Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Тақырып Дененің салмағы. Салмақсыздық
|Сабақ: № |Пәні: ФИЗИКА |Мектеп: М. Әуезов атындағы №251 орта |
| | |мектеп |
|Күні: 8.12.2015 |Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова Айнұр |
| |Әзімханқызы |
|Сынып: 7 «А»|Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың |§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық. |
|тақырыбы: | |
|Сабақ |( Оқушыларға дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқытып үйрету; |
|негізделген | |
|оқу мақсаты | |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: |
|табыс |( Оқушылар дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқып үйренеді; |
|критерийі | |
| |Оқушылардың көпшілігі: |
| |( дененің салмағы туралы түсінік қалыптасады; |
| |Жекеленген оқушылар: |
| |( дененің салмағының белгіленуін, өлшем бірлігін меңгереді; дененің |
| |салмағына байланысты есептер шығара алады; |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
| |Оқушылармен сәлемдесіп, |Оқушылар | |
|Ұйымдастыру |түгендеймін.Оқушылардың |мұғалімге, |Үлестірмелі материалдар|
|кезеңі |көңілдерін сабаққа аудару. |бүгінгі сабаққа | |
|(2 мин) |Сынып оқушыларын өлшем |назар аударады. | |
| |бірліктер және де физикалық |Оқушылар өлшем | |
| |шамалар арқылы екі топқа |бірліктер және де| |
| |бөлемін. |физикалық шамалар| |
| | |арқылы екі топқа | |
| | |бөлініп отырады. | |
|Алдыңғы оқу |§30. Ауырлық күші. Басқа |Оқушылар өздеріне| |
|(үй |планеталардың ауырлық күші. |берілген |Р. Башарұлы, У. |
|тапсырамасы, |Екі топқа үй тапсырмасын |тапсырмалар |Тоқбергенова, Д. |
|7 мин) |сұрау мақсатында сұрақтар |бойынша постерге |Қазақбаева |
| |мен суреттер таратылады. |сызба суреттер |7 сынып физика; |
| |«Не білесің?» |арқылы түсіріп, | |
| |(Ауырлық күшін қалай |оны қорғап | |
| |түсінесің? |шығады. |Ғаламтор матер/ы |
| |(Ауырлық күшін басқа | | |
| |планеталарда; | | |
|Жаңа білімді |§31. Дененің салмағы. |Оқушылар өздеріне|Р. Башарұлы, У. |
|игерту |Салмақсыздық. |берілген суреттер|Тоқбергенова, Д. |
|(20 мин) |Жаңа тақырыпты өткен |арқылы жаңа |Қазақбаева |
| |сабақпен байланыстырып, |сабақта өтілген |7 сынып физика; |
| |слайд-шоумен түсіндіремін. |физикалық | |
| |«Суреттер жұмыс» |ұғымдармен |Ғаламтор матер/ы |
| |( жаңа сабаққа байланысты |суретті сөйлетіп,|http://class-fizika.nar|
|І тапсырма |әр топқа суреттер |түсіндіреді. |od.ru/mm7.htm |
|( 3 мин) |таратылады; | | |
|Түсінуін |«Фишбоун әдісі» |Оқушылар «Фишбоун|Р. Башарұлы, У. |
|тексеру |( жаңа сабақ бойынша |әдісі» |Тоқбергенова, Д. |
|ІІ тапсырма |сұрақтар беріледі |бойынша берілген |Қазақбаева |
|( 7 мин) | |сұрақтарға топ |7 сынып физика; |
| | |ішінде жауаптарын| |
| | |талқылап, |Ғаламтор матер/ы |
| | |қорытынды жасап, | |
| | |түсіндіреді. | |
|Жаңа білімді | |Әр топ өздеріне | |
|бекіту. |Оқушының аты-жөні |берілген бағалау |Р. Башарұлы, У. |
|Бағалау |Алдыңғы оқу |парағына сабақ |Тоқбергенова, Д. |
|Оқушылардың |Үй тапсырмасы |барысында |Қазақбаева |
|үйренгенін |«Не білесің?» |орындаған |7 сынып физика; |
|тексеруді |«1-2» |тапсырмаларын | |
|қалай |Жаңа білімді игерту |орындай отырып, | |
|жоспарлайсыз?| |оқушылар өз | |
|( 3 мин) | |қорытынды | |
| | |бағаларын | |
| |І тапсырма |шығарады. | |
| |«Суреттер жұмыс» | | |
| |«3-4» | | |
| |ІІ тапсырма | | |
| |«Фишбоун әдісі» | | |
| |«4-5» | | |
| |Қорытынды баға | | |
| |«10-11» -5 | | |
| |«8-9» - 4 | | |
| |«5-7» - 3 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушыларға бағалау парағын | | |
| |таратып, сабақ барысында | | |
| |орындаған тапсырмалары | | |
| |бойынша соңында бағаларын | | |
| |қоямын. | | |
|Үй |§31. Дененің салмағы. |Оқушылар үйге |Р. Башарұлы, У. |
|тапсырмасын |Салмақсыздық. |берілген |Тоқбергенова, Д. |
|орындау |13 – жаттығу ( 3.4 ) |тапсырманы |Қазақбаева |
|жөнінде | |күнделіктеріне |7 сынып физика; |
|нұсқау | |жазып алады. | |
|( 2 мин) | | | |
|Кері байланыс|«Блоб» ағашы |Әр оқушы |http://ped.kz/users/8/p|
|( 1 мин) | |өзіңіздің бүгінгі|hoto503.html |
| | |сабақ бойынша |Мұғалімге арналған |
| | |түсінгенін |нұсқаулық |
| | |қаншалықты | |
| | |бағалайтыны блоб | |
| | |ағашынан өзін | |
| | |таңдап, | |
| | |белгілейді. | |
Тексерілді: ________________________________________
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Рефлексия
|- Сабақ/оқу | |
|мақсаттары шынайы | |
|ма? | |
| | |
|- Бүгін оқушылар не | |
|білді? | |
| | |
|- Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? | |
|- Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары | |
|тиімді болды ма? | |
|- Мен берілген уақыт| |
|ішінде үлгердім бе? | |
|- Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |
Пән мұғалімі: _______________________ А. Жакипова
| | |мектеп |
|Күні: 8.12.2015 |Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова Айнұр |
| |Әзімханқызы |
|Сынып: 7 «А»|Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың |§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық. |
|тақырыбы: | |
|Сабақ |( Оқушыларға дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқытып үйрету; |
|негізделген | |
|оқу мақсаты | |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: |
|табыс |( Оқушылар дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқып үйренеді; |
|критерийі | |
| |Оқушылардың көпшілігі: |
| |( дененің салмағы туралы түсінік қалыптасады; |
| |Жекеленген оқушылар: |
| |( дененің салмағының белгіленуін, өлшем бірлігін меңгереді; дененің |
| |салмағына байланысты есептер шығара алады; |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
| |Оқушылармен сәлемдесіп, |Оқушылар | |
|Ұйымдастыру |түгендеймін.Оқушылардың |мұғалімге, |Үлестірмелі материалдар|
|кезеңі |көңілдерін сабаққа аудару. |бүгінгі сабаққа | |
|(2 мин) |Сынып оқушыларын өлшем |назар аударады. | |
| |бірліктер және де физикалық |Оқушылар өлшем | |
| |шамалар арқылы екі топқа |бірліктер және де| |
| |бөлемін. |физикалық шамалар| |
| | |арқылы екі топқа | |
| | |бөлініп отырады. | |
|Алдыңғы оқу |§30. Ауырлық күші. Басқа |Оқушылар өздеріне| |
|(үй |планеталардың ауырлық күші. |берілген |Р. Башарұлы, У. |
|тапсырамасы, |Екі топқа үй тапсырмасын |тапсырмалар |Тоқбергенова, Д. |
|7 мин) |сұрау мақсатында сұрақтар |бойынша постерге |Қазақбаева |
| |мен суреттер таратылады. |сызба суреттер |7 сынып физика; |
| |«Не білесің?» |арқылы түсіріп, | |
| |(Ауырлық күшін қалай |оны қорғап | |
| |түсінесің? |шығады. |Ғаламтор матер/ы |
| |(Ауырлық күшін басқа | | |
| |планеталарда; | | |
|Жаңа білімді |§31. Дененің салмағы. |Оқушылар өздеріне|Р. Башарұлы, У. |
|игерту |Салмақсыздық. |берілген суреттер|Тоқбергенова, Д. |
|(20 мин) |Жаңа тақырыпты өткен |арқылы жаңа |Қазақбаева |
| |сабақпен байланыстырып, |сабақта өтілген |7 сынып физика; |
| |слайд-шоумен түсіндіремін. |физикалық | |
| |«Суреттер жұмыс» |ұғымдармен |Ғаламтор матер/ы |
| |( жаңа сабаққа байланысты |суретті сөйлетіп,|http://class-fizika.nar|
|І тапсырма |әр топқа суреттер |түсіндіреді. |od.ru/mm7.htm |
|( 3 мин) |таратылады; | | |
|Түсінуін |«Фишбоун әдісі» |Оқушылар «Фишбоун|Р. Башарұлы, У. |
|тексеру |( жаңа сабақ бойынша |әдісі» |Тоқбергенова, Д. |
|ІІ тапсырма |сұрақтар беріледі |бойынша берілген |Қазақбаева |
|( 7 мин) | |сұрақтарға топ |7 сынып физика; |
| | |ішінде жауаптарын| |
| | |талқылап, |Ғаламтор матер/ы |
| | |қорытынды жасап, | |
| | |түсіндіреді. | |
|Жаңа білімді | |Әр топ өздеріне | |
|бекіту. |Оқушының аты-жөні |берілген бағалау |Р. Башарұлы, У. |
|Бағалау |Алдыңғы оқу |парағына сабақ |Тоқбергенова, Д. |
|Оқушылардың |Үй тапсырмасы |барысында |Қазақбаева |
|үйренгенін |«Не білесің?» |орындаған |7 сынып физика; |
|тексеруді |«1-2» |тапсырмаларын | |
|қалай |Жаңа білімді игерту |орындай отырып, | |
|жоспарлайсыз?| |оқушылар өз | |
|( 3 мин) | |қорытынды | |
| | |бағаларын | |
| |І тапсырма |шығарады. | |
| |«Суреттер жұмыс» | | |
| |«3-4» | | |
| |ІІ тапсырма | | |
| |«Фишбоун әдісі» | | |
| |«4-5» | | |
| |Қорытынды баға | | |
| |«10-11» -5 | | |
| |«8-9» - 4 | | |
| |«5-7» - 3 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушыларға бағалау парағын | | |
| |таратып, сабақ барысында | | |
| |орындаған тапсырмалары | | |
| |бойынша соңында бағаларын | | |
| |қоямын. | | |
|Үй |§31. Дененің салмағы. |Оқушылар үйге |Р. Башарұлы, У. |
|тапсырмасын |Салмақсыздық. |берілген |Тоқбергенова, Д. |
|орындау |13 – жаттығу ( 3.4 ) |тапсырманы |Қазақбаева |
|жөнінде | |күнделіктеріне |7 сынып физика; |
|нұсқау | |жазып алады. | |
|( 2 мин) | | | |
|Кері байланыс|«Блоб» ағашы |Әр оқушы |http://ped.kz/users/8/p|
|( 1 мин) | |өзіңіздің бүгінгі|hoto503.html |
| | |сабақ бойынша |Мұғалімге арналған |
| | |түсінгенін |нұсқаулық |
| | |қаншалықты | |
| | |бағалайтыны блоб | |
| | |ағашынан өзін | |
| | |таңдап, | |
| | |белгілейді. | |
Тексерілді: ________________________________________
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Рефлексия
|- Сабақ/оқу | |
|мақсаттары шынайы | |
|ма? | |
| | |
|- Бүгін оқушылар не | |
|білді? | |
| | |
|- Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? | |
|- Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары | |
|тиімді болды ма? | |
|- Мен берілген уақыт| |
|ішінде үлгердім бе? | |
|- Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |
Пән мұғалімі: _______________________ А. Жакипова
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz