Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қалдықпен бөлу және оны тексеру

Сабақтың тақырыбы: «Қалдықпен бөлу және оны тексеру».
Мақсаты:
1.Оқушыларға қалдықпен бөлу ережелері мен оның шығару жолдарына түсініктеме
беру.
2. Ойлауын, есте сақтауын, ұғымталдығын дамыту.
3. Балаларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақтың әдісі: жұптық, ұжымдық, өзіндік жұмыс,СТО технологиясының
стратегиялары
Сабақтың көрнекілігі: карточкалар, слайдтар.
Сабақтың барысы.
-
|№ |Жұмыс кезеңдері |Жұмыс мазмұны |
|1 |Ұйымдастыру кезеңі. |Слайд №2. |
| |Оқушылардың мақсаты: |-Көңіл күйлеріңіз бейнеленген бұлттардың қай |
| |Жұмыс жасауға дайындалу |түсіне сәйкес? |
| |Мұғалімнің мақсаты: | |
| |Оқушыларға жұмыс істеуге | |
| |қолайлы жағдай жасау: |-Жақсы көңіл-күйдің белгісі - күлімдеу. |
| |Міндеттері: |Ендеше барлығымыз бір-бірімізге күлімдеп |
| |-қызығушіліқты ояту; |қарап, сабақты жақсы көңіл-күймен бастайық. |
| |-ойды жинақтау; |Слайд №3 |
| |-сабаққа зейінді аудару; | |
| |Әдісі: әңгіме. | |
|2 |Тірек білім, білік, |Ауызша есептеу. |
| |дағдыларын белсендіру. |-Кәзір мен сендерге «Қарлы кесек» әдісі |
| |Оқушылардың мақсаты: |бойынша ауызша математикалық диктант. |
| |-кестелік және кестеден тыс|Мысалы: |
| |көбйту және бөлуді |1. 30*2 5. 12*2 9. 36:6 |
| |қайталау; |2. 30:2 6. 45:9 10. 72:9 |
| |-қалдықсыз бөлуді қайталау;|3. 70*2 7. 14*3 11. 81:9 |
| |-есептеу дағдыларын |4. 70:2 8. 28:7 12. 100:5 |
| |жаттықтыру; |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| |-көркем жазуға дағдылану; |Білетінім |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Үйрендім |
| |-ауызша есептеу |Үйренгім келеді |
| |қабілеттерін тереңдету; | |
| |- жаңа тақырыпқа дайындау; | |
| |- көркем жазуға баулу; | |
| |Әдістері: | |
| |- өзіндік жұмыс, | |
| |сұрақ-жауап, БҮҮ кестесі; | |
| | |Көркем жазу. 683 саны. Слайд №5 |
| | |Үй тапсырмасын тексеру. (73 бет №7) |
| | |14,14,14,90,19,190 |
| | |Бөлу мен көбейтудің компоненттерін қайталау. |
| | |Бөлу мен көбейтудің өзара кері амалдарын |
| | |қайталау. |
|3 | Жаңа тақырыпты түсіндіру. |-Балалар, кейбір жағдайларда бөлінгішті тең |
| |Оқушылардың мақсаты: |бөлуге болмайды, сол жағдайларда біз |
| |-бөлудің жаңа тәсілімен |қалдықпен бөлеміз. Ондай бөлуді «Қалдықпен |
| |танысу; |бөлу» дейді. |
| |меңгеру; |2.Слайдтар бойынша жұмыс. (ауызша) |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Слайд№6 13:4=3 (қ 1) 3*4+1=13 |
| |-жаңа тақырыпты игеруге |Слайд№7 11:3=3 (қ 2) 3*3+2 =11 |
| |қолайлы жағдай туғызу; |Слайд№8 бөлудің компоненттерін атау. |
| |-көбейту мен бөлу |Слайд№9 бөлуді тексеру алгоритмі |
| |амалдарының өзара |Слайд№10 балалардың өздеріне 2 мысалды |
| |байланысын ашу; |орындату |
| |Әдісі: түсіндіру: |Слайд №11 берілген өрнектердің қатесін табу. |
| | |3.Оқулықпен жұмыс. |
| | |Слайд№12 (ережемен таныстыру) |
| | |а)12:2=6 ә)12:3=4 б) 12:5=2(қ2) |
| | |2*5+2=12 |
| | |Есеп шығару. Слайд № 13 |
| | |Кондитер цехында 18 тәтті нан |
| | |қорапқа 4 наннан салынды. |
| | |Қанша қорап қажет болды? |
| | |Есептің шартын құрып шығарыңдар. |
| | |1 қорап-4 нан |
| | |18 нан |
| | |Қорап саны -? |
| | |Ш: 18:4=4 (қ. 2) |
| | |Ж. 4 қорап (қалдық 2) |
| | |Сергіту сәті. |
| | |Есептедік, шаршадық, |
| | |Орнымыздан тұрайық. |
| | |Отырайық, тұрайық, |
| | |Соқтығысып қалмайық. |
| | |Қимылдатып аяқты, |
| | |Сәл дем алып алған соң |
| | |Шапалақты ұрайық. |
| | |Жазуды қайда бастайық. |
| | |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| | |Білетінім |
| | |Үйрендім |
| | |Үйренгім келеді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |4.Геометриялық материалмен жұмыс. Ұжымдық |
| | |жұмыс. |
| | |Электронды оқулықпен жұмыс. |
| | |А-8 см V-? см куб |
| | |В- 3 см Ш: 8*3*7=168 см куб. |
| | |С-7см Ж: V-168 см куб. |
|4 |Бекіту. |5.Жұптық жұмыс.(кестені толтыру) |
| |Оқушылардың мақсаты: |1нұсқа |
| |-алгоритм бойынша өз |Ойыншық саны |
| |бетінше қалдықпен бөлуді |13 |
| |үйрену; |15 |
| |Мұғалімнің мақсаты: |19 |
| |-өз беттерінше жұмыс | |
| |жасауға қолайлы жағдай |Қорап саны |
| |туғызу; |2 |
| |-көбейту мен бөлу |7 |
| |амалдарының өзара |3 |
| |байланысын ашу; | |
| |Әдісі: өзіндік жұмыс, |Қалдық |
| |жұптық жұмыс; |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |2 нұсқа |
| | |Ойыншық саны |
| | |13 |
| | |15 |
| | |19 |
| | | |
| | |Қорап саны |
| | |2 |
| | |2 |
| | |6 |
| | | |
| | |Қалдық |
| | |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |3 нұсқа |
| | |Ойыншық саны |
| | |13 |
| | |16 |
| | |37 |
| | | |
| | |Қорап саны |
| | |2 |
| | |3 |
| | |6 |
| | | |
| | |Қалдық |
| | |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |-Қызыл түсті карточка алған балалар, жасыл |
| | |түсті және көк түсті карточка алған балалар |
| | |жұптасып орындайды. (үлгерімі төмен оқушы мен|
| | |үлгерімі жоғары оқушы) |
| | |Жұмысты қорытындылау. Оқушыларды ішінара |
| | |бағалау. |
| | | |
| | |6.Деңгейлік тапсырмалар. |
| | |1.Қалдықпен бөлуді орында: |
| | |9 : 4= 50 : 9 = |
| | |2. Тек қалдықпен бөлінетін өрнектерді теріп |
| | |жаз 56 : 9 = 45 : 8 = |
| | |29 :6 = |
| | |3. Теңдік дұрыс болатындай етіп, тиісті санды|
| | |қой. 2:3 = 7(қалд.2) 4 : 7 = |
| | |(қалд.5) |
|5 |Қорытындылау |Балалар, сабағымыз өз мәресіне жетті, ендеше |
| |Оқушылардың мақсаты: |қорытынды жасап көрейік. |
| |-орындаған жұмыстың |-Балалар , қалай ойлайсыңдар, сабақтың |
| |нәтижесін бағалау; |мақсатына жеттік пе? |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Дәлелдеңдер. |
| |-сабақтың мақсатына қол |Үйге тапсырма. 74 б №4, 75 б №5. |
| |жеткізу; | |
| |Әдісі: сұрақ-жауап | |
|7 |Рефлексия | |
| |Оқушылардың мақсаты |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| |өзіндік орындаған жұмысына |Білетінім |
| |шынайы баға беру. |Үйрендім |
| |Мұғалімнің мақсаты |Үйренгім келеді |
| |-оқушылардың сабақтан алған| |
| |әсерлерін анықтау. | |
| | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритімі
Тәтті нан
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу, сәйкес қалдықпен бөлу
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілі. қалдықпен бөлу. 4 сынып
Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту және бөлу
Көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілі
Аралас санды бұрыс жай бөлшекке айналдыру
Беске көбейту
Фигураның ауданын тап
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Пәндер