Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Бағдарламалау дегеніміз не EV3 - дің бағдарламасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары /
Краткосрочный план урока:
Модуль 1: Курсқа кіріспе және LEGO Mindstorms EV3 - мен жұмыс істеу негіздері
Мектеп/Школа:
Мұғалімнің аты-жөні /
ФИО учителя:
Күні/Дата:
Сынып/Класс:
Қатысушылар саны/
Количество присутствующих:
Жоқтар саны/ Отсутствующих:
Тақырыбы/
Тема урока
1.8. Бағдарламалау дегеніміз не? EV3 - дің бағдарламасы.
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары /
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на уч. прогр)
Сабақ мақсаты / Цели урока
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орнату және онымен танысу.
Жоба құрылымының түсінігі. Бағдарламаны жаңарту
Күтілетін нәтиже /Критерии успеха
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орната біледі
Сілтемелер/ Ссылка
Электронды оқулық, <<Робототехника>> презентациясы, компьютер, EV3
Қолданылатын әдіс тәсілдер / Методы, применяемые на уроке
Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау.
Пәнаралық байланыс /
Межпредметные связи
Математика , Физика и Ағылшын тілі
Алдыңғы меңгерілген білім / Первоначальные знания
Информатика кабинетінде тәртіп сақтау ережесі.
Жоспар /План
Сабақ барысы / Этапы урока
Сабақта орындалатыніс - әрекеттер /
Запланированная деятельность на уроке
Оқушы әрекеті /
Действие учащегося
Басы /
Начало урока
7 минут
Оқушымен сәлемдесу
Сыныпты түгелдеу
Психологиялық ахуал туғызу
Мұғалім оқушыларға бір-біріне тілек айтқызады:
Кәне, достар, тұрайық.
Шеңберімізді құрайық.
Жақсы-жақсы тілектер
Бір-бірімізге сыйлайық!
Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, семантикалық картамен жұмыс. Жауап парағы арқылы көршіңді тексер.
Сыныпты үш топқа бөлеміз
- Мұғалім "Лото" ойыны тәсілін қолданып, 1,2,3 - сан арқылы топқа бөлінеді.
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер білдіреді: <<Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер>>.
Оқушылар жұппен бір-бірін жауап парағы арқылы тексеріп, бағалайды.
Критерийлер:
<<5>>- 0 қате
<<4>> - 1 қате
<<3>>- 2-3 қате
15 минут
Презентациямен жаңа сабақ түсіндіру, жеткізу.
Бағдарлама деген не?
Бағдарламалау деген не?
Бағдарламалау тілі деген не?
LEGO(R) MINDSTORMS(R) Education EV3 бағдарламалық жасақтамасының орнату инструкциясымен таныстыру
EV3-ді компьютерге қосуды
Бағдарламаны пайдалануды
Оқушылар Электронды оқулықпен жұмыс жасайды
15 минут
Алған теориялық білімде практикада қолдану
EV3 бағдарламасымен практикалык жұмыс орындау
Мұғалімнің берген сілтемесі бойынша.
Оқушылар практикалык жұмыс орындайды
Қорытынды / Заключение
Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Оқушылар ауызша жауап береді
Рефлексия
Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?
Не білдім?
Не ұнады?
Сабақтан алған әсерім
Стикерге өз ойларын жазып, плакатқа іледі.
Үйге тапсырма/ Домашнее задание
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.
Оқушылар бағалау критерийлер арқылы топтағы көршілестерін бағалайды.
Қосымша ақпарат / Дополнительная информация
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды / Дифференциация - как Вы планируете оказать больше поддержки? Какие задачи Вы планируете поставить перед более способными учащимися?
Бағалау - Оқушылардың білімін қалай тексересіз? / Оценивание - как Вы планируете проверить уровень усвоения материала учащихся?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) /
Межпредметные связи
Здоровье и безопасность
Связи с ИКТ
Связи с ценностями (воспитательный элемент)
Қорытынды бағалау / Общая оценка
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) / Какие два аспекта урока прошли хорошо (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? /
Какие две вещи могли бы улучшить урок (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? /
Что я узнал(а) за время урока о классе или отдельных учениках такого, что поможет мне подготовиться к следующему уроку?
Краткосрочный план урока:
Модуль 1: Курсқа кіріспе және LEGO Mindstorms EV3 - мен жұмыс істеу негіздері
Мектеп/Школа:
Мұғалімнің аты-жөні /
ФИО учителя:
Күні/Дата:
Сынып/Класс:
Қатысушылар саны/
Количество присутствующих:
Жоқтар саны/ Отсутствующих:
Тақырыбы/
Тема урока
1.8. Бағдарламалау дегеніміз не? EV3 - дің бағдарламасы.
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары /
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на уч. прогр)
Сабақ мақсаты / Цели урока
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орнату және онымен танысу.
Жоба құрылымының түсінігі. Бағдарламаны жаңарту
Күтілетін нәтиже /Критерии успеха
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орната біледі
Сілтемелер/ Ссылка
Электронды оқулық, <<Робототехника>> презентациясы, компьютер, EV3
Қолданылатын әдіс тәсілдер / Методы, применяемые на уроке
Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау.
Пәнаралық байланыс /
Межпредметные связи
Математика , Физика и Ағылшын тілі
Алдыңғы меңгерілген білім / Первоначальные знания
Информатика кабинетінде тәртіп сақтау ережесі.
Жоспар /План
Сабақ барысы / Этапы урока
Сабақта орындалатыніс - әрекеттер /
Запланированная деятельность на уроке
Оқушы әрекеті /
Действие учащегося
Басы /
Начало урока
7 минут
Оқушымен сәлемдесу
Сыныпты түгелдеу
Психологиялық ахуал туғызу
Мұғалім оқушыларға бір-біріне тілек айтқызады:
Кәне, достар, тұрайық.
Шеңберімізді құрайық.
Жақсы-жақсы тілектер
Бір-бірімізге сыйлайық!
Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, семантикалық картамен жұмыс. Жауап парағы арқылы көршіңді тексер.
Сыныпты үш топқа бөлеміз
- Мұғалім "Лото" ойыны тәсілін қолданып, 1,2,3 - сан арқылы топқа бөлінеді.
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер білдіреді: <<Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер>>.
Оқушылар жұппен бір-бірін жауап парағы арқылы тексеріп, бағалайды.
Критерийлер:
<<5>>- 0 қате
<<4>> - 1 қате
<<3>>- 2-3 қате
15 минут
Презентациямен жаңа сабақ түсіндіру, жеткізу.
Бағдарлама деген не?
Бағдарламалау деген не?
Бағдарламалау тілі деген не?
LEGO(R) MINDSTORMS(R) Education EV3 бағдарламалық жасақтамасының орнату инструкциясымен таныстыру
EV3-ді компьютерге қосуды
Бағдарламаны пайдалануды
Оқушылар Электронды оқулықпен жұмыс жасайды
15 минут
Алған теориялық білімде практикада қолдану
EV3 бағдарламасымен практикалык жұмыс орындау
Мұғалімнің берген сілтемесі бойынша.
Оқушылар практикалык жұмыс орындайды
Қорытынды / Заключение
Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Оқушылар ауызша жауап береді
Рефлексия
Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?
Не білдім?
Не ұнады?
Сабақтан алған әсерім
Стикерге өз ойларын жазып, плакатқа іледі.
Үйге тапсырма/ Домашнее задание
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.
Оқушылар бағалау критерийлер арқылы топтағы көршілестерін бағалайды.
Қосымша ақпарат / Дополнительная информация
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды / Дифференциация - как Вы планируете оказать больше поддержки? Какие задачи Вы планируете поставить перед более способными учащимися?
Бағалау - Оқушылардың білімін қалай тексересіз? / Оценивание - как Вы планируете проверить уровень усвоения материала учащихся?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) /
Межпредметные связи
Здоровье и безопасность
Связи с ИКТ
Связи с ценностями (воспитательный элемент)
Қорытынды бағалау / Общая оценка
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) / Какие два аспекта урока прошли хорошо (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? /
Какие две вещи могли бы улучшить урок (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? /
Что я узнал(а) за время урока о классе или отдельных учениках такого, что поможет мне подготовиться к следующему уроку?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz