Формативті бағалау

| |Күні 18.11.14 |Пәні |
|Коучинг сабақтың |Формативті бағалау |
|тақырыбы | |
|Сілтеме |Нұсқаулық 109 -114 бет |
|Жалпы мақсаты |Модульдерді пайдалану Формативті бағалауды сабақ барысында |
| |тиімді қолдану |
|Мұғалімдер үшін оқу|Мұғалімдер оқу үдерісі барысында іс-әрекетті (формативті) |
|нәтижелері |бағалаудың оқушылар қызығушылығын арттыру үшін маңызды |
| |екенін түсінеді және тәжірибеге енгізеді. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту |
|негізгі идеялар |барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Бағдарламаның мақсаты мен|3. «Күз келбеті» (ассоциация) |
| |мазмұнын таныстыру (слайд |4.Әр топ бір пәнге сабақ |
| |бойынша) |қорытындысы бойынша критерий |
| |2 «Күз келбеті» Постер |дайындау. |
| |дайындау | |
| |www.vkgu.kz | |
|Дереккөздер: |www.zhangozy.narod.ru | |
| |Мұғалімдерге арналған | |
| |нұсқаулық | |
| |М.М.Жанпейісова «Модульдік | |
| |оқыту технологиясы оқушыны | |
| |дамыту құралы ретінде» | |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|Сабақтың барысы: |
|Ұйымдастыру кезеңі |
|Смайликтер арқылы топқа бөлу |
|Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру |
|Слайд арқылы таныстыру |
|видеоролик |
|1 тапсырма |
|«Күз келбеті» топтық жұмыс ( Постер дайындау) |
|2 тапсырма «Күз келбеті» (ассоциация) |
|3 практикалық тапсырма - әр топ бір пәнге сабақ қорытындысы бойынша критерий |
|дайындау. |
|«Қазақстандағы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар» (Топта талқылау)|
| |
|Шарты: Педагогикалық технологияларды флипчартқа жазу. Сол технологиялар бойынша |
|бағалау қалай жүргізілетінін талдау. |
|М.Жанпейісованың «Модульдік оқыту» технологиясы бойынша 9 балдық жүйесі |
|Ж.Қараевтың «Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясы – 12 ұпайлық |
|рейтинг жүйесі бойынша |
|А.Оразақынова «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы 5 балдық жүйе |
|В.М.Монахов «Жобалап оқыту» технологиясы бойынша формативті бағалау |
|Дж.Дьюи «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы критериалды бағалау |
| |
|Кері байланыс: |
|Коучингтен кейінгі сауалнама |
|1.Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз. |
|2.Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба? |
|3.Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз. |
|4.Осы коучингті практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба? |
|5.Не білдіңіз? |
|6.Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды? |

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.

|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың халқы мен елдері |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің халық саны,аумақ бойынша біркелкі |
| |таралмауы,нәсілдік құрамымен және елдердің |
| |ерекшеліктерімен танысады |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік |
|негізгі идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 34 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. ББҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске |
| |түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын | тест |
|тексеру | |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Оңтүстік Американың халқы мен елдеріне сипаттама беру. |
| |Презентация «Солтүстік Америка» слайд. Географиялық |
| |атаулармен жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура.|
| |Кескін картаға АҚШ,Канада,Мексиканың шекарасын,ірі |
| |қалаларын түсіру. |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, |
| |номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс,елдердің салт |
| |дәстүріне эссе жазу. |

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.

|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Еуразияның географиялық орны.Қоныстану және зерттелу |
| |тарихы. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің географиялық орнының ерекшелігімен|
| |және зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, |
| |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік |
|негізгі идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 4 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. ББҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске |
| |түсіру |
|ІІ. Үй тапсырмасын | тест |
|тексеру | |
|ІІІ. Жаңа сабақ | Презентация «Еуразия» слайд. Географиялық атаулармен |
| |жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура.|
| |Кескін картамен жұмыс,сәйкестендіру тесті, |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, |
| |номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс,Ш.Уалихановтың |
| |Орта Азияны зерттеуі туралы реферат жазу. |

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.

|Пәні |Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың географиялық орны.Материк |
| |жағалауындағы мұхиттар.Ашылу және зерттелу тарихы. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Оңтүстік Американың географиялық орнының|
| |ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Оңт.Америка материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу |
| |жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер |
| |бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, |
| |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік|
|идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) 2.географиялық диктант, сәйкестендіру |
| |тестісі,кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 37 параграф, 146-149 беттер, |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. Б БҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | дискуссиялық карта (кім жылдам) |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып |
| |географиялық орнын сипаттау, «Латын Америка» атты |
| |видео көрсету. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа географиялық |
| |диктант, адасқан обьектілер, «кім жылдам» |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |Оңтүстік Америка тақырыбына ассоциация |
|ҮІ. Қорытынды |Номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |«Оңтүстік Американың салт-дәстүрі» тақырыбына эссе |
| |жазу |

|Пәні |Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Аустралия. Географиялық орны.Ашылу және зерттелу |
| |тарихы.Жер бедері мен пайдалы қазбалары. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Австралияның географиялық орнының |
| |ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Аустралия материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу |
| |жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер |
| |бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, |
| |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік|
|идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд |
| |бойынша) 2.«Австралия» тақырыбына (ассоциация) |
| |,кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 53 параграф, 198-199 беттер, |
| |«Аустралия» кинофильмі. |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1.жұппен жұмыс |
| |СТО |2.топтық жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |3.картамен жұмыс |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | Топтарға дискуссиялық карта |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты ашу.......... |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топ постер қорғау + |
| |.......... |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау | ............................. тақырыбына |
| |ассоциация |
|ҮІ. Қорытынды | |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |«............» тақырыбына эссе жазу |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Ұйымдастыру кезеңі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|минут |Оқушылардың зейінін сабаққа |түрлі шарикті таңдаулары|
|2 минут |аудару, түгендеу |бойынша 3 топқа бөлініп,|
| |3түрлі шарикті таңдаулары |орындарына отырады |
| |бойынша оқушыларды топқа |Өздері топ басшысын |
| |бөлу. |сайлайды. |
| |Әр топтың өздеріне топ |Барлық топ бірлікте топ |
| |басшысын сайлату. |ережесін құрады. |
| |Топ ережесін құру. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|тексеру | | |
|(4 мин) 11.18-11.22 |Интерактивті тақтада топтарға|Дискуссиялық картадағы |
| |дискуссиялық карта көрсету, |тапсырманы дәптерлеріне |
| |тапсырма орындалғаннан кейін |орындап, болған соң |
| |жауабын бір-біріне бағалату |бір-біріне жауаптарын |
| | |тексертеді, бағалатады. |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Тақырыпты ашу | | |
|2 минут |Тақтада жұмбақ жасырады |Жұмбақты шешіп, жаңа |
| |Жаңа сабақтың тақырыбын |сабақтың тақырыбын ашып,|
| |дәптерлеріне жаздырады. |дәптерлеріне жазады. |
| Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|20 минут |Оқулық, 9 сынып, 16 параграф,|Әр оқушы жеке |
| |74-78 беттер бойынша топтарға|оқулықтарына қарай |
| |тапсырма береді. 1 топқа |отырып, тақырыптың |
| |«Күкірт қышқылының физикалық |мазмұнымен танысады. |
| |қасиеттері», эксперимент |Әр топ өзіне берілген |
| |«Қанттың көмірге айналуы» |тапсырма бойынша постер |
| |2 топқа «Күкірт қышқылының |дайындайды. |
| |химиялық қасиеттері», |Постерді қорғайды |
| |эксперимент «Күкірт |Топтардағы |
| |қышқылының барий хлоридімен |экспериментаторлар |
| |әрекеттесуі» |тәжрибе жасайды. |
| |3 топқа «Күкірт қышқылының | |
| |тұздары және қолданылуы», | |
| |эксперимент «Күкірт | |
| |қышқылының мыс оксидімен | |
| |әрекеттесуі» | |
|ІҮ. Сергіту сәті |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Тренинг ұйымдастырады |Тренингке қатысады |
|Ү. Пысықтау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |«Күкірт қышқылы» тақырыбына |«Күкірт қышқылы» |
| |ассоциация құруға тапсырма |тақырыбына ассоциация |
| |береді |құрады, тақтада қорғайды|
|ҮІ. Қорытынды |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|5 минут |«Күкірт қышқылының пайдасы |«Күкірт қышқылының |
| |мен зияны» бойынша әр оқушы |пайдасы мен зияны» |
| |1-2 сөйлеммен ойын білдіруге |туралы 1-2 сөйлеммен |
| |тапсырма береді. |ойын білдіріп, |
| | |қорытындылайды. |
|Кері байланыс |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут |Стикерлерге сабақтан алған |Тақтада ілулі тұрған |
| |әсерлері туралы жазып, |колбаның суретіне |
| |жапсыруға тапсырма беру |сабақтан алған әсерлері |
| | |туралы жазылған |
| | |стикерлерлерін жапсыру. |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1 минут |Оқулық 9 сынып, 16 параграф, |Тапсырмаларды мұқият |
| |74-78 беттер, «Қышқылдық |тыңдап, түртіп алу |
| |жаңбыр» тақырыбына эссе | |
| |жазуға үйге тапсырма беру, | |
| |«Қышқылдық жаңбыр» слайдтарын| |
| |көрсету | |
|ҮІІІ. Бағалау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |Сабақ барысында алған |Сабақта алған бағаларын |
| |баллдарын қорытып, бағалау |күнделіктеріне қойдыру. |

Оқушының бағалау парағы

|Бағаланушы |Үй тапсырмасы|Постер қорғау,|Эксперимент |Қорытынды |
|топтар | |ассоциация | |ұпайы |
| 1 топ | | | | |
|2 топ | | | | |
|3 топ | | | | |

Постерді қорғау критерийлері
| |1 ұпай |2 ұпай |3 ұпай |Қорытынды |
| | | | |ұпайы |
|Тақырыптың | | | | |
|ашылуы | | | | |
|Эстетикалық | | | | |
|талғамы | | | | |
|Түстерді | | | | |
|қолдану | | | | |
|Нақтылық | | | | |
|Уақытты тиімді | | | | |
|пайдалану | | | | |

Эксперимент жасау критерийлері
| |1 ұпай |2 ұпай |3 ұпай |Қорытынды |
| | | | |ұпайы |
|Техникалық қауіпсіздік| | | | |
|ережесінің сақталуы | | | | |
|Тәжрибенің нақтылығы | | | | |

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі А.Енсегенова
«______» _____2015ж.

|Пәні |7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы |
| |қазбалары |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Материктің жер беті құрылымының |
| |ерекшелігімен,пайдала қазбалардың орналасу |
| |заңдылықтарымен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра |
| |отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы |
| |артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі |
| |жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және |
|идеялар |диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу |
| |үдерістері қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд|
| |бойынша) кескін картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 38 параграф, 149-151 беттер, |
| |хрестоматия |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Оқыту үшін бағалау |4. Б БҮ |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ |
| |ережесін еске түсіріп, іліп қою. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | тест |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Жер бедерінің негізгі пішіндеріне сипаттама беру. |
| |Презентация «Оңтүстік Америка» слайд. Географиялық|
| |атаулармен жұмыс. |
|ІҮ. Тапсырма |Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. |
| |Номенклатура. Кескін картаға жер бедерін түсіру. |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |БҮҮ кестесі |
|ҮІ. Қорытынды |Номенклатурамен жұмыс |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |38 параграф, хрестоматия |

| Кезеңдер | | |
| |Тақырыпты ашуы |Эстетикалық талғамы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

|БІЛЕМІН |ҮЙРЕНДІМ |ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|БІЛЕМІН |ҮЙРЕНДІМ |ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Формулаларды еңгізу
Әдеби тіл және мәтін
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Топтарға тапсырма ұсыну
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Халық ауыз әдебиеті туралы
Мәтін туралы түсінік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz