Есептер шығару жайлы

Мекен- жайы
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы
Мекен- жайы: Мектебі
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Ғ. Абдуллин атындағы ОЖББМ
Мекен- жайы: Пән мұғалімі
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Зейнетуллаев Азамат Мелхатұлы
Мекен- жайы: Сыныбы- 7
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Күні - 11. 02. 15
Мекен- жайы: Пәні
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Физика
Мекен- жайы: Сабақтың тақырыбы
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Есептер шығару
Мекен- жайы: Сілтеме
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Жоспар
Мекен- жайы: Жалпы мақсаты
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:
  • Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат беру
  • Белгілі бір бетке түсетін қысымның формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету
  • Топта бағалауға баулу
Мекен- жайы: Күтілетін нәтиже
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:
  • Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат алады
  • Белгілі бір бетке түсетін қысымның формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді
  • Топта бағалай алатын болады
Мекен- жайы: Негізгі идеялар
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.

Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

р-қысым,

Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;

S-күш түсетін беттің ауданы.

ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді. .

гПа=100 Па=10 2 Па

кПа=1000 Па=10 3 Па

МПа=1 Па=10 6 Па

Мекен- жайы: Тапсырмалар
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Топтық жұмыс

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Ұйымдастыру ( 2 минут)

  1. Сәлемдесу
  2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  3. Түгелдеу

1. 2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут )

  1. Қысым жайлы не білеміз?
  2. Қолмен іс тіккенде неліктен бармаққа оймақ кигізіледі?
  3. Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды?
  4. Жүк машимналарының артқы доңғалақтары қос-қостан болатыны неліктен?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

  1. Қысым формулаларына шолу жасау

ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген есептерді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы

Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы
Баяндамашы
Уақыт сақшысы
№: 1
Бағалау өлшемдері: Тақырыптың ашылуына үлес қосу
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:
№: 2
Бағалау өлшемдері: Міндетін атқару
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:
№: 3
Бағалау өлшемдері: Топтық жұмысқа атсалысуы
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

20-жаттығу. №1, №2, №3, .

  1. Массасы 6610 кг шынжыр табанды трактордың табандарының тірек ауданы 1, 4 м2. Осы трактордың топырақ бетіне қысымын анықта?
  2. 0, 02 м2ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар?

ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ. ) (3 минут)

Кейінгі тапсырмалар
№20 жаттығу №4
Кейінгі тапсырмалар: Кейінгі оқу
№20 жаттығу №4: қайталау

Ұқсас жұмыстар
Электр тогының жұмысы мен қуаты формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Квадрат түбір
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Химиялық реакция типтерін анықтау
7 сынып "физика және астрономия - табиғат туралы ғылымдар" және "заттың құрылысы" тарауларына арналған орта мерзімді жоспарлау
Өзін-өзі тану және физика пәндерінің біріктірілген инновациялық курсы
Арифметикалық прогрессияның жалпы мүшесінің формуласын анықтау
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Ньютон биномы
Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісіне есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz