Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Курс жабдықтарымен танысу LEGO MINDSTORMS EV3 Education жинағы Сілтеме
Бекітілді:
Сыныбы:
Күні: Пәні: Информатика
Сабақтың тақырыбы:
Курс жабдықтарымен танысу: LEGO MINDSTORMS EV3 Education жинағы
Сілтеме
Оқулық . Электронды оқулық . Интернет ресурстар .
Мақсаты:
- LEGO жинағының құрамы, электронды компоненттер, конструкциялық элементтер мен танысу;
Күтілетін нәтиже:
- LEGO жинағының құрамы, электронды компоненттер, конструкциялық элементтер мен танысады;
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Диалог, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, сәйкестендіру, талдау, қорыту, бағалау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (3 мин)
-- Оқушылармен сәлемдесу;
-- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
-- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (бір біріне тілеу айту)
-- Оқушыларды топқа бөлу (деление на счет-1,2,3), топ басшысын таңдау, топ ережесін құру;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (3 мин)
(Корточка боиынша)
-Әр топқа бір таратпа беріледі ,10 сұрақтан, жауап беруі тиіс (Әр оқушыға 2 сұрақтан келеді);
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (39 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
<<Білу>> теориясы. (10 мин)
-Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.
- Пайда болу тарихын айтады. LEGO(R) MINDSTORMS(R) Education EV3 жинағы, Мұқабалар түрлерімен таныстырады, LEGO(R) MINDSTORMS(R) Education EV3 жинағының құрамын айтады, EV3 бөлшектерін айтады.
-Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
<<Түсіну>> теориясы. (5 мин)
Қызығушылықты ояту
-Осы тақырыпты біліуіміз үшін нені меңгеруіміз керек екен?
-Қазір барлығымыз <<Білгім келеді>> бағанын толтырайық.
-Оқушылар <<Білгім келеді>> бағанын толтырып, өз ойларын айтады.
<<Қолдану>> практикасы. (10 мин)
(Қарапайым тапсырмалар)
Мағынаны тану
-Енді оқулықты ашып, тақырыпты оқиық.
-Оқулық және эл.оқулықпен жұмыс.
-Конструкциялық элементтерімен жұмыс.
-Оқушылар тақырыпты түсінгендері бойынша постер жасап, бірігіп қорғайды.
Сергіту сәті. (3 мин)
Робот - аннимация арқылы жасалған қимылдарды қайталау музыкамен..
<<Жинақтау>> теориясы (7 мин)
(қорытынды шығару, анықтама беру)
-Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, талдайды.
-Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді.
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Үй жұмысы (1мин)
Сыныбы:
Күні: Пәні: Информатика
Сабақтың тақырыбы:
Курс жабдықтарымен танысу: LEGO MINDSTORMS EV3 Education жинағы
Сілтеме
Оқулық . Электронды оқулық . Интернет ресурстар .
Мақсаты:
- LEGO жинағының құрамы, электронды компоненттер, конструкциялық элементтер мен танысу;
Күтілетін нәтиже:
- LEGO жинағының құрамы, электронды компоненттер, конструкциялық элементтер мен танысады;
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ
Негізгі дереккөздер:
Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс - тәсілдер:
Диалог, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, сәйкестендіру, талдау, қорыту, бағалау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (3 мин)
-- Оқушылармен сәлемдесу;
-- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
-- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (бір біріне тілеу айту)
-- Оқушыларды топқа бөлу (деление на счет-1,2,3), топ басшысын таңдау, топ ережесін құру;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (3 мин)
(Корточка боиынша)
-Әр топқа бір таратпа беріледі ,10 сұрақтан, жауап беруі тиіс (Әр оқушыға 2 сұрақтан келеді);
Кезеңдер.
Берілетін уақыт (39 мин)
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
<<Білу>> теориясы. (10 мин)
-Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.
- Пайда болу тарихын айтады. LEGO(R) MINDSTORMS(R) Education EV3 жинағы, Мұқабалар түрлерімен таныстырады, LEGO(R) MINDSTORMS(R) Education EV3 жинағының құрамын айтады, EV3 бөлшектерін айтады.
-Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
<<Түсіну>> теориясы. (5 мин)
Қызығушылықты ояту
-Осы тақырыпты біліуіміз үшін нені меңгеруіміз керек екен?
-Қазір барлығымыз <<Білгім келеді>> бағанын толтырайық.
-Оқушылар <<Білгім келеді>> бағанын толтырып, өз ойларын айтады.
<<Қолдану>> практикасы. (10 мин)
(Қарапайым тапсырмалар)
Мағынаны тану
-Енді оқулықты ашып, тақырыпты оқиық.
-Оқулық және эл.оқулықпен жұмыс.
-Конструкциялық элементтерімен жұмыс.
-Оқушылар тақырыпты түсінгендері бойынша постер жасап, бірігіп қорғайды.
Сергіту сәті. (3 мин)
Робот - аннимация арқылы жасалған қимылдарды қайталау музыкамен..
<<Жинақтау>> теориясы (7 мин)
(қорытынды шығару, анықтама беру)
-Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, талдайды.
-Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді.
<<Бағалау>> практикасы. (2мин)
Рефлексия (1мин)
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.
Үй жұмысы (1мин)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz