Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу тақырыбына есептер шығару
Үшағаш негізгі орта мектебі
[pic]
[pic]
[pic]
Сабақтың тақырыбы:
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың таңбалары әр түрлі екі санды қосу тақырыбынан
алған білімдерін тереңдету, жүйелеу.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік
дағдыларын дамыта отырып, интеллектуальдық қалыптастыру, математикаға деген
қызығушылығын арттыру.
Б) Тәрбиелік: Оқушыларды өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
дәлдікке, өз мүмкіндіктерге сенуге, үлкен жетістікке ұмытылуға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Сайыс-сабақ
Сабақ әдісі:
Танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, жеке оқушымен жұмыс, сұрақ-
жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, құнды қағаз, сызғыш, сөз жазылған
конверт, тірек-кестелер.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, география, информатика
Сабақ жүрісі:
1. Ұйымдастыру
2. «Алғашқы қадам» (үй тапсырмасын тексеру)
3. «Ойлы болсаң, озып көр» (сұрақ-жауап, әр сұраққа 10 ұпай)
4. «Біліктілік сайысы» (әр топқа тапсырмалар беру)
5. «Білімің – ұшыр қанатың» (оқулықпен жұмыс)
6. «Сергіту сәті» (топтарға сөзжұмбақ, жұмбақтар, мақалдар беру)
7. «Шешуші сәт» (семантикалық карта мен сәйкестендіру тестісін беру, тест
тапсырмалары)
8. Үйге тапсырма
9. Қорытындылау, мадақтау, бағалау.
Сайыс сабағымызды бастау үшін сынып оқушылары 2– топқа бөлінеді.
Олар: «Оң сандар», «Теріс сандар» топтары.
І бөлім «Алғашқы қадам»
1. Оң сан дегеніміз не?.
2. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу.
3. Кез келген санның 0-мен қосындысы.
4. Бүтін сандар жиыны деп нені атаймыз?
5. Қарама-қарсы сандар деп нені атаймыз?
6. Теріс сан дегеніміз не?
7. Рационал сандар деп кандай сандарды айтамыз?
ІІ бөлім «Ойлы болсаң, озып көр»
(әр топқа жеке-жеке тапсырмалар беру,)
«Оң сандар» тобына кесте толтыру.
|Алғашқы |Температура өзгеруі |
|температура | |
| |+20С |-30С |+40С |-50С |
|-60С |-40С |-90С |-20С |-110С |
|-100С |-80С |-130С |-60С |-150С |
| | | | | |
| | | | | |
«Теріс сандар» тобына «Топтастыру стратегиясы»
ІV бөлім «Білімнің – ұшар қанатың»
(оқулықпен жұмыс, әр түрлі есепті топ өздері таңдайды)
№447
1) -8,3+5,6=-2,7 4) 0,56+(-0,89)=-
0,33[pic]
2) -9,7+14,3=4,6 5) -9+0,9=8,7
3) -0,36+1,43=1,07 6) 6,17+(-8)=-1,83
1) №448, №449V бөлім «Серпіту сәті»
(әр топқа тест, сөзжұмбақ, мақал беріледі, әр дұрыс жауап 10 ұпай)
«Оң сандар» тобына «Рационал сан» сөзжұмбақ шешу.
|Р |а |д |у |и |с |
|А |р |а |л |а |с |
|Ц |и |р |к |у |л |ь |
|к |И |
|Н |а |т |у |р |а |л |
|А |з |а |й |т |у |
|б |ө |Л |ш |е |к |
|т |е |р |і |С |
|м |а |с |ш |т |А |б |
|б |ү |т |і |Н |
Шеңбердің элементі?
1) [pic]қандай сан?
2) Шеңбер сызатын құрал?
3) Ұзындық өлшем бірлігі?
4) Екі орынды ең кіші сан?
5) Нәрселерді санау үшін қолданылатын сандар?
6) Қосуға кері амал?
7) [pic] қандай сан?
8) Оң санға қарама-қарсы сан?
10) Картаны сызуға қандай өлшем қолданамыз?
11) 20 қандай сан?
«Теріс сандар» тобына математикалық жұмбақтар шешу.
1. Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай
Айтыңдаршы бұл қандай сан
Жан-жағыңа қарамай (Натурал сан)
2. Бүтін сан, бөлшек сан
Барлығы да бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң, теріс сан бәрі сонда (Рационал сан)
3. Егіз туған қос жүйрік
Жарыса шауып терлейді
Бірін-бірі көрмейді
Дамылсыз қанша шапса да (теңболады)
4. Бірдей санды, бірнеше рет
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады. (Дәреже)
5. Алма ағашта бес алма,
Қандай тәтті жесе алма,
Бесеуінде жеп қойсам,
Қалады онда неше алма? (0)
VI бөлім «Шешуші сәт»
(тест, семантикалық карта мен сәйкестендіру тестін беру. Дұрыс жауап 10
ұпай)
Тест тапсырмалары:
1) 17+(-50) а) 24
б) -33
2) 58+(-31) а) 27
б) -25
3) 36+(-60) а) -24
б) -45
4) [pic] а) 0 б)
[pic]
5) [pic] а) [pic]
б) [pic]
2. Семантикалық карта.
|р/с |а |в |а+в=32 |а+в=-99 |а+в=0 |а+в=5 |а+в=-60 |
|1 |40 |-8 |+ | | | | |
|2 |-25 |30 | | | |+ | |
|3 |45 |-45 | | |+ | | |
|4 |-99 |0 | |+ | | | |
|5 |-70 |10 | | | | |+ |
Топтардың ұпай сандарын есептеп жеңіске жеткен командаға сертификат беру.
Үйге тапсырма №451, № 453
Қорытынды
Бағалау
-----------------------
Натурал сандар
Қарама-қарсы сандар
Оң сандар
Сандардың түрлері
Бүтін сандар
Теріс сандар
Рационал сандар
[pic]
[pic]
[pic]
Сабақтың тақырыбы:
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың таңбалары әр түрлі екі санды қосу тақырыбынан
алған білімдерін тереңдету, жүйелеу.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік
дағдыларын дамыта отырып, интеллектуальдық қалыптастыру, математикаға деген
қызығушылығын арттыру.
Б) Тәрбиелік: Оқушыларды өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
дәлдікке, өз мүмкіндіктерге сенуге, үлкен жетістікке ұмытылуға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Сайыс-сабақ
Сабақ әдісі:
Танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, жеке оқушымен жұмыс, сұрақ-
жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, құнды қағаз, сызғыш, сөз жазылған
конверт, тірек-кестелер.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, география, информатика
Сабақ жүрісі:
1. Ұйымдастыру
2. «Алғашқы қадам» (үй тапсырмасын тексеру)
3. «Ойлы болсаң, озып көр» (сұрақ-жауап, әр сұраққа 10 ұпай)
4. «Біліктілік сайысы» (әр топқа тапсырмалар беру)
5. «Білімің – ұшыр қанатың» (оқулықпен жұмыс)
6. «Сергіту сәті» (топтарға сөзжұмбақ, жұмбақтар, мақалдар беру)
7. «Шешуші сәт» (семантикалық карта мен сәйкестендіру тестісін беру, тест
тапсырмалары)
8. Үйге тапсырма
9. Қорытындылау, мадақтау, бағалау.
Сайыс сабағымызды бастау үшін сынып оқушылары 2– топқа бөлінеді.
Олар: «Оң сандар», «Теріс сандар» топтары.
І бөлім «Алғашқы қадам»
1. Оң сан дегеніміз не?.
2. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу.
3. Кез келген санның 0-мен қосындысы.
4. Бүтін сандар жиыны деп нені атаймыз?
5. Қарама-қарсы сандар деп нені атаймыз?
6. Теріс сан дегеніміз не?
7. Рационал сандар деп кандай сандарды айтамыз?
ІІ бөлім «Ойлы болсаң, озып көр»
(әр топқа жеке-жеке тапсырмалар беру,)
«Оң сандар» тобына кесте толтыру.
|Алғашқы |Температура өзгеруі |
|температура | |
| |+20С |-30С |+40С |-50С |
|-60С |-40С |-90С |-20С |-110С |
|-100С |-80С |-130С |-60С |-150С |
| | | | | |
| | | | | |
«Теріс сандар» тобына «Топтастыру стратегиясы»
ІV бөлім «Білімнің – ұшар қанатың»
(оқулықпен жұмыс, әр түрлі есепті топ өздері таңдайды)
№447
1) -8,3+5,6=-2,7 4) 0,56+(-0,89)=-
0,33[pic]
2) -9,7+14,3=4,6 5) -9+0,9=8,7
3) -0,36+1,43=1,07 6) 6,17+(-8)=-1,83
1) №448, №449V бөлім «Серпіту сәті»
(әр топқа тест, сөзжұмбақ, мақал беріледі, әр дұрыс жауап 10 ұпай)
«Оң сандар» тобына «Рационал сан» сөзжұмбақ шешу.
|Р |а |д |у |и |с |
|А |р |а |л |а |с |
|Ц |и |р |к |у |л |ь |
|к |И |
|Н |а |т |у |р |а |л |
|А |з |а |й |т |у |
|б |ө |Л |ш |е |к |
|т |е |р |і |С |
|м |а |с |ш |т |А |б |
|б |ү |т |і |Н |
Шеңбердің элементі?
1) [pic]қандай сан?
2) Шеңбер сызатын құрал?
3) Ұзындық өлшем бірлігі?
4) Екі орынды ең кіші сан?
5) Нәрселерді санау үшін қолданылатын сандар?
6) Қосуға кері амал?
7) [pic] қандай сан?
8) Оң санға қарама-қарсы сан?
10) Картаны сызуға қандай өлшем қолданамыз?
11) 20 қандай сан?
«Теріс сандар» тобына математикалық жұмбақтар шешу.
1. Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай
Айтыңдаршы бұл қандай сан
Жан-жағыңа қарамай (Натурал сан)
2. Бүтін сан, бөлшек сан
Барлығы да бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң, теріс сан бәрі сонда (Рационал сан)
3. Егіз туған қос жүйрік
Жарыса шауып терлейді
Бірін-бірі көрмейді
Дамылсыз қанша шапса да (теңболады)
4. Бірдей санды, бірнеше рет
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады. (Дәреже)
5. Алма ағашта бес алма,
Қандай тәтті жесе алма,
Бесеуінде жеп қойсам,
Қалады онда неше алма? (0)
VI бөлім «Шешуші сәт»
(тест, семантикалық карта мен сәйкестендіру тестін беру. Дұрыс жауап 10
ұпай)
Тест тапсырмалары:
1) 17+(-50) а) 24
б) -33
2) 58+(-31) а) 27
б) -25
3) 36+(-60) а) -24
б) -45
4) [pic] а) 0 б)
[pic]
5) [pic] а) [pic]
б) [pic]
2. Семантикалық карта.
|р/с |а |в |а+в=32 |а+в=-99 |а+в=0 |а+в=5 |а+в=-60 |
|1 |40 |-8 |+ | | | | |
|2 |-25 |30 | | | |+ | |
|3 |45 |-45 | | |+ | | |
|4 |-99 |0 | |+ | | | |
|5 |-70 |10 | | | | |+ |
Топтардың ұпай сандарын есептеп жеңіске жеткен командаға сертификат беру.
Үйге тапсырма №451, № 453
Қорытынды
Бағалау
-----------------------
Натурал сандар
Қарама-қарсы сандар
Оң сандар
Сандардың түрлері
Бүтін сандар
Теріс сандар
Рационал сандар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz