Кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа параллель проекциялау

Қарағанды облысы

Жезқазған қаласы

№10 жалпы білім беретін орта мектебінің

математика пәнінің мұғалімі

Есенбаева Элмира Амировна

Күні: Сыныбы: 10 “A”

Сабақтың тақырыбы: Кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеу.

Мақсаты: параллеь проекциялау, кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеуді меңгерту.

Міндеті:

1. кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеуді қолданып есептер шығару;

2. оқушылардың есептер шығару дағдысын қалыптастыру, дамыту;

3. есептеулер барысында ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, зеректікке, жауапкершілікке тәрбиелеу

Түрі: жаңа тақырыпты меңгерту

Әдісі: баяндау, түсіндіру, талдау.

Көрнекілігі:макеттер және сызбалар.

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Сынып оқушыларын, оқу құралдарын түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу.
  2. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі.

Параллель проекциялау ұғымы.

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуі фигураны алыстан қарағанда алатын әсерімізге сай. Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуінің кейбір қасиеттерін атап өтейік.

Фигураның түзу сызықты кескінділері сызба жазықтығында кесінді болып бейнеленеді

Фигураның параллель кесінділері сызба жазықтығында параллель кесінділермен бейнеленеді.

Бір түзудің немесе параллель түзудің кесінділерінің қатынасы параллель проекциялауда сақталып қалады.

ІҮ. Бекітуге есептер шығару.

Ү Үй тапсырмасын беру

ҮІ Бағалау

ҮІІ Қорытындылау. Бақылау сұрағы: параллель проекциялаудың қасиеттерін ата.

Күні: Сыныбы: 10 “A”

Сабақтың тақырыбы: Параллель проекциялау және кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеу. Есептер шығару.

Мақсаты: параллеь проекциялау, кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеуді меңгерту.

Міндеті:

1. кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеуді қолданып есептер шығару;

2. оқушылардың есептер шығару дағдысын қалыптастыру, дамыту;

3. есептеулер барысында ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, зеректікке, жауапкершілікке тәрбиелеу

Түрі: жаңа тақырыпты меңгерту

Әдісі: баяндау, түсіндіру, талдау.

Көрнекілігі:макеттер және сызбалар.

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Сынып оқушыларын, оқу құралдарын түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу.
  2. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі.

Параллель проекциялау ұғымы.

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуі фигураны алыстан қарағанда алатын әсерімізге сай. Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуінің кейбір қасиеттерін атап өтейік.

Фигураның түзу сызықты кескінділері сызба жазықтығында кесінді болып бейнеленеді

Фигураның параллель кесінділері сызба жазықтығында параллель кесінділермен бейнеленеді.

Бір түзудің немесе параллель түзудің кесінділерінің қатынасы параллель проекциялауда сақталып қалады.

ІҮ. Бекітуге есептер шығару.

Ү Үй тапсырмасын беру

ҮІ Бағалау

ҮІІ Қорытындылау. Бақылау сұрағы: параллель проекциялаудың қасиеттерін ата.


Ұқсас жұмыстар
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию және үш жазықтықта проекциялау
Стериометрия аксиомалары және түзудің кеңістіктегі орналасуы
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию және үш көріністі проекциялау
Өзара перпендикуляр үш жазықтықта тік бұрыштап проекциялау: Монж тәсілі және үш проекцияның негіздері
Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі: 10-сынып сабақ жоспары
Кеңістіктегі векторлар және оларға амал қолдану: сабақ жоспары
Проекциялаудың түрлері және тік бұрышты проекциялау: бейнелеу өнері мен сызу сабақ жоспары
Цифрлық кеңістіктегі заманауи педагог: білім беру үдерісіндегі жаңа мүмкіндіктер
9-сыныпқа арналған сызу сабағы: Көріністерді салу және проекциялау
Көріністерді проекциялау: негізгі және қосымша көріністерді шығару мен орналастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz