Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Күшік роботын құрастыру

Бекітемін:..............................
Сыныбы: 6 в

|Информатика |Күні: |2.6 сабақ |
|Сабақтың |«Күшік» роботын құрастыру |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Әртүрлі бұйрықтарға әрекет ететін және Түспен жанасу |
| |датчиктерін пайдаланатын робот үлгісімен танысу. |
|Жұмыс нәтижесі |LEGO® MINDSTORMS® EV3 жинағының көмегмен «Күшік» роботын |
| |құрастырды. |
| |LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 бағдарламалық жасақтамасы |
| |арқылы роботқа арнап командалар жүйесін құрды |
| |Командалар жүйесін EV3-ге жүктеді |
| |«Күшік» роботын басқарды |
|Сілтеме |Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары |
|Қолданылатын |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; |
|әдіс тәсілдер |АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; |
| |Диалогты оқыту |
|Ресурстар |флипчарт, маркерлер, электрондық оқулық, компьютер, проектор, |
| |тест тапсырмалары |
|Сабақтың |45 минут |
|өтілетін уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою |
| |Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты оқу, сұрақтарға жауап беру |

|Ойлауды |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|Блум | |Түрткілер. | | |
|бойынша | | | | |
|жіктеу | | | | |

| | | |Критерийлер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу |Өткен
материалды еске түсіру. |Интерактивті тест
|өткен тақырыптар бойынша білімдерін, топ ішіндегі рейтингісін анықтайды
|Алған білімдерін нақтылау
|Жауап толық |3 | | | | | | | |Жауап толық емес |2 | | | | | | | |Жауап
жоқ |1 | | |Түсіну |Жобалық іс-әрекет |топтық жұмыс — Үй күшігіне ұқсас
роботты жинап көрейік. Робот әр түрлі бұйрықтарға әсер ететін түс датчигін
және тию датчигін қолданады.

|Сызбасын сызады
• LEGO® MINDSTORMS® EV3 жинағының көмегмен «Күшік» роботын құрастырды.
• LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 бағдарламалық жасақтамасы арқылы роботқа
арнап командалар жүйесін құрды

|Жобалық іс-әрекет дағдысын қалыптастыру |Тақырып толық ашылған |3 | | | |
| | | |Тақырып анық емес |2 | | | | | | | |Тақырып мүлде ашылмаған |1 | |
|Қолдану |Жоба қорғау | |Командалар жүйесін EV3-ге жүктеді
• «Күшік» роботын басқарды
|Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру |Тапсырма толық орындалды |3 | |
| | | | | |Тапсырма орындауда қателіктер болды |2 | | | | | | | |Тапсырма
орындалған жоқ. |1 | | |Талдау |Шешім шығару, белсенділікпен пікірталасқа
түсу, яғни топ мүшелері бір - біріне сұрақ қояды

|
Топ мүшелерін формативті бағалау, "жұлдызшалар" арқылы |Сұраққа жауап
арқылы пікірталасқа түседі. |Пікірталасқа түсу |Жауап толық |3 | | | | | |
| |Жауап толық емес |2 | | | | | | | |Жауап мүлде жоқ |1 | | |Жинақтау |
|Көршілес топтардың программалар жүйесін
|Көршілес топтардың программалар жүйесінмен танысу арқылы білімждерін
толықтыру. |Жағдаяттан шыға білу құзыреті |Толық қарастырылды |3 | | | | |
| | |Жартылай қарастырылды |2 | | | | | | | |қарастырылмады |1 | |
|Бағалау |Логикалық ойлау дағдысын дамыту |Кері байланыс. сабақтан алған
әсерін стикерге
жазып,
қалдыру |Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. |Логикалық ойы дамиды
Ұпай санын жинақтап қорытынды баға шығару | |3 | | | | | | | |Бағалау толық
емес |2 | | | | | | | |Бағалау жүргізілмеді |1 | | |

[pic]

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Знап роботын құрастыру
РОБОТО ТЕХНИКА
РобоҚол роботын құрастыру
Бағдарламаны ашу
Қоқыс тазалағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Моторлар мен датчиктер
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Күшіктің туған күні
Робот техникасының тарихы және болашағы
6 саны. 6 цифрымен таныстыру
Пәндер