Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Бекітемін:............................... Сыныбы: 6 в
Күні
1.10 сабақ
Сабақтың тақырыбы
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 2 бөлім
Мақсаты
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасы туралы мағлұмат беру, роботтың даму тарихымен таныстыру
Жұмыс нәтижесі
1. Роботтың даму тарихымен танысады
2. LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеуді үйренеді, EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалайды
Сілтеме
Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары
Қолданылатын әдіс тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Диалогты оқыту
Ресурстар
флипчарт, маркерлер, электрондық оқулық, компьютер, проектор, тест тапсырмалары
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу, сұрақтарға жауап беру
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
Критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Өткен материалды еске түсіру.
1. Сұрақ- жауап
Сұрақ -жауап арқылы оқушылар диалогқа түседі.
Алған білімдерін нақтылау
Жауап толық
3
Жауап толық емес
2
Жауап жоқ
1
Түсіну
Жаңа тақырыпты меңгерту.
Жаңа сабақ тақырыбы бойынша топтық жұмыс. Постер қорғау. Оқушыларды стикер түстері арқылы топқа бөлу.
1 топ. Қызыл.
2 топ. Жасыл.
3 топ. Көк. Формативті бағалау түрі "2 жұлдыз 1 ұсыныс"
тарихы жөнінде танысып меңгереді.
Тақырыптың басты идеясын ашу
Тақырып толық ашылған
3
Тақырып анық емес
2
Тақырып мүлде ашылмаған
1
Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Слайд жасау. Бағдаршам арқылы бағалау. Сергіту Бейнежазба бойынша
Алған білімін тәжірибеде қолдана алады
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
Тапсырма толық орындалды
3
Тапсырма орындауда қателіктер болды
2
Тапсырма орындалған жоқ.
1
Талдау
Шешім шығару, белсенділікпен пікірталасқа түсу, яғни топ мүшелері бір - біріне сұрақ қояды
Топ мүшелерін формативті бағалау "бас бармақ" арқылы
Сұраққа жауап арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталасқа түсу
Жауап толық
3
Жауап толық емес
2
Жауап мүлде жоқ
1
Жинақтау
тест тапсырмаларын орындау арқылы алған білімін жинақтау
Тест құрастыру. орындайды, жауаптарын топпен алмастырып тексереді.
Тест тапсырмаларын орындау арқылы алған білімін жинақтайды.
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Тест толық орындалды (8 сұрақ)
3
Жартылай орындалды (6 сұрақ)
2
Орындай алмады (4 сұрақ)
1
Бағалау
Логикалық ойлау дағдысын дамыту
Кері байланыс. сабақтан алған әсерін стикерге
жазып,
қалдыру
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Логикалық ойы дамиды
Ұпай санын жинақтап қорытынды баға шығару
3
Бағалау толық емес
2
Бағалау жүргізілмеді
1
Күні
1.10 сабақ
Сабақтың тақырыбы
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 2 бөлім
Мақсаты
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасы туралы мағлұмат беру, роботтың даму тарихымен таныстыру
Жұмыс нәтижесі
1. Роботтың даму тарихымен танысады
2. LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеуді үйренеді, EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалайды
Сілтеме
Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары
Қолданылатын әдіс тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Диалогты оқыту
Ресурстар
флипчарт, маркерлер, электрондық оқулық, компьютер, проектор, тест тапсырмалары
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу, сұрақтарға жауап беру
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
Критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Өткен материалды еске түсіру.
1. Сұрақ- жауап
Сұрақ -жауап арқылы оқушылар диалогқа түседі.
Алған білімдерін нақтылау
Жауап толық
3
Жауап толық емес
2
Жауап жоқ
1
Түсіну
Жаңа тақырыпты меңгерту.
Жаңа сабақ тақырыбы бойынша топтық жұмыс. Постер қорғау. Оқушыларды стикер түстері арқылы топқа бөлу.
1 топ. Қызыл.
2 топ. Жасыл.
3 топ. Көк. Формативті бағалау түрі "2 жұлдыз 1 ұсыныс"
тарихы жөнінде танысып меңгереді.
Тақырыптың басты идеясын ашу
Тақырып толық ашылған
3
Тақырып анық емес
2
Тақырып мүлде ашылмаған
1
Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Слайд жасау. Бағдаршам арқылы бағалау. Сергіту Бейнежазба бойынша
Алған білімін тәжірибеде қолдана алады
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
Тапсырма толық орындалды
3
Тапсырма орындауда қателіктер болды
2
Тапсырма орындалған жоқ.
1
Талдау
Шешім шығару, белсенділікпен пікірталасқа түсу, яғни топ мүшелері бір - біріне сұрақ қояды
Топ мүшелерін формативті бағалау "бас бармақ" арқылы
Сұраққа жауап арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталасқа түсу
Жауап толық
3
Жауап толық емес
2
Жауап мүлде жоқ
1
Жинақтау
тест тапсырмаларын орындау арқылы алған білімін жинақтау
Тест құрастыру. орындайды, жауаптарын топпен алмастырып тексереді.
Тест тапсырмаларын орындау арқылы алған білімін жинақтайды.
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Тест толық орындалды (8 сұрақ)
3
Жартылай орындалды (6 сұрақ)
2
Орындай алмады (4 сұрақ)
1
Бағалау
Логикалық ойлау дағдысын дамыту
Кері байланыс. сабақтан алған әсерін стикерге
жазып,
қалдыру
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Логикалық ойы дамиды
Ұпай санын жинақтап қорытынды баға шығару
3
Бағалау толық емес
2
Бағалау жүргізілмеді
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz