Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ақпараттық- коммуникациялық технология элементтерін қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Ушаков орта мектебі» КММ
«Озық іс-тәжірибе тарату»
[pic]
2015-2016 оқу жылы.
Озық іс-тәжірибе таратуға қатысушыға обьективті анықтама
1.Тегі, аты, әкесінің аты: Ходжамуратова Жадыра Есенбековна
2. Туған жылы: 1985 жылы
3. Ұлты: Қазақ
4. Жынысы: Әйел
5. Білімі: Жоғары, Навойи Мемлекеттік Педагогикалық институты, 2008
жыл.
6. Лауазымы: ағылшын тілі пәні мұғалімі
7.Еңбек өтілі: 7 жыл
8. Соңғы лауазымда қашаннан бері жұмыс атқарады: 2008 жылдан.
9. Біліктілік санаты: 2
10.Тұрақты үйдің мекен жайы: Егіндікөл ауданы,Ұзынкөл селосы
Тақырыбы: Ақпараттық- коммуникациялық технология элементтерін қолдана
отырып оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Білім беру саласында әр тұлғаға ақпараттық білім негіздерін игерту,
ақпараттық – коммуникациялық технология құралдарын білім алуда қолдану мен
оның мүмкіндіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру қажет. Біз ұстаздар
қандай да болмасын жаңалыққа құлақ түре жүретініміз анық.
Оқушыға білім, білік дағдыларын беріп қана қоймай, ол тез бейімделе алатын
ақпараттарды өзі іздеп тауып, оны тиімді пайдалана алатындай етіп
тәрбиелеу қазіргі заманның маңызды талабы. Жаңа мазмұнды әдістердің бірі -
құзырлылық, бұдан соң «оқушыны оқуға қалай үйрету?» деген сұраққа
байланысты. Осы ұстаным бойынша оқу үрдісіне жаңалықтарды енгізе отырып,
ізденіс жұмыстарын жүргізгенде оқушы өзін жаңалық ашушы ретінде сезініп,
білімге құштарлығы дамиды.
Мектептегі іс-тәжірибем кезінде сабақтарымды жоспарлағанда оқыту
мен оқуда ақпараттық технологияларды қолдану технологиясының элеметтерін
зерделей отырып басымдылыққа алдым. АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды
түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп,
мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал болып табылады.
Осы технологияны қолдану нәтижесінде мен көптеген жаңалықтар, сабаққа
жаңа әдіс-тәсілдер еңгізу жайында мәліметтер алдым. Менің басты мақсатым –
оқушыға терең де, тиянақты білім беру, ал білім сапасын арттыру үшін әр
мұғалім шығармашылықпен жұмыс жасау керек қажет деп ойлаймын. АКТ-ны
сабақта орынды қолданудың бірқатар артықшылығы бар, атап айтқанда:
оқушылардың пәнге деген қызығушылығын артуы, қосымша ақпарат жинауы, сыни
ойлауға итермелеуі, білуге, зерттеуге құштарлығы оянады.
Жаңа технологияны пайдалана отырып көптеген жетістіктерге жетуге
болатынын байқадым. АКТ көмегімен оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын
ояту арқылы, оқушы өзін еркін ұстап, өз пікірін толық айтуға дағдыланды.
Ағылшын тілі пәні болғандықтан бұл сабақтарда АКТ-ның ролі басым болды.
Ағылшын тілін саналы меңгерту, оны өз деңгейінде қажеттілікке айналдыру,
бір жылғы мәселе емес, сондықтан ағылшын тілін терең сындарлы тұрғыдан
оқыту үшін алдыма мақсат қойдым. АКТ – ны іске асыру үшін сабақтарымда
интерактивті тақтадан тақырыптарға байланысты материалдарды, тәжірибелік
жұмыстарды ұсындым. Бұл жұмыс арқылы көру және есте сақтау қабілеттері
деңгейлері әр түрлі балаларды ескеріп, уақытты тиімді пайдалана алдым.
Бейне фильмдерді көру арқылы өз ойларымызды айтып, талқылап,
артықшылықтары мен кемшіліктерін айтып, алдымызда тұрған тәжірибеде әр жаңа
тәсілді қалай тиімді пайдалану керек екенін ұғындым. Осы технологияның
теориялық және тәжірибелік негіздерін игеруге бағытталған Бағдарламаның
бірінші бетпе-бет кезеңінде алған теориялық білімімізді мектептегі тәжірибе
кезеңінде іске асыру мақсатында ойыма көп сұрақтар туындады ; «Ағылшын
тілінде өз ойын ауызша және жазбаша еркін жеткізе алуға қалай үйрету керек?
Оқушыны ынталандыру үшін қандай әдіс - тәсілдерді, ақпараттық-
коммуникациялық құралдарын қолданған жөн?» .
Мектептегі іс-тәжірибе кезінде мен 7 сыныбында ағылшын тілі пәнінен АКТ-
ны басым қолдана отырып сабақтар өткіздім.Сабақтың нәрлілігі оқушыларға
тәуелді болса да, тізгінін ұстаушы мен. Ақпараттық-коммуникациялық
технологиялардың дамуы білімді бағалау және пайдалану жүйесін де уақтылы
өзгертіп отыруды талап етеді. Осыған байланысты оқытуда қолданылатын әдіс-
тәсілдер, технологиялар жаңартылып отырады. Сабағымның тақырыбы «About
animals».
Тақырыбы: About animals
Сілтеме: жоспар
Мақсаты: Жануарлар әлемі туралы материалды меңгеру , алған білімін әрі
қарай дамуына баулу. Ойларын ашық айту, бірін-бірі тыңдауға , бірлесіп
жұмыс жасауға, АКТ стратегияларын тиімді пайдалана отырып нәтижеге
қол жеткізу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар жануарлыр туралы өз ойларын жеткізе алады.
Сабақтың көрнекілігі: Жануарларға байланысты сюжетті суреттер, күннің және
бұлттың макеті,флипчарт.
Сабақ барысы:
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Қызығушылық ояту |Оқушылар назарын сабаққа |
|Психологиялық дайындық.Тренинг |аударады.Оқушылар көздерін жұмып |
|«Жануарларды тап!» |жануарларды суреттейді. |
| | |
| |Оқушылар бір бірлерін бағалайды. |
|Жұмсақ ойыншықтар арқылы | |
|Reptiles ,mammals,birds топтарға | |
|бөлу.Оқушыларға | |
|бағалау парақтарын беру.Мұғалім | |
|жұлдызша,төртбұрыш,үшбұрыш арқылы | |
|бағалау | |
| | |
|Жан-жақты білімдерін |Өтілген тақырып бойынша қойылған |
|тексеру.(диалог) |сұрақтарға жауап береді. |
|Children what animals do you know?| |
|What groups they are divided?(ашық| |
|сұрақтар) | |
|Riddles.(жабық сұрақтар) |Оқушылар топпен талқылап, |
|1.I’m big. I’m grey. |ақылдасып жауап береді,түсіндіріп |
|My nose is long. |өтеді. |
|My tail is short | |
|I’m an (elephant). | |
| | |
|I’m little. I’m grey. | |
|My nose is short. | |
|My tail is long. |Оқушылар жауап береді. |
|I’m a (mouse). | |
| | |
|I’m small. I’m white. | |
|My nose is black. | |
|My ears are long. | |
|I like carrots. | |
|I’m a (rabbit). | |
| | |
|I’m big. I’m red. | |
|My tail is long. | |
|I like cockerels and hens. | |
|I’m a (fox). |Оқушылар дәптерлерін ашып,жаңа |
|Барлығы бір сөзбен не деп аталады?|сөздерді қайталайды. |
| | |
|II Мағынаны тану |With animals |
|Балалар сендер көп біледі | |
|екенсіңдер! | |
| | |
|Сонымен балалар бүгін біз |Жануарлардың түрлерін,жабайы |
|кімдермен бірге көп саяхат |қауіпті үй жануарлырын айтады. |
|жасаймыз? | |
|Сонымен біз бүгін нені уйренуге | |
|тиіспіз?(Қалай оқу керектігін | |
|үйрету) | |
|Жаңа сөздермен | |
|таныстыру.Интерактивті тақтада |Оқушылар өз топтарында топтарында |
|мұғалім түсіндіреді. |талқылап,флипчартқа түсіреді. |
|Балалар келіңдер, қазір оқулықты |Топ болып қорғайды. |
|ашып, «About animals» мәтінін |Оқушылар бір бірлерін смайликтар |
|Идеал әдісі бойынша орындайық. |арқылы бағалайды. |
|I-identify aproblem | |
|D-debate a problem | |
|E-essential solution | |
|A-activity | |
|L-logical conclusion. | |
|Мына сұрақтарға сүйене отырып, | |
|талдау жасау. |Тақтада деңгейлік тапсырмалар |
|1.What is the main problem? |ілініп тұрады.Оқушылар деңгейлік |
|2.What important information have |тапсырмаларға жауап береді. |
|you got? | |
|3.What do you know else about this| |
|problem? | |
|4.Find 3 main solution of the |Оқушылар тыңдап, сұрақтарға жауап |
|problem? |береді.Бұл тапсырмада оқушылар |
|5.What is the most suitable |өздерінің қалауынша орындайды. |
|solution? |(кластер,сурет арқылы) |
|Қара жәшік ішіндегі жұмыс. | |
|1)Cұрақтың дұрыс қойылуы | |
|2)Оқушылармен бірге критерийлерді | |
|талдау |Тапсырманы орындайды, жұпта |
|3)Сыныптасын және өзін өзі бағалау|талқылайды. |
|4)Кері байланыс қамтамасыз ету |Сөздікпен жұмыс жүргізеді. |
| | |
|Балалар біздің келесі тапсырмамыз | |
|бақта алмалар жинау. |Оқушылар тақтаға шығып,суреттегі |
| |айырмашылықтарды табады. |
| |Оқушылар жануарлардың іс |
| |әрекеттерін қайталап отырады. |
| | |
|Балалар қазір біз жануарлар туралы|Оқушылар бағалау парақтарын |
|аудиотаспа тыңдаймыз. |талқылайды. |
|Сұрақтарға жауап бересіңдер. | |
| |Оқушылар сабақ ұнаса күннің |
|«Синквейн» (жұптық жұмыс) |макетіне сәулесін іледі,егер |
|A dog. |ұнамаса бұлттың макетіне бұлттың |
|White,kind |тамшыларын салу. |
|Run.Eat.Look after. | |
|A dog run after me. | |
| | |
|Суреттегі ой интер.тақтада | |
|суреттер беріледі. | |
|Айырмашылықтарын табу. | |
|Сергіту сәті.Dance like animals | |
|Рефлексия | |
|Сhildren,let`s making the Sun. | |
|Үй тапсырма.Жануарларға диаграмма | |
|орындап келу. | |
Сабақта қызығушылық ояту мақсатында интерактивті тақтадағы жануарлар
туралы жұмбақтарды шешуден бастадым. Сабағымда
learnenglishkids.britishcouncil.com сайтынан «We are going to the
Zoo»өлеңін тыңдаттым.
Онда жай ғана өлең емес,оқушылардың сыни ойлауын дамытатын тапсырмаларға
жауап берді. Балалардың дарындылық қабілеттерін дамыту мақсатында
интерактивті тақтамен суреттеу әдісін орындағанда оқушылардың сыни ойлау
қабілеттері қай дәрежеде екенін байқадым. Мен байқамай жүрген оқушылар
жануарлардың түсін, жабайы жануар екенін және немен қоректенетінін
біліп,өте қуанышты болдым.
Сабақта осы технологияның қолданғандағы тиімді жағы осы секілді оқушыларды
шығармашылық қабілеті оянып, сыни тұрғыдан ойлауын байқадым. Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын білдірген кезде осы жаңа әдіспен барлық сабақтарымыз
өтсінші деген өтініш айтты. Кейбір оқушылар үшін сабақ тапсырмалары жеңіл
болып көрінді. Сондықтан да мен бұны ескере отырып алдағы сабақтардағы
тапсырмаларды күрделі етіп беруге тырыстым. Сонымен қатар осы бірінші
сабағымда ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана отырып,мен
сыни тұрғыдан ойлау стратегиясымен ықпалдасатынын байқадым, оны мен
оқушылар «суреттегі ой» тапсырмасы кезінде көрсеткенінін көрдім.
Omar`s album атты сабағымды бастамас бұрын тілдік қатынасқа жұмылдыру үшін
интербелсенді тақтадан видеоны көру арқылы сыныпқа төмен дәрежелі
сұрақтарды қоюдан бастап, біртіндеп жоғары дәрежелі сұрақтар қосып отырдым.
Сабақта «Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ
дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де
оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады»
демекші сыныпты ынталандырып, аздап ойланыңдар, кім толықтырады деп қолдап
ойлануға 5-7 секунд беріп сыныптың барлығын ойлануға жетелегенде диалогқа
қатысушылар саны көбейді. Мақсатым оқушыларды жеңілден ауырға жетелей
отырып сыныпты бірге ойлауға шақыру.
Оқушыларға сабақ барысының ой шақыру сатысында сыни ойлау қабілеттерін
дамыту үшін http://www.youtube.com/KapukiKanuki сайтынан қысқа
бейнефильмді тамашалап ,стоп кадр әдісін орындады. Ойлау қабілеттерін
дамыту мақсатында бейнефильм бойынша сұрақтар шеңберінде диалог жүргіздім.
Сабақта осы технология элементтерін қолданғандағы тиімді жағы -
қызығушылығы төмен оқушылардың шығармашылық қабілеті оянып,сыни тұрғыдан
ойлауы, алға жарып шығуы, көшбасшылықты анықтауына зор үлесі болмақ. Сабақ
оқушыларға өте ұнады. Сабақ соңында оқушылар өз ойларын білдірген кезде осы
жаңа әдіспен барлық сабақтарымыз өтсінші деген өтініш айтты. Сонымен қатар
осы бірінші сабағымда ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана
отырып,мен сыни тұрғыдан ойлау стратегиясымен ықпалдасатынын байқадым, оны
мен оқушылар жоба қорғау кезінде көрсеткенінін көрдім.
«Animals are in danger » деген сабағымда сабаққа мүлдем қатыспайтын
оқушыларымның шығармашылық қабілеттері оянып, сұрақтарға жауап беруге
тырысып, тілге деген ынтасы артқанына өте қуандым . Сабақты форум дискуссия
түрінде бастап, интербелсенді тақтада Блум таксономиясы бойынша сұрақтарды
жазып қойдым. Оқушылар бағалау парақтары бойынша жұппен бағаланда Арнұрдың
әділ бағалағанын байқадым. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне ескере отырып,
деңгейлік тапсырмалар алдын ала беріп отырдым. Оқушыларға өз еркімен
«Суретке ой» және «Endanger animals of Kazakhstan» Power Point
бағдарламасы бойынша жоба қорғау сияқты тапсырмалар беріп отырдым.
Ал бейнетаспаны көру арқылы сұрақтар берген кезде оқушылардың сыни ойлап,
тапсырмаларды орындаған кезде диалогқа түсіп, пікір алмасып, ойларын
дәлелдеген сәттерін бақылап, байқағаным, және осы көздеген мақсатым жүзеге
асқан кезде қуандым. Әр топ өз жұмыстарын қортындылап, таныстырып қорғап
шықты. Ал балалардың «Who can catch the Sun?» драманы рөльдік тапсырмалар
бойынша орындағанда оқушылардың тілге деген қызығушылығы арта түсті.
Сындарлы оқытудың мақсаты-оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,
алған білімдерін сыныптан тыс жерде,кез келген жағдайда тиімді пайдалана
білуін қамтамасыз ету. Яғни оқыту туралы сындарлы түсінік оқушыға нақты
білім берудегі мақсаттарым жүзеге асты деп ойлаймын. Жоғарыда айтылғандай
осы оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технология әдістерін
қолдана отырып, басқа модульдер бір-бірімен ықпалдасып,әрі қарай сабақтың
мәнін аша түсіп сабақтың нәтижелілігін көрсетті. Олар сабақ соңында өз
рефлексиясын айтқанда, оқушылар бұл бейнефильмнен алған әсері мол
екендігін айта кеттіҚазіргі заманғы өмір талабына сай әрбір мұғалім
ақпараттық коммуникациялық технологияны жоғары дәрежеде білуі тиіс, сонымен
қатар оқушы да білуі тиіс. Алдағы уақытта сабақ барысында күнделікті
ақпараттық - коммуникациялық технологияны қолданып отыруға тырысам өйткені
оқушылардың білімін кеңейтуге жан жақты етуге зор үлесін тигізбек.
Таныстырылым жасап, интерактивті тақтадан көрсетіп қорғап шықты.
Оқушылардың сапалы білім алуға және де ынтасын арттыру үшін қызығушылық пен
белсенділік қажет деп ойлаймын. Менің ойымша қазіргі заман талабына сай
АКТ-ны барлық пән мұғалімдері сабақта қолданғаны жөн деп ойлаймын.
Болашақтағы тәжірибемде оқушыларға сыни көзбен қарап, қиындықтан шығу
жолдарын қарастырамын және өз тәжірибеме өзгерістер енгізуге тырысамын.
Оқушылардың инновацияға қызығушылығы ағылшын сабағында танымдық
белсенділіктерін дамытудың негізгі құралы ретінде әрі қарай дамытуға
тырысамын. Қорыта келе, мен ақпараттық -коммуникациялық технологияны
қолдану арқылы сабақтарымды нәтижелі өткізе отырып, оқушыларымның өмірлік
құзырлылығын арттырып, мектепте алған білімдерін өмірде қолдануына
мүмкіншілік бере алдым деп ойлаймын. Алдағы уақыттары мен барлық
сабақтарыма осы ақпараттық коммуникациялық технологияны қолданамын. Оқушы
жан -жақты етіп дамытып,бойындағы ашылмаған қасиеттерді ашу мақсатында осы
барлық модульді қолдана отырып оқушының қаншалықты өзгергенін байқауға
болатынын білдім.
«Озық іс-тәжірибе тарату»
[pic]
2015-2016 оқу жылы.
Озық іс-тәжірибе таратуға қатысушыға обьективті анықтама
1.Тегі, аты, әкесінің аты: Ходжамуратова Жадыра Есенбековна
2. Туған жылы: 1985 жылы
3. Ұлты: Қазақ
4. Жынысы: Әйел
5. Білімі: Жоғары, Навойи Мемлекеттік Педагогикалық институты, 2008
жыл.
6. Лауазымы: ағылшын тілі пәні мұғалімі
7.Еңбек өтілі: 7 жыл
8. Соңғы лауазымда қашаннан бері жұмыс атқарады: 2008 жылдан.
9. Біліктілік санаты: 2
10.Тұрақты үйдің мекен жайы: Егіндікөл ауданы,Ұзынкөл селосы
Тақырыбы: Ақпараттық- коммуникациялық технология элементтерін қолдана
отырып оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Білім беру саласында әр тұлғаға ақпараттық білім негіздерін игерту,
ақпараттық – коммуникациялық технология құралдарын білім алуда қолдану мен
оның мүмкіндіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру қажет. Біз ұстаздар
қандай да болмасын жаңалыққа құлақ түре жүретініміз анық.
Оқушыға білім, білік дағдыларын беріп қана қоймай, ол тез бейімделе алатын
ақпараттарды өзі іздеп тауып, оны тиімді пайдалана алатындай етіп
тәрбиелеу қазіргі заманның маңызды талабы. Жаңа мазмұнды әдістердің бірі -
құзырлылық, бұдан соң «оқушыны оқуға қалай үйрету?» деген сұраққа
байланысты. Осы ұстаным бойынша оқу үрдісіне жаңалықтарды енгізе отырып,
ізденіс жұмыстарын жүргізгенде оқушы өзін жаңалық ашушы ретінде сезініп,
білімге құштарлығы дамиды.
Мектептегі іс-тәжірибем кезінде сабақтарымды жоспарлағанда оқыту
мен оқуда ақпараттық технологияларды қолдану технологиясының элеметтерін
зерделей отырып басымдылыққа алдым. АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды
түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп,
мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал болып табылады.
Осы технологияны қолдану нәтижесінде мен көптеген жаңалықтар, сабаққа
жаңа әдіс-тәсілдер еңгізу жайында мәліметтер алдым. Менің басты мақсатым –
оқушыға терең де, тиянақты білім беру, ал білім сапасын арттыру үшін әр
мұғалім шығармашылықпен жұмыс жасау керек қажет деп ойлаймын. АКТ-ны
сабақта орынды қолданудың бірқатар артықшылығы бар, атап айтқанда:
оқушылардың пәнге деген қызығушылығын артуы, қосымша ақпарат жинауы, сыни
ойлауға итермелеуі, білуге, зерттеуге құштарлығы оянады.
Жаңа технологияны пайдалана отырып көптеген жетістіктерге жетуге
болатынын байқадым. АКТ көмегімен оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын
ояту арқылы, оқушы өзін еркін ұстап, өз пікірін толық айтуға дағдыланды.
Ағылшын тілі пәні болғандықтан бұл сабақтарда АКТ-ның ролі басым болды.
Ағылшын тілін саналы меңгерту, оны өз деңгейінде қажеттілікке айналдыру,
бір жылғы мәселе емес, сондықтан ағылшын тілін терең сындарлы тұрғыдан
оқыту үшін алдыма мақсат қойдым. АКТ – ны іске асыру үшін сабақтарымда
интерактивті тақтадан тақырыптарға байланысты материалдарды, тәжірибелік
жұмыстарды ұсындым. Бұл жұмыс арқылы көру және есте сақтау қабілеттері
деңгейлері әр түрлі балаларды ескеріп, уақытты тиімді пайдалана алдым.
Бейне фильмдерді көру арқылы өз ойларымызды айтып, талқылап,
артықшылықтары мен кемшіліктерін айтып, алдымызда тұрған тәжірибеде әр жаңа
тәсілді қалай тиімді пайдалану керек екенін ұғындым. Осы технологияның
теориялық және тәжірибелік негіздерін игеруге бағытталған Бағдарламаның
бірінші бетпе-бет кезеңінде алған теориялық білімімізді мектептегі тәжірибе
кезеңінде іске асыру мақсатында ойыма көп сұрақтар туындады ; «Ағылшын
тілінде өз ойын ауызша және жазбаша еркін жеткізе алуға қалай үйрету керек?
Оқушыны ынталандыру үшін қандай әдіс - тәсілдерді, ақпараттық-
коммуникациялық құралдарын қолданған жөн?» .
Мектептегі іс-тәжірибе кезінде мен 7 сыныбында ағылшын тілі пәнінен АКТ-
ны басым қолдана отырып сабақтар өткіздім.Сабақтың нәрлілігі оқушыларға
тәуелді болса да, тізгінін ұстаушы мен. Ақпараттық-коммуникациялық
технологиялардың дамуы білімді бағалау және пайдалану жүйесін де уақтылы
өзгертіп отыруды талап етеді. Осыған байланысты оқытуда қолданылатын әдіс-
тәсілдер, технологиялар жаңартылып отырады. Сабағымның тақырыбы «About
animals».
Тақырыбы: About animals
Сілтеме: жоспар
Мақсаты: Жануарлар әлемі туралы материалды меңгеру , алған білімін әрі
қарай дамуына баулу. Ойларын ашық айту, бірін-бірі тыңдауға , бірлесіп
жұмыс жасауға, АКТ стратегияларын тиімді пайдалана отырып нәтижеге
қол жеткізу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар жануарлыр туралы өз ойларын жеткізе алады.
Сабақтың көрнекілігі: Жануарларға байланысты сюжетті суреттер, күннің және
бұлттың макеті,флипчарт.
Сабақ барысы:
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Қызығушылық ояту |Оқушылар назарын сабаққа |
|Психологиялық дайындық.Тренинг |аударады.Оқушылар көздерін жұмып |
|«Жануарларды тап!» |жануарларды суреттейді. |
| | |
| |Оқушылар бір бірлерін бағалайды. |
|Жұмсақ ойыншықтар арқылы | |
|Reptiles ,mammals,birds топтарға | |
|бөлу.Оқушыларға | |
|бағалау парақтарын беру.Мұғалім | |
|жұлдызша,төртбұрыш,үшбұрыш арқылы | |
|бағалау | |
| | |
|Жан-жақты білімдерін |Өтілген тақырып бойынша қойылған |
|тексеру.(диалог) |сұрақтарға жауап береді. |
|Children what animals do you know?| |
|What groups they are divided?(ашық| |
|сұрақтар) | |
|Riddles.(жабық сұрақтар) |Оқушылар топпен талқылап, |
|1.I’m big. I’m grey. |ақылдасып жауап береді,түсіндіріп |
|My nose is long. |өтеді. |
|My tail is short | |
|I’m an (elephant). | |
| | |
|I’m little. I’m grey. | |
|My nose is short. | |
|My tail is long. |Оқушылар жауап береді. |
|I’m a (mouse). | |
| | |
|I’m small. I’m white. | |
|My nose is black. | |
|My ears are long. | |
|I like carrots. | |
|I’m a (rabbit). | |
| | |
|I’m big. I’m red. | |
|My tail is long. | |
|I like cockerels and hens. | |
|I’m a (fox). |Оқушылар дәптерлерін ашып,жаңа |
|Барлығы бір сөзбен не деп аталады?|сөздерді қайталайды. |
| | |
|II Мағынаны тану |With animals |
|Балалар сендер көп біледі | |
|екенсіңдер! | |
| | |
|Сонымен балалар бүгін біз |Жануарлардың түрлерін,жабайы |
|кімдермен бірге көп саяхат |қауіпті үй жануарлырын айтады. |
|жасаймыз? | |
|Сонымен біз бүгін нені уйренуге | |
|тиіспіз?(Қалай оқу керектігін | |
|үйрету) | |
|Жаңа сөздермен | |
|таныстыру.Интерактивті тақтада |Оқушылар өз топтарында топтарында |
|мұғалім түсіндіреді. |талқылап,флипчартқа түсіреді. |
|Балалар келіңдер, қазір оқулықты |Топ болып қорғайды. |
|ашып, «About animals» мәтінін |Оқушылар бір бірлерін смайликтар |
|Идеал әдісі бойынша орындайық. |арқылы бағалайды. |
|I-identify aproblem | |
|D-debate a problem | |
|E-essential solution | |
|A-activity | |
|L-logical conclusion. | |
|Мына сұрақтарға сүйене отырып, | |
|талдау жасау. |Тақтада деңгейлік тапсырмалар |
|1.What is the main problem? |ілініп тұрады.Оқушылар деңгейлік |
|2.What important information have |тапсырмаларға жауап береді. |
|you got? | |
|3.What do you know else about this| |
|problem? | |
|4.Find 3 main solution of the |Оқушылар тыңдап, сұрақтарға жауап |
|problem? |береді.Бұл тапсырмада оқушылар |
|5.What is the most suitable |өздерінің қалауынша орындайды. |
|solution? |(кластер,сурет арқылы) |
|Қара жәшік ішіндегі жұмыс. | |
|1)Cұрақтың дұрыс қойылуы | |
|2)Оқушылармен бірге критерийлерді | |
|талдау |Тапсырманы орындайды, жұпта |
|3)Сыныптасын және өзін өзі бағалау|талқылайды. |
|4)Кері байланыс қамтамасыз ету |Сөздікпен жұмыс жүргізеді. |
| | |
|Балалар біздің келесі тапсырмамыз | |
|бақта алмалар жинау. |Оқушылар тақтаға шығып,суреттегі |
| |айырмашылықтарды табады. |
| |Оқушылар жануарлардың іс |
| |әрекеттерін қайталап отырады. |
| | |
|Балалар қазір біз жануарлар туралы|Оқушылар бағалау парақтарын |
|аудиотаспа тыңдаймыз. |талқылайды. |
|Сұрақтарға жауап бересіңдер. | |
| |Оқушылар сабақ ұнаса күннің |
|«Синквейн» (жұптық жұмыс) |макетіне сәулесін іледі,егер |
|A dog. |ұнамаса бұлттың макетіне бұлттың |
|White,kind |тамшыларын салу. |
|Run.Eat.Look after. | |
|A dog run after me. | |
| | |
|Суреттегі ой интер.тақтада | |
|суреттер беріледі. | |
|Айырмашылықтарын табу. | |
|Сергіту сәті.Dance like animals | |
|Рефлексия | |
|Сhildren,let`s making the Sun. | |
|Үй тапсырма.Жануарларға диаграмма | |
|орындап келу. | |
Сабақта қызығушылық ояту мақсатында интерактивті тақтадағы жануарлар
туралы жұмбақтарды шешуден бастадым. Сабағымда
learnenglishkids.britishcouncil.com сайтынан «We are going to the
Zoo»өлеңін тыңдаттым.
Онда жай ғана өлең емес,оқушылардың сыни ойлауын дамытатын тапсырмаларға
жауап берді. Балалардың дарындылық қабілеттерін дамыту мақсатында
интерактивті тақтамен суреттеу әдісін орындағанда оқушылардың сыни ойлау
қабілеттері қай дәрежеде екенін байқадым. Мен байқамай жүрген оқушылар
жануарлардың түсін, жабайы жануар екенін және немен қоректенетінін
біліп,өте қуанышты болдым.
Сабақта осы технологияның қолданғандағы тиімді жағы осы секілді оқушыларды
шығармашылық қабілеті оянып, сыни тұрғыдан ойлауын байқадым. Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын білдірген кезде осы жаңа әдіспен барлық сабақтарымыз
өтсінші деген өтініш айтты. Кейбір оқушылар үшін сабақ тапсырмалары жеңіл
болып көрінді. Сондықтан да мен бұны ескере отырып алдағы сабақтардағы
тапсырмаларды күрделі етіп беруге тырыстым. Сонымен қатар осы бірінші
сабағымда ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана отырып,мен
сыни тұрғыдан ойлау стратегиясымен ықпалдасатынын байқадым, оны мен
оқушылар «суреттегі ой» тапсырмасы кезінде көрсеткенінін көрдім.
Omar`s album атты сабағымды бастамас бұрын тілдік қатынасқа жұмылдыру үшін
интербелсенді тақтадан видеоны көру арқылы сыныпқа төмен дәрежелі
сұрақтарды қоюдан бастап, біртіндеп жоғары дәрежелі сұрақтар қосып отырдым.
Сабақта «Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ
дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де
оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады»
демекші сыныпты ынталандырып, аздап ойланыңдар, кім толықтырады деп қолдап
ойлануға 5-7 секунд беріп сыныптың барлығын ойлануға жетелегенде диалогқа
қатысушылар саны көбейді. Мақсатым оқушыларды жеңілден ауырға жетелей
отырып сыныпты бірге ойлауға шақыру.
Оқушыларға сабақ барысының ой шақыру сатысында сыни ойлау қабілеттерін
дамыту үшін http://www.youtube.com/KapukiKanuki сайтынан қысқа
бейнефильмді тамашалап ,стоп кадр әдісін орындады. Ойлау қабілеттерін
дамыту мақсатында бейнефильм бойынша сұрақтар шеңберінде диалог жүргіздім.
Сабақта осы технология элементтерін қолданғандағы тиімді жағы -
қызығушылығы төмен оқушылардың шығармашылық қабілеті оянып,сыни тұрғыдан
ойлауы, алға жарып шығуы, көшбасшылықты анықтауына зор үлесі болмақ. Сабақ
оқушыларға өте ұнады. Сабақ соңында оқушылар өз ойларын білдірген кезде осы
жаңа әдіспен барлық сабақтарымыз өтсінші деген өтініш айтты. Сонымен қатар
осы бірінші сабағымда ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана
отырып,мен сыни тұрғыдан ойлау стратегиясымен ықпалдасатынын байқадым, оны
мен оқушылар жоба қорғау кезінде көрсеткенінін көрдім.
«Animals are in danger » деген сабағымда сабаққа мүлдем қатыспайтын
оқушыларымның шығармашылық қабілеттері оянып, сұрақтарға жауап беруге
тырысып, тілге деген ынтасы артқанына өте қуандым . Сабақты форум дискуссия
түрінде бастап, интербелсенді тақтада Блум таксономиясы бойынша сұрақтарды
жазып қойдым. Оқушылар бағалау парақтары бойынша жұппен бағаланда Арнұрдың
әділ бағалағанын байқадым. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне ескере отырып,
деңгейлік тапсырмалар алдын ала беріп отырдым. Оқушыларға өз еркімен
«Суретке ой» және «Endanger animals of Kazakhstan» Power Point
бағдарламасы бойынша жоба қорғау сияқты тапсырмалар беріп отырдым.
Ал бейнетаспаны көру арқылы сұрақтар берген кезде оқушылардың сыни ойлап,
тапсырмаларды орындаған кезде диалогқа түсіп, пікір алмасып, ойларын
дәлелдеген сәттерін бақылап, байқағаным, және осы көздеген мақсатым жүзеге
асқан кезде қуандым. Әр топ өз жұмыстарын қортындылап, таныстырып қорғап
шықты. Ал балалардың «Who can catch the Sun?» драманы рөльдік тапсырмалар
бойынша орындағанда оқушылардың тілге деген қызығушылығы арта түсті.
Сындарлы оқытудың мақсаты-оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,
алған білімдерін сыныптан тыс жерде,кез келген жағдайда тиімді пайдалана
білуін қамтамасыз ету. Яғни оқыту туралы сындарлы түсінік оқушыға нақты
білім берудегі мақсаттарым жүзеге асты деп ойлаймын. Жоғарыда айтылғандай
осы оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технология әдістерін
қолдана отырып, басқа модульдер бір-бірімен ықпалдасып,әрі қарай сабақтың
мәнін аша түсіп сабақтың нәтижелілігін көрсетті. Олар сабақ соңында өз
рефлексиясын айтқанда, оқушылар бұл бейнефильмнен алған әсері мол
екендігін айта кеттіҚазіргі заманғы өмір талабына сай әрбір мұғалім
ақпараттық коммуникациялық технологияны жоғары дәрежеде білуі тиіс, сонымен
қатар оқушы да білуі тиіс. Алдағы уақытта сабақ барысында күнделікті
ақпараттық - коммуникациялық технологияны қолданып отыруға тырысам өйткені
оқушылардың білімін кеңейтуге жан жақты етуге зор үлесін тигізбек.
Таныстырылым жасап, интерактивті тақтадан көрсетіп қорғап шықты.
Оқушылардың сапалы білім алуға және де ынтасын арттыру үшін қызығушылық пен
белсенділік қажет деп ойлаймын. Менің ойымша қазіргі заман талабына сай
АКТ-ны барлық пән мұғалімдері сабақта қолданғаны жөн деп ойлаймын.
Болашақтағы тәжірибемде оқушыларға сыни көзбен қарап, қиындықтан шығу
жолдарын қарастырамын және өз тәжірибеме өзгерістер енгізуге тырысамын.
Оқушылардың инновацияға қызығушылығы ағылшын сабағында танымдық
белсенділіктерін дамытудың негізгі құралы ретінде әрі қарай дамытуға
тырысамын. Қорыта келе, мен ақпараттық -коммуникациялық технологияны
қолдану арқылы сабақтарымды нәтижелі өткізе отырып, оқушыларымның өмірлік
құзырлылығын арттырып, мектепте алған білімдерін өмірде қолдануына
мүмкіншілік бере алдым деп ойлаймын. Алдағы уақыттары мен барлық
сабақтарыма осы ақпараттық коммуникациялық технологияны қолданамын. Оқушы
жан -жақты етіп дамытып,бойындағы ашылмаған қасиеттерді ашу мақсатында осы
барлық модульді қолдана отырып оқушының қаншалықты өзгергенін байқауға
болатынын білдім.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz