Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Интервалдар әдісі
Ақмағамбетова Лазат Мұқатайқызы,
Петропавл қаласындағы № 2 орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Педагогикалық ұстанымым: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын,
белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту, ойын тиянақты дәл айта
білуге үйрету;
Математика пәнінен ашық сабақ 8 «ә» сынып:
Тақырыбы: Интервалдар әдісі
|Сілтеме |Жоспар, интерактивті тақта, кеспелер, кесте, |
| |презентация слайдтары |
|Жалпы мақсаты |Интервалдар әдісімен шешуді қайталау, интервалдар |
| |әдісін шешуде әр – түрлі әдістерді қолдана білуі тиіс |
| |Интервалдар әдісімен есептер шығара білуі тиіс |
| |Оқушылар алға қойған мақсаттарына жетуге тиіс. |
|Оқу нәтижесі |Интервалдар әдісімен шешу туралы білімдерін кеңейте |
| |түсу |
| |Интервалдар әдісімен шешу кезінде алгоритмді қолдана |
| |білу |
| |Алған білімдеріне қорытынды жасай білу |
|Негізгі түйіндер |Сыныптың сабақты игеру деңгейлері жақсы. Кейбір |
| |оқушының сабаққа деген белсенділіктері төмен. |
| |Сондықтан оқушылардың логикалық ойлау қабілетін |
| |дамыту, сабаққа деген қызығушылығын одан әрі арттыру |
| |мақсатында оқушылармен өзіндік жұмыс істеуіне ықпал |
| |ету. |
|Тапсырмалар |1. Оқушыларға ой түрткі |Оқушылардың алдына сұрақ қоя|
| |жасау |отырып, мәселенің тақырыбын |
| | |ашу |
| |2. Интервалдар әдісін |«Интервалдар әдісімен шешу» |
| |қайталау |презентациясы |
| |3. Квадрат теңсіздіктерді|Жеке дара |
| |ажырата білу | |
| |4. Интервал әдісіне |Топтық жұмыс |
| |алгоритм құру | |
| |5. Теңсіздіктерді шешу |Интерактивті тақта |
| |6. Сәйкестендіру тест |Кеспемен жұмыс |
|Кейінгі оқу |Интервалдар әдісімен шешу әр деңгейдегі есептерден |
| |шығару. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|І.Ұйымдастыру кезеңі (1-2 мин) |
|ІІ. Үй жұмысын тексеру (АКТ) (1-2мин) |
|ІІІ. Өткен тақырып бойынша қайталау (12мин) |
|Оқушыларды 2 топқа бөлу және топтың атын анықтау,оларға нақты сұрақтар қоя |
|отырып,олардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.Бұл жерде мұғалім |
|оқушыларға сұрақтар қоя отырып өткнн сабақта өтілген тақырпты еске |
|түсіруге,олардың ойлау қабілеттерін дамытуға ,шапшандыққа,сөйлеп өз ойларын |
|айта білуге ықпал ету. |
|1 –тапсырма Берілген теңсіздіктердің қайсысы квадрат теңсіздік болады: |
|А) 4у² - 5у +7 > 0 |
|Б) 2х - 4 > 0 |
|В) 4х² - 2х ≥ 0 |
|Г) 3у – 5у² + 7 < 0 |
|Д) 4 – 6х + 5х² ≤ 0 |
|Е) 5у +3у - 6 < 0 |
|Жауабы: А,В,Г,Д |
|2-тапсырма |
|Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу алгоритмін дұрыс жазыңыз: |
|1) Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалдарды жауап ретінде аламыз; |
|2)Интервалдың кез келген біреуінде функцияның таңбасын анықтап,осы интервалға |
|анықталған таңбаны қоямыз; |
|3)Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіріп, шыққан теңдеуді шешеміз, яғни сәйкес|
|функцияның нөлдерін табамыз; |
|4)Берілген теңсіздікті Р(х)< 0, Р(х)>0, Р(х)<=0,Р(х)>=0 түрлерінің біріне |
|келтіреміз; |
|5) Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан осін интервалдарға |
|бөлеміз; |
|3-тапсырма Квадрат теңсіздіктерді шешу |
|1) х²-3х<0; 2) х²-4х>0; |
|3) х²+2х≥0; 4) -2х²+х+1≤0 |
|І топ 1,3 ІІ топ 2,4 |
|Дұрыс жауабы: 1. (0;3) |
|2. (-∞;0)U(4;+∞) |
|3. (-∞; -2]U[0; +∞) |
|4. (-∞; - 0,5]U[1; +∞) |
|ІV. Жаңа білімді қалыптастыру (20 мин) Оқулықпен жұмыс №308 ; 312 |
|V.Білімді жүйелеу |
|Сәйкестендіру тесті(7мин) |
|[pic] |
|VI. Үйге тапсырма:№307, №315 |
|109-110бет |
|VII Бағалау (1-2мин) |
-----------------------
[-2;1]
(-[pic];-7]U[0; + [pic])
_
(-[pic];-1)U(2; + [pic])
(-5;3)
(-6;1)
х(х+2)<15
-х²-5х+6>0
х- х²+2<0
(х-1)(х+2)≤0
х(х+7)≥0
Петропавл қаласындағы № 2 орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Педагогикалық ұстанымым: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын,
белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту, ойын тиянақты дәл айта
білуге үйрету;
Математика пәнінен ашық сабақ 8 «ә» сынып:
Тақырыбы: Интервалдар әдісі
|Сілтеме |Жоспар, интерактивті тақта, кеспелер, кесте, |
| |презентация слайдтары |
|Жалпы мақсаты |Интервалдар әдісімен шешуді қайталау, интервалдар |
| |әдісін шешуде әр – түрлі әдістерді қолдана білуі тиіс |
| |Интервалдар әдісімен есептер шығара білуі тиіс |
| |Оқушылар алға қойған мақсаттарына жетуге тиіс. |
|Оқу нәтижесі |Интервалдар әдісімен шешу туралы білімдерін кеңейте |
| |түсу |
| |Интервалдар әдісімен шешу кезінде алгоритмді қолдана |
| |білу |
| |Алған білімдеріне қорытынды жасай білу |
|Негізгі түйіндер |Сыныптың сабақты игеру деңгейлері жақсы. Кейбір |
| |оқушының сабаққа деген белсенділіктері төмен. |
| |Сондықтан оқушылардың логикалық ойлау қабілетін |
| |дамыту, сабаққа деген қызығушылығын одан әрі арттыру |
| |мақсатында оқушылармен өзіндік жұмыс істеуіне ықпал |
| |ету. |
|Тапсырмалар |1. Оқушыларға ой түрткі |Оқушылардың алдына сұрақ қоя|
| |жасау |отырып, мәселенің тақырыбын |
| | |ашу |
| |2. Интервалдар әдісін |«Интервалдар әдісімен шешу» |
| |қайталау |презентациясы |
| |3. Квадрат теңсіздіктерді|Жеке дара |
| |ажырата білу | |
| |4. Интервал әдісіне |Топтық жұмыс |
| |алгоритм құру | |
| |5. Теңсіздіктерді шешу |Интерактивті тақта |
| |6. Сәйкестендіру тест |Кеспемен жұмыс |
|Кейінгі оқу |Интервалдар әдісімен шешу әр деңгейдегі есептерден |
| |шығару. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|І.Ұйымдастыру кезеңі (1-2 мин) |
|ІІ. Үй жұмысын тексеру (АКТ) (1-2мин) |
|ІІІ. Өткен тақырып бойынша қайталау (12мин) |
|Оқушыларды 2 топқа бөлу және топтың атын анықтау,оларға нақты сұрақтар қоя |
|отырып,олардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.Бұл жерде мұғалім |
|оқушыларға сұрақтар қоя отырып өткнн сабақта өтілген тақырпты еске |
|түсіруге,олардың ойлау қабілеттерін дамытуға ,шапшандыққа,сөйлеп өз ойларын |
|айта білуге ықпал ету. |
|1 –тапсырма Берілген теңсіздіктердің қайсысы квадрат теңсіздік болады: |
|А) 4у² - 5у +7 > 0 |
|Б) 2х - 4 > 0 |
|В) 4х² - 2х ≥ 0 |
|Г) 3у – 5у² + 7 < 0 |
|Д) 4 – 6х + 5х² ≤ 0 |
|Е) 5у +3у - 6 < 0 |
|Жауабы: А,В,Г,Д |
|2-тапсырма |
|Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу алгоритмін дұрыс жазыңыз: |
|1) Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалдарды жауап ретінде аламыз; |
|2)Интервалдың кез келген біреуінде функцияның таңбасын анықтап,осы интервалға |
|анықталған таңбаны қоямыз; |
|3)Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіріп, шыққан теңдеуді шешеміз, яғни сәйкес|
|функцияның нөлдерін табамыз; |
|4)Берілген теңсіздікті Р(х)< 0, Р(х)>0, Р(х)<=0,Р(х)>=0 түрлерінің біріне |
|келтіреміз; |
|5) Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан осін интервалдарға |
|бөлеміз; |
|3-тапсырма Квадрат теңсіздіктерді шешу |
|1) х²-3х<0; 2) х²-4х>0; |
|3) х²+2х≥0; 4) -2х²+х+1≤0 |
|І топ 1,3 ІІ топ 2,4 |
|Дұрыс жауабы: 1. (0;3) |
|2. (-∞;0)U(4;+∞) |
|3. (-∞; -2]U[0; +∞) |
|4. (-∞; - 0,5]U[1; +∞) |
|ІV. Жаңа білімді қалыптастыру (20 мин) Оқулықпен жұмыс №308 ; 312 |
|V.Білімді жүйелеу |
|Сәйкестендіру тесті(7мин) |
|[pic] |
|VI. Үйге тапсырма:№307, №315 |
|109-110бет |
|VII Бағалау (1-2мин) |
-----------------------
[-2;1]
(-[pic];-7]U[0; + [pic])
_
(-[pic];-1)U(2; + [pic])
(-5;3)
(-6;1)
х(х+2)<15
-х²-5х+6>0
х- х²+2<0
(х-1)(х+2)≤0
х(х+7)≥0
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz