Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже

Мамай атындағы

негізгі орта мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі

Құдабаева Дәрияның

іс -тәжірибесі

Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі:03. 03. 2014 ж:

Мерзімі:03. 03. 2014 ж

Сыныбы : 2:

Сыныбы : 2

Пәні: Ана тілі: Пәні: Ана тілі
Мерзімі:03. 03. 2014 ж:

Тақырыбы: Нұрқасым Қазыбеков. Наурыз көже

Мерзімі:03. 03. 2014 ж:

Мақсаты : Мәтінді түсініп оқуға үйрету, наурыз көженің қалай жасалатыны туралы түсінік беру

Мерзімі:03. 03. 2014 ж:

Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқиды, Наурыз көженің құрамын, жасалу жолдарын білді

Мерзімі:03. 03. 2014 ж:

Әдіс -тәсілдері: Миға шабуыл, АКТ, Топтық жұмыс

Мерзімі:03. 03. 2014 ж:

Көрнекі құралдары: оқулық, , презентация . наурызкөже жасалатын заттардың суреттері

Сабақ барысы
Сабақ барысы: Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Сабақ барысы: Ұйымдастыру
5 мин

Топқа бөлу

1-топ. Көктем

2-топ. Наурыз

Өткен тақырыпты еске түсіру. Ұзынсары мәтінін тізбектей оқыту, мазмұнын сұрау І
- Сонымен ұзынсары деген не екен?
- Балалардың ұзынсары деп күтіп жүргені қонақ па екен?
- Мәтінде қандай тағам түрі айтылған?
- Оның қалай жасалатынын білесің бе?
- Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесіңдер?

Топтар орналасты

Мәтінді тізбектей оқиды

Күннің ұзаруы

Ұзынсары

көктемнің келуі

Теңелуі

Формативті

бағалау

Сабақ барысы: Қызығушылықты ояту
2

Ребус шешу

Нан уық шар қыз

Топтық жұмыс

Жұмбақтар шешу

1-топ

Ұзын мұртты сарылар,

Қойнында наны бар. (бидай)

Өзі ақ, өзі тас,

Дәмін татсаң ащы-ақ. (тұз)

Алыстан көрсем ақ тас,

2-топ

Жақынан көрсем-дәмді ас. (күріш)

Арғы тегі сүт, өзі тастан қатты,

Дәмі бірақ қышқылтым да тәтті. (құрт)

Бойы бір қарыс,

Сақалы екі қарыс. (жүгері)

Наурыз көже

1-топ

Ұзын мұртты сарылар,

Қойнында наны бар. (бидай)

Өзі ақ, өзі тас,

Дәмін татсаң ащы-ақ. (тұз)

Алыстан көрсем ақ тас,

2-топ

Жақынан көрсем-дәмді ас. (күріш)

Арғы тегі сүт, өзі тастан қатты,

Дәмі бірақ қышқылтым да тәтті. (құрт)

Бойы бір қарыс,

Сақалы екі қарыс. (жүгері)

Смайлик

тер тарату арқылы бағалау

Сабақ барысы: Жаңа сабақ
20

А) Мәтінді мәнерлеп оқыту,

Мазмұнын түсіну

Б) Суретпен жұмыс. слайд көрсету

Наурыз көженің жеті түрлі тағамы.

В) Сұрақ жауап әдісі

-Балалар қазір қай мезгіл? (көктем)
- Көктемнің қай айы? (наурыз)
- Осы наурыз айында қандай мерекелер бар?
- Ендеше тақтаға қараңдар. (наурыз туралы видео көрсету)

- 22 - наурыз қандай мереке?
- Адамдардың бәрі қалай киінген?

- Балалар 22 - наурыз жалпы мұсылман халқының оның ішінде қазақ халқының жаңа жылы. Наурыз күн жылынып, табиғаттың бәрі оянып, жаңарады екен. 22 - наурызды «Ұлыстың ұлы күні» деп те атайды. Бұл күні үлкен мереке. Ата - әжелеріміз. Қыз - жігіттеріміз бәрі ұлттық киім киіп, әр түрлі әндер айтылып билер биленеді.
- Өздерінің наурыз тойын тамашалап көрдіңдер ме?
- Ұлттық ойындар ойналады, жарыстар өткізіледі.
- Бұл күні балалар күн мен түн теңеледі.
- Қыдыр ата ел - жерді аралайды. Бұл күні ренжісіп жүрген кісілер бір - бірімен татуласады. Наурыз - қазақтың ұлттық мейрамы екен.
- Ал, осы мерекеде қандай тағам дайындалады?

1-топ сурет бойынша әңгіме құрау

Наурыз қандай мейрам?

2-топ әр түрлі ұлттық тағамдар суреті таратылып, ішінен наурыз көжеге байланыстысы таңдалады.

Наурыз көже қалай жасалады?

Мәтінді топ бойынша бөліктерге бөліп оқиды

Наурыз ұлттық мейрам.

Наурыз жаңа күн.

Ет, құрт, қамыр, бидай, сүт, тұз, бұршақ

Критерийлер арқылы өзара бағалау
Сабақ барысы: Сергіту сәті
3

Жел соқты,

Жаңбыр жауды,

Жаңбыр қатты жауды,

Жел басылды,

Күн ашылды.

Сабақ барысы: Ойды қорытындылау
10
  • Наурыз көжеге қандай тағамдар қосылатынын білесіңдер ғой. Ендеше, соны күн сәулесіне көрсетейік

1-топ. Жоспар құру

2-топ. Оқулықтағы сұрақтарға жауап беру

  • Сонымен, балалар, 22 - наурыз қандай күн? Оны кімдер тойлайды?- Табиғат қандай күйге түседі? Наурызда дайындалатын үлкен асты қалай атайды? Оны пісірудің мақсаты не?- балалар, қазақ халқының әр түрлі ұлттық салт - дәстүрлері де бар. (тақтадан көрсету) Ұлттық ойындар да бар. Біз осы дәстүрімізді әрқашан да құрметтеп сақтауыңыз керек.

Ассоциация құрау

Ет құрт қамыр

Би-

дай тұз

Сүт бұршақ

Жиынтық бағалау
Сабақ барысы: Рефлексия
5

Не үйрендің? Сабақта не ұнады?

Үйге тапсырма: Мәтінді оқу

Наурыз көже туралы, жасалу жолдарын білдік.

Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Мерзімі: 04. 03. 2014 ж

Сыныбы : 2:

Сыныбы : 2

Пәні: Ана тілі: Пәні: Ана тілі
Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Тақырыбы: Наурызға тілек

Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқыта отырып, тілек айтуға үйрету

Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Оқыту нәтижелері: Өлеңді мәнерлеп оқуды үйренді. Тілек айтуды үйренді

Мерзімі:04. 03. 2014 ж: Әдіс -тәсілдері: Шаттық шеңбері, Миға шабуыл Сергіу сәті
Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Көрнекі құралдары: слайд, ашық хат, тілек жазылған плакаттар

Сабақ барысы
Сабақ барысы: Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Сабақ барысы: Ұйымдастыру
мин

Шаттық шеңбері.
Әр бала бір-біріне тілек айту. Жүректен жүрекке. .

Түстер таңдау арқылы топқа бөлінеді.

Адал достық тілеймін!

Ынтымақ тілеймін!

Денсаулық тілеймін!

Білімді бол!

Жақсы тілекке

жұлдызша

Сабақ барысы: Қызығушылықты ояту

Сөзжұмбақты шеш:

1. Мұсылман халықтарында жаңа жыл тойланатын ай.

2. Наурыз көжеге қосылатын дән.

3. Жаңа туған малдың сүтінен жасалатын тағам.

4. Қатықтан жасалатын тағам.

5. Наурыз көжеге қосылатын дән.

6. Қасиетті дәм.

7. Наурыз көжеге қосылатын дән.

8. Ұлттық сусын.

9. Еттен ішекке тағып жасалатын ұлттық тағам.

10. Мал өнімінің негізгі түрі.

Белгіленген торкөзден қандай сөз шықты?Ол жөнінде не білесің?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2

5

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1
н
а
у
р
ы
з
б
и
д
а
й
3
у
ы
з
4
қ
ұ
р
т
т
а
р
ы
6
т
ұ
з
7
к
ү
р
і
ш
8
к
ө
ж
е
ш
ұ
ж
ы
қ
10
е
т
Смайликтер тарату арқылы бағалау
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы: Жаңа сабақ
20

Топтық жұмыс

Наурыздағы тілек өлеңін мәнерлеп оқу

Диалог құру арқылы бір біріне тілек тілеу.

1-топ

Ала биең құлындап,

Алатауға сыймасын!

2-топ

Қара биең құлындап,

Қаратауға сыймасын!

1-топ

Үйіңнің алды той болсын,

Қораң толы қой болсын!

2-топ

Қазаныңда қайнаған

Кілкілдеген май болсын.

1-топ

Айың тусын оңыңнан,

Күнің тусын солыңнан.

2-топ

Мал менен басың тең өсіп,

Кетпесін дәулет қасыңнан». .

Мәтінді оқыған балаларға жұлдызша арқылы бағалау
Сабақ барысы: Сергіту сәті
3
Сабақ барысы: Ойды қорытындылау
10

Ашық хат жасап, құттықтау сөз жазу

1-топ. Ата аналарына арнап құттықтау

2-топ ұстаздарына арнап құттықтау хат жазу

Жазған тілектерімен бөлісу
Смайликтер арқылы бағалау
Сабақ барысы: Рефлексия
5

Не үйрендің? Сабақта не ұнады? Кімнің тілегі ұнады?

Үйге тапсырма. Достарына арнап тілек жазу

Тілек айтуды үйрендік
өзін өзі бағалау

Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Мерзімі: 04. 03. 2014 ж

Сыныбы : 2:

Сыныбы : 2

Пәні: Ана тілі: Пәні: Ана тілі
Мерзімі:04. 03. 2014 ж: Тақырыбы: Өтепберген Ақыпбеков. Наурыз - жыл басы
Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Мақсаты: Наурыз -жыл басы, жаңа күн, көктемнің бірінші айы екенін түсіну

Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Оқыту нәтижелері: Наурыз көктемнің бірінші айы екендігін ұғынды

Мерзімі:04. 03. 2014 ж: Әдіс -тәсілдері: Топқа бөлу. Диалог құру. Сергіту сәті. Семантикалық карта. Болжай оқыту әдісі.
Мерзімі:04. 03. 2014 ж:

Көрнекі құралдары:


Ұқсас жұмыстар
Наурыз мейрамына арналған ертеңгіліктің сценарийі. ортаңғы тобы, 2015 ж
Ө.Ақыпбеков Наурыз-жыл басы
Нұр себеле Ұлыстың ұлы күні
Күлімде, Наурыз, күлімде
Наурыз көже. Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру
Мақалды толықтырып жаз
Қазақ дастарханы
Ұлыстың ұлы күні. Қазақтың ұлттық тағамдары
22 наурыз. 2 сынып, әдебиеттік оқу
Әдебиеттік оқу. наурыз көже. 3 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz