Алгоритм ұғымы

Апта: 8
Күні: 20-24 . 10. 15
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Абдрахманова Г. П
39 гимназия
9 «а, ә, б, в, г» сынып
Оқу-ісінің меңгерушісі
- 9-сынып оқулығы;
- 9 -сынып электрондық оқулық
- Әдістемелік нұсқа .
Алгоритм және орындаушылар түсінігін енгізу, сөз түрінде сызықтық құрылымды
алгоритмді құруды дағдыландыру.
Алгортим
Алгортим түрлері .
Алгоритм түрлерімен жұмыс жасау
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Сыныпты санау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
9сынып оқулығында «Алгоритм ұғымы» тақырыбын оқыту.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы «Алгортим ұғымы » тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді. .
Қызығушылықты ояту
Үй тапсырмасын тексеру ( мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
Мағынаны тану Түсіну кезеңі ( мин. )
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Оқушылар зейін қойып тыңдайды
І топ Алгортимнің қарапайым тілде берілуі
ІІ топ Графикалық тілде
ІІІ топ Программалау тілінде
Қолдану кезеңі
Оқулық бойынша №2 практикалық жұмыста орындау
1. Қала аралық телефонға қоңырау шалу алгоритмін құру
2. Сабаққа дайындалу алгоритмін құру
ІІ-топ
1. у=(ax+b) (cx-d)
формуласына алгортим құру
2. Табаны В, биіктігі Н үшбұрыш ауданын есептейтін алгортим құру
ІІІ-топ
1. 53+12=65
2. 65*2=130
есептерінің
блок-схемасын құру
Блум түймедағына сұрақтар жазып топтар бір-бірімен сұрақ алмасу, жауап беру
1. деп алдын-ала анықталған мақсатқа жету үшін, есептің шешімін табу үшін орындаушыға (адамға, компьютерге және т. б. ) берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін айтады.
2. арнайы геометриялық фигуралар, нұсқамалар арқылы орындалатын әрекеттер мен олардың орындалуы ретін көрсететін графиктік схемалармен берілетін алгоритм.
3. Орындаушының барлық іс-әрекетін сипаттайтын жарлықтар жүйесі болып табылады.
4. деп, орындаушы ЭЕМ үшін жазылған алгоритмді сипаттайтын тілді айтамыз.
1. деп алдын-ала анықталған мақсатқа жету үшін, есептің шешімін табу үшін орындаушыға (адамға, компьютерге және т. б. ) берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін айтады.
2. арнайы геометриялық фигуралар, нұсқамалар арқылы орындалатын әрекеттер мен олардың орындалуы ретін көрсететін графиктік схемалармен берілетін алгоритм.
3. Орындаушының барлық іс-әрекетін сипаттайтын жарлықтар жүйесі болып табылады.
4. деп, орындаушы ЭЕМ үшін жазылған алгоритмді сипаттайтын тілді айтамыз.
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
1. Сабақта ең маңызды не болды?
2. Өз жұмысыңа қанағаттанасыңба?
3. Алгоритимнің қай түрімен жұмыс жасау жеңіл болды?
4. Сабақта не қиын болды және сен үшін жаңалық не?
5. Бүгінгі сабақтан кімді мақтар едіңіз?
Сұрақтарға жауап береді.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz