Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Бағдарламалау дегеніміз не EV3 - дің бағдарламасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары /
Краткосрочный план урока:
Модуль 1: Курсқа кіріспе және LEGO Mindstorms EV3 - мен жұмыс істеу негіздері
Мектеп/Школа:
Мұғалімнің аты-жөні /
ФИО учителя:
Күні/Дата:

Сынып/Класс:
Қатысушылар саны/
Количество присутствующих:
Жоқтар саны/ Отсутствующих:
Тақырыбы/
Тема урока
1.8. Бағдарламалау дегеніміз не? EV3 - дің бағдарламасы.
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары /
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на уч. прогр)

Сабақ мақсаты / Цели урока
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орнату және онымен танысу.
Жоба құрылымының түсінігі. Бағдарламаны жаңарту
Күтілетін нәтиже /Критерии успеха
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орната біледі
Сілтемелер/ Ссылка
Электронды оқулық, <<Робототехника>> презентациясы, компьютер, EV3

Қолданылатын әдіс тәсілдер / Методы, применяемые на уроке
Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау.
Пәнаралық байланыс /
Межпредметные связи
Математика , Физика и Ағылшын тілі
Алдыңғы меңгерілген білім / Первоначальные знания
Информатика кабинетінде тәртіп сақтау ережесі.
Жоспар /План
Сабақ барысы / Этапы урока
Сабақта орындалатыніс - әрекеттер /
Запланированная деятельность на уроке
Оқушы әрекеті /
Действие учащегося
Басы /
Начало урока
7 минут

Оқушымен сәлемдесу
Сыныпты түгелдеу
Психологиялық ахуал туғызу
Мұғалім оқушыларға бір-біріне тілек айтқызады:
Кәне, достар, тұрайық.
Шеңберімізді құрайық.
Жақсы-жақсы тілектер
Бір-бірімізге сыйлайық!

Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, семантикалық картамен жұмыс. Жауап парағы арқылы көршіңді тексер.

Сыныпты үш топқа бөлеміз
- Мұғалім "Лото" ойыны тәсілін қолданып, 1,2,3 - сан арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер білдіреді: <<Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер>>.
Оқушылар жұппен бір-бірін жауап парағы арқылы тексеріп, бағалайды.
Критерийлер:
<<5>>- 0 қате
<<4>> - 1 қате
<<3>>- 2-3 қате
15 минут

Презентациямен жаңа сабақ түсіндіру, жеткізу.
Бағдарлама деген не?
Бағдарламалау деген не?
Бағдарламалау тілі деген не?
LEGO(R) MINDSTORMS(R) Education EV3 бағдарламалық жасақтамасының орнату инструкциясымен таныстыру
EV3-ді компьютерге қосуды
Бағдарламаны пайдалануды

Оқушылар Электронды оқулықпен жұмыс жасайды

15 минут

Алған теориялық білімде практикада қолдану
EV3 бағдарламасымен практикалык жұмыс орындау
Мұғалімнің берген сілтемесі бойынша.
Оқушылар практикалык жұмыс орындайды
Қорытынды / Заключение
Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Оқушылар ауызша жауап береді
Рефлексия
Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?
Не білдім?
Не ұнады?
Сабақтан алған әсерім

Стикерге өз ойларын жазып, плакатқа іледі.
Үйге тапсырма/ Домашнее задание

Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.
Оқушылар бағалау критерийлер арқылы топтағы көршілестерін бағалайды.
Қосымша ақпарат / Дополнительная информация
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды / Дифференциация - как Вы планируете оказать больше поддержки? Какие задачи Вы планируете поставить перед более способными учащимися?
Бағалау - Оқушылардың білімін қалай тексересіз? / Оценивание - как Вы планируете проверить уровень усвоения материала учащихся?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) /
Межпредметные связи
Здоровье и безопасность
Связи с ИКТ
Связи с ценностями (воспитательный элемент)

Қорытынды бағалау / Общая оценка

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) / Какие два аспекта урока прошли хорошо (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?
1:

2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? /
Какие две вещи могли бы улучшить урок (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?
1:

2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? /
Что я узнал(а) за время урока о классе или отдельных учениках такого, что поможет мне подготовиться к следующему уроку?

Ұқсас жұмыстар
Бағдарламаны ашу
EV3 модулінің интерфейсі
РОБОТО ТЕХНИКА
Робот қолын қозғалту. Орташа мотордың блогы
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Робот техникасы элективті курсы
Робот техникасы Қазақстан мектептерінде
Қозғалыс дегеніміз не EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы Рульдік Басқару блогы. Сілтеме
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Күшік роботын құрастыру
Пәндер