Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ойлан,тап

Білім беру саласы:
Тақырыбы: Ойлан,тап.

Бөлімі: Логика

Мақсаты:Балалар суреттегі заттарға мұқият қарап,зер сала білуге
үйрету.Ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Ұқыптылыққа, суреттегі жетіспей
тұрған заттарды таба білуге үйрету.

Билингвальды компонент: дөң, қос аяқта.

| | | |
|Әрекет кезеңдері|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| |Балаларды сабаққа дайындау. Дөңгелене | |
|Мотивациялық- |тұрғызып,өлең айытқызу. |Әліппе – дәптер,|
|қозғаушы кезең |Кел,балалар,күлейік. |қарындаштарын |
| |Күлкіменен түлейік. |үстел үстіне |
| |Қабақ түйген не керек, |шығарып қояды. |
| |Көңілді боп жүрейік. | |
| | - Жарайсыңдар, балалар! | |
|Ұйымдастырушылық|-Логикалық қисынды есептер. | |
|-ізденушілік |Жұдырықта неше саусақ бар? |5 |
|кезең |Анасының мысығы, иті, қызы бар.Анасында неше | |
| |бала бар? |1 |
| |Дүкеннен анам 4 бұрышты 2 доп алып келді, оның|4 бұрышты доп |
| |біреуін ініме берді. Менде неше доп қалды? |болмайды |
| |Дұрыс айтасыңдар балалар доп 4 бұрышты | |
| |болмайды. |Балалар өздері |
| |4 бұрышты не болады? |білетіндерін |
| | |айтты. |
| |1. Қазір беторамалға лайық жамауды тауып өз |Балалар жамауды |
| |орнына апарамыз. |тез тапты. |
| |-Сергіту сәті. | |
| |Орнымыздан тұрайық. |Балалар бірге |
| |Қолымызды созайық |жасады. |
| |Бойымызға күш жинап, | |
| |Бір тынығып алайық. |Ойынды өте |
| |-Дидактикалық ойын: «Не артық» |қызығушылықпен |
| |Суретте қайсысы артық? Қалғандарын бір сөзбен |ойнады. |
| |қалай атауға болады? | |
| |2. Жақсы балалар, енді мына суретке қарап не |Балалар бірге |
| |жетіспей тұрғанын тауып суретті аяқтаймыз. |орындады. |
| |Жұмбақ шешейік. | |
| |1.Пыр-пыр етіп инелік, |Ұшақ |
| |Инелік емес үй делік. | |
| |2.Әкемнің тор тайы, | |
| |Май жалап ,су ішсе, |Машина |
| |Тоқтамай жортады. | |
| |3.Суда жүретін көлік |Кеме |
| |Ол не? | |
| | |Балалар жауабын |
| |3.Ойын «Кім жылдам» |бірге тапты. |
| |Қазір балалар шардың суретін шеңбердің | |
| |ішіне,алманың суретін екеуінің ортасына ,ал | |
| |қиярдың суретін шаршының ішіне саламыз. | |
| | | |
| | |Бірге орындады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексивті-түзе|Сабақты қорытындылау.Балаларды мадақтау. |Балалар өзара |
|туші кезең |Логикалық жұмбақтар шешуге қызығушылығы оянды. |оқу – іс |
| |Алған әсерлері туралы сұрау. Әңгімелеп беру.|әрекетінен алған|
| | |әсерлерімен |
| | |бөліседі. |

Күтілетін нәтиже: Суреттің ерекшелігін ажырата біледі.

Білуі керек:Есте сақтай біледі.Жұмбақтарды ойланып шешуді, ойын әдістерін,
сөздік қорын меңгереді.

.Жасай алуы: Берілген тапсырмаларды орындау арқылы түсінгендерін көрсетті.

Ұқсас жұмыстар
ҰБТ есептері, тест
Элементтердің валенттілігі бойынша химиялық қосылыстардың формулаларын құру
«дарабоз» көшбасшы сайысы
Интеграл
Бұрынғы Семей полигоны аумағында
Сиқырлы пернелер кезеңі
"білімді мыңды жығар" тәрбие сағаты. 1-сынып
Венн диаграммасы. Сабақтың түрі
Тапқыр достар сайысы жайлы ақпарат
Кім шапшаң кезеңі
Пәндер