Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақырып Мейірімділік - асыл қасиет
Тақырыбы: Мейірімділік - асыл қасиет
Мақсаты: Балалардың «мейірімділік», «қайырымыдылық» құндылықтары туралы
түсініктерін кеңейту, мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру. - өзара сыйластық қарым қатынастарын дамыту;
Көрнекі –құралдар: Интер. тақта, суреттер, көрініс
1. Шаттық шеңбері
- Қуанамын менде , Қуанасың сенде.
- Қуанайық бәріміз,Арайлап атқан күнгеІ
2. Топтарға бөлу
І топ. Қызыл түс – адамның энергияға толы екенін көрсетеді.Олар кез келген
қиындыққа мойынсұнбайтын,күрескер,батыл адамдар.
ІІ топ. Сары түс – бұл түсті қалаған адам өзгерістерді жиі қалап
тұрады,сары түске құмар адамға тұрақсыздық тән.
ІІІ топ. Жасыл түс – бұл түсті таңдағандар айналасындағы адамдардан
мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін адамдар.Сондай-ақ, бұл түс такаппарлықтың
нышаны.
3. Видео ролик
4. Кіріспе (әңгіме)
- Мейірімділікті қалай көрсетуге болады?
- Өздеріңе мейірімділік көрсеткен кезде қандай сезімге бөлендіңдер?
- Жақсы көретін жан-жануарларың бар ма?
- Табиғатқа қамқорлық жасаған кездерің болды ма?
5. Мәтінмен жұмыс
Мейірімділік туралы аяқталмаған мәтін беріледі.
Мейірімділік
Бір мазасыз балапан өмір сүріпті. Күндердің күнінде ол анасынан
«Мейірімділік деген не?» - деп сұрайды.
- «Сен әлі кішкентайсың. Өскеннен соң түсінесің» - деді анасы. Бірақ,
балапан шыдамсыз еді. Ол жауапты тезірек білгісі келіп, жолға шығады. Жолда
жылап жүрген ешкіні кездестіреді, ол балапаннан лағын табуға көмектесуін
сұрайды.
- «Менде уақыт жоқ, мен мейірімділікті білуім керек» - дейді балапан.
Шалғайдан қыз баланы кездестіреді. Ол ағашқа ілініп қалған шарды алып
беруіне көмек сұрайы.
- «Менде уақыт жоқ, мен мейіріміділіктің не екенін білгім келеді»
дейді.
Сонда қыз:
- Ал мен білемін. Менің анам үнемі қайырымды адамдар туралы айтады.
- Маған да айтшы, - деді балапан.
Мәтінді аяқтау тапсырылады.
Бірінші сен шарды алып бер, - деді қыз. Балапан ұшып барып шарды әперді.
- Мінекей, сен қайырымды іс істедің. Мейірімділік деген осы – дейді
қыз.
- Қандай оңай, - деп таң қалады балапан.
6.Суретпен жұмыс Топтарға сурет беріледі.
1) Сен мектептен келе жаттың кенет көшеде бір топ баланы көрдің. Олар
суға түсіп кеткен кішкентай күшікке тас лақтырып жатыр екен сен не істер
едің?
-
2) Сен досыңмен келе жаттың. Кенет сендердің қасыңнан өте бергенде бір қыз
бала аяғы тайғанап құлап қалды. Сен не істер едің.
[pic]
3) - Үлкен кісі мен сырқат адамға қандай жақсылық жасауға болатыны
туралы айтыңдар
7. Көрініс. Әдебиеттік оқу «Азаттық жолында» мәтінінен үзінді:
- Құлыным, ұлым!
- Анам! Сорлы анам!
- Сені де көретін күн бар екен-ау!
Қарауыл: - Тездетіңдер! Уақыт аз қалды.
Уақыт аз қапты, апа! Мен үшін қайғырып ,жүдеме! Нар тәуекел.Жақында
қасымдағы бір жолдасым абақтыдан шығады,бәрін сол айтады.
Балам, ұлым ! Жалғыз қалдым ғой,ауылда қатынасатын адам да қалмады.
Жалғыздықтан әбден шаршадым.
Қарауыл: - Болды жүр, түс алдыға!
Қош, анам қош!
Ұлым !Балам! Жалғызым! (Анасы,тізерлеп отырып қалады)
8. Ән. « Жан ана»
9.Топтық жұмыс
а) Қызыл түс ; «Ана» туралы мақал – мәтел
ә)Сары түс; Өлең шығару
б) Жасыл түс ; Эссе жазу
10.Ойын «Мейірімділік жібі»
(Балалар бір-бірлеріне жіпті беріп, тілектер айтады. Ақырғы бала жіп орамын
мұғалімге беріп, өз тілегін айтады)
- Күлімдеген- күн мейірімді!
- Кіршіксіз ақ қар мейірімді
- Таза мөлдір су – мейірімді !
- Жылы жүзді ұстазым мейірімді!
- Тату-тәтті Бәрімізіді көтеріп тұрған жер мейірімді!
- Аяулы анам мейірімді!
- Қадірлі әкем мейірімді!
- Әлпештеген әжем мейірімді!
- Еркелеткен достарым мейірімді!
- Егіні мол жер мейірімді!
- Қамқор апам мен ағам мейірімді!
-Балалар кәнекей, қолымызды жоғары көтерейік. Жіп орамы арқылы біз
тілегіміз бір болып, бір тұтас болғанын көріп отырмыз.
Хормен: Біз әрқашанда біргеміз. Жақсы істер жасауға дайынбыз.
11. Қорытынды.
Қ.Рысқұлбеков атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ
Мейірімділік - асыл қасиет
/ашық тәрбие сағаты/
3 сынып
Мұғалім: Карменбаева Ш.Н
2015 -2016 жыл
Мақсаты: Балалардың «мейірімділік», «қайырымыдылық» құндылықтары туралы
түсініктерін кеңейту, мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру. - өзара сыйластық қарым қатынастарын дамыту;
Көрнекі –құралдар: Интер. тақта, суреттер, көрініс
1. Шаттық шеңбері
- Қуанамын менде , Қуанасың сенде.
- Қуанайық бәріміз,Арайлап атқан күнгеІ
2. Топтарға бөлу
І топ. Қызыл түс – адамның энергияға толы екенін көрсетеді.Олар кез келген
қиындыққа мойынсұнбайтын,күрескер,батыл адамдар.
ІІ топ. Сары түс – бұл түсті қалаған адам өзгерістерді жиі қалап
тұрады,сары түске құмар адамға тұрақсыздық тән.
ІІІ топ. Жасыл түс – бұл түсті таңдағандар айналасындағы адамдардан
мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін адамдар.Сондай-ақ, бұл түс такаппарлықтың
нышаны.
3. Видео ролик
4. Кіріспе (әңгіме)
- Мейірімділікті қалай көрсетуге болады?
- Өздеріңе мейірімділік көрсеткен кезде қандай сезімге бөлендіңдер?
- Жақсы көретін жан-жануарларың бар ма?
- Табиғатқа қамқорлық жасаған кездерің болды ма?
5. Мәтінмен жұмыс
Мейірімділік туралы аяқталмаған мәтін беріледі.
Мейірімділік
Бір мазасыз балапан өмір сүріпті. Күндердің күнінде ол анасынан
«Мейірімділік деген не?» - деп сұрайды.
- «Сен әлі кішкентайсың. Өскеннен соң түсінесің» - деді анасы. Бірақ,
балапан шыдамсыз еді. Ол жауапты тезірек білгісі келіп, жолға шығады. Жолда
жылап жүрген ешкіні кездестіреді, ол балапаннан лағын табуға көмектесуін
сұрайды.
- «Менде уақыт жоқ, мен мейірімділікті білуім керек» - дейді балапан.
Шалғайдан қыз баланы кездестіреді. Ол ағашқа ілініп қалған шарды алып
беруіне көмек сұрайы.
- «Менде уақыт жоқ, мен мейіріміділіктің не екенін білгім келеді»
дейді.
Сонда қыз:
- Ал мен білемін. Менің анам үнемі қайырымды адамдар туралы айтады.
- Маған да айтшы, - деді балапан.
Мәтінді аяқтау тапсырылады.
Бірінші сен шарды алып бер, - деді қыз. Балапан ұшып барып шарды әперді.
- Мінекей, сен қайырымды іс істедің. Мейірімділік деген осы – дейді
қыз.
- Қандай оңай, - деп таң қалады балапан.
6.Суретпен жұмыс Топтарға сурет беріледі.
1) Сен мектептен келе жаттың кенет көшеде бір топ баланы көрдің. Олар
суға түсіп кеткен кішкентай күшікке тас лақтырып жатыр екен сен не істер
едің?
-
2) Сен досыңмен келе жаттың. Кенет сендердің қасыңнан өте бергенде бір қыз
бала аяғы тайғанап құлап қалды. Сен не істер едің.
[pic]
3) - Үлкен кісі мен сырқат адамға қандай жақсылық жасауға болатыны
туралы айтыңдар
7. Көрініс. Әдебиеттік оқу «Азаттық жолында» мәтінінен үзінді:
- Құлыным, ұлым!
- Анам! Сорлы анам!
- Сені де көретін күн бар екен-ау!
Қарауыл: - Тездетіңдер! Уақыт аз қалды.
Уақыт аз қапты, апа! Мен үшін қайғырып ,жүдеме! Нар тәуекел.Жақында
қасымдағы бір жолдасым абақтыдан шығады,бәрін сол айтады.
Балам, ұлым ! Жалғыз қалдым ғой,ауылда қатынасатын адам да қалмады.
Жалғыздықтан әбден шаршадым.
Қарауыл: - Болды жүр, түс алдыға!
Қош, анам қош!
Ұлым !Балам! Жалғызым! (Анасы,тізерлеп отырып қалады)
8. Ән. « Жан ана»
9.Топтық жұмыс
а) Қызыл түс ; «Ана» туралы мақал – мәтел
ә)Сары түс; Өлең шығару
б) Жасыл түс ; Эссе жазу
10.Ойын «Мейірімділік жібі»
(Балалар бір-бірлеріне жіпті беріп, тілектер айтады. Ақырғы бала жіп орамын
мұғалімге беріп, өз тілегін айтады)
- Күлімдеген- күн мейірімді!
- Кіршіксіз ақ қар мейірімді
- Таза мөлдір су – мейірімді !
- Жылы жүзді ұстазым мейірімді!
- Тату-тәтті Бәрімізіді көтеріп тұрған жер мейірімді!
- Аяулы анам мейірімді!
- Қадірлі әкем мейірімді!
- Әлпештеген әжем мейірімді!
- Еркелеткен достарым мейірімді!
- Егіні мол жер мейірімді!
- Қамқор апам мен ағам мейірімді!
-Балалар кәнекей, қолымызды жоғары көтерейік. Жіп орамы арқылы біз
тілегіміз бір болып, бір тұтас болғанын көріп отырмыз.
Хормен: Біз әрқашанда біргеміз. Жақсы істер жасауға дайынбыз.
11. Қорытынды.
Қ.Рысқұлбеков атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ
Мейірімділік - асыл қасиет
/ашық тәрбие сағаты/
3 сынып
Мұғалім: Карменбаева Ш.Н
2015 -2016 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz