Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ойлан,тап
Білім беру саласы:
Тақырыбы: Ойлан,тап.
Бөлімі: Логика
Мақсаты:Балалар суреттегі заттарға мұқият қарап,зер сала білуге
үйрету.Ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Ұқыптылыққа, суреттегі жетіспей
тұрған заттарды таба білуге үйрету.
Билингвальды компонент: дөң, қос аяқта.
| | | |
|Әрекет кезеңдері|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| |Балаларды сабаққа дайындау. Дөңгелене | |
|Мотивациялық- |тұрғызып,өлең айытқызу. |Әліппе – дәптер,|
|қозғаушы кезең |Кел,балалар,күлейік. |қарындаштарын |
| |Күлкіменен түлейік. |үстел үстіне |
| |Қабақ түйген не керек, |шығарып қояды. |
| |Көңілді боп жүрейік. | |
| | - Жарайсыңдар, балалар! | |
|Ұйымдастырушылық|-Логикалық қисынды есептер. | |
|-ізденушілік |Жұдырықта неше саусақ бар? |5 |
|кезең |Анасының мысығы, иті, қызы бар.Анасында неше | |
| |бала бар? |1 |
| |Дүкеннен анам 4 бұрышты 2 доп алып келді, оның|4 бұрышты доп |
| |біреуін ініме берді. Менде неше доп қалды? |болмайды |
| |Дұрыс айтасыңдар балалар доп 4 бұрышты | |
| |болмайды. |Балалар өздері |
| |4 бұрышты не болады? |білетіндерін |
| | |айтты. |
| |1. Қазір беторамалға лайық жамауды тауып өз |Балалар жамауды |
| |орнына апарамыз. |тез тапты. |
| |-Сергіту сәті. | |
| |Орнымыздан тұрайық. |Балалар бірге |
| |Қолымызды созайық |жасады. |
| |Бойымызға күш жинап, | |
| |Бір тынығып алайық. |Ойынды өте |
| |-Дидактикалық ойын: «Не артық» |қызығушылықпен |
| |Суретте қайсысы артық? Қалғандарын бір сөзбен |ойнады. |
| |қалай атауға болады? | |
| |2. Жақсы балалар, енді мына суретке қарап не |Балалар бірге |
| |жетіспей тұрғанын тауып суретті аяқтаймыз. |орындады. |
| |Жұмбақ шешейік. | |
| |1.Пыр-пыр етіп инелік, |Ұшақ |
| |Инелік емес үй делік. | |
| |2.Әкемнің тор тайы, | |
| |Май жалап ,су ішсе, |Машина |
| |Тоқтамай жортады. | |
| |3.Суда жүретін көлік |Кеме |
| |Ол не? | |
| | |Балалар жауабын |
| |3.Ойын «Кім жылдам» |бірге тапты. |
| |Қазір балалар шардың суретін шеңбердің | |
| |ішіне,алманың суретін екеуінің ортасына ,ал | |
| |қиярдың суретін шаршының ішіне саламыз. | |
| | | |
| | |Бірге орындады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексивті-түзе|Сабақты қорытындылау.Балаларды мадақтау. |Балалар өзара |
|туші кезең |Логикалық жұмбақтар шешуге қызығушылығы оянды. |оқу – іс |
| |Алған әсерлері туралы сұрау. Әңгімелеп беру.|әрекетінен алған|
| | |әсерлерімен |
| | |бөліседі. |
Күтілетін нәтиже: Суреттің ерекшелігін ажырата біледі.
Білуі керек:Есте сақтай біледі.Жұмбақтарды ойланып шешуді, ойын әдістерін,
сөздік қорын меңгереді.
.Жасай алуы: Берілген тапсырмаларды орындау арқылы түсінгендерін көрсетті.
Тақырыбы: Ойлан,тап.
Бөлімі: Логика
Мақсаты:Балалар суреттегі заттарға мұқият қарап,зер сала білуге
үйрету.Ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Ұқыптылыққа, суреттегі жетіспей
тұрған заттарды таба білуге үйрету.
Билингвальды компонент: дөң, қос аяқта.
| | | |
|Әрекет кезеңдері|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| |Балаларды сабаққа дайындау. Дөңгелене | |
|Мотивациялық- |тұрғызып,өлең айытқызу. |Әліппе – дәптер,|
|қозғаушы кезең |Кел,балалар,күлейік. |қарындаштарын |
| |Күлкіменен түлейік. |үстел үстіне |
| |Қабақ түйген не керек, |шығарып қояды. |
| |Көңілді боп жүрейік. | |
| | - Жарайсыңдар, балалар! | |
|Ұйымдастырушылық|-Логикалық қисынды есептер. | |
|-ізденушілік |Жұдырықта неше саусақ бар? |5 |
|кезең |Анасының мысығы, иті, қызы бар.Анасында неше | |
| |бала бар? |1 |
| |Дүкеннен анам 4 бұрышты 2 доп алып келді, оның|4 бұрышты доп |
| |біреуін ініме берді. Менде неше доп қалды? |болмайды |
| |Дұрыс айтасыңдар балалар доп 4 бұрышты | |
| |болмайды. |Балалар өздері |
| |4 бұрышты не болады? |білетіндерін |
| | |айтты. |
| |1. Қазір беторамалға лайық жамауды тауып өз |Балалар жамауды |
| |орнына апарамыз. |тез тапты. |
| |-Сергіту сәті. | |
| |Орнымыздан тұрайық. |Балалар бірге |
| |Қолымызды созайық |жасады. |
| |Бойымызға күш жинап, | |
| |Бір тынығып алайық. |Ойынды өте |
| |-Дидактикалық ойын: «Не артық» |қызығушылықпен |
| |Суретте қайсысы артық? Қалғандарын бір сөзбен |ойнады. |
| |қалай атауға болады? | |
| |2. Жақсы балалар, енді мына суретке қарап не |Балалар бірге |
| |жетіспей тұрғанын тауып суретті аяқтаймыз. |орындады. |
| |Жұмбақ шешейік. | |
| |1.Пыр-пыр етіп инелік, |Ұшақ |
| |Инелік емес үй делік. | |
| |2.Әкемнің тор тайы, | |
| |Май жалап ,су ішсе, |Машина |
| |Тоқтамай жортады. | |
| |3.Суда жүретін көлік |Кеме |
| |Ол не? | |
| | |Балалар жауабын |
| |3.Ойын «Кім жылдам» |бірге тапты. |
| |Қазір балалар шардың суретін шеңбердің | |
| |ішіне,алманың суретін екеуінің ортасына ,ал | |
| |қиярдың суретін шаршының ішіне саламыз. | |
| | | |
| | |Бірге орындады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексивті-түзе|Сабақты қорытындылау.Балаларды мадақтау. |Балалар өзара |
|туші кезең |Логикалық жұмбақтар шешуге қызығушылығы оянды. |оқу – іс |
| |Алған әсерлері туралы сұрау. Әңгімелеп беру.|әрекетінен алған|
| | |әсерлерімен |
| | |бөліседі. |
Күтілетін нәтиже: Суреттің ерекшелігін ажырата біледі.
Білуі керек:Есте сақтай біледі.Жұмбақтарды ойланып шешуді, ойын әдістерін,
сөздік қорын меңгереді.
.Жасай алуы: Берілген тапсырмаларды орындау арқылы түсінгендерін көрсетті.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz