Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Алгоритм ұғымы
|Апта: 8 |Пәні |Мұғалім аты-жөні |39 гимназия |Оқу-ісінің |
|Күні: |Информатика |Абдрахманова Г.П |9 «а,ә,б,в,г» сынып |меңгерушісі |
|20-24.10.15 | | | | |
| | | | |________ |
|Сабақтың тақырыбы: Алгоритм ұғымы |
|Сілтеме: |9-сынып оқулығы; |
| |9 –сынып электрондық оқулық |
| |Әдістемелік нұсқа . |
|Сабақтың мақсаты: |
|Білімділік |Алгоритм және орындаушылар түсінігін енгізу,сөз түрінде сызықтық |
|мәні: |құрылымды |
| |алгоритмді құруды дағдыландыру. |
|Тәрбиелік |Оқушыларды ақпараттық мәдениеттілікке, өзін-өзі бағалауға, уақытты |
|мәні |тиімді пайдалануға тәрбиелеу. |
|Дамытушылық |Оқушылардың өздігінен жұмыс істеу,шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|мәні: | |
|Нәтиже: |Алгоритм түсінігімен танысады, алгоритм орындаушыларын біледі, |
| |орындалатын іс-әрекет нәтижесінде белгілі бір нәтижеге қол жеткізуді |
| |біледі. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды үйренеді. |
| |Тақырып бойынша сұрақтарды бірлесе шешеді,өзін және өзгелерді |
| |бағалауды үйренеді, басқаның пікірімен санасады |
|Түйінді |Алгортим |
|идеялар: |Алгортим түрлері . |
| |Алгоритм түрлерімен жұмыс жасау |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|түрі: | |
|Әдіс-тәсілдер|АКТ,Кір жаю стр ,Блум түймедағы, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту, Рефлексия |
|і: | |
|Пәнаралық |Математика |
|байланыс: | |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну |
|Сабақ барысымен таныстыру. |Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам |
|Бағалау парағын таныстыру. |қарындаштарын дайындыққа келтіру |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру | |
|Сыныпты санау арқылы 3 топқа бөлу, топ |Оқушылар белсене қатысады. |
|басшыларын сайлау. |Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ |
|Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» |құрылымымен таныстырылады. Топтағы |
|беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. |әрбір оқушының қолдарына «бағалау |
|9сынып оқулығында «Алгоритм ұғымы» тақырыбын |парағы» беріледі. |
|оқыту. |Оқушылар бірін-бірі бақылап топта |
| |жұмыс жасайды. |
| |Топтағы әрбір оқушы «Алгортим ұғымы » |
| |тақырыбын бөліп алып оқиды. |
| |Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы |
| |топқа түсіндіреді.. |
|Қызығушылықты ояту |
|Үй тапсырмасын тексеру ( мин.) |
|(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) |
|Білу кезеңі Кір жаю стратегиясы сұрақ-жауап |
|Мағынаны тану Түсіну кезеңі ( мин.) |
|(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) |
|9-сыныпқа арналған электронды оқулықтан |Оқушылар зейін қойып тыңдайды |
|«Алгоритм.» тақырыбына арналған бейне материал |І топ Алгортимнің қарапайым тілде |
|қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, |берілуі |
|анимация, тарихи деректер және дыбыстық |ІІ топ Графикалық тілде |
|түсіндіру қамтылған. |ІІІ топ Программалау тілінде |
| | |
| |
|Қолдану кезеңі |
|Оқулық бойынша №2 практикалық жұмыста орындау |
|Талдау кезеңі |
|І-топ |ІІ-топ |ІІІ-топ |
|1.Қала аралық телефонға |1.у=(ax+b)(cx-d) |1.53+12=65 |
|қоңырау шалу алгоритмін құру|формуласына алгортим құру |2. 65*2=130 |
|2. Сабаққа дайындалу |2. Табаны В, биіктігі Н үшбұрыш|есептерінің |
|алгоритмін құру |ауданын есептейтін алгортим |блок–схемасын құру |
| |құру | |
|Блум түймедағына сұрақтар жазып топтар бір-бірімен сұрақ алмасу, жауап беру |
|[pic] [pic] [pic] |
|Жинақтау диктанты (4 мин.) |
|1. --------- деп алдын-ала анықталған мақсатқа |1. --------- деп алдын-ала анықталған |
|жету үшін, есептің шешімін табу үшін |мақсатқа жету үшін, есептің шешімін табу|
|орындаушыға (адамға, компьютерге және т.б.) |үшін орындаушыға (адамға, компьютерге |
|берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін |және т.б.) берілген түсінікті |
|айтады. |нұсқаулардың тізбегін айтады. |
|2. -------- - арнайы геометриялық фигуралар, |2. -------- - арнайы геометриялық |
|нұсқамалар арқылы орындалатын әрекеттер мен |фигуралар, нұсқамалар арқылы орындалатын|
|олардың орындалуы ретін көрсететін графиктік |әрекеттер мен олардың орындалуы ретін |
|схемалармен берілетін алгоритм. |көрсететін графиктік схемалармен |
|3. Орындаушының барлық іс-әрекетін сипаттайтын |берілетін алгоритм. |
|жарлықтар жүйесі ---------- ---- болып |3. Орындаушының барлық іс-әрекетін |
|табылады. |сипаттайтын жарлықтар жүйесі ---------- |
|4. ----------- ---- - деп, орындаушы ЭЕМ үшін |---- болып табылады. |
|жазылған алгоритмді сипаттайтын тілді айтамыз. |4. ----------- ---- - деп, орындаушы ЭЕМ|
| |үшін жазылған алгоритмді сипаттайтын |
| |тілді айтамыз. |
|Бағалау кезеңі . Бес саусақ әдісі (3 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, |Сұрақтарға жауап береді. |
|сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | |
|1.Сабақта ең маңызды не болды? |[pic] |
|2.Өз жұмысыңа қанағаттанасыңба? | |
|3.Алгоритимнің қай түрімен жұмыс жасау жеңіл | |
|болды? | |
|4.Сабақта не қиын болды және сен үшін жаңалық | |
|не? | |
|5.Бүгінгі сабақтан кімді мақтар едіңіз? | |
| | |
|Бағалау парағы бойынша оқушылардың бағасын шығару (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Бақылайды, бағалайды. |Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын |
|Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан|толтырады. Оқушылар өз топтарындағы |
|ортақ баға қояды. |көшбасшыларды анықтайды. |
|Бағалау парағы |
|Р/с |
|Оқушы аты-жөні |
|Рөлдік |
|Білу |
|Кір жаю стр |
|беруіне -3 балл |
|Түсіну |
|Оқы, ойлан, талқыла |
|түсіне жеткізе білуі- постер 5 балл |
|Қолдану |
|Практикалық жұмыс- |
|3 балл |
|Талдау |
|Тапсырмалармен жұмыс-2 |
|Блум түймедағы |
|2 балл |
|Жинақтау |
|Диктант -4 бб |
|Қорытынды баға |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|13 бет, 1-3 тақырып сұрақтары |Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп |
| |алады. |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу |Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын|
|үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек |стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір |
|әдісін ұсыну. |тілек әдісімен толтырады. |
| | |
|Күні: |Информатика |Абдрахманова Г.П |9 «а,ә,б,в,г» сынып |меңгерушісі |
|20-24.10.15 | | | | |
| | | | |________ |
|Сабақтың тақырыбы: Алгоритм ұғымы |
|Сілтеме: |9-сынып оқулығы; |
| |9 –сынып электрондық оқулық |
| |Әдістемелік нұсқа . |
|Сабақтың мақсаты: |
|Білімділік |Алгоритм және орындаушылар түсінігін енгізу,сөз түрінде сызықтық |
|мәні: |құрылымды |
| |алгоритмді құруды дағдыландыру. |
|Тәрбиелік |Оқушыларды ақпараттық мәдениеттілікке, өзін-өзі бағалауға, уақытты |
|мәні |тиімді пайдалануға тәрбиелеу. |
|Дамытушылық |Оқушылардың өздігінен жұмыс істеу,шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|мәні: | |
|Нәтиже: |Алгоритм түсінігімен танысады, алгоритм орындаушыларын біледі, |
| |орындалатын іс-әрекет нәтижесінде белгілі бір нәтижеге қол жеткізуді |
| |біледі. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды үйренеді. |
| |Тақырып бойынша сұрақтарды бірлесе шешеді,өзін және өзгелерді |
| |бағалауды үйренеді, басқаның пікірімен санасады |
|Түйінді |Алгортим |
|идеялар: |Алгортим түрлері . |
| |Алгоритм түрлерімен жұмыс жасау |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|түрі: | |
|Әдіс-тәсілдер|АКТ,Кір жаю стр ,Блум түймедағы, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту, Рефлексия |
|і: | |
|Пәнаралық |Математика |
|байланыс: | |
|Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|Ұйымдастыру. |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу. |Топқа бөліну |
|Сабақ барысымен таныстыру. |Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам |
|Бағалау парағын таныстыру. |қарындаштарын дайындыққа келтіру |
|Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру | |
|Сыныпты санау арқылы 3 топқа бөлу, топ |Оқушылар белсене қатысады. |
|басшыларын сайлау. |Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ |
|Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» |құрылымымен таныстырылады. Топтағы |
|беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. |әрбір оқушының қолдарына «бағалау |
|9сынып оқулығында «Алгоритм ұғымы» тақырыбын |парағы» беріледі. |
|оқыту. |Оқушылар бірін-бірі бақылап топта |
| |жұмыс жасайды. |
| |Топтағы әрбір оқушы «Алгортим ұғымы » |
| |тақырыбын бөліп алып оқиды. |
| |Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы |
| |топқа түсіндіреді.. |
|Қызығушылықты ояту |
|Үй тапсырмасын тексеру ( мин.) |
|(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) |
|Білу кезеңі Кір жаю стратегиясы сұрақ-жауап |
|Мағынаны тану Түсіну кезеңі ( мин.) |
|(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) |
|9-сыныпқа арналған электронды оқулықтан |Оқушылар зейін қойып тыңдайды |
|«Алгоритм.» тақырыбына арналған бейне материал |І топ Алгортимнің қарапайым тілде |
|қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, |берілуі |
|анимация, тарихи деректер және дыбыстық |ІІ топ Графикалық тілде |
|түсіндіру қамтылған. |ІІІ топ Программалау тілінде |
| | |
| |
|Қолдану кезеңі |
|Оқулық бойынша №2 практикалық жұмыста орындау |
|Талдау кезеңі |
|І-топ |ІІ-топ |ІІІ-топ |
|1.Қала аралық телефонға |1.у=(ax+b)(cx-d) |1.53+12=65 |
|қоңырау шалу алгоритмін құру|формуласына алгортим құру |2. 65*2=130 |
|2. Сабаққа дайындалу |2. Табаны В, биіктігі Н үшбұрыш|есептерінің |
|алгоритмін құру |ауданын есептейтін алгортим |блок–схемасын құру |
| |құру | |
|Блум түймедағына сұрақтар жазып топтар бір-бірімен сұрақ алмасу, жауап беру |
|[pic] [pic] [pic] |
|Жинақтау диктанты (4 мин.) |
|1. --------- деп алдын-ала анықталған мақсатқа |1. --------- деп алдын-ала анықталған |
|жету үшін, есептің шешімін табу үшін |мақсатқа жету үшін, есептің шешімін табу|
|орындаушыға (адамға, компьютерге және т.б.) |үшін орындаушыға (адамға, компьютерге |
|берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін |және т.б.) берілген түсінікті |
|айтады. |нұсқаулардың тізбегін айтады. |
|2. -------- - арнайы геометриялық фигуралар, |2. -------- - арнайы геометриялық |
|нұсқамалар арқылы орындалатын әрекеттер мен |фигуралар, нұсқамалар арқылы орындалатын|
|олардың орындалуы ретін көрсететін графиктік |әрекеттер мен олардың орындалуы ретін |
|схемалармен берілетін алгоритм. |көрсететін графиктік схемалармен |
|3. Орындаушының барлық іс-әрекетін сипаттайтын |берілетін алгоритм. |
|жарлықтар жүйесі ---------- ---- болып |3. Орындаушының барлық іс-әрекетін |
|табылады. |сипаттайтын жарлықтар жүйесі ---------- |
|4. ----------- ---- - деп, орындаушы ЭЕМ үшін |---- болып табылады. |
|жазылған алгоритмді сипаттайтын тілді айтамыз. |4. ----------- ---- - деп, орындаушы ЭЕМ|
| |үшін жазылған алгоритмді сипаттайтын |
| |тілді айтамыз. |
|Бағалау кезеңі . Бес саусақ әдісі (3 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, |Сұрақтарға жауап береді. |
|сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | |
|1.Сабақта ең маңызды не болды? |[pic] |
|2.Өз жұмысыңа қанағаттанасыңба? | |
|3.Алгоритимнің қай түрімен жұмыс жасау жеңіл | |
|болды? | |
|4.Сабақта не қиын болды және сен үшін жаңалық | |
|не? | |
|5.Бүгінгі сабақтан кімді мақтар едіңіз? | |
| | |
|Бағалау парағы бойынша оқушылардың бағасын шығару (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Бақылайды, бағалайды. |Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын |
|Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан|толтырады. Оқушылар өз топтарындағы |
|ортақ баға қояды. |көшбасшыларды анықтайды. |
|Бағалау парағы |
|Р/с |
|Оқушы аты-жөні |
|Рөлдік |
|Білу |
|Кір жаю стр |
|беруіне -3 балл |
|Түсіну |
|Оқы, ойлан, талқыла |
|түсіне жеткізе білуі- постер 5 балл |
|Қолдану |
|Практикалық жұмыс- |
|3 балл |
|Талдау |
|Тапсырмалармен жұмыс-2 |
|Блум түймедағы |
|2 балл |
|Жинақтау |
|Диктант -4 бб |
|Қорытынды баға |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Үйге тапсырма (1 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|13 бет, 1-3 тақырып сұрақтары |Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп |
| |алады. |
|Рефлексия (2 мин.) |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу |Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын|
|үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек |стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір |
|әдісін ұсыну. |тілек әдісімен толтырады. |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz