Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Кремний және оның маңызды қосылыстары
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Жамбыл облыстық ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған
«Дарын» мектеп- интернаты КММ
«Бекітемін»
Директордың ғылыми-әдістемелік
орынбасары : Қыздарбекова
Л.Т
Ашық сабақ:
Кремний және оның маңызды қосылыстары
9 сынып
Мұғалім: Кнашаева Г.Е
Күні: 12.12.14 Сыныбы:
9 мқ сынып
Пәні: химия. Мұғалім: Кнашаева
Г.Е.
Тақырыбы: Кремний және оның маңызды қосылыстары.
Мақсаты:Кремнийдің жай зат ретіндегі қасиеттерін,құрамын,табиғатта
таралуы,қолданылуы және оның маңызды қосылыстары туралы түсінік беру .
1.Кремний және оның қосылыстары туралы толық мағұлмат беру.
2.Оқушылардың жан-жақты ойлау,қортынды жасау және оны жеткізу қабілеттерін
дамыту.
3.Топпен жұмыс жасауға,ізденуге ,сабақ уақтысын тиімді пайдалануға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Кремний және оның қосылыстары туралы алған білімдерін
тіршілік тынысымен байланыстыра отырып ,табиғатты бағалауға үйренеді.
Оқыту технологиясы: сын тұрғысынан ойлау,АКТ.
Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:талдау,топпен жұмыс,сұрақ-жауап, ой қорыту,қортынды
жасау,бағалау.
Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: Периодтық жүйе,интерактивті тақта, А1
форматты қағаздар, маркер, слайдтар,электронды оқулық,әртүрлі
реактивтер,сынауықтар,дескрипторлар.
|Сабақтың |Жұмыстың |Мұғалімнің |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері |түрлері |іс-әрекеттері |іс-әрекеттері | |
|1.Ұйымдасты|1.Сәлемдесу |1.Оқушылармен |1.Орнынан тұрып |Түсті |
|ру |2.Түгелдеу |сәлемдеседі. |сәлемдесу. |қағаздар,оқу |
| | |2.Оқушыларды |2.Кезекші жауап |құралдары. |
| | |түгелдеп,журналға |береді. | |
| | |белгілейді. | | |
| |3.Топқа бөлу.|3. «Бағдаршам» арқылы |3.Қызыл,сары, | |
| | |топқа бөледі. |жасыл түстер | |
| | | |арқылы 3 топқа | |
| | | |бөлінеді. | |
|2.Үй |1.Білу |1.Жетекші сұрақтар қою |1.Сұрақтарға жауап| |
|тапсырмасын| | |беру. | |
|сұрау | |1)Көміртектің |1s22s22p2 | |
| | |электрондық формуласы? | | |
| | |2)Көміртектің қандай |Алмаз,графит, | |
| | |аллотропиялық түр |карбин,фуллерен | |
| | |өзгерістері бар? | | |
| | |3)Көміртектің валенттік|4 тең | |
| | |электроны нешеге тең? | | |
| | |4)Көміртектің |Атомдық | |
| | |кристалдық торы қандай?| | |
| | |5)Алмаздың кристалдық |Тетраэдр пішіндес.| |
| | |торының пішіні қандай? |Жоғары температура| |
| | |6)Графиттен алмаз алуға|мен қысымда | |
| | |бола ма? |жасанды алмаз | |
| | |7)Көміртектің металмен |алуға болады. | |
| | |қосылысы қалай аталады?|Карбид | |
| | |8)Көміртек сутекпен | | |
| | |әрекеттескенде қандай |Тотықтырғыш | |
| | |қасиет көрсетеді? | | |
| | |9)Көміртектің | | |
| | |адсорбсиялық қасиетінің|Адам ағзасын улы | |
| | |адам ағзасына қандай |газ бен еріген | |
| | |әсері бар? |заттардан | |
| | |10.«Құрғақ мұз» |тазартады | |
| | |дегеніміз не? |СО2 | |
| | |11.Көміртектің маңызды | | |
| | |қосылыстары? |CO,CO2,H2CO3, | |
| | | |CaCO3,Ca(HCO3)2, | |
| | | |NaHCO3,т.б | |
|3.Негізгі |1.Сабақтың |1.Тақырыпты түсіндіру. | |1.Слайд |
|бөлім |тақырыбын | | |көрсету |
| |жазу. | | | |
| |2.Сабаққа |2.Сабаққа мақсат |Әр топ өз ойларын | |
| |мақсат |қоюларын тапсыру. |қосады | |
| |қойдыру. | | | |
| |3. Түсіну |3.Ітоп:Кремнийдің ашылу|Хабарлама айтады |2.Периодтық |
| |Кремний және |тарихы.Периодтық |Перодтық жүйемен |жүйе,оқулық,с|
| |оның |жүйедегі орны,атом |жұмыс. |лайдтар |
| |қосылыстары |құрылысы | |Электронды |
| |туралы |ІІтоп: Кремнийдің |Слайдтан қорғау |оқулықтан |
| |мәлімет |алынуы,қасиеттері,маңыз| |кремний |
| | |ды қосылыстары. | |қышқылының |
| | |ІІІтоп: Табиғатта |Хабарлама айтады. |алынуын,қасие|
| | |таралуы,қолданылуы. |Слайдтан қорғау |ттерін |
| | | | |көрсету |
| | | | | |
| |4. Қолдану | | | |
| |Мағнаны тану |1.SiO2 + ... => Si + |1. O2 | |
| | |2CO |2. CaO | |
| | |2.SiO2 +... => Si + |3. 2Mg |Интерактивті |
| | |2MgO |4. 2C |тақта |
| | |3.Si + ... => SiO2 |5. CaCO3 | |
| | |4.SiO2 + ... => CaSiO3 |6. CaCl2 | |
| | |5.SiO2+... => Na2CO3 + |7. 2NaOH | |
| | |H2O |8. H2CO3 | |
| | |6.SiO2 + => CaSiO3 + |Интерактивті | |
| | |CO2 |тақтада жұмыс | |
| | |7.Na2SiO3+… => Na2CO3 |жүргізу | |
| | |+H2SiO3 | | |
| | |8.Na2SiO3+ … => CaSiO3 | | |
| | |+ 2NaCl | | |
| |5. Талдау | I топ. Масасы 18,25 |2HCI+Na2SiO3= | |
| |Бекіту жұмысы|г тұз қышқылы мен |H2SiO3+2NaCI |Слайдтан |
| | |натрий силикатының |18,25-x |көрсетіледі |
| | |артық мөлшері |73-78 x=19,5г | |
| | |әрекеттескенде тұнбаға | | |
| | |түсетін кремний | | |
| | |қышқылының массасын |H2SiO3+2KOH= | |
| | |және мөлшерін есепте |K2 SiO3+2H2O | |
| | |II топ. Массасы 30%-тік|m=30*140\100= | |
| | |140г кремний қышқылына |42г | |
| | |массасы 32 г калий |ʋ(H2SiO3)=42\78=0,| |
| | |гидроксидін қосқанда |5моль | |
| | |түзілетін тұздың |ʋ(KOH)=32\56= | |
| | |массасын табыңдар |0,5 моль | |
| | | |m=0,5 моль*154=77г| |
| | |ІІІ топ. Кремний |SiO2+2NaOH= | |
| | |оксидінің артық мөлшері|Na2SiO3+H2O | |
| | |массасы 10 кг натрий |x-10 | |
| | |гидроксидімен |60-122 x=4,9г | |
| | |әрекеттескенде 11,2 кг|Ŋ=4,9\11,2=44% | |
| | |натрий силикаты алынды.| | |
| | |Натрий силикатының | | |
| | |теориялық мүмкіндікпен | | |
| | |салыстырғандағы шығымын| | |
| | |анықтаңдар. | | |
| |6.Жинақтау | | | |
| |Мазмұнды |1 )…+…( …+… |1)H2O,SiH4,O2,SiO2| |
| |жүйелеу | | |Интерактивті |
| | |2)…+…( …+… |2)Na2SiO3,NaOH, |тақтада |
| | | |H2O,SiO2 |орындау |
| | |3)…+…( …+… |3)KCI,HCI,H2SiO3↓,| |
| | | |K2SiO3 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |8.Сергіту |6 және 9 санын ауада |Оқушы жүргізеді | |
| |сәті |жазу | | |
|4.Қорытынды|Кері байланыс|Не білдім?Нені білгім |Сұраққа жауап |стикерлер. |
| |парағы. |келеді? |береді. |Таразы басына|
| | | | |жапсырады |
|5. Бағалау | Дескриптор |Оқушылырға берілген |Оқушылар |Дескриптор. |
| |арқылы |критерий бойынша |дескриптор арқылы |Бағалау |
| | |өзін-өзі бағалауын |өз жұмысына және |шкаласы. |
| | |түсіндіру. |топ жұмысына баға | |
| | | |береді. | |
| | | | | |
|6.Үйге |Үйге |Тақтаға үй тапсырмасын |Күнделікке үй |Күнделік, |
|тапсырма |тапсырма: |жазу. |тапсырмасын жазады|оқулық. |
| |§24,25 | | | |
| |4тапсырма | | | |
| |117бет | | | |
Химия пәнінен критериалды бағалау
Сыныбы:9 мқ
Тақырып:Кремний және оның маңызды қосылыстары.
Мақсаты:. Кремнийдің жай зат ретіндегі қасиеттерін,құрамын,табиғатта
таралуы,қолданылуы және оның маңызды қосылыстары туралы түсінік беру
|Мақсат |Өлшемдері |Дескрипторлар |Нәтижесі |
|тары | | | |
|ОМ |Білу және түсіну |Д1 |Кремний туралы мәліметтер жинақтай| | |
| | | |алады | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | Д2|Кремнийдің шығу тарихын,таралуын | | |
| | | |біледі | | |
| | |Д3 |Кремнийдің,қосылыстарының химиялық| | |
| | | |қасиеттерін біледі | | |
| | |Д4 |Оқулықтағы мәтіннен қажетті | | |
| | | |ақпаратты тауып , | | |
| | | |химиялық ұғымдарды дұрыс түсінеді | | |
| | |Д5 |Периодтық жүйемен жұмыс жүргізе | | |
| | | |алады. | | |
| |Қолдану |Д1 |Сандық есептерге өз бетінше талдау| | |
| | | |жасай алады және есептерді шығарып| | |
| | | |көрсете алады | | |
| | |Д2 |Реакция теңдеуін жаза | | |
| | | |алады,теңестіреді | | |
| |Сыни тұрғыдан ойлау|Д1 |Кремний мен оның қосылыстарының | | |
| |және зерттеу | |қолданылатын жеріне болжам | | |
| | | |жасайды, суреттерін ұсына алады. | | |
| | |Д2 |Химиялық қасиеттерін салыстырады | | |
| |Коммуникация және |Д1 |Сабақты өз бетінше | | |
| |рефлекция | |жүйелеп,қорытындылай алады | | |
Бағалау
|А критерийі | |балл |
|Білу |Кремний және оның қосылыстарын ажырата алады | 1 |
| |Периодтық жүйемен жұмыс жүргізуді біледі | 1 |
| |Кремнийдің аллотропиясын басқаларымен салыстыра | 1 |
| |алады | |
|В критерийі | | |
|Түсіну |Оқулықтағы мәтіннен қажетті ақпаратты табады,химиялық| 1 |
| |ұғымдарды дұрыс түсінеді. | |
| |Есептің шығару жолдарын ұсына алады | 2 |
|С критерийі | | |
|Қолдану |Кремний және оның қосылыстарының қасиеттерін біледі. | 3|
| |Танып білу , ұғынуға қажетті іс – әрекетті өздігінен | 3|
| |ұйымдастыра алады | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Д критерийі | | |
|Талдау |Жүргізілген жұмыстарға өз бетінше талдау жасай алады| 3 |
| |Өз бетінше жұмыстың мақсатын анықтап , көрсете алады | |
| |Сандық есептер шығара алады | 3|
|Е критерийі | | |
|Жинақтау | Топпен бірге жұмыс жүргізе алады | 3|
| |Сабақты өз бетінше жүйелеп , қорытындылай алады | |
| | |3 |
|Жалпы балл | | 24 |
Баллды 5 баллдық бағаға айналдыру шкаласы
|Критерий |0-12 |13-16 |17-20 |21-24 |
|бойынша балл | | | | |
|Критерий |0-50% |51-74% |75-89% |90-100% |
|бойынша | | | | |
|проценттік | | | | |
|балл | | | | |
|5 баллдық жүйе|2 |3 |4 |5 |
|бойынша баға | | | | |
І топ
|№ |Аты-жөні |Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |Жалпы |
| | | | | | | |балл |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
ІІ топ
|№ |Аты-жөні |Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |Жалпы |
| | | | | | | |балл |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
ІІІ топ
|№ |Аты-жөні |Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |Жалпы |
| | | | | | | |балл |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Жамбыл облыстық ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған
«Дарын» мектеп- интернаты КММ
«Бекітемін»
Директордың ғылыми-әдістемелік
орынбасары : Қыздарбекова
Л.Т
Ашық сабақ:
Кремний және оның маңызды қосылыстары
9 сынып
Мұғалім: Кнашаева Г.Е
Күні: 12.12.14 Сыныбы:
9 мқ сынып
Пәні: химия. Мұғалім: Кнашаева
Г.Е.
Тақырыбы: Кремний және оның маңызды қосылыстары.
Мақсаты:Кремнийдің жай зат ретіндегі қасиеттерін,құрамын,табиғатта
таралуы,қолданылуы және оның маңызды қосылыстары туралы түсінік беру .
1.Кремний және оның қосылыстары туралы толық мағұлмат беру.
2.Оқушылардың жан-жақты ойлау,қортынды жасау және оны жеткізу қабілеттерін
дамыту.
3.Топпен жұмыс жасауға,ізденуге ,сабақ уақтысын тиімді пайдалануға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Кремний және оның қосылыстары туралы алған білімдерін
тіршілік тынысымен байланыстыра отырып ,табиғатты бағалауға үйренеді.
Оқыту технологиясы: сын тұрғысынан ойлау,АКТ.
Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:талдау,топпен жұмыс,сұрақ-жауап, ой қорыту,қортынды
жасау,бағалау.
Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: Периодтық жүйе,интерактивті тақта, А1
форматты қағаздар, маркер, слайдтар,электронды оқулық,әртүрлі
реактивтер,сынауықтар,дескрипторлар.
|Сабақтың |Жұмыстың |Мұғалімнің |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері |түрлері |іс-әрекеттері |іс-әрекеттері | |
|1.Ұйымдасты|1.Сәлемдесу |1.Оқушылармен |1.Орнынан тұрып |Түсті |
|ру |2.Түгелдеу |сәлемдеседі. |сәлемдесу. |қағаздар,оқу |
| | |2.Оқушыларды |2.Кезекші жауап |құралдары. |
| | |түгелдеп,журналға |береді. | |
| | |белгілейді. | | |
| |3.Топқа бөлу.|3. «Бағдаршам» арқылы |3.Қызыл,сары, | |
| | |топқа бөледі. |жасыл түстер | |
| | | |арқылы 3 топқа | |
| | | |бөлінеді. | |
|2.Үй |1.Білу |1.Жетекші сұрақтар қою |1.Сұрақтарға жауап| |
|тапсырмасын| | |беру. | |
|сұрау | |1)Көміртектің |1s22s22p2 | |
| | |электрондық формуласы? | | |
| | |2)Көміртектің қандай |Алмаз,графит, | |
| | |аллотропиялық түр |карбин,фуллерен | |
| | |өзгерістері бар? | | |
| | |3)Көміртектің валенттік|4 тең | |
| | |электроны нешеге тең? | | |
| | |4)Көміртектің |Атомдық | |
| | |кристалдық торы қандай?| | |
| | |5)Алмаздың кристалдық |Тетраэдр пішіндес.| |
| | |торының пішіні қандай? |Жоғары температура| |
| | |6)Графиттен алмаз алуға|мен қысымда | |
| | |бола ма? |жасанды алмаз | |
| | |7)Көміртектің металмен |алуға болады. | |
| | |қосылысы қалай аталады?|Карбид | |
| | |8)Көміртек сутекпен | | |
| | |әрекеттескенде қандай |Тотықтырғыш | |
| | |қасиет көрсетеді? | | |
| | |9)Көміртектің | | |
| | |адсорбсиялық қасиетінің|Адам ағзасын улы | |
| | |адам ағзасына қандай |газ бен еріген | |
| | |әсері бар? |заттардан | |
| | |10.«Құрғақ мұз» |тазартады | |
| | |дегеніміз не? |СО2 | |
| | |11.Көміртектің маңызды | | |
| | |қосылыстары? |CO,CO2,H2CO3, | |
| | | |CaCO3,Ca(HCO3)2, | |
| | | |NaHCO3,т.б | |
|3.Негізгі |1.Сабақтың |1.Тақырыпты түсіндіру. | |1.Слайд |
|бөлім |тақырыбын | | |көрсету |
| |жазу. | | | |
| |2.Сабаққа |2.Сабаққа мақсат |Әр топ өз ойларын | |
| |мақсат |қоюларын тапсыру. |қосады | |
| |қойдыру. | | | |
| |3. Түсіну |3.Ітоп:Кремнийдің ашылу|Хабарлама айтады |2.Периодтық |
| |Кремний және |тарихы.Периодтық |Перодтық жүйемен |жүйе,оқулық,с|
| |оның |жүйедегі орны,атом |жұмыс. |лайдтар |
| |қосылыстары |құрылысы | |Электронды |
| |туралы |ІІтоп: Кремнийдің |Слайдтан қорғау |оқулықтан |
| |мәлімет |алынуы,қасиеттері,маңыз| |кремний |
| | |ды қосылыстары. | |қышқылының |
| | |ІІІтоп: Табиғатта |Хабарлама айтады. |алынуын,қасие|
| | |таралуы,қолданылуы. |Слайдтан қорғау |ттерін |
| | | | |көрсету |
| | | | | |
| |4. Қолдану | | | |
| |Мағнаны тану |1.SiO2 + ... => Si + |1. O2 | |
| | |2CO |2. CaO | |
| | |2.SiO2 +... => Si + |3. 2Mg |Интерактивті |
| | |2MgO |4. 2C |тақта |
| | |3.Si + ... => SiO2 |5. CaCO3 | |
| | |4.SiO2 + ... => CaSiO3 |6. CaCl2 | |
| | |5.SiO2+... => Na2CO3 + |7. 2NaOH | |
| | |H2O |8. H2CO3 | |
| | |6.SiO2 + => CaSiO3 + |Интерактивті | |
| | |CO2 |тақтада жұмыс | |
| | |7.Na2SiO3+… => Na2CO3 |жүргізу | |
| | |+H2SiO3 | | |
| | |8.Na2SiO3+ … => CaSiO3 | | |
| | |+ 2NaCl | | |
| |5. Талдау | I топ. Масасы 18,25 |2HCI+Na2SiO3= | |
| |Бекіту жұмысы|г тұз қышқылы мен |H2SiO3+2NaCI |Слайдтан |
| | |натрий силикатының |18,25-x |көрсетіледі |
| | |артық мөлшері |73-78 x=19,5г | |
| | |әрекеттескенде тұнбаға | | |
| | |түсетін кремний | | |
| | |қышқылының массасын |H2SiO3+2KOH= | |
| | |және мөлшерін есепте |K2 SiO3+2H2O | |
| | |II топ. Массасы 30%-тік|m=30*140\100= | |
| | |140г кремний қышқылына |42г | |
| | |массасы 32 г калий |ʋ(H2SiO3)=42\78=0,| |
| | |гидроксидін қосқанда |5моль | |
| | |түзілетін тұздың |ʋ(KOH)=32\56= | |
| | |массасын табыңдар |0,5 моль | |
| | | |m=0,5 моль*154=77г| |
| | |ІІІ топ. Кремний |SiO2+2NaOH= | |
| | |оксидінің артық мөлшері|Na2SiO3+H2O | |
| | |массасы 10 кг натрий |x-10 | |
| | |гидроксидімен |60-122 x=4,9г | |
| | |әрекеттескенде 11,2 кг|Ŋ=4,9\11,2=44% | |
| | |натрий силикаты алынды.| | |
| | |Натрий силикатының | | |
| | |теориялық мүмкіндікпен | | |
| | |салыстырғандағы шығымын| | |
| | |анықтаңдар. | | |
| |6.Жинақтау | | | |
| |Мазмұнды |1 )…+…( …+… |1)H2O,SiH4,O2,SiO2| |
| |жүйелеу | | |Интерактивті |
| | |2)…+…( …+… |2)Na2SiO3,NaOH, |тақтада |
| | | |H2O,SiO2 |орындау |
| | |3)…+…( …+… |3)KCI,HCI,H2SiO3↓,| |
| | | |K2SiO3 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |8.Сергіту |6 және 9 санын ауада |Оқушы жүргізеді | |
| |сәті |жазу | | |
|4.Қорытынды|Кері байланыс|Не білдім?Нені білгім |Сұраққа жауап |стикерлер. |
| |парағы. |келеді? |береді. |Таразы басына|
| | | | |жапсырады |
|5. Бағалау | Дескриптор |Оқушылырға берілген |Оқушылар |Дескриптор. |
| |арқылы |критерий бойынша |дескриптор арқылы |Бағалау |
| | |өзін-өзі бағалауын |өз жұмысына және |шкаласы. |
| | |түсіндіру. |топ жұмысына баға | |
| | | |береді. | |
| | | | | |
|6.Үйге |Үйге |Тақтаға үй тапсырмасын |Күнделікке үй |Күнделік, |
|тапсырма |тапсырма: |жазу. |тапсырмасын жазады|оқулық. |
| |§24,25 | | | |
| |4тапсырма | | | |
| |117бет | | | |
Химия пәнінен критериалды бағалау
Сыныбы:9 мқ
Тақырып:Кремний және оның маңызды қосылыстары.
Мақсаты:. Кремнийдің жай зат ретіндегі қасиеттерін,құрамын,табиғатта
таралуы,қолданылуы және оның маңызды қосылыстары туралы түсінік беру
|Мақсат |Өлшемдері |Дескрипторлар |Нәтижесі |
|тары | | | |
|ОМ |Білу және түсіну |Д1 |Кремний туралы мәліметтер жинақтай| | |
| | | |алады | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | Д2|Кремнийдің шығу тарихын,таралуын | | |
| | | |біледі | | |
| | |Д3 |Кремнийдің,қосылыстарының химиялық| | |
| | | |қасиеттерін біледі | | |
| | |Д4 |Оқулықтағы мәтіннен қажетті | | |
| | | |ақпаратты тауып , | | |
| | | |химиялық ұғымдарды дұрыс түсінеді | | |
| | |Д5 |Периодтық жүйемен жұмыс жүргізе | | |
| | | |алады. | | |
| |Қолдану |Д1 |Сандық есептерге өз бетінше талдау| | |
| | | |жасай алады және есептерді шығарып| | |
| | | |көрсете алады | | |
| | |Д2 |Реакция теңдеуін жаза | | |
| | | |алады,теңестіреді | | |
| |Сыни тұрғыдан ойлау|Д1 |Кремний мен оның қосылыстарының | | |
| |және зерттеу | |қолданылатын жеріне болжам | | |
| | | |жасайды, суреттерін ұсына алады. | | |
| | |Д2 |Химиялық қасиеттерін салыстырады | | |
| |Коммуникация және |Д1 |Сабақты өз бетінше | | |
| |рефлекция | |жүйелеп,қорытындылай алады | | |
Бағалау
|А критерийі | |балл |
|Білу |Кремний және оның қосылыстарын ажырата алады | 1 |
| |Периодтық жүйемен жұмыс жүргізуді біледі | 1 |
| |Кремнийдің аллотропиясын басқаларымен салыстыра | 1 |
| |алады | |
|В критерийі | | |
|Түсіну |Оқулықтағы мәтіннен қажетті ақпаратты табады,химиялық| 1 |
| |ұғымдарды дұрыс түсінеді. | |
| |Есептің шығару жолдарын ұсына алады | 2 |
|С критерийі | | |
|Қолдану |Кремний және оның қосылыстарының қасиеттерін біледі. | 3|
| |Танып білу , ұғынуға қажетті іс – әрекетті өздігінен | 3|
| |ұйымдастыра алады | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Д критерийі | | |
|Талдау |Жүргізілген жұмыстарға өз бетінше талдау жасай алады| 3 |
| |Өз бетінше жұмыстың мақсатын анықтап , көрсете алады | |
| |Сандық есептер шығара алады | 3|
|Е критерийі | | |
|Жинақтау | Топпен бірге жұмыс жүргізе алады | 3|
| |Сабақты өз бетінше жүйелеп , қорытындылай алады | |
| | |3 |
|Жалпы балл | | 24 |
Баллды 5 баллдық бағаға айналдыру шкаласы
|Критерий |0-12 |13-16 |17-20 |21-24 |
|бойынша балл | | | | |
|Критерий |0-50% |51-74% |75-89% |90-100% |
|бойынша | | | | |
|проценттік | | | | |
|балл | | | | |
|5 баллдық жүйе|2 |3 |4 |5 |
|бойынша баға | | | | |
І топ
|№ |Аты-жөні |Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |Жалпы |
| | | | | | | |балл |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
ІІ топ
|№ |Аты-жөні |Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |Жалпы |
| | | | | | | |балл |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
ІІІ топ
|№ |Аты-жөні |Білу |Түсіну |Қолдану |Талдау |Жинақтау |Жалпы |
| | | | | | | |балл |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |
|7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz