Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Сигналдар жобасы және берілген тасырмалар бойынша командалық жұмыс
Бекітемін: _________________
Сабақ тақырыбы:
<<Сигналдар>> жобасы және берілген тасырмалар бойынша командалық жұмыс
Мектеп: № 201 мектеп-лицей
Күні:
Мұғалімнің есімі: Оспанова Асель Абдугапбаровна
Сынып: 6 в
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* Роботқа команда бере алады
Оқушылардың басым бөлігі:
* Роботты артқа алға жүргізе алады
Кейбір оқушылар:
* Команда бере отырып, сигналдарды қою арқылы жұмыс жасатады
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз?
*
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Алдыңғы оқу
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау.
ЖОСПАР
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
Психологиялық ахуал
Топқа бөлу
Екі түрлі жапырақ түсімен бөлінеді.
Тақтада <<Білім ағашы>> ілініп тұрады. Мұғалім балаларға:
Балалар тақтада бізде <<Білім ағашы>> ілініп тұр. Енді біз ағашты білім нәрімен сусындатуымыз керек. Ол үшін барлығымыз сабақ кезінде өз білімімізді көрсетуіміз керек.
Ағаштың суреті
Ортасы /Даму
<<Миға шабуыл>>
<<Конверт сұрақ>> әдісі
Конвертте бала санына қарай бір сұрақтан беріледі. Оқушылар конвертті ашып бір сұраққа жауап беріп, әрі қарай жалғастырады. Соңында мұғалім конверттен алып жауаптарды оқиды. Дұрыс емес жауапты балалар талқылайды
Ал, енді балалар топтық жұмысты топпен бірге жасайық.
Мұғалім әр топтың тапсырмаларын береді.
І топ
ІІ топ
Сергіту сәті
<<Ойлан. Жұптас. Бөліс>> әдісі
Интерактивті тақта, слайдтар, ЛЕГО конструктор
Аяқталуы/Пленарий
6 мин
3 мин
Жеке жұмыс
Тест 5 тапсырмамен. Тақтаға соңынан жауабын шығару.Сол дұрыс жаупты тақта арқылы тексереді.
Кері байланыс: Сабақтың басында таратылған жапырақтарға оқушылар рефлексия жазып ағашқа жапсырады.
<<Саған не ұнады?>>
<<Не қиын болды?>>
<<Не білгің келеді?>>
Үйге тапсырма: интернет желісінен <<Датчиктер>> туралы мәлімет алу
Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар- ға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қа-лай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1)
2)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?
1)
2)
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Сабақ тақырыбы:
<<Сигналдар>> жобасы және берілген тасырмалар бойынша командалық жұмыс
Мектеп: № 201 мектеп-лицей
Күні:
Мұғалімнің есімі: Оспанова Асель Абдугапбаровна
Сынып: 6 в
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* Роботқа команда бере алады
Оқушылардың басым бөлігі:
* Роботты артқа алға жүргізе алады
Кейбір оқушылар:
* Команда бере отырып, сигналдарды қою арқылы жұмыс жасатады
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз?
*
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Алдыңғы оқу
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау.
ЖОСПАР
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
Психологиялық ахуал
Топқа бөлу
Екі түрлі жапырақ түсімен бөлінеді.
Тақтада <<Білім ағашы>> ілініп тұрады. Мұғалім балаларға:
Балалар тақтада бізде <<Білім ағашы>> ілініп тұр. Енді біз ағашты білім нәрімен сусындатуымыз керек. Ол үшін барлығымыз сабақ кезінде өз білімімізді көрсетуіміз керек.
Ағаштың суреті
Ортасы /Даму
<<Миға шабуыл>>
<<Конверт сұрақ>> әдісі
Конвертте бала санына қарай бір сұрақтан беріледі. Оқушылар конвертті ашып бір сұраққа жауап беріп, әрі қарай жалғастырады. Соңында мұғалім конверттен алып жауаптарды оқиды. Дұрыс емес жауапты балалар талқылайды
Ал, енді балалар топтық жұмысты топпен бірге жасайық.
Мұғалім әр топтың тапсырмаларын береді.
І топ
ІІ топ
Сергіту сәті
<<Ойлан. Жұптас. Бөліс>> әдісі
Интерактивті тақта, слайдтар, ЛЕГО конструктор
Аяқталуы/Пленарий
6 мин
3 мин
Жеке жұмыс
Тест 5 тапсырмамен. Тақтаға соңынан жауабын шығару.Сол дұрыс жаупты тақта арқылы тексереді.
Кері байланыс: Сабақтың басында таратылған жапырақтарға оқушылар рефлексия жазып ағашқа жапсырады.
<<Саған не ұнады?>>
<<Не қиын болды?>>
<<Не білгің келеді?>>
Үйге тапсырма: интернет желісінен <<Датчиктер>> туралы мәлімет алу
Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар- ға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қа-лай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1)
2)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?
1)
2)
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz