Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Формативті бағалау
| |Күні 18.11.14 |Пәні |
|Коучинг сабақтың |Формативті бағалау |
|тақырыбы | |
|Сілтеме |Нұсқаулық 109 -114 бет |
|Жалпы мақсаты |Модульдерді пайдалану Формативті бағалауды сабақ барысында |
| |тиімді қолдану |
|Мұғалімдер үшін оқу|Мұғалімдер оқу үдерісі барысында іс-әрекетті (формативті) |
|нәтижелері |бағалаудың оқушылар қызығушылығын арттыру үшін маңызды |
| |екенін түсінеді және тәжірибеге енгізеді. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту |
|негізгі идеялар |барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Бағдарламаның мақсаты мен|3. «Күз келбеті» (ассоциация) |
| |мазмұнын таныстыру (слайд |4.Әр топ бір пәнге сабақ |
| |бойынша) |қорытындысы бойынша критерий |
| |2 «Күз келбеті» Постер |дайындау. |
| |дайындау | |
| |www.vkgu.kz | |
|Дереккөздер: |www.zhangozy.narod.ru | |
| |Мұғалімдерге арналған | |
| |нұсқаулық | |
| |М.М.Жанпейісова «Модульдік | |
| |оқыту технологиясы оқушыны | |
| |дамыту құралы ретінде» | |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|Сабақтың барысы: |
|Ұйымдастыру кезеңі |
|Смайликтер арқылы топқа бөлу |
|Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру |
|Слайд арқылы таныстыру |
|видеоролик |
|1 тапсырма |
|«Күз келбеті» топтық жұмыс ( Постер дайындау) |
|2 тапсырма «Күз келбеті» (ассоциация) |
|3 практикалық тапсырма - әр топ бір пәнге сабақ қорытындысы бойынша критерий |
|дайындау. |
|«Қазақстандағы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар» (Топта талқылау)|
| |
|Шарты: Педагогикалық технологияларды флипчартқа жазу. Сол технологиялар бойынша |
|бағалау қалай жүргізілетінін талдау. |
|М.Жанпейісованың «Модульдік оқыту» технологиясы бойынша 9 балдық жүйесі |
|Ж.Қараевтың «Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясы – 12 ұпайлық |
|рейтинг жүйесі бойынша |
|А.Оразақынова «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы 5 балдық жүйе |
|В.М.Монахов «Жобалап оқыту» технологиясы бойынша формативті бағалау |
|Дж.Дьюи «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы критериалды бағалау |
| |
|Кері байланыс: |
|Коучингтен кейінгі сауалнама |
|1.Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз. |
|2.Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба? |
|3.Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз. |
|4.Осы коучингті практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба? |
|5.Не білдіңіз? |
|6.Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды? |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың халқы мен елдері |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің халық саны,аумақ бойынша біркелкі |
| |таралмауы,нәсілдік құрамымен және елдердің |
| |ерекшеліктерімен танысады |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік |
|негізгі идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 34 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. ББҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске |
| |түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын | тест |
|тексеру | |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Оңтүстік Американың халқы мен елдеріне сипаттама беру. |
| |Презентация «Солтүстік Америка» слайд. Географиялық |
| |атаулармен жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура.|
| |Кескін картаға АҚШ,Канада,Мексиканың шекарасын,ірі |
| |қалаларын түсіру. |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, |
| |номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс,елдердің салт |
| |дәстүріне эссе жазу. |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Еуразияның географиялық орны.Қоныстану және зерттелу |
| |тарихы. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің географиялық орнының ерекшелігімен|
| |және зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік |
|негізгі идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 4 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. ББҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске |
| |түсіру |
|ІІ. Үй тапсырмасын | тест |
|тексеру | |
|ІІІ. Жаңа сабақ | Презентация «Еуразия» слайд. Географиялық атаулармен |
| |жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура.|
| |Кескін картамен жұмыс,сәйкестендіру тесті, |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, |
| |номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс,Ш.Уалихановтың |
| |Орта Азияны зерттеуі туралы реферат жазу. |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың географиялық орны.Материк |
| |жағалауындағы мұхиттар.Ашылу және зерттелу тарихы. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Оңтүстік Американың географиялық орнының|
| |ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Оңт.Америка материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу |
| |жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер |
| |бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, |
| |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік|
|идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) 2.географиялық диктант, сәйкестендіру |
| |тестісі,кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 37 параграф, 146-149 беттер, |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. Б БҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | дискуссиялық карта (кім жылдам) |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып |
| |географиялық орнын сипаттау, «Латын Америка» атты |
| |видео көрсету. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа географиялық |
| |диктант, адасқан обьектілер, «кім жылдам» |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |Оңтүстік Америка тақырыбына ассоциация |
|ҮІ. Қорытынды |Номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |«Оңтүстік Американың салт-дәстүрі» тақырыбына эссе |
| |жазу |
|Пәні |Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Аустралия. Географиялық орны.Ашылу және зерттелу |
| |тарихы.Жер бедері мен пайдалы қазбалары. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Австралияның географиялық орнының |
| |ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Аустралия материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу |
| |жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер |
| |бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, |
| |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік|
|идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) 2.«Австралия» тақырыбына (ассоциация) |
| |,кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 53 параграф, 198-199 беттер, |
| |«Аустралия» кинофильмі. |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1.жұппен жұмыс |
| |СТО |2.топтық жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |3.картамен жұмыс |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | Топтарға дискуссиялық карта |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты ашу.......... |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топ постер қорғау + |
| |.......... |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау | ............................. тақырыбына |
| |ассоциация |
|ҮІ. Қорытынды | |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |«............» тақырыбына эссе жазу |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Ұйымдастыру кезеңі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|минут |Оқушылардың зейінін сабаққа |түрлі шарикті таңдаулары|
|2 минут |аудару, түгендеу |бойынша 3 топқа бөлініп,|
| |3түрлі шарикті таңдаулары |орындарына отырады |
| |бойынша оқушыларды топқа |Өздері топ басшысын |
| |бөлу. |сайлайды. |
| |Әр топтың өздеріне топ |Барлық топ бірлікте топ |
| |басшысын сайлату. |ережесін құрады. |
| |Топ ережесін құру. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|тексеру | | |
|(4 мин) 11.18-11.22 |Интерактивті тақтада топтарға|Дискуссиялық картадағы |
| |дискуссиялық карта көрсету, |тапсырманы дәптерлеріне |
| |тапсырма орындалғаннан кейін |орындап, болған соң |
| |жауабын бір-біріне бағалату |бір-біріне жауаптарын |
| | |тексертеді, бағалатады. |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты ашу | | |
|2 минут |Тақтада жұмбақ жасырады |Жұмбақты шешіп, жаңа |
| |Жаңа сабақтың тақырыбын |сабақтың тақырыбын ашып,|
| |дәптерлеріне жаздырады. |дәптерлеріне жазады. |
| Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|20 минут |Оқулық, 9 сынып, 16 параграф,|Әр оқушы жеке |
| |74-78 беттер бойынша топтарға|оқулықтарына қарай |
| |тапсырма береді. 1 топқа |отырып, тақырыптың |
| |«Күкірт қышқылының физикалық |мазмұнымен танысады. |
| |қасиеттері», эксперимент |Әр топ өзіне берілген |
| |«Қанттың көмірге айналуы» |тапсырма бойынша постер |
| |2 топқа «Күкірт қышқылының |дайындайды. |
| |химиялық қасиеттері», |Постерді қорғайды |
| |эксперимент «Күкірт |Топтардағы |
| |қышқылының барий хлоридімен |экспериментаторлар |
| |әрекеттесуі» |тәжрибе жасайды. |
| |3 топқа «Күкірт қышқылының | |
| |тұздары және қолданылуы», | |
| |эксперимент «Күкірт | |
| |қышқылының мыс оксидімен | |
| |әрекеттесуі» | |
|ІҮ. Сергіту сәті |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Тренинг ұйымдастырады |Тренингке қатысады |
|Ү. Пысықтау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |«Күкірт қышқылы» тақырыбына |«Күкірт қышқылы» |
| |ассоциация құруға тапсырма |тақырыбына ассоциация |
| |береді |құрады, тақтада қорғайды|
|ҮІ. Қорытынды |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|5 минут |«Күкірт қышқылының пайдасы |«Күкірт қышқылының |
| |мен зияны» бойынша әр оқушы |пайдасы мен зияны» |
| |1-2 сөйлеммен ойын білдіруге |туралы 1-2 сөйлеммен |
| |тапсырма береді. |ойын білдіріп, |
| | |қорытындылайды. |
|Кері байланыс |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Стикерлерге сабақтан алған |Тақтада ілулі тұрған |
| |әсерлері туралы жазып, |колбаның суретіне |
| |жапсыруға тапсырма беру |сабақтан алған әсерлері |
| | |туралы жазылған |
| | |стикерлерлерін жапсыру. |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1 минут |Оқулық 9 сынып, 16 параграф, |Тапсырмаларды мұқият |
| |74-78 беттер, «Қышқылдық |тыңдап, түртіп алу |
| |жаңбыр» тақырыбына эссе | |
| |жазуға үйге тапсырма беру, | |
| |«Қышқылдық жаңбыр» слайдтарын| |
| |көрсету | |
|ҮІІІ. Бағалау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |Сабақ барысында алған |Сабақта алған бағаларын |
| |баллдарын қорытып, бағалау |күнделіктеріне қойдыру. |
Оқушының бағалау парағы
|Бағаланушы |Үй тапсырмасы|Постер қорғау,|Эксперимент |Қорытынды |
|топтар | |ассоциация | |ұпайы |
| 1 топ | | | | |
|2 топ | | | | |
|3 топ | | | | |
Постерді қорғау критерийлері
| |1 ұпай |2 ұпай |3 ұпай |Қорытынды |
| | | | |ұпайы |
|Тақырыптың | | | | |
|ашылуы | | | | |
|Эстетикалық | | | | |
|талғамы | | | | |
|Түстерді | | | | |
|қолдану | | | | |
|Нақтылық | | | | |
|Уақытты тиімді | | | | |
|пайдалану | | | | |
Эксперимент жасау критерийлері
| |1 ұпай |2 ұпай |3 ұпай |Қорытынды |
| | | | |ұпайы |
|Техникалық қауіпсіздік| | | | |
|ережесінің сақталуы | | | | |
|Тәжрибенің нақтылығы | | | | |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы |
| |қазбалары |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің жер беті құрылымының |
| |ерекшелігімен,пайдала қазбалардың орналасу |
| |заңдылықтарымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра |
| |отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі |
| |жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және |
|идеялар |диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу |
| |үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд|
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 38 параграф, 149-151 беттер, |
| |хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. Б БҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | тест |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Жер бедерінің негізгі пішіндеріне сипаттама беру. |
| |Презентация «Оңтүстік Америка» слайд. Географиялық|
| |атаулармен жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. |
| |Номенклатура. Кескін картаға жер бедерін түсіру. |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |38 параграф, хрестоматия |
| Кезеңдер | | |
| |Тақырыпты ашуы |Эстетикалық талғамы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|БІЛЕМІН |ҮЙРЕНДІМ |ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|БІЛЕМІН |ҮЙРЕНДІМ |ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Коучинг сабақтың |Формативті бағалау |
|тақырыбы | |
|Сілтеме |Нұсқаулық 109 -114 бет |
|Жалпы мақсаты |Модульдерді пайдалану Формативті бағалауды сабақ барысында |
| |тиімді қолдану |
|Мұғалімдер үшін оқу|Мұғалімдер оқу үдерісі барысында іс-әрекетті (формативті) |
|нәтижелері |бағалаудың оқушылар қызығушылығын арттыру үшін маңызды |
| |екенін түсінеді және тәжірибеге енгізеді. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту |
|негізгі идеялар |барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Бағдарламаның мақсаты мен|3. «Күз келбеті» (ассоциация) |
| |мазмұнын таныстыру (слайд |4.Әр топ бір пәнге сабақ |
| |бойынша) |қорытындысы бойынша критерий |
| |2 «Күз келбеті» Постер |дайындау. |
| |дайындау | |
| |www.vkgu.kz | |
|Дереккөздер: |www.zhangozy.narod.ru | |
| |Мұғалімдерге арналған | |
| |нұсқаулық | |
| |М.М.Жанпейісова «Модульдік | |
| |оқыту технологиясы оқушыны | |
| |дамыту құралы ретінде» | |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|Сабақтың барысы: |
|Ұйымдастыру кезеңі |
|Смайликтер арқылы топқа бөлу |
|Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру |
|Слайд арқылы таныстыру |
|видеоролик |
|1 тапсырма |
|«Күз келбеті» топтық жұмыс ( Постер дайындау) |
|2 тапсырма «Күз келбеті» (ассоциация) |
|3 практикалық тапсырма - әр топ бір пәнге сабақ қорытындысы бойынша критерий |
|дайындау. |
|«Қазақстандағы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар» (Топта талқылау)|
| |
|Шарты: Педагогикалық технологияларды флипчартқа жазу. Сол технологиялар бойынша |
|бағалау қалай жүргізілетінін талдау. |
|М.Жанпейісованың «Модульдік оқыту» технологиясы бойынша 9 балдық жүйесі |
|Ж.Қараевтың «Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясы – 12 ұпайлық |
|рейтинг жүйесі бойынша |
|А.Оразақынова «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы 5 балдық жүйе |
|В.М.Монахов «Жобалап оқыту» технологиясы бойынша формативті бағалау |
|Дж.Дьюи «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы критериалды бағалау |
| |
|Кері байланыс: |
|Коучингтен кейінгі сауалнама |
|1.Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз. |
|2.Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба? |
|3.Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз. |
|4.Осы коучингті практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба? |
|5.Не білдіңіз? |
|6.Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды? |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың халқы мен елдері |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің халық саны,аумақ бойынша біркелкі |
| |таралмауы,нәсілдік құрамымен және елдердің |
| |ерекшеліктерімен танысады |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік |
|негізгі идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 34 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. ББҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске |
| |түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын | тест |
|тексеру | |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Оңтүстік Американың халқы мен елдеріне сипаттама беру. |
| |Презентация «Солтүстік Америка» слайд. Географиялық |
| |атаулармен жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура.|
| |Кескін картаға АҚШ,Канада,Мексиканың шекарасын,ірі |
| |қалаларын түсіру. |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, |
| |номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс,елдердің салт |
| |дәстүріне эссе жазу. |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Еуразияның географиялық орны.Қоныстану және зерттелу |
| |тарихы. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің географиялық орнының ерекшелігімен|
| |және зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік |
|негізгі идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 4 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. ББҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске |
| |түсіру |
|ІІ. Үй тапсырмасын | тест |
|тексеру | |
|ІІІ. Жаңа сабақ | Презентация «Еуразия» слайд. Географиялық атаулармен |
| |жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура.|
| |Кескін картамен жұмыс,сәйкестендіру тесті, |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, |
| |номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс,Ш.Уалихановтың |
| |Орта Азияны зерттеуі туралы реферат жазу. |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың географиялық орны.Материк |
| |жағалауындағы мұхиттар.Ашылу және зерттелу тарихы. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Оңтүстік Американың географиялық орнының|
| |ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Оңт.Америка материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу |
| |жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер |
| |бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, |
| |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік|
|идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) 2.географиялық диктант, сәйкестендіру |
| |тестісі,кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 37 параграф, 146-149 беттер, |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. Б БҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | дискуссиялық карта (кім жылдам) |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып |
| |географиялық орнын сипаттау, «Латын Америка» атты |
| |видео көрсету. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа географиялық |
| |диктант, адасқан обьектілер, «кім жылдам» |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |Оңтүстік Америка тақырыбына ассоциация |
|ҮІ. Қорытынды |Номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |«Оңтүстік Американың салт-дәстүрі» тақырыбына эссе |
| |жазу |
|Пәні |Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Аустралия. Географиялық орны.Ашылу және зерттелу |
| |тарихы.Жер бедері мен пайдалы қазбалары. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Австралияның географиялық орнының |
| |ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Аустралия материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу |
| |жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер |
| |бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, |
| |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік|
|идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) 2.«Австралия» тақырыбына (ассоциация) |
| |,кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 53 параграф, 198-199 беттер, |
| |«Аустралия» кинофильмі. |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1.жұппен жұмыс |
| |СТО |2.топтық жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |3.картамен жұмыс |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | Топтарға дискуссиялық карта |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты ашу.......... |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топ постер қорғау + |
| |.......... |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау | ............................. тақырыбына |
| |ассоциация |
|ҮІ. Қорытынды | |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |«............» тақырыбына эссе жазу |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Ұйымдастыру кезеңі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|минут |Оқушылардың зейінін сабаққа |түрлі шарикті таңдаулары|
|2 минут |аудару, түгендеу |бойынша 3 топқа бөлініп,|
| |3түрлі шарикті таңдаулары |орындарына отырады |
| |бойынша оқушыларды топқа |Өздері топ басшысын |
| |бөлу. |сайлайды. |
| |Әр топтың өздеріне топ |Барлық топ бірлікте топ |
| |басшысын сайлату. |ережесін құрады. |
| |Топ ережесін құру. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|тексеру | | |
|(4 мин) 11.18-11.22 |Интерактивті тақтада топтарға|Дискуссиялық картадағы |
| |дискуссиялық карта көрсету, |тапсырманы дәптерлеріне |
| |тапсырма орындалғаннан кейін |орындап, болған соң |
| |жауабын бір-біріне бағалату |бір-біріне жауаптарын |
| | |тексертеді, бағалатады. |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты ашу | | |
|2 минут |Тақтада жұмбақ жасырады |Жұмбақты шешіп, жаңа |
| |Жаңа сабақтың тақырыбын |сабақтың тақырыбын ашып,|
| |дәптерлеріне жаздырады. |дәптерлеріне жазады. |
| Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|20 минут |Оқулық, 9 сынып, 16 параграф,|Әр оқушы жеке |
| |74-78 беттер бойынша топтарға|оқулықтарына қарай |
| |тапсырма береді. 1 топқа |отырып, тақырыптың |
| |«Күкірт қышқылының физикалық |мазмұнымен танысады. |
| |қасиеттері», эксперимент |Әр топ өзіне берілген |
| |«Қанттың көмірге айналуы» |тапсырма бойынша постер |
| |2 топқа «Күкірт қышқылының |дайындайды. |
| |химиялық қасиеттері», |Постерді қорғайды |
| |эксперимент «Күкірт |Топтардағы |
| |қышқылының барий хлоридімен |экспериментаторлар |
| |әрекеттесуі» |тәжрибе жасайды. |
| |3 топқа «Күкірт қышқылының | |
| |тұздары және қолданылуы», | |
| |эксперимент «Күкірт | |
| |қышқылының мыс оксидімен | |
| |әрекеттесуі» | |
|ІҮ. Сергіту сәті |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Тренинг ұйымдастырады |Тренингке қатысады |
|Ү. Пысықтау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |«Күкірт қышқылы» тақырыбына |«Күкірт қышқылы» |
| |ассоциация құруға тапсырма |тақырыбына ассоциация |
| |береді |құрады, тақтада қорғайды|
|ҮІ. Қорытынды |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|5 минут |«Күкірт қышқылының пайдасы |«Күкірт қышқылының |
| |мен зияны» бойынша әр оқушы |пайдасы мен зияны» |
| |1-2 сөйлеммен ойын білдіруге |туралы 1-2 сөйлеммен |
| |тапсырма береді. |ойын білдіріп, |
| | |қорытындылайды. |
|Кері байланыс |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Стикерлерге сабақтан алған |Тақтада ілулі тұрған |
| |әсерлері туралы жазып, |колбаның суретіне |
| |жапсыруға тапсырма беру |сабақтан алған әсерлері |
| | |туралы жазылған |
| | |стикерлерлерін жапсыру. |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1 минут |Оқулық 9 сынып, 16 параграф, |Тапсырмаларды мұқият |
| |74-78 беттер, «Қышқылдық |тыңдап, түртіп алу |
| |жаңбыр» тақырыбына эссе | |
| |жазуға үйге тапсырма беру, | |
| |«Қышқылдық жаңбыр» слайдтарын| |
| |көрсету | |
|ҮІІІ. Бағалау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |Сабақ барысында алған |Сабақта алған бағаларын |
| |баллдарын қорытып, бағалау |күнделіктеріне қойдыру. |
Оқушының бағалау парағы
|Бағаланушы |Үй тапсырмасы|Постер қорғау,|Эксперимент |Қорытынды |
|топтар | |ассоциация | |ұпайы |
| 1 топ | | | | |
|2 топ | | | | |
|3 топ | | | | |
Постерді қорғау критерийлері
| |1 ұпай |2 ұпай |3 ұпай |Қорытынды |
| | | | |ұпайы |
|Тақырыптың | | | | |
|ашылуы | | | | |
|Эстетикалық | | | | |
|талғамы | | | | |
|Түстерді | | | | |
|қолдану | | | | |
|Нақтылық | | | | |
|Уақытты тиімді | | | | |
|пайдалану | | | | |
Эксперимент жасау критерийлері
| |1 ұпай |2 ұпай |3 ұпай |Қорытынды |
| | | | |ұпайы |
|Техникалық қауіпсіздік| | | | |
|ережесінің сақталуы | | | | |
|Тәжрибенің нақтылығы | | | | |
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.
|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы |
| |қазбалары |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің жер беті құрылымының |
| |ерекшелігімен,пайдала қазбалардың орналасу |
| |заңдылықтарымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра |
| |отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі |
| |жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және |
|идеялар |диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу |
| |үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд|
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 38 параграф, 149-151 беттер, |
| |хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. Б БҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | тест |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Жер бедерінің негізгі пішіндеріне сипаттама беру. |
| |Презентация «Оңтүстік Америка» слайд. Географиялық|
| |атаулармен жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. |
| |Номенклатура. Кескін картаға жер бедерін түсіру. |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |38 параграф, хрестоматия |
| Кезеңдер | | |
| |Тақырыпты ашуы |Эстетикалық талғамы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|БІЛЕМІН |ҮЙРЕНДІМ |ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|БІЛЕМІН |ҮЙРЕНДІМ |ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz