Тақырып Дененің салмағы. Салмақсыздық

Сабақ: №
Пәні: ФИЗИКА
Мектеп: М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп
Сабақ: №: Күні: 8. 12. 2015
Пәні:ФИЗИКА: Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова Айнұр Әзімханқызы
Сабақ: №: Сынып: 7 «А»
Пәні:ФИЗИКА: Қатысқандар саны:
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Қатыспағандар саны:
Сабақ: №:

Сабақтың

тақырыбы:

Пәні:ФИЗИКА: §31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.
Сабақ: №: Сабақ негізделген оқу мақсаты
Пәні:ФИЗИКА: ✍ Оқушыларға дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқытып үйрету;
Сабақ: №: Сабақтың табыс критерийі
Пәні:ФИЗИКА:

Барлық оқушылар:

✍ Оқушылар дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқып үйренеді;

Сабақ: №:

Оқушылардың көпшілігі:

✍ дененің салмағы туралы түсінік қалыптасады;

Сабақ: №:

Жекеленген оқушылар:

✍ дененің салмағының белгіленуін, өлшем бірлігін меңгереді; дененің салмағына байланысты есептер шығара алады;

Сабақ: №: Сабақ кезеңдері
Пәні:ФИЗИКА: Мұғалімнің іс-әрекеті
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақ: №:

Ұйымдастыру кезеңі

(2 мин)

Пәні:ФИЗИКА: Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеймін. Оқушылардың көңілдерін сабаққа аудару. Сынып оқушыларын өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлемін.
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Оқушылар мұғалімге, бүгінгі сабаққа назар аударады. Оқушылар өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлініп отырады.
Үлестірмелі материалдар
Сабақ: №:

Алдыңғы оқу

(үй тапсырамасы, 7 мин)

Пәні:ФИЗИКА:

§30. Ауырлық күші. Басқа планеталардың ауырлық күші.

Екі топқа үй тапсырмасын сұрау мақсатында сұрақтар мен суреттер таратылады.

«Не білесің?»

☞Ауырлық күшін қалай түсінесің?

☞Ауырлық күшін басқа планеталарда;

Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Оқушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постерге сызба суреттер арқылы түсіріп, оны қорғап шығады.

Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева

7 сынып физика;

Ғаламтор матер/ы

Сабақ: №:

Жаңа білімді игерту

(20 мин)

І тапсырма

( 3 мин)

Пәні:ФИЗИКА:

§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.

Жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып, слайд-шоумен түсіндіремін.

«Суреттер жұмыс»

☞ жаңа сабаққа байланысты әр топқа суреттер таратылады;

Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Оқушылар өздеріне берілген суреттер арқылы жаңа сабақта өтілген физикалық ұғымдармен суретті сөйлетіп, түсіндіреді.

Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева

7 сынып физика;

Ғаламтор матер/ы

http://class-fizika. narod. ru/mm7. htm

Сабақ: №:

Түсінуін тексеру

ІІ тапсырма

( 7 мин)

Пәні:ФИЗИКА:

«Фишбоун әдісі»

☞ жаңа сабақ бойынша сұрақтар беріледі

Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп:

Оқушылар «Фишбоун әдісі»

бойынша берілген сұрақтарға топ ішінде жауаптарын талқылап, қорытынды жасап, түсіндіреді.

Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева

7 сынып физика;

Ғаламтор матер/ы

Сабақ: №:

Жаңа білімді бекіту.

Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

( 3 мин)

Пәні:ФИЗИКА:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушыларға бағалау парағын таратып, сабақ барысында орындаған тапсырмалары бойынша соңында бағаларын қоямын.

Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Оқушының аты-жөні

Алдыңғы оқу

Үй тапсырмасы

«Не білесің?»

«1-2»

Жаңа білімді игерту

І тапсырма

«Суреттер жұмыс»

«3-4»

ІІ тапсырма

«Фишбоун әдісі»

«4-5»

Қорытынды баға

«10-11» -5

«8-9» - 4

«5-7» - 3

Әр топ өздеріне берілген бағалау парағына сабақ барысында орындаған тапсырмаларын орындай отырып, оқушылар өз қорытынды бағаларын шығарады.

Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева

7 сынып физика;

Сабақ: №:
Пәні:ФИЗИКА:
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп:
Сабақ: №:
Пәні:ФИЗИКА:
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп:
Сабақ: №:
Пәні:ФИЗИКА:
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп:
Сабақ: №:
Пәні:ФИЗИКА:
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп:
Сабақ: №:
Пәні:ФИЗИКА:
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп:
Сабақ: №:

Үй тапсырмасын орындау жөнінде нұсқау

( 2 мин)

Пәні:ФИЗИКА:

§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.

13 - жаттығу ( 3. 4 )

Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева

7 сынып физика;

Сабақ: №:

Кері байланыс

( 1 мин)

Пәні:ФИЗИКА: «Блоб» ағашы
Мектеп:М. Әуезов атындағы №251 орта мектеп: Әр оқушы өзіңіздің бүгінгі сабақ бойынша түсінгенін қаншалықты бағалайтыны блоб ағашынан өзін таңдап, белгілейді.

http://ped. kz/users/8/photo503. html

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Тексерілді:

Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:

Рефлексия

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?: - Бүгін оқушылар не білді?
:
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?: - Сыныптағы ахуал қандай болды?
:
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?: - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
:
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?: - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
:
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?: - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
:

Пән мұғалімі: А. Жакипова


Ұқсас жұмыстар
Дененің салмағы. салмақсыздық
Дененің салмағы
Талантты және дарынды оқушыны оқыту. Бір - бірімізбен жақын араластық
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі
Үйкеліс коэффициенті
Үйкеліс күшінің пайда болу себептері
Бүкіләлімдік тартылыс күші
Дененің салмағы .Салмақсыздық.Жердің жасанды серіктерінің қозғалысы
Кинематика және динамика тарауларын қайталау
Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz