |
|Әдіс -тәсілдері: Миға шабуыл,АКТ, Топтық жұмыс |
|Көрнекі құралдары: оқулық, ,презентация .наурызкөже жасалатын заттардың суреттері |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру |5 мин |Топқа бөлу |Топтар орналасты |Формативті |
| | |1-топ. Көктем |Мәтінді тізбектей оқиды |бағалау |
| | |2-топ.Наурыз | | |
| | |Өткен тақырыпты еске түсіру.Ұзынсары мәтінін тізбектей|Күннің ұзаруы | |
| | |оқыту,мазмұнын сұрау І | | |
| | |- Сонымен ұзынсары деген не екен? | | |
| | |- Балалардың ұзынсары деп күтіп жүргені қонақ па екен?|Ұзынсары | |
| | |- Мәтінде қандай тағам түрі айтылған? |көктемнің келуі | |
| | |- Оның қалай жасалатынын білесің бе? |Теңелуі | |
| | |- Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесіңдер? | | |
|Қызығушылықты |2 |Ребус шешу |Наурыз көже |Смайлик |
|ояту | |Нан уық шар қыз |1-топ |тер тарату |
| | | |Ұзын мұртты сарылар, |арқылы бағалау |
| | |Топтық жұмыс |Қойнында наны бар. | |
| | |Жұмбақтар шешу |(бидай) | |
| | | |Өзі ақ,өзі тас, | |
| | |1-топ |Дәмін татсаң ащы-ақ. | |
| | |Ұзын мұртты сарылар, |(тұз) | |
| | |Қойнында наны бар. (бидай) |Алыстан көрсем ақ тас, | |
| | |Өзі ақ,өзі тас, |2-топ | |
| | |Дәмін татсаң ащы-ақ. (тұз) |Жақынан көрсем-дәмді ас.| |
| | |Алыстан көрсем ақ тас, |(күріш) | |
| | |2-топ |Арғы тегі сүт,өзі тастан| |
| | |Жақынан көрсем-дәмді ас. (күріш) |қатты, | |
| | |Арғы тегі сүт,өзі тастан қатты, |Дәмі бірақ қышқылтым да | |
| | |Дәмі бірақ қышқылтым да тәтті.(құрт) |тәтті.(құрт) | |
| | |Бойы бір қарыс, |Бойы бір қарыс, | |
| | |Сақалы екі қарыс.(жүгері) |Сақалы екі | |
| | | |қарыс.(жүгері) | |
|Жаңа сабақ |20 |А)Мәтінді мәнерлеп оқыту, |Мәтінді топ бойынша |Критерийлер |
| | |Мазмұнын түсіну |бөліктерге бөліп оқиды |арқылы өзара |
| | |Б)Суретпен жұмыс.слайд көрсету |Наурыз ұлттық мейрам. |бағалау |
| | |Наурыз көженің жеті түрлі тағамы. |Наурыз жаңа күн. | |
| | |В)Сұрақ жауап әдісі |Ет , құрт, қамыр, бидай,| |
| | |-Балалар қазір қай мезгіл? (көктем) |сүт, тұз, бұршақ | |
| | |- Көктемнің қай айы? (наурыз) |[pic][pic] | |
| | |- Осы наурыз айында қандай мерекелер бар? | | |
| | |- Ендеше тақтаға қараңдар. (наурыз туралы видео | | |
| | |көрсету) | | |
| | |- 22 - наурыз қандай мереке? | | |
| | |- Адамдардың бәрі қалай киінген? | | |
| | |- Балалар 22 - наурыз жалпы мұсылман халқының оның | | |
| | |ішінде қазақ халқының жаңа жылы. Наурыз күн жылынып, | | |
| | |табиғаттың бәрі оянып, жаңарады екен. 22 - наурызды | | |
| | |«Ұлыстың ұлы күні» деп те атайды. Бұл күні үлкен | | |
| | |мереке. Ата – әжелеріміз. Қыз - жігіттеріміз бәрі | | |
| | |ұлттық киім киіп, әр түрлі әндер айтылып билер | | |
| | |биленеді. | | |
| | |- Өздерінің наурыз тойын тамашалап көрдіңдер ме? | | |
| | |- Ұлттық ойындар ойналады, жарыстар өткізіледі. | | |
| | |- Бұл күні балалар күн мен түн теңеледі. | | |
| | |- Қыдыр ата ел - жерді аралайды. Бұл күні ренжісіп |[pic] | |
| | |жүрген кісілер бір - бірімен татуласады. Наурыз – | | |
| | |қазақтың ұлттық мейрамы екен. | | |
| | |- Ал, осы мерекеде қандай тағам дайындалады? | | |
| | | | | |
| | |1-топ сурет бойынша әңгіме құрау | | |
| | |Наурыз қандай мейрам? | | |
| | |2-топ әр түрлі ұлттық тағамдар суреті таратылып, | | |
| | |ішінен наурыз көжеге байланыстысы таңдалады. | | |
| | |Наурыз көже қалай жасалады? | | |
|Сергіту сәті |3 |Жел соқты, | | |
| | |Жаңбыр жауды, | | |
| | |Жаңбыр қатты жауды, | | |
| | |Жел басылды, | | |
| | |Күн ашылды. | | |
| | | | | |
|Ойды қорытындылау|10 |Наурыз көжеге қандай тағамдар қосылатынын білесіңдер | | |
| | |ғой. Ендеше, соны күн сәулесіне көрсетейік |Ассоциация құрау | |
| | |1-топ. Жоспар құру | | |
| | |2-топ.Оқулықтағы сұрақтарға жауап беру | | |
| | | | |Жиынтық бағалау |
| | |Сонымен, балалар, 22 - наурыз қандай күн? Оны кімдер | | |
| | |тойлайды? |Ет құрт қамыр | |
| | |- Табиғат қандай күйге түседі? Наурызда дайындалатын | | |
| | |үлкен асты қалай атайды? Оны пісірудің мақсаты не? |Би- | |
| | |- балалар, қазақ халқының әр түрлі ұлттық салт - |дай | |
| | |дәстүрлері де бар. (тақтадан көрсету) Ұлттық ойындар |тұз | |
| | |да бар. Біз осы дәстүрімізді әрқашан да құрметтеп | | |
| | |сақтауыңыз керек. | | |
| | | |Сүт бұршақ| |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? |Наурыз көже | |
| | |Үйге тапсырма: Мәтінді оқу |туралы,жасалу жолдарын | |
| | | |білдік. | |
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Наурызға тілек |
|Мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқыта отырып,тілек айтуға үйрету |
|Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқуды үйренді.Тілек айтуды үйренді |
|Әдіс -тәсілдері: Шаттық шеңбері,Миға шабуыл Сергіу сәті |
|Көрнекі құралдары: слайд,ашық хат,тілек жазылған плакаттар |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Шаттық шеңбері. | Адал достық тілеймін! |Жақсы |
| | |Әр бала бір-біріне тілек айту.Жүректен |Ынтымақ тілеймін! |тілекке |
| | |жүрекке.. |Денсаулық тілеймін! |жұлдызша |
| | |Түстер таңдау арқылы топқа бөлінеді. |Білімді бол! | |
|Қызығушылықты | |Сөзжұмбақты шеш: | |Смайликтер |
|ояту | |1.Мұсылман халықтарында жаңа жыл тойланатын |1 |тарату |
| | |ай. |н |арқылы |
| | |2.Наурыз көжеге қосылатын дән. |а |бағалау |
| | |3.Жаңа туған малдың сүтінен жасалатын тағам.|у | |
| | |4.Қатықтан жасалатын тағам. |р | |
| | |5.Наурыз көжеге қосылатын дән. |ы | |
| | |6.Қасиетті дәм. |з | |
| | |7.Наурыз көжеге қосылатын дән. | | |
| | |8.Ұлттық сусын. |б | |
| | |9.Еттен ішекке тағып жасалатын ұлттық тағам.|и | |
| | |10.Мал өнімінің негізгі түрі. |д | |
| | |Белгіленген торкөзден қандай сөз шықты?Ол |а | |
| | |жөнінде не білесің? |й | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |3 | |
| | | |у | |
| | | |ы | |
| | | |з | |
| | | | | |
| | | |4 | |
| | | |қ | |
| | | |ұ | |
| | | |р | |
| | | |т | |
| | | | | |
| | | |т | |
| | | |а | |
| | | |р | |
| | | |ы | |
| | | | | |
| | | |6 | |
| | | |т | |
| | | |ұ | |
| | | |з | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |2 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |5 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |7 | |
| | | |к | |
| | | |ү | |
| | | |р | |
| | | |і | |
| | | |ш | |
| | | | | |
| | | |8 | |
| | | |к | |
| | | |ө | |
| | | |ж | |
| | | |е | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |ш | |
| | | |ұ | |
| | | |ж | |
| | | |ы | |
| | | |қ | |
| | | | | |
| | | |10 | |
| | | |е | |
| | | |т | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа сабақ |20 |Топтық жұмыс |1-топ |Мәтінді |
| | |Наурыздағы тілек өлеңін мәнерлеп оқу |Ала биең құлындап, |оқыған |
| | |Диалог құру арқылы бір біріне тілек тілеу. |Алатауға сыймасын! |балаларға |
| | | |2-топ |жұлдызша |
| | | |Қара биең құлындап, |арқылы |
| | | |Қаратауға сыймасын! |бағалау |
| | | |1-топ | |
| | | |Үйіңнің алды той болсын, | |
| | | |Қораң толы қой болсын! | |
| | | |2-топ | |
| | | |Қазаныңда қайнаған | |
| | | |Кілкілдеген май болсын. | |
| | | |1-топ | |
| | | |Айың тусын оңыңнан, | |
| | | |Күнің тусын солыңнан. | |
| | | |2-топ | |
| | | |Мал менен басың тең өсіп, | |
| | | |Кетпесін дәулет қасыңнан».. | |
|Сергіту сәті |3 | | | |
|Ойды |10 |Ашық хат жасап, құттықтау сөз жазу |Жазған тілектерімен бөлісу |Смайликтер |
|қорытындылау | |1-топ.Ата аналарына арнап құттықтау | |арқылы |
| | |2-топ ұстаздарына арнап құттықтау хат жазу | |бағалау |
| | | | | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? Кімнің тілегі|Тілек айтуды үйрендік |өзін өзі |
| | |ұнады? | |бағалау |
| | |Үйге тапсырма.Достарына арнап тілек жазу | | |
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Өтепберген Ақыпбеков.Наурыз - жыл басы |
|Мақсаты: Наурыз -жыл басы,жаңа күн,көктемнің бірінші айы екенін түсіну |
|Оқыту нәтижелері: Наурыз көктемнің бірінші айы екендігін ұғынды |
|Әдіс -тәсілдері: Топқа бөлу.Диалог құру.Сергіту сәті.Семантикалық карта. Болжай оқыту әдісі. |
|Көрнекі құралдары: |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Топқа бөлу | | |
|Қызығушылықты | |Миға шабуыл. «Тез жауап бер» |Жауабы: |Смайликтер |
|ояту | |Көктемде ерте шығатын гүлді |Бәйшешек |тарату |
| | |ата.........................................|Жаңбыр |арқылы |
| | |................... |Бұршақ |бағалау |
| | |Бұлттан бөлініп жерге түсетін су |өткінші жаңбыр | |
| | |тамшылары...................................|соқыр жауын | |
| | |........... |кемпірқосақ | |
| | |Мұз күйінде түсетін кішкене домалақ | | |
| | |жауын-шашын... | | |
| | |....................................... | | |
| | |Тез жауып өтетін | | |
| | |жаңбыр......................................| | |
| | |............... | | |
| | |Төгіп-төгіп жауып,тез аяқталатын | | |
| | |жаңбыр......................................| | |
| | |............... | | |
| | |Жаңбырдан кейін аспан күмбезінде түрлі түсті| | |
| | |доға түрінде көрінетін | | |
| | |жолақ.......................................| | |
| | | | | |
|Жаңа сабақ |20 |Әңгімені бөліктерге бөлу.Әр бөліктегі ақын | |Мәтінді |
| | |ойын өз сөзіңмен әңгімеле. | |оқыған |
| | |1 -бөлік -көктем мезгілі | |балаларға |
| | |2 - бөлік - Наурыз мейрамы | |жұлдызша |
| | | | |арқылы |
| | | | |бағалау |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сергіту сәті |3 |Акт | | |
|Ойды |10 |Семантикалық карта арқылы ойды қортындылау |Семантикалық картаны толтыру |Смайликтер |
|қорытындылау | | | |арқылы |
| | | | |бағалау |
| | | |жыл | |
| | | |қар | |
| | | |табиғат | |
| | | |Күн мен түн | |
| | | |басы | |
| | | |ериді | |
| | | |оянады | |
| | | |теңеседі | |
| | | | | |
| | | |Наурыз | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | |Көк | |
| | | |тем | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |+ | |
| | | |+ | |
| | | | | |
| | | | | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? | | |
Қысқа мерзімді жоспар
|Мерзімі:04.03.2014 ж |Сыныбы : 2 | Пәні: Ана тілі |
|Тақырыбы: Үйшік (орыс ертегісі) |
|Мақсаты: Ертегінің мазмұнын түсініп,мәнін ашу. |
|Оқыту нәтижелері: Ертегінің мазмұнымен танысты |
|Әдіс -тәсілдері: Ролдік ойын.Топтық жұмыс |
|Көрнекі құралдары: Аңдар макеті,сызбамен жұмыс,мақал мәтелдер |
| Сабақ барысы |
|Кезеңдері |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Бағалау |
|Ұйымдастыру | мин |Топқа бөлу | |Жақсы |
| | | | |тілекке |
| | | | |жұлдызша |
|Қызығушылықты | |Ой қозғау. | |Смайликтер |
|ояту | |«Ерте, ерте,ертеде» деп басталатын халық |[pic] |тарату |
| | |шығармалары қалай аталады? | |арқылы |
| | |Сызбамен жұмыс | |бағалау |
|Жаңа сабақ |20 |Ертегіні тізбектей оқу | |Мәтінді |
| | | |«Адасқан сөздер» ойыны.Берілген |оқыған |
| | |Топтық жұмыс |іс-қимылдың қай аңға қатысты |балаларға |
| | |Кейіпкерлер арасында сөйлесу (диалог) |екенін сызықтармен көрсет. |жұлдызша |
| | |құрап,ертегіні сахналау. | |арқылы |
| | |1-топ |секіріп |бағалау |
| | |2-топ |Түлкі | |
| | | | | |
| | |Тышқан мен бақа |алақ-жұлақ етіп | |
| | |Түлкі және басқа аңдар |Аю | |
| | |Аю және басқа аңдар | | |
| | |Қоян және басқа аңдар |қорбаңдап | |
| | |Қасқыр және басқа аңдар |Қасқыр | |
| | |Кейіпкерлерге | | |
| | |мінездеме |жүгіріп | |
| | | |Бақа | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] |ытқып-ытқып | |
| | |[pic] |Тышқан | |
| | | | | |
| | | |қуанып | |
| | | |Қоян | |
| | | | | |
|Сергіту сәті |3 |Акт | | |
|Ойды |10 |Мақал мәтелдердің ертегідегі оқиғаға қатысты|«Мақал - мәтелдерді жалғастыр» |Смайликтер |
|қорытындылау | |екенін дәлелдеу |1.Бірлік болмай,...тірлік болмас. |арқылы |
| | |Мақал мәтелдерге қандай ортақ тақырып |2.Ырыс алды - ... ынтымақ. |бағалау |
| | |қоямыз? |3.Саусақ бірікпей,... ине | |
| | |Ойын: «Бірлік» |ілікпейді. | |
| | |Барлығымыз бірігіп аңдарға үй салып |4.Жақсы туса -ел ырысы, | |
| | |берейік.Қағаздан жасалған үйдің |Жаңбыр жауса, -......жер ырысы. | |
| | |іргетасын,керегелерін,шатырын,есік тезелерін|Үйдің есігіне «Қош | |
| | |алып,оның артқы бетіндегі сөздерді,мақалды |келдіңіздер»,шатырына,терезесіне | |
| | |оқып,жетіспейтін сөзін қосып айтып, «Үйді» |...тілеймін! | |
| | |тұрғызу |(денсаулық,бақыт,сәттілік,достық,б| |
| | | |ірлік) | |
|Рефлексия |5 |Не үйрендің? Сабақта не ұнады? | | |
-----------------------
Нау
рыз көже
Жан жануарлар туралы
Ертегілер
Қиял ғажайып
шыншыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz