Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Сабақтың тақырыбы: «Қалдықпен бөлу және оны тексеру».
Мақсаты:
1.Оқушыларға қалдықпен бөлу ережелері мен оның шығару жолдарына түсініктеме
беру.
2. Ойлауын, есте сақтауын, ұғымталдығын дамыту.
3. Балаларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақтың әдісі: жұптық, ұжымдық, өзіндік жұмыс,СТО технологиясының
стратегиялары
Сабақтың көрнекілігі: карточкалар, слайдтар.
Сабақтың барысы.
-
|№ |Жұмыс кезеңдері |Жұмыс мазмұны |
|1 |Ұйымдастыру кезеңі. |Слайд №2. |
| |Оқушылардың мақсаты: |-Көңіл күйлеріңіз бейнеленген бұлттардың қай |
| |Жұмыс жасауға дайындалу |түсіне сәйкес? |
| |Мұғалімнің мақсаты: | |
| |Оқушыларға жұмыс істеуге | |
| |қолайлы жағдай жасау: |-Жақсы көңіл-күйдің белгісі - күлімдеу. |
| |Міндеттері: |Ендеше барлығымыз бір-бірімізге күлімдеп |
| |-қызығушіліқты ояту; |қарап, сабақты жақсы көңіл-күймен бастайық. |
| |-ойды жинақтау; |Слайд №3 |
| |-сабаққа зейінді аудару; | |
| |Әдісі: әңгіме. | |
|2 |Тірек білім, білік, |Ауызша есептеу. |
| |дағдыларын белсендіру. |-Кәзір мен сендерге «Қарлы кесек» әдісі |
| |Оқушылардың мақсаты: |бойынша ауызша математикалық диктант. |
| |-кестелік және кестеден тыс|Мысалы: |
| |көбйту және бөлуді |1. 30*2 5. 12*2 9. 36:6 |
| |қайталау; |2. 30:2 6. 45:9 10. 72:9 |
| |-қалдықсыз бөлуді қайталау;|3. 70*2 7. 14*3 11. 81:9 |
| |-есептеу дағдыларын |4. 70:2 8. 28:7 12. 100:5 |
| |жаттықтыру; |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| |-көркем жазуға дағдылану; |Білетінім |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Үйрендім |
| |-ауызша есептеу |Үйренгім келеді |
| |қабілеттерін тереңдету; | |
| |- жаңа тақырыпқа дайындау; | |
| |- көркем жазуға баулу; | |
| |Әдістері: | |
| |- өзіндік жұмыс, | |
| |сұрақ-жауап, БҮҮ кестесі; | |
| | |Көркем жазу. 683 саны. Слайд №5 |
| | |Үй тапсырмасын тексеру. (73 бет №7) |
| | |14,14,14,90,19,190 |
| | |Бөлу мен көбейтудің компоненттерін қайталау. |
| | |Бөлу мен көбейтудің өзара кері амалдарын |
| | |қайталау. |
|3 | Жаңа тақырыпты түсіндіру. |-Балалар, кейбір жағдайларда бөлінгішті тең |
| |Оқушылардың мақсаты: |бөлуге болмайды, сол жағдайларда біз |
| |-бөлудің жаңа тәсілімен |қалдықпен бөлеміз. Ондай бөлуді «Қалдықпен |
| |танысу; |бөлу» дейді. |
| |меңгеру; |2.Слайдтар бойынша жұмыс. (ауызша) |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Слайд№6 13:4=3 (қ 1) 3*4+1=13 |
| |-жаңа тақырыпты игеруге |Слайд№7 11:3=3 (қ 2) 3*3+2 =11 |
| |қолайлы жағдай туғызу; |Слайд№8 бөлудің компоненттерін атау. |
| |-көбейту мен бөлу |Слайд№9 бөлуді тексеру алгоритмі |
| |амалдарының өзара |Слайд№10 балалардың өздеріне 2 мысалды |
| |байланысын ашу; |орындату |
| |Әдісі: түсіндіру: |Слайд №11 берілген өрнектердің қатесін табу. |
| | |3.Оқулықпен жұмыс. |
| | |Слайд№12 (ережемен таныстыру) |
| | |а)12:2=6 ә)12:3=4 б) 12:5=2(қ2) |
| | |2*5+2=12 |
| | |Есеп шығару. Слайд № 13 |
| | |Кондитер цехында 18 тәтті нан |
| | |қорапқа 4 наннан салынды. |
| | |Қанша қорап қажет болды? |
| | |Есептің шартын құрып шығарыңдар. |
| | |1 қорап-4 нан |
| | |18 нан |
| | |Қорап саны -? |
| | |Ш: 18:4=4 (қ. 2) |
| | |Ж. 4 қорап (қалдық 2) |
| | |Сергіту сәті. |
| | |Есептедік, шаршадық, |
| | |Орнымыздан тұрайық. |
| | |Отырайық, тұрайық, |
| | |Соқтығысып қалмайық. |
| | |Қимылдатып аяқты, |
| | |Сәл дем алып алған соң |
| | |Шапалақты ұрайық. |
| | |Жазуды қайда бастайық. |
| | |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| | |Білетінім |
| | |Үйрендім |
| | |Үйренгім келеді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |4.Геометриялық материалмен жұмыс. Ұжымдық |
| | |жұмыс. |
| | |Электронды оқулықпен жұмыс. |
| | |А-8 см V-? см куб |
| | |В- 3 см Ш: 8*3*7=168 см куб. |
| | |С-7см Ж: V-168 см куб. |
|4 |Бекіту. |5.Жұптық жұмыс.(кестені толтыру) |
| |Оқушылардың мақсаты: |1нұсқа |
| |-алгоритм бойынша өз |Ойыншық саны |
| |бетінше қалдықпен бөлуді |13 |
| |үйрену; |15 |
| |Мұғалімнің мақсаты: |19 |
| |-өз беттерінше жұмыс | |
| |жасауға қолайлы жағдай |Қорап саны |
| |туғызу; |2 |
| |-көбейту мен бөлу |7 |
| |амалдарының өзара |3 |
| |байланысын ашу; | |
| |Әдісі: өзіндік жұмыс, |Қалдық |
| |жұптық жұмыс; |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |2 нұсқа |
| | |Ойыншық саны |
| | |13 |
| | |15 |
| | |19 |
| | | |
| | |Қорап саны |
| | |2 |
| | |2 |
| | |6 |
| | | |
| | |Қалдық |
| | |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |3 нұсқа |
| | |Ойыншық саны |
| | |13 |
| | |16 |
| | |37 |
| | | |
| | |Қорап саны |
| | |2 |
| | |3 |
| | |6 |
| | | |
| | |Қалдық |
| | |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |-Қызыл түсті карточка алған балалар, жасыл |
| | |түсті және көк түсті карточка алған балалар |
| | |жұптасып орындайды. (үлгерімі төмен оқушы мен|
| | |үлгерімі жоғары оқушы) |
| | |Жұмысты қорытындылау. Оқушыларды ішінара |
| | |бағалау. |
| | | |
| | |6.Деңгейлік тапсырмалар. |
| | |1.Қалдықпен бөлуді орында: |
| | |9 : 4= 50 : 9 = |
| | |2. Тек қалдықпен бөлінетін өрнектерді теріп |
| | |жаз 56 : 9 = 45 : 8 = |
| | |29 :6 = |
| | |3. Теңдік дұрыс болатындай етіп, тиісті санды|
| | |қой. 2:3 = 7(қалд.2) 4 : 7 = |
| | |(қалд.5) |
|5 |Қорытындылау |Балалар, сабағымыз өз мәресіне жетті, ендеше |
| |Оқушылардың мақсаты: |қорытынды жасап көрейік. |
| |-орындаған жұмыстың |-Балалар , қалай ойлайсыңдар, сабақтың |
| |нәтижесін бағалау; |мақсатына жеттік пе? |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Дәлелдеңдер. |
| |-сабақтың мақсатына қол |Үйге тапсырма. 74 б №4, 75 б №5. |
| |жеткізу; | |
| |Әдісі: сұрақ-жауап | |
|7 |Рефлексия | |
| |Оқушылардың мақсаты |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| |өзіндік орындаған жұмысына |Білетінім |
| |шынайы баға беру. |Үйрендім |
| |Мұғалімнің мақсаты |Үйренгім келеді |
| |-оқушылардың сабақтан алған| |
| |әсерлерін анықтау. | |
| | | |
| | | |
| | | |
Мақсаты:
1.Оқушыларға қалдықпен бөлу ережелері мен оның шығару жолдарына түсініктеме
беру.
2. Ойлауын, есте сақтауын, ұғымталдығын дамыту.
3. Балаларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақтың әдісі: жұптық, ұжымдық, өзіндік жұмыс,СТО технологиясының
стратегиялары
Сабақтың көрнекілігі: карточкалар, слайдтар.
Сабақтың барысы.
-
|№ |Жұмыс кезеңдері |Жұмыс мазмұны |
|1 |Ұйымдастыру кезеңі. |Слайд №2. |
| |Оқушылардың мақсаты: |-Көңіл күйлеріңіз бейнеленген бұлттардың қай |
| |Жұмыс жасауға дайындалу |түсіне сәйкес? |
| |Мұғалімнің мақсаты: | |
| |Оқушыларға жұмыс істеуге | |
| |қолайлы жағдай жасау: |-Жақсы көңіл-күйдің белгісі - күлімдеу. |
| |Міндеттері: |Ендеше барлығымыз бір-бірімізге күлімдеп |
| |-қызығушіліқты ояту; |қарап, сабақты жақсы көңіл-күймен бастайық. |
| |-ойды жинақтау; |Слайд №3 |
| |-сабаққа зейінді аудару; | |
| |Әдісі: әңгіме. | |
|2 |Тірек білім, білік, |Ауызша есептеу. |
| |дағдыларын белсендіру. |-Кәзір мен сендерге «Қарлы кесек» әдісі |
| |Оқушылардың мақсаты: |бойынша ауызша математикалық диктант. |
| |-кестелік және кестеден тыс|Мысалы: |
| |көбйту және бөлуді |1. 30*2 5. 12*2 9. 36:6 |
| |қайталау; |2. 30:2 6. 45:9 10. 72:9 |
| |-қалдықсыз бөлуді қайталау;|3. 70*2 7. 14*3 11. 81:9 |
| |-есептеу дағдыларын |4. 70:2 8. 28:7 12. 100:5 |
| |жаттықтыру; |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| |-көркем жазуға дағдылану; |Білетінім |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Үйрендім |
| |-ауызша есептеу |Үйренгім келеді |
| |қабілеттерін тереңдету; | |
| |- жаңа тақырыпқа дайындау; | |
| |- көркем жазуға баулу; | |
| |Әдістері: | |
| |- өзіндік жұмыс, | |
| |сұрақ-жауап, БҮҮ кестесі; | |
| | |Көркем жазу. 683 саны. Слайд №5 |
| | |Үй тапсырмасын тексеру. (73 бет №7) |
| | |14,14,14,90,19,190 |
| | |Бөлу мен көбейтудің компоненттерін қайталау. |
| | |Бөлу мен көбейтудің өзара кері амалдарын |
| | |қайталау. |
|3 | Жаңа тақырыпты түсіндіру. |-Балалар, кейбір жағдайларда бөлінгішті тең |
| |Оқушылардың мақсаты: |бөлуге болмайды, сол жағдайларда біз |
| |-бөлудің жаңа тәсілімен |қалдықпен бөлеміз. Ондай бөлуді «Қалдықпен |
| |танысу; |бөлу» дейді. |
| |меңгеру; |2.Слайдтар бойынша жұмыс. (ауызша) |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Слайд№6 13:4=3 (қ 1) 3*4+1=13 |
| |-жаңа тақырыпты игеруге |Слайд№7 11:3=3 (қ 2) 3*3+2 =11 |
| |қолайлы жағдай туғызу; |Слайд№8 бөлудің компоненттерін атау. |
| |-көбейту мен бөлу |Слайд№9 бөлуді тексеру алгоритмі |
| |амалдарының өзара |Слайд№10 балалардың өздеріне 2 мысалды |
| |байланысын ашу; |орындату |
| |Әдісі: түсіндіру: |Слайд №11 берілген өрнектердің қатесін табу. |
| | |3.Оқулықпен жұмыс. |
| | |Слайд№12 (ережемен таныстыру) |
| | |а)12:2=6 ә)12:3=4 б) 12:5=2(қ2) |
| | |2*5+2=12 |
| | |Есеп шығару. Слайд № 13 |
| | |Кондитер цехында 18 тәтті нан |
| | |қорапқа 4 наннан салынды. |
| | |Қанша қорап қажет болды? |
| | |Есептің шартын құрып шығарыңдар. |
| | |1 қорап-4 нан |
| | |18 нан |
| | |Қорап саны -? |
| | |Ш: 18:4=4 (қ. 2) |
| | |Ж. 4 қорап (қалдық 2) |
| | |Сергіту сәті. |
| | |Есептедік, шаршадық, |
| | |Орнымыздан тұрайық. |
| | |Отырайық, тұрайық, |
| | |Соқтығысып қалмайық. |
| | |Қимылдатып аяқты, |
| | |Сәл дем алып алған соң |
| | |Шапалақты ұрайық. |
| | |Жазуды қайда бастайық. |
| | |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| | |Білетінім |
| | |Үйрендім |
| | |Үйренгім келеді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |4.Геометриялық материалмен жұмыс. Ұжымдық |
| | |жұмыс. |
| | |Электронды оқулықпен жұмыс. |
| | |А-8 см V-? см куб |
| | |В- 3 см Ш: 8*3*7=168 см куб. |
| | |С-7см Ж: V-168 см куб. |
|4 |Бекіту. |5.Жұптық жұмыс.(кестені толтыру) |
| |Оқушылардың мақсаты: |1нұсқа |
| |-алгоритм бойынша өз |Ойыншық саны |
| |бетінше қалдықпен бөлуді |13 |
| |үйрену; |15 |
| |Мұғалімнің мақсаты: |19 |
| |-өз беттерінше жұмыс | |
| |жасауға қолайлы жағдай |Қорап саны |
| |туғызу; |2 |
| |-көбейту мен бөлу |7 |
| |амалдарының өзара |3 |
| |байланысын ашу; | |
| |Әдісі: өзіндік жұмыс, |Қалдық |
| |жұптық жұмыс; |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |2 нұсқа |
| | |Ойыншық саны |
| | |13 |
| | |15 |
| | |19 |
| | | |
| | |Қорап саны |
| | |2 |
| | |2 |
| | |6 |
| | | |
| | |Қалдық |
| | |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |3 нұсқа |
| | |Ойыншық саны |
| | |13 |
| | |16 |
| | |37 |
| | | |
| | |Қорап саны |
| | |2 |
| | |3 |
| | |6 |
| | | |
| | |Қалдық |
| | |1 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |-Қызыл түсті карточка алған балалар, жасыл |
| | |түсті және көк түсті карточка алған балалар |
| | |жұптасып орындайды. (үлгерімі төмен оқушы мен|
| | |үлгерімі жоғары оқушы) |
| | |Жұмысты қорытындылау. Оқушыларды ішінара |
| | |бағалау. |
| | | |
| | |6.Деңгейлік тапсырмалар. |
| | |1.Қалдықпен бөлуді орында: |
| | |9 : 4= 50 : 9 = |
| | |2. Тек қалдықпен бөлінетін өрнектерді теріп |
| | |жаз 56 : 9 = 45 : 8 = |
| | |29 :6 = |
| | |3. Теңдік дұрыс болатындай етіп, тиісті санды|
| | |қой. 2:3 = 7(қалд.2) 4 : 7 = |
| | |(қалд.5) |
|5 |Қорытындылау |Балалар, сабағымыз өз мәресіне жетті, ендеше |
| |Оқушылардың мақсаты: |қорытынды жасап көрейік. |
| |-орындаған жұмыстың |-Балалар , қалай ойлайсыңдар, сабақтың |
| |нәтижесін бағалау; |мақсатына жеттік пе? |
| |Мұғалімнің мақсаты: |Дәлелдеңдер. |
| |-сабақтың мақсатына қол |Үйге тапсырма. 74 б №4, 75 б №5. |
| |жеткізу; | |
| |Әдісі: сұрақ-жауап | |
|7 |Рефлексия | |
| |Оқушылардың мақсаты |Рефлексия. БҮҮ кестесін толтыру |
| |өзіндік орындаған жұмысына |Білетінім |
| |шынайы баға беру. |Үйрендім |
| |Мұғалімнің мақсаты |Үйренгім келеді |
| |-оқушылардың сабақтан алған| |
| |әсерлерін анықтау. | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz