Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Сүйемін, өскен Отаным
Тақырыбы: Сүйемін, өскен Отаным!
Мақсаты:
1. Оқушыларға М. Мақатаевтың өмірі мен оның
шығармашылығынтереңдете түсіндіру;
2. Ауызекі сөйлеу, еркін сөйлеу есте сақтау және шығармашылық
қабілеттерін дамыту;
3. Отанын қадірлеуге, туған жердің табиғатын, тарихын, белгілі
адамдарын қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері:
М. Мақатаевтың портреті, «Махаббат сазы» өлеңдер мен поэмалар
жинақ кітабы, «Туған жер» тақырыбына суреттер, семантикалық
карта, үнтаспа.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау.
- «Туған жер» өлеңін жатқа сұрау.
- Қасым Аманжолов туралы әңгімелету.
- Автордың туған жерге деген сүйіспеншілігі, ыстық сезімі өлеңнің қай
жолдарында айтылады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Бүгінгі сабақта қазақ халқының тағы да аса дарынды ақыны
Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармасымен танысамыз. (портрет)
- Оның өлеңдері туған жер, табиғат туралы. Ол жастарды елді, табиғатты
сүюге, оны аялай білуге үйретеді. Ол 14 жасынан бастап өлең жазды.
1) Өлеңді мәнерлетіп оқыту;
2) Оқушылар кезекпен оқып, мазмұнын ашады, талдайды;
3) Дәптермен жұмыс. Өлеңдегі ақынның нені сүйетінін үлгі
ағашқа қарап жазу
Сүйемін
топырағын ____ ____ тасын
кәрісін _____ _____ жасын
салқын кештерін _____ _____ соққан шелін
жота қырларын _____ _____ жылқышыны
жауған нөсерін _____ _____ күркіреген аспанын
жастарын _____ _____ көкшіл аспанын
сырқыраған өзенін _____ _____ гүл өскен даланы
жылаған баланы _____ _____ өскен Отаным
Сергіту сәті.
IV. Сабақты бекіту:
1) Суреттермен жұмыс.
«Туған жер» тақырыбына байланысты суреттерді көрсету. Оқушылар суретке
қарап, қазақ елінің табиғаты туралы әңгімелейді
2) Үнтаспамен жұмыс
Үнтаспадан М. Мақатаевтың сөзіне жазған әндерімен таныстыру.
«Сәби болғым келеді», «Қуанышыңмен», «Есіңе мені алғайсың».
3) Семантикалық картамен жұмыс
| |Қасым Аманжолов | Мұқағали |
|Авторлар | |Мақатаев |
|Өлең шумақтары | | |
|Сүйемін мен жерімнің | |+ |
|Топырағын, тасында. | | |
|Уа, дариға, алтын бесік туған |+ | |
|жер | | |
|Қадіріңді келсем білмей, кеше | | |
|гөр! | | |
|Бұлтсыз, айсыз, жылы леп, | |+ |
|Сүйемін салқын кештерін. | | |
|Неткен байтақ, неткен ұлы жер |+ | |
|едің! | | |
|Нендей күйге жүрегімді бөледің?| | |
V. Үйге тапсырма:
Өлеңді жаттап келу. Автордың өмірі туралы білу.
«Туған жер» тақырыбына сурет салу.
VІ. Бағалау.
5 ___
4 ___
3 ___ Оқушының аты-жөні
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
Жамбыл облысы
Шу ауданы
Белбасар ауылы
Ш. Уәлиханов атындағы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі:
Утарбаева
Күлайша Райымбекқызы
-----------------------
Алматы обл. Нарынқол ауд. Қарасаз ауылында туған
М. Мақатаев
1931-1976 жж
Әкесі Сүлеймен анасы Нағима
Қазақтың аса дарынды ақыны, аудармашы
«Жастық жыры», «Махаббат сазы», «Қош махаббат»,
«Жырлайды жүрек» т. б. жинақ кітаптары бар.
Әйелі Лашын
Жұлдыз, Майгүл
балалары
Шолпан, Айбар
«Сәби болғым келеді», «Есіңе мені алғайсың», «Үш бақытым»,
«Бесік жыры», «Қазақстан», «Қуанышыңмен», «Сүйемін, өскен Отаным» т. б.
Мақсаты:
1. Оқушыларға М. Мақатаевтың өмірі мен оның
шығармашылығынтереңдете түсіндіру;
2. Ауызекі сөйлеу, еркін сөйлеу есте сақтау және шығармашылық
қабілеттерін дамыту;
3. Отанын қадірлеуге, туған жердің табиғатын, тарихын, белгілі
адамдарын қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері:
М. Мақатаевтың портреті, «Махаббат сазы» өлеңдер мен поэмалар
жинақ кітабы, «Туған жер» тақырыбына суреттер, семантикалық
карта, үнтаспа.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау.
- «Туған жер» өлеңін жатқа сұрау.
- Қасым Аманжолов туралы әңгімелету.
- Автордың туған жерге деген сүйіспеншілігі, ыстық сезімі өлеңнің қай
жолдарында айтылады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Бүгінгі сабақта қазақ халқының тағы да аса дарынды ақыны
Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармасымен танысамыз. (портрет)
- Оның өлеңдері туған жер, табиғат туралы. Ол жастарды елді, табиғатты
сүюге, оны аялай білуге үйретеді. Ол 14 жасынан бастап өлең жазды.
1) Өлеңді мәнерлетіп оқыту;
2) Оқушылар кезекпен оқып, мазмұнын ашады, талдайды;
3) Дәптермен жұмыс. Өлеңдегі ақынның нені сүйетінін үлгі
ағашқа қарап жазу
Сүйемін
топырағын ____ ____ тасын
кәрісін _____ _____ жасын
салқын кештерін _____ _____ соққан шелін
жота қырларын _____ _____ жылқышыны
жауған нөсерін _____ _____ күркіреген аспанын
жастарын _____ _____ көкшіл аспанын
сырқыраған өзенін _____ _____ гүл өскен даланы
жылаған баланы _____ _____ өскен Отаным
Сергіту сәті.
IV. Сабақты бекіту:
1) Суреттермен жұмыс.
«Туған жер» тақырыбына байланысты суреттерді көрсету. Оқушылар суретке
қарап, қазақ елінің табиғаты туралы әңгімелейді
2) Үнтаспамен жұмыс
Үнтаспадан М. Мақатаевтың сөзіне жазған әндерімен таныстыру.
«Сәби болғым келеді», «Қуанышыңмен», «Есіңе мені алғайсың».
3) Семантикалық картамен жұмыс
| |Қасым Аманжолов | Мұқағали |
|Авторлар | |Мақатаев |
|Өлең шумақтары | | |
|Сүйемін мен жерімнің | |+ |
|Топырағын, тасында. | | |
|Уа, дариға, алтын бесік туған |+ | |
|жер | | |
|Қадіріңді келсем білмей, кеше | | |
|гөр! | | |
|Бұлтсыз, айсыз, жылы леп, | |+ |
|Сүйемін салқын кештерін. | | |
|Неткен байтақ, неткен ұлы жер |+ | |
|едің! | | |
|Нендей күйге жүрегімді бөледің?| | |
V. Үйге тапсырма:
Өлеңді жаттап келу. Автордың өмірі туралы білу.
«Туған жер» тақырыбына сурет салу.
VІ. Бағалау.
5 ___
4 ___
3 ___ Оқушының аты-жөні
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
Жамбыл облысы
Шу ауданы
Белбасар ауылы
Ш. Уәлиханов атындағы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі:
Утарбаева
Күлайша Райымбекқызы
-----------------------
Алматы обл. Нарынқол ауд. Қарасаз ауылында туған
М. Мақатаев
1931-1976 жж
Әкесі Сүлеймен анасы Нағима
Қазақтың аса дарынды ақыны, аудармашы
«Жастық жыры», «Махаббат сазы», «Қош махаббат»,
«Жырлайды жүрек» т. б. жинақ кітаптары бар.
Әйелі Лашын
Жұлдыз, Майгүл
балалары
Шолпан, Айбар
«Сәби болғым келеді», «Есіңе мені алғайсың», «Үш бақытым»,
«Бесік жыры», «Қазақстан», «Қуанышыңмен», «Сүйемін, өскен Отаным» т. б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz