Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Күшік роботын құрастыру
Бекітемін:..............................
Сыныбы: 6 в
|Информатика |Күні: |2.6 сабақ |
|Сабақтың |«Күшік» роботын құрастыру |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Әртүрлі бұйрықтарға әрекет ететін және Түспен жанасу |
| |датчиктерін пайдаланатын робот үлгісімен танысу. |
|Жұмыс нәтижесі |LEGO® MINDSTORMS® EV3 жинағының көмегмен «Күшік» роботын |
| |құрастырды. |
| |LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 бағдарламалық жасақтамасы |
| |арқылы роботқа арнап командалар жүйесін құрды |
| |Командалар жүйесін EV3-ге жүктеді |
| |«Күшік» роботын басқарды |
|Сілтеме |Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары |
|Қолданылатын |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; |
|әдіс тәсілдер |АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; |
| |Диалогты оқыту |
|Ресурстар |флипчарт, маркерлер, электрондық оқулық, компьютер, проектор, |
| |тест тапсырмалары |
|Сабақтың |45 минут |
|өтілетін уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою |
| |Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты оқу, сұрақтарға жауап беру |
|Ойлауды |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|Блум | |Түрткілер. | | |
|бойынша | | | | |
|жіктеу | | | | |
| | | |Критерийлер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу |Өткен
материалды еске түсіру. |Интерактивті тест
|өткен тақырыптар бойынша білімдерін, топ ішіндегі рейтингісін анықтайды
|Алған білімдерін нақтылау
|Жауап толық |3 | | | | | | | |Жауап толық емес |2 | | | | | | | |Жауап
жоқ |1 | | |Түсіну |Жобалық іс-әрекет |топтық жұмыс — Үй күшігіне ұқсас
роботты жинап көрейік. Робот әр түрлі бұйрықтарға әсер ететін түс датчигін
және тию датчигін қолданады.
|Сызбасын сызады
• LEGO® MINDSTORMS® EV3 жинағының көмегмен «Күшік» роботын құрастырды.
• LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 бағдарламалық жасақтамасы арқылы роботқа
арнап командалар жүйесін құрды
|Жобалық іс-әрекет дағдысын қалыптастыру |Тақырып толық ашылған |3 | | | |
| | | |Тақырып анық емес |2 | | | | | | | |Тақырып мүлде ашылмаған |1 | |
|Қолдану |Жоба қорғау | |Командалар жүйесін EV3-ге жүктеді
• «Күшік» роботын басқарды
|Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру |Тапсырма толық орындалды |3 | |
| | | | | |Тапсырма орындауда қателіктер болды |2 | | | | | | | |Тапсырма
орындалған жоқ. |1 | | |Талдау |Шешім шығару, белсенділікпен пікірталасқа
түсу, яғни топ мүшелері бір - біріне сұрақ қояды
|
Топ мүшелерін формативті бағалау, "жұлдызшалар" арқылы |Сұраққа жауап
арқылы пікірталасқа түседі. |Пікірталасқа түсу |Жауап толық |3 | | | | | |
| |Жауап толық емес |2 | | | | | | | |Жауап мүлде жоқ |1 | | |Жинақтау |
|Көршілес топтардың программалар жүйесін
|Көршілес топтардың программалар жүйесінмен танысу арқылы білімждерін
толықтыру. |Жағдаяттан шыға білу құзыреті |Толық қарастырылды |3 | | | | |
| | |Жартылай қарастырылды |2 | | | | | | | |қарастырылмады |1 | |
|Бағалау |Логикалық ойлау дағдысын дамыту |Кері байланыс. сабақтан алған
әсерін стикерге
жазып,
қалдыру |Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. |Логикалық ойы дамиды
Ұпай санын жинақтап қорытынды баға шығару | |3 | | | | | | | |Бағалау толық
емес |2 | | | | | | | |Бағалау жүргізілмеді |1 | | |
[pic]
[pic]
Сыныбы: 6 в
|Информатика |Күні: |2.6 сабақ |
|Сабақтың |«Күшік» роботын құрастыру |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Әртүрлі бұйрықтарға әрекет ететін және Түспен жанасу |
| |датчиктерін пайдаланатын робот үлгісімен танысу. |
|Жұмыс нәтижесі |LEGO® MINDSTORMS® EV3 жинағының көмегмен «Күшік» роботын |
| |құрастырды. |
| |LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 бағдарламалық жасақтамасы |
| |арқылы роботқа арнап командалар жүйесін құрды |
| |Командалар жүйесін EV3-ге жүктеді |
| |«Күшік» роботын басқарды |
|Сілтеме |Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары |
|Қолданылатын |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; |
|әдіс тәсілдер |АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; |
| |Диалогты оқыту |
|Ресурстар |флипчарт, маркерлер, электрондық оқулық, компьютер, проектор, |
| |тест тапсырмалары |
|Сабақтың |45 минут |
|өтілетін уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою |
| |Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты оқу, сұрақтарға жауап беру |
|Ойлауды |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|Блум | |Түрткілер. | | |
|бойынша | | | | |
|жіктеу | | | | |
| | | |Критерийлер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу |Өткен
материалды еске түсіру. |Интерактивті тест
|өткен тақырыптар бойынша білімдерін, топ ішіндегі рейтингісін анықтайды
|Алған білімдерін нақтылау
|Жауап толық |3 | | | | | | | |Жауап толық емес |2 | | | | | | | |Жауап
жоқ |1 | | |Түсіну |Жобалық іс-әрекет |топтық жұмыс — Үй күшігіне ұқсас
роботты жинап көрейік. Робот әр түрлі бұйрықтарға әсер ететін түс датчигін
және тию датчигін қолданады.
|Сызбасын сызады
• LEGO® MINDSTORMS® EV3 жинағының көмегмен «Күшік» роботын құрастырды.
• LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 бағдарламалық жасақтамасы арқылы роботқа
арнап командалар жүйесін құрды
|Жобалық іс-әрекет дағдысын қалыптастыру |Тақырып толық ашылған |3 | | | |
| | | |Тақырып анық емес |2 | | | | | | | |Тақырып мүлде ашылмаған |1 | |
|Қолдану |Жоба қорғау | |Командалар жүйесін EV3-ге жүктеді
• «Күшік» роботын басқарды
|Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру |Тапсырма толық орындалды |3 | |
| | | | | |Тапсырма орындауда қателіктер болды |2 | | | | | | | |Тапсырма
орындалған жоқ. |1 | | |Талдау |Шешім шығару, белсенділікпен пікірталасқа
түсу, яғни топ мүшелері бір - біріне сұрақ қояды
|
Топ мүшелерін формативті бағалау, "жұлдызшалар" арқылы |Сұраққа жауап
арқылы пікірталасқа түседі. |Пікірталасқа түсу |Жауап толық |3 | | | | | |
| |Жауап толық емес |2 | | | | | | | |Жауап мүлде жоқ |1 | | |Жинақтау |
|Көршілес топтардың программалар жүйесін
|Көршілес топтардың программалар жүйесінмен танысу арқылы білімждерін
толықтыру. |Жағдаяттан шыға білу құзыреті |Толық қарастырылды |3 | | | | |
| | |Жартылай қарастырылды |2 | | | | | | | |қарастырылмады |1 | |
|Бағалау |Логикалық ойлау дағдысын дамыту |Кері байланыс. сабақтан алған
әсерін стикерге
жазып,
қалдыру |Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. |Логикалық ойы дамиды
Ұпай санын жинақтап қорытынды баға шығару | |3 | | | | | | | |Бағалау толық
емес |2 | | | | | | | |Бағалау жүргізілмеді |1 | | |
[pic]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz