Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеу

Қарағанды облысы
Жезқазған қаласы
№10 жалпы білім беретін орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Есенбаева Элмира Амировна

Күні: Сыныбы: 10 “A”

Сабақтың тақырыбы: Кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеу.

Мақсаты: параллеь проекциялау, кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа
бейнелеуді меңгерту.

Міндеті:

1. кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеуді қолданып есептер
шығару;

2. оқушылардың есептер шығару дағдысын қалыптастыру, дамыту;

3. есептеулер барысында ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, зеректікке,
жауапкершілікке тәрбиелеу

Түрі: жаңа тақырыпты меңгерту

Әдісі: баяндау, түсіндіру, талдау.

Көрнекілігі:макеттер және сызбалар.

Сабақ барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу.Сынып оқушыларын, оқу құралдарын түгелдеу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу.

II. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі.

Параллель проекциялау ұғымы.

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуі фигураны алыстан қарағанда
алатын әсерімізге сай. Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуінің кейбір
қасиеттерін атап өтейік.

Фигураның түзу сызықты кескінділері сызба жазықтығында кесінді болып
бейнеленеді

[pic] [pic]

Фигураның параллель кесінділері сызба жазықтығында параллель
кесінділермен бейнеленеді.

[pic]

Бір түзудің немесе параллель түзудің кесінділерінің қатынасы
параллель проекциялауда сақталып қалады.

[pic]

ІҮ. Бекітуге есептер шығару.

[pic][pic][pic]

[pic]

Ү Үй тапсырмасын беру

ҮІ Бағалау

ҮІІ Қорытындылау. Бақылау сұрағы: параллель проекциялаудың қасиеттерін
ата.

Күні: Сыныбы: 10 “A”

Сабақтың тақырыбы: Параллель проекциялау және кеңістіктегі фигураларды
жазықтыққа бейнелеу.Есептер шығару.

Мақсаты: параллеь проекциялау, кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа
бейнелеуді меңгерту.

Міндеті:

1. кеңістіктегі фигураларды жазықтыққа бейнелеуді қолданып есептер
шығару;

2. оқушылардың есептер шығару дағдысын қалыптастыру, дамыту;

3. есептеулер барысында ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, зеректікке,
жауапкершілікке тәрбиелеу

Түрі: жаңа тақырыпты меңгерту

Әдісі: баяндау, түсіндіру, талдау.

Көрнекілігі:макеттер және сызбалар.

Сабақ барысы:

III. Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу.Сынып оқушыларын, оқу құралдарын түгелдеу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу.

IV. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі.

Параллель проекциялау ұғымы.

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуі фигураны алыстан қарағанда
алатын әсерімізге сай. Кеңістік фигурасының жазықтыққа бейнеленуінің кейбір
қасиеттерін атап өтейік.

Фигураның түзу сызықты кескінділері сызба жазықтығында кесінді болып
бейнеленеді

[pic] [pic]

Фигураның параллель кесінділері сызба жазықтығында параллель
кесінділермен бейнеленеді.

[pic]

Бір түзудің немесе параллель түзудің кесінділерінің қатынасы
параллель проекциялауда сақталып қалады.

[pic]

ІҮ. Бекітуге есептер шығару.

[pic][pic][pic]

[pic]

Ү Үй тапсырмасын беру

ҮІ Бағалау

ҮІІ Қорытындылау. Бақылау сұрағы: параллель проекциялаудың қасиеттерін
ата.

Ұқсас жұмыстар
Түзулер мен жазықтықтар 9-сынып
Кері тригонометриялық функциялар
Стериометрия аксиомалары және салдары. Кеңістіктегі түзудің орналасуы
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Сағат саны
Тақырып Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Координаталары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің қасиеттері
Түзу мен жазықтықтың паралельдігі
Геометриялық денелердің проекциялары
Пәндер