Интервалдар әдісі

Ақмағамбетова Лазат Мұқатайқызы ,
Петропавл қаласындағы № 2 орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Педагогикалық ұстанымым: О қушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету;
Математика пәнінен ашық сабақ 8 «ә» сынып:
Тақырыбы: Интервалдар әдісі
- Интервалдар әдісімен шешуді қайталау, интервалдар әдісін шешуде әр - түрлі әдістерді қолдана білуі тиіс
- Интервалдар әдісімен есептер шығара білуі тиіс
- Оқушылар алға қойған мақсаттарына жетуге тиіс.
- Интервалдар әдісімен шешу туралы білімдерін кеңейте түсу
- Интервалдар әдісімен шешу кезінде алгоритмді қолдана білу
- Алған білімдеріне қорытынды жасай білу
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. Ұйымдастыру кезеңі (1-2 мин)
ІІ. Үй жұмысын тексеру (АКТ) (1-2мин)
ІІІ. Өткен тақырып бойынша қайталау (12мин)
Оқушыларды 2 топқа бөлу және топтың атын анықтау, оларға нақты сұрақтар қоя отырып, олардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Бұл жерде мұғалім оқушыларға сұрақтар қоя отырып өткнн сабақта өтілген тақырпты еске түсіруге, олардың ойлау қабілеттерін дамытуға, шапшандыққа, сөйлеп өз ойларын айта білуге ықпал ету.
1 -тапсырма Берілген теңсіздіктердің қайсысы квадрат теңсіздік болады:
А) 4у² - 5у +7 > 0
Б) 2х - 4 > 0
В) 4х² - 2х ≥ 0
Г) 3у - 5у² + 7 < 0
Д) 4 - 6х + 5х² ≤ 0
Е) 5у +3у - 6 < 0
Жауабы: А, В, Г, Д
2-тапсырма
Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу алгоритмін дұрыс жазыңыз:
1) Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалдарды жауап ретінде аламыз;
2) Интервалдың кез келген біреуінде функцияның таңбасын анықтап, осы интервалға анықталған таңбаны қоямыз;
3) Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіріп, шыққан теңдеуді шешеміз, яғни сәйкес функцияның нөлдерін табамыз;
4) Берілген теңсіздікті Р(х) < 0, Р(х) >0, Р(х) <=0, Р(х) >=0 түрлерінің біріне келтіреміз;
5) Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан осін интервалдарға бөлеміз;
3-тапсырма Квадрат теңсіздіктерді шешу
1) х²-3х<0; 2) х²-4х>0;
3) х²+2х≥0; 4) -2х²+х+1≤0
І топ 1, 3 ІІ топ 2, 4
Дұрыс жауабы: 1. (0; 3)
2. (-∞; 0) U(4; +∞)
3. (-∞; -2] U[0; +∞)
4. (-∞; - 0, 5] U[1; +∞)
ІV. Жаңа білімді қалыптастыру (20 мин) Оқулықпен жұмыс №308 ; 312
V. Білімді жүйелеу
Сәйкестендіру тесті(7мин)
VI. Үйге тапсырма:№307, №315
109-110бет
VII Бағалау (1-2мин)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz