Формативті бағалау

1. Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд бойынша)
2 «Күз келбеті» Постер дайындау
3. «Күз келбеті» (ассоциация)
4. Әр топ бір пәнге сабақ қорытындысы бойынша критерий дайындау.
www. vkgu. kz www. zhangozy. narod. ru
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
М. М. Жанпейісова «Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Смайликтер арқылы топқа бөлу
Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру
Слайд арқылы таныстыру
видеоролик
1 тапсырма
«Күз келбеті» топтық жұмыс ( Постер дайындау)
2 тапсырма « Күз келбеті» (ассоциация)
3 практикалық тапсырма - әр топ бір пәнге сабақ қорытындысы бойынша критерий дайындау.
«Қазақстандағы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар» (Топта талқылау)
Шарты: Педагогикалық технологияларды флипчартқа жазу. Сол технологиялар бойынша бағалау қалай жүргізілетінін талдау.
М. Жанпейісованың «Модульдік оқыту» технологиясы бойынша 9 балдық жүйесі
Ж. Қараевтың «Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясы - 12 ұпайлық рейтинг жүйесі бойынша
А. Оразақынова «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы 5 балдық жүйе
В. М. Монахов «Жобалап оқыту» технологиясы бойынша формативті бағалау
Дж. Дьюи «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы критериалды бағалау
Кері байланыс:
Коучингтен кейінгі сауалнама
1. Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз.
2. Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба?
3. Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз.
4. Осы коучингті практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба?
5. Не білдіңіз?
6. Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды?
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А. Енсегенова
«» 2015ж.
Білімділік: Материктің халық саны, аумақ бойынша біркелкі таралмауы, нәсілдік құрамымен және елдердің ерекшеліктерімен танысады
Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.
Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.
- А-3 парағы
- Стикерлер
- Оқулық
- Слайдтар
- Жетондар
Оқыту әдісі
Оқыту тәсілдері:
Аралас сабақ
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау
1. жұппен жұмыс
2. топтық жұмыс
3. картамен жұмыс
4. ББҮ
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А. Енсегенова
«» 2015ж.
Білімділік: Материктің географиялық орнының ерекшелігімен және зерттелу тарихымен танысады.
Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.
Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.
- А-3 парағы
- Стикерлер
- Оқулық
- Слайдтар
Оқыту әдісі
Оқыту тәсілдері:
Аралас сабақ
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау
1. жұппен жұмыс
2. топтық жұмыс
3. картамен жұмыс
4. ББҮ
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А. Енсегенова
«» 2015ж.
Білімділік: Оңтүстік Американың географиялық орнының ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады.
Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.
Оңт. Америка материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.
- А-3 парағы
- Стикерлер
- Оқулық
- Слайдтар
- Жетондар
Оқыту әдісі
Оқыту тәсілдері:
Аралас сабақ
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау
1. жұппен жұмыс
2. топтық жұмыс
3. картамен жұмыс
4. Б БҮ
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Білімділік: Австралияның географиялық орнының ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады.
Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.
Аустралия материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.
- А-3 парағы
- Стикерлер
- Оқулық
- Слайдтар
- Жетондар
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау
1. жұппен жұмыс
2. топтық жұмыс
3. картамен жұмыс
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz