Формативті бағалау

Күні 18. 11. 14
Пәні
: Коучинг сабақтың тақырыбы
Күні 18. 11. 14: Формативті бағалау
: Сілтеме
Күні 18. 11. 14: Нұсқаулық 109 -114 бет
: Жалпы мақсаты
Күні 18. 11. 14: Модульдерді пайдалану Формативті бағалауды сабақ барысында тиімді қолдану
: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Күні 18. 11. 14: Мұғалімдер оқу үдерісі барысында іс-әрекетті (формативті) бағалаудың оқушылар қызығушылығын арттыру үшін маңызды екенін түсінеді және тәжірибеге енгізеді.
: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Күні 18. 11. 14: Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады
: Тапсырмалар
Күні 18. 11. 14:

1. Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд бойынша)

2 «Күз келбеті» Постер дайындау

Пәні:

3. «Күз келбеті» (ассоциация)

4. Әр топ бір пәнге сабақ қорытындысы бойынша критерий дайындау.

: Дереккөздер:
Күні 18. 11. 14:

www. vkgu. kz www. zhangozy. narod. ru

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

М. М. Жанпейісова «Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде»

Пәні:
:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

Смайликтер арқылы топқа бөлу

Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру

Слайд арқылы таныстыру

видеоролик

1 тапсырма

«Күз келбеті» топтық жұмыс ( Постер дайындау)

2 тапсырма « Күз келбеті» (ассоциация)

3 практикалық тапсырма - әр топ бір пәнге сабақ қорытындысы бойынша критерий дайындау.

«Қазақстандағы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар» (Топта талқылау)

Шарты: Педагогикалық технологияларды флипчартқа жазу. Сол технологиялар бойынша бағалау қалай жүргізілетінін талдау.

М. Жанпейісованың «Модульдік оқыту» технологиясы бойынша 9 балдық жүйесі

Ж. Қараевтың «Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясы - 12 ұпайлық рейтинг жүйесі бойынша

А. Оразақынова «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы 5 балдық жүйе

В. М. Монахов «Жобалап оқыту» технологиясы бойынша формативті бағалау

Дж. Дьюи «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы критериалды бағалау

Кері байланыс:

Коучингтен кейінгі сауалнама

1. Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз.

2. Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба?

3. Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз.

4. Осы коучингті практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба?

5. Не білдіңіз?

6. Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды?

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі А. Енсегенова

«» 2015ж.

Пәні
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы
Пәні: Сабақтың тақырыбы:
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оңтүстік Американың халқы мен елдері
Пәні: Сабақтың мақсаты:
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:

Білімділік: Материктің халық саны, аумақ бойынша біркелкі таралмауы, нәсілдік құрамымен және елдердің ерекшеліктерімен танысады

Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.

Пәні: Күтілетін нәтиже
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:

Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.

Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.

Пәні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады
Пәні: Тапсырмалар
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: 1. Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд бойынша) кескін картамен жұмыс,
Пәні: Сілтеме
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулық 7 сынып, 34 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия
Пәні: Сабақта қолданылатын материалдар:
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:
  1. А-3 парағы
  2. Стикерлер
  3. Оқулық
  4. Слайдтар
  5. Жетондар
Пәні:

Оқыту әдісі

Оқыту тәсілдері:

7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:

Аралас сабақ

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

1. жұппен жұмыс

2. топтық жұмыс

3. картамен жұмыс

4. ББҮ

Пәні:

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі

7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске түсіріп, іліп қою.
Пәні: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: тест
Пәні: ІІІ. Жаңа сабақ
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оңтүстік Американың халқы мен елдеріне сипаттама беру. Презентация «Солтүстік Америка» слайд. Географиялық атаулармен жұмыс.
Пәні: ІҮ. Тапсырма
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура. Кескін картаға АҚШ, Канада, Мексиканың шекарасын, ірі қалаларын түсіру.
Пәні: Ү. Сергіту сәті
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Тренинг ұйымдастыру
Пәні: Ү. Пысықтау
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: БҮҮ кестесі
Пәні: ҮІ. Қорытынды
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, номенклатурамен жұмыс
Пәні: ҮІІ. Үй тапсырмасы
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: 34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс, елдердің салт дәстүріне эссе жазу.

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі А. Енсегенова

«» 2015ж.

Пәні
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы
Пәні: Сабақтың тақырыбы:
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Еуразияның географиялық орны. Қоныстану және зерттелу тарихы.
Пәні: Сабақтың мақсаты:
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:

Білімділік: Материктің географиялық орнының ерекшелігімен және зерттелу тарихымен танысады.

Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.

Пәні: Күтілетін нәтиже
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:

Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.

Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.

Пәні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады
Пәні: Тапсырмалар
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: 1. Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд бойынша) кескін картамен жұмыс,
Пәні: Сілтеме
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулық 7 сынып, 4 параграф, 137-140 беттер, хрестоматия
Пәні: Сабақта қолданылатын материалдар:
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:
  1. А-3 парағы
  2. Стикерлер
  3. Оқулық
  4. Слайдтар
Пәні:

Оқыту әдісі

Оқыту тәсілдері:

7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы:

Аралас сабақ

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

1. жұппен жұмыс

2. топтық жұмыс

3. картамен жұмыс

4. ББҮ

Пәні:

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі

7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске түсіру
Пәні: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: тест
Пәні: ІІІ. Жаңа сабақ
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Презентация «Еуразия» слайд. Географиялық атаулармен жұмыс.
Пәні: ІҮ. Тапсырма
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа тапсырма. Номенклатура. Кескін картамен жұмыс, сәйкестендіру тесті,
Пәні: Ү. Сергіту сәті
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Тренинг ұйымдастыру
Пәні: Ү. Пысықтау
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: БҮҮ кестесі
Пәні: ҮІ. Қорытынды
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: Дүние жүзінің саяси және физикалық картамен жұмыс, номенклатурамен жұмыс
Пәні: ҮІІ. Үй тапсырмасы
7 сынып. Материктер мен мұхиттар географиясы: 34 параграфты оқу, хрестоматиямен жұмыс, Ш. Уалихановтың Орта Азияны зерттеуі туралы реферат жазу.

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі А. Енсегенова

«» 2015ж.

Пәні
Материктер мен мұхиттар географиясы
Пәні: Сабақтың тақырыбы:
Материктер мен мұхиттар географиясы: Оңтүстік Американың географиялық орны. Материк жағалауындағы мұхиттар. Ашылу және зерттелу тарихы.
Пәні: Сабақтың мақсаты:
Материктер мен мұхиттар географиясы:

Білімділік: Оңтүстік Американың географиялық орнының ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады.

Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.

Пәні: Күтілетін нәтиже
Материктер мен мұхиттар географиясы:

Оңт. Америка материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.

Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.

Пәні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Материктер мен мұхиттар географиясы: Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады
Пәні: Тапсырмалар
Материктер мен мұхиттар географиясы: 1. Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд бойынша) 2. географиялық диктант, сәйкестендіру тестісі, кескін картамен жұмыс,
Пәні: Сілтеме
Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулық 7 сынып, 37 параграф, 146-149 беттер,
Пәні: Сабақта қолданылатын материалдар:
Материктер мен мұхиттар географиясы:
  1. А-3 парағы
  2. Стикерлер
  3. Оқулық
  4. Слайдтар
  5. Жетондар
Пәні:

Оқыту әдісі

Оқыту тәсілдері:

Материктер мен мұхиттар географиясы:

Аралас сабақ

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

1. жұппен жұмыс

2. топтық жұмыс

3. картамен жұмыс

4. Б БҮ

Пәні:

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі

Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4-топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске түсіріп, іліп қою.
Пәні: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Материктер мен мұхиттар географиясы: дискуссиялық карта (кім жылдам)
Пәні: ІІІ. Жаңа сабақ
Материктер мен мұхиттар географиясы: Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып географиялық орнын сипаттау, «Латын Америка» атты видео көрсету.
Пәні: ІҮ. Тапсырма
Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулықтағы мәтін бойынша әр топқа географиялық диктант, адасқан обьектілер, «кім жылдам»
Пәні: Ү. Сергіту сәті
Материктер мен мұхиттар географиясы: Тренинг ұйымдастыру
Пәні: Ү. Пысықтау
Материктер мен мұхиттар географиясы: Оңтүстік Америка тақырыбына ассоциация
Пәні: ҮІ. Қорытынды
Материктер мен мұхиттар географиясы: Номенклатурамен жұмыс
Пәні: ҮІІ. Үй тапсырмасы
Материктер мен мұхиттар географиясы: «Оңтүстік Американың салт-дәстүрі» тақырыбына эссе жазу
Пәні
Материктер мен мұхиттар географиясы
Пәні: Сабақтың тақырыбы:
Материктер мен мұхиттар географиясы: Аустралия. Географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы. Жер бедері мен пайдалы қазбалары.
Пәні: Сабақтың мақсаты:
Материктер мен мұхиттар географиясы:

Білімділік: Австралияның географиялық орнының ерекшеліктерімен, зерттелу тарихымен танысады.

Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.

Пәні: Күтілетін нәтиже
Материктер мен мұхиттар географиясы:

Аустралия материгінің ерекшеліктерімен, зерттеу жұмыстары, еуропалықтардың қоныстануымен және жер бетінің құрылысы туралы білімдері қалыптасады, Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.

Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады.

Пәні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Материктер мен мұхиттар географиясы: Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері қамтылады
Пәні: Тапсырмалар
Материктер мен мұхиттар географиясы: 1. Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру (слайд бойынша) 2. «Австралия» тақырыбына (ассоциация) , кескін картамен жұмыс,
Пәні: Сілтеме
Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулық 7 сынып, 53 параграф, 198-199 беттер, «Аустралия» кинофильмі.
Пәні: Сабақта қолданылатын материалдар:
Материктер мен мұхиттар географиясы:
  1. А-3 парағы
  2. Стикерлер
  3. Оқулық
  4. Слайдтар
  5. Жетондар
Пәні: Оқыту әдістері:
Материктер мен мұхиттар географиясы:

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

1. жұппен жұмыс

2. топтық жұмыс

3. картамен жұмыс

Пәні:

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі

Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату, топ ережесін еске түсіріп, іліп қою.
Пәні: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Материктер мен мұхиттар географиясы: Топтарға дискуссиялық карта
Пәні: ІІІ. Жаңа сабақ
Материктер мен мұхиттар географиясы: Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты ашу . . .
Пәні: ІҮ. Тапсырма
Материктер мен мұхиттар географиясы: Оқулықтағы мәтін бойынша әр топ постер қорғау + . . .
Пәні: Ү. Сергіту сәті
Материктер мен мұхиттар географиясы: Тренинг ұйымдастыру
Пәні: Ү. Пысықтау
Материктер мен мұхиттар географиясы: . . . тақырыбына ассоциация
Пәні: ҮІ. Қорытынды
Материктер мен мұхиттар географиясы:
Пәні: ҮІІ. Үй тапсырмасы
Материктер мен мұхиттар географиясы: « . . . » тақырыбына эссе жазу

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Формулаларды еңгізу
Әдеби тіл және мәтін
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Топтарға тапсырма ұсыну
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Халық ауыз әдебиеті туралы
Мәтін туралы түсінік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz