Алгоритм ұғымы

Апта: 8

Күні: 20-24 . 10. 15

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Абдрахманова Г. П

39 гимназия

9 «а, ә, б, в, г» сынып

Оқу-ісінің меңгерушісі

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Сабақтың тақырыбы: Алгоритм ұғымы
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 9-сынып оқулығы;
  • 9 -сынып электрондық оқулық
  • Әдістемелік нұсқа .
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Сабақтың мақсаты:
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика:

Алгоритм және орындаушылар түсінігін енгізу, сөз түрінде сызықтық құрылымды

алгоритмді құруды дағдыландыру.

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Тәрбиелік мәні
ПәніИнформатика: Оқушыларды ақпараттық мәдениеттілікке, өзін-өзі бағалауға, уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Оқушылардың өздігінен жұмыс істеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Нәтиже:
ПәніИнформатика: Алгоритм түсінігімен танысады, алгоритм орындаушыларын біледі, орындалатын іс-әрекет нәтижесінде белгілі бір нәтижеге қол жеткізуді біледі. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды үйренеді. Тақырып бойынша сұрақтарды бірлесе шешеді, өзін және өзгелерді бағалауды үйренеді, басқаның пікірімен санасады
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:

Алгортим

Алгортим түрлері .

Алгоритм түрлерімен жұмыс жасау

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, Кір жаю стр, Блум түймедағы, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту, Рефлексия
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.

Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру

ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Сыныпты санау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

9сынып оқулығында «Алгоритм ұғымы» тақырыбын оқыту.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Алгортим ұғымы » тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді. .

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Қызығушылықты ояту

Үй тапсырмасын тексеру ( мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Білу кезеңі Кір жаю стратегиясы сұрақ-жауап
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Мағынаны тану Түсіну кезеңі ( мин. )

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: 9-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Алгоритм . » тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика:

Оқушылар зейін қойып тыңдайды

І топ Алгортимнің қарапайым тілде берілуі

ІІ топ Графикалық тілде

ІІІ топ Программалау тілінде

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Қолдану кезеңі

Оқулық бойынша №2 практикалық жұмыста орындау

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Талдау кезеңі
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: І-топ
1. Қала аралық телефонға қоңырау шалу алгоритмін құру
2. Сабаққа дайындалу алгоритмін құру
ПәніИнформатика:

ІІ-топ
1. у=(ax+b) (cx-d)

формуласына алгортим құру
2. Табаны В, биіктігі Н үшбұрыш ауданын есептейтін алгортим құру

Мұғалім аты-жөніАбдрахманова Г. П:

ІІІ-топ
1. 53+12=65

2. 65*2=130

есептерінің

блок-схемасын құру

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Блум түймедағына сұрақтар жазып топтар бір-бірімен сұрақ алмасу, жауап беру

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Жинақтау диктанты (4 мин. )
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

1. деп алдын-ала анықталған мақсатқа жету үшін, есептің шешімін табу үшін орындаушыға (адамға, компьютерге және т. б. ) берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін айтады.

2. арнайы геометриялық фигуралар, нұсқамалар арқылы орындалатын әрекеттер мен олардың орындалуы ретін көрсететін графиктік схемалармен берілетін алгоритм.

3. Орындаушының барлық іс-әрекетін сипаттайтын жарлықтар жүйесі болып табылады.

4. деп, орындаушы ЭЕМ үшін жазылған алгоритмді сипаттайтын тілді айтамыз.

ПәніИнформатика:

1. деп алдын-ала анықталған мақсатқа жету үшін, есептің шешімін табу үшін орындаушыға (адамға, компьютерге және т. б. ) берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін айтады.

2. арнайы геометриялық фигуралар, нұсқамалар арқылы орындалатын әрекеттер мен олардың орындалуы ретін көрсететін графиктік схемалармен берілетін алгоритм.

3. Орындаушының барлық іс-әрекетін сипаттайтын жарлықтар жүйесі болып табылады.

4. деп, орындаушы ЭЕМ үшін жазылған алгоритмді сипаттайтын тілді айтамыз.

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Бағалау кезеңі . Бес саусақ әдісі (3 мин . )
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)

1. Сабақта ең маңызды не болды?

2. Өз жұмысыңа қанағаттанасыңба?

3. Алгоритимнің қай түрімен жұмыс жасау жеңіл болды?

4. Сабақта не қиын болды және сен үшін жаңалық не?

5. Бүгінгі сабақтан кімді мақтар едіңіз?

ПәніИнформатика:

Сұрақтарға жауап береді.

Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Бағалау парағы бойынша оқушылардың бағасын шығару (2 мин. )
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:8Күні: 20-24. 10. 15:

Бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ПәніИнформатика: Р/с
Мұғалім аты-жөніАбдрахманова

Ұқсас жұмыстар
АЛГОРИТМ ҰҒЫМЫ. Алгоритм қасиеттері
Алгоритмді жазу пішімі
Алгоритм қасиеттері
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
Өздік жұмысы
Алгоритмнің орындалу
Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритм қасиеттері. Алгоритмнің өрнектелу жолдары
Сызықтық алгоритм
Сұрақ жауап әдісі
Алгоритм жазу жолдары. Блок-схема
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz