Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Тақырып Дененің салмағы. Салмақсыздық

|Сабақ: № |Пәні: ФИЗИКА |Мектеп: М. Әуезов атындағы №251 орта |
| | |мектеп |
|Күні: 8.12.2015 |Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова Айнұр |
| |Әзімханқызы |
|Сынып: 7 «А»|Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың |§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық. |
|тақырыбы: | |
|Сабақ |( Оқушыларға дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқытып үйрету; |
|негізделген | |
|оқу мақсаты | |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: |
|табыс |( Оқушылар дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқып үйренеді; |
|критерийі | |
| |Оқушылардың көпшілігі: |
| |( дененің салмағы туралы түсінік қалыптасады; |
| |Жекеленген оқушылар: |
| |( дененің салмағының белгіленуін, өлшем бірлігін меңгереді; дененің |
| |салмағына байланысты есептер шығара алады; |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
| |Оқушылармен сәлемдесіп, |Оқушылар | |
|Ұйымдастыру |түгендеймін.Оқушылардың |мұғалімге, |Үлестірмелі материалдар|
|кезеңі |көңілдерін сабаққа аудару. |бүгінгі сабаққа | |
|(2 мин) |Сынып оқушыларын өлшем |назар аударады. | |
| |бірліктер және де физикалық |Оқушылар өлшем | |
| |шамалар арқылы екі топқа |бірліктер және де| |
| |бөлемін. |физикалық шамалар| |
| | |арқылы екі топқа | |
| | |бөлініп отырады. | |
|Алдыңғы оқу |§30. Ауырлық күші. Басқа |Оқушылар өздеріне| |
|(үй |планеталардың ауырлық күші. |берілген |Р. Башарұлы, У. |
|тапсырамасы, |Екі топқа үй тапсырмасын |тапсырмалар |Тоқбергенова, Д. |
|7 мин) |сұрау мақсатында сұрақтар |бойынша постерге |Қазақбаева |
| |мен суреттер таратылады. |сызба суреттер |7 сынып физика; |
| |«Не білесің?» |арқылы түсіріп, | |
| |(Ауырлық күшін қалай |оны қорғап | |
| |түсінесің? |шығады. |Ғаламтор матер/ы |
| |(Ауырлық күшін басқа | | |
| |планеталарда; | | |
|Жаңа білімді |§31. Дененің салмағы. |Оқушылар өздеріне|Р. Башарұлы, У. |
|игерту |Салмақсыздық. |берілген суреттер|Тоқбергенова, Д. |
|(20 мин) |Жаңа тақырыпты өткен |арқылы жаңа |Қазақбаева |
| |сабақпен байланыстырып, |сабақта өтілген |7 сынып физика; |
| |слайд-шоумен түсіндіремін. |физикалық | |
| |«Суреттер жұмыс» |ұғымдармен |Ғаламтор матер/ы |
| |( жаңа сабаққа байланысты |суретті сөйлетіп,|http://class-fizika.nar|
|І тапсырма |әр топқа суреттер |түсіндіреді. |od.ru/mm7.htm |
|( 3 мин) |таратылады; | | |
|Түсінуін |«Фишбоун әдісі» |Оқушылар «Фишбоун|Р. Башарұлы, У. |
|тексеру |( жаңа сабақ бойынша |әдісі» |Тоқбергенова, Д. |
|ІІ тапсырма |сұрақтар беріледі |бойынша берілген |Қазақбаева |
|( 7 мин) | |сұрақтарға топ |7 сынып физика; |
| | |ішінде жауаптарын| |
| | |талқылап, |Ғаламтор матер/ы |
| | |қорытынды жасап, | |
| | |түсіндіреді. | |
|Жаңа білімді | |Әр топ өздеріне | |
|бекіту. |Оқушының аты-жөні |берілген бағалау |Р. Башарұлы, У. |
|Бағалау |Алдыңғы оқу |парағына сабақ |Тоқбергенова, Д. |
|Оқушылардың |Үй тапсырмасы |барысында |Қазақбаева |
|үйренгенін |«Не білесің?» |орындаған |7 сынып физика; |
|тексеруді |«1-2» |тапсырмаларын | |
|қалай |Жаңа білімді игерту |орындай отырып, | |
|жоспарлайсыз?| |оқушылар өз | |
|( 3 мин) | |қорытынды | |
| | |бағаларын | |
| |І тапсырма |шығарады. | |
| |«Суреттер жұмыс» | | |
| |«3-4» | | |
| |ІІ тапсырма | | |
| |«Фишбоун әдісі» | | |
| |«4-5» | | |
| |Қорытынды баға | | |
| |«10-11» -5 | | |
| |«8-9» - 4 | | |
| |«5-7» - 3 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушыларға бағалау парағын | | |
| |таратып, сабақ барысында | | |
| |орындаған тапсырмалары | | |
| |бойынша соңында бағаларын | | |
| |қоямын. | | |
|Үй |§31. Дененің салмағы. |Оқушылар үйге |Р. Башарұлы, У. |
|тапсырмасын |Салмақсыздық. |берілген |Тоқбергенова, Д. |
|орындау |13 – жаттығу ( 3.4 ) |тапсырманы |Қазақбаева |
|жөнінде | |күнделіктеріне |7 сынып физика; |
|нұсқау | |жазып алады. | |
|( 2 мин) | | | |
|Кері байланыс|«Блоб» ағашы |Әр оқушы |http://ped.kz/users/8/p|
|( 1 мин) | |өзіңіздің бүгінгі|hoto503.html |
| | |сабақ бойынша |Мұғалімге арналған |
| | |түсінгенін |нұсқаулық |
| | |қаншалықты | |
| | |бағалайтыны блоб | |
| | |ағашынан өзін | |
| | |таңдап, | |
| | |белгілейді. | |

Тексерілді: ________________________________________

Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Рефлексия

|- Сабақ/оқу | |
|мақсаттары шынайы | |
|ма? | |
| | |
|- Бүгін оқушылар не | |
|білді? | |
| | |
|- Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? | |
|- Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары | |
|тиімді болды ма? | |
|- Мен берілген уақыт| |
|ішінде үлгердім бе? | |
|- Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |

Пән мұғалімі: _______________________ А. Жакипова

Ұқсас жұмыстар
Дененің салмағы. салмақсыздық
Дененің салмағы
Талантты және дарынды оқушыны оқыту. Бір - бірімізбен жақын араластық
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі
Үйкеліс коэффициенті
Үйкеліс күшінің пайда болу себептері
Бүкіләлімдік тартылыс күші
Дененің салмағы .Салмақсыздық.Жердің жасанды серіктерінің қозғалысы
Кинематика және динамика тарауларын қайталау
Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Пәндер