Бастауыш туралы

Солтүстік Қазақстан обл
Ақжар ауданы
Ақсары негізгі мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Шаймерденова Асемгуль Ризабековна
Сабақтың тақырыбы: Бастауыш
Сабақтың мақсаты: Сөйлемде ойдың кім, не туралы айтылғаның білдіретін бастауыш сөздерді сөйлем ішінен даралап көрсетуге дағдыланады, бастауыш - сөйлемдегі ойдың негізі екенін түсінеді.
Күтілетің нәтиже: Тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс істеуді үйренеді
Қолданылатың модульдер: АКТ, оқыту үшін бағалау, СТО, диалогтік оқыту
Сабақтың түрі: жаңа сабақ, саяхат сабағы
Қолданылатын әдістер: топпен жұмыс, жеке жұмыс, «Дөңгелек үстел»
Ақпараттық және көрнекі құралдар: АКТ, суреттер, кесте, карточка, бағалау парағы
Сабақтың
кезеңдері
Мотивациялық
қозғаушы
шаттық
шеңбер
Жылы
атмосфера орнату
Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа бөлу.
Бағалау парағын тарату.
Өткен
тақырыптарды
қайталау
- Балалар өткен сабақтарда біз қандай тақырыппен таныстық?
- Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлем неден тұрады?
- Қандай түрлері болады?
Оқушылардың жұмыстарын
бақылау
І-топ: Тиісті тыныс белгілерін қойып, сөйлемдерді оқып шығады.
Өркеннің өссін, балам Данияр онға толды ма тоғайда қайын, емен, терек өседі тоғай іші сондай керемет
ІІ-топ: Сөздерден сөйлем құрастыр. Тиісті тыныс белгілерін қой.
Жатыр, ауыл, ағып, өзен, маңында, үлкен, Алақай, басталды, ойыны, футбол.
Суық, құстар, көректенеді, түскенде, немен.
ІІІ-топ: Хабарлы сөйлемді сұраулы, лепті сөйлемдерге айналдырып жаз.
Айбек Астанаға барды.
- Балалар біз қай Республикада тұрамыз?
- Президентіміз кім?
- Қазақстан Республикасының бас қаласы қандай қала?
- Астана қандай қала?
- Елордамыз Астана күннен-күнге дейін көркейіп келе жатыр. Бүгін сабақта біз Астана қаласындағы ең әсем, ең биік ғимарат «Бәйтерекке» саяхат жасап, сөйлемнің негізі мүшесі бастауышпен танысамыз. «Бәйтерек» - Тәуелсіздіктің символы. Оның биіктігі 97 м. Бүгін сабақта біз «Бәйтеректің ең төбесіне шығып өз арман тілектерімізді айтамыз.
Саяхаттайтың «Бәйтерегіміз» үш бөліктен тұрады.
1 Төменгі бөлік.
2 Негізгі бөлік.
3 Ғажайып шар.
- Ал енді төменгі бөлікке кірейік Төменгі бөлікте бізді екі күзетші қарсы алды. Күзетші ағайларға амандасып, өлең айтып берейік.
Отанымның төрінде
Сарыарқанын өрінде
Ту ұстаған Астанам -
Әсем қалам бас қалам
Оқушылардың жұмыстарын бақылау
Сөйлемдерді тақтаға жазады.
Мұғалімнің көмегімен қорытынды шығарылады.
Енді «Бәйтерек» монументінің төменгі бөлігіне кіреміз. Төменгі бөлікті аралап қызықтайм. Мынау не?
- Аквариум.
- Аквариумда нелер өмір сүреді?
Сөйлемдерді ауызша талдайды. Онда кім, не туралы айтылғанын көрсетіп тұрған сөздердің астың сызады, үстіне сұрақтар жазады.
Сөйлемдегі ойдың негізі болып тұрған сөйлем мүшелерінің бірі бастауыш деп аталатыны, ол кім? не? кімдер? нелер? деген сұрақтарға жауап береді.
Оқулықпен
жұмыс
жеке жұмыс
- Балалар «Бәтеректін» негізгі бөлігіне кіру үшін бізге не қажет? (билет)
- Ендеше билет алу үшін осындай тапсырма орындауымыз керек.
Оқулықпен жұмыс 1-жаттығуны орындау
Оқушылардың жұмыстарын бақылау
Сыныппен тақтаның алдында орындау
1-жаттығу: Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөйлемде бастауыштардың астын сыз оларға сұрақ қой.
оқушылардың сөз таптары жайындағы осы білім дағдыларына сүйене отырып, бастауыштың көбіне зат есімнен және зат есімнің орнына жұмсалатын сөздерден (мен, сен, ол, біз, т. б. ) болатынын айту.
Кесте арқылы түсіндіру:
Марат сабағын оқып болды. Ол енді анасына
көмектеседі.
Қоян қаша жөнелді. Ол түлкіден қорқады.
түлкіден қорқады. түлкіден қорқады.
Тапсырманы орындадық енді билет алып лифтке кірейік. Яғни, негізгі бөлікке барайық.
- Лифт туралы не білеміз?
Лифт ішіндегі тапсырма. Лифт ішінде бізге бейнеклип көрсетеді біз сол жаттығуларды қайталаймыз.
«Дөңгелек үстел» стратегиясы.
топпен жұмыс
- Негізгі бөлікке келдік оған кіру үшін осындай тапсырманы орындауымыз керек.
- Негізгі бөліктін тапсырмасын орындадық.
Әр топқа тек қана бастауыш беріледі. Осы сөздерге топ мүшелерінің әрқайсысы бір сөзден қосып отырады. Қосылған сөздердің бір-бірімен байланысуын қадағалайды. Сосын жұмыс топтары өздері құраған сөйлемдерді оқиды.
І-топ: Құстар
ІІ-топ: Қар
ІІІ-топ: Өсімдік
Деңгейлік
тапсырмалар
- Енді ғажайп шарға кірдік. Ғажайып шардың тапсырмасы. Тапсырма жазылған карточкаларды таратып береді.
Оқушылардың жұмыстарын бақылау
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
І деңгей: Адасқан бастауыштарды орнына қойып жаз:
. . . жылынды. Бақта . . . сайрайды . . . аспанға ұшты . . . қыстай апанында ұйықтайды.
ІІ деңгей: Сөйлемдерді оқып көшіріп жаз. Басауыш сөздердің астың сыз, оларға сұрақ қой.
Ауыл маңында үлкен өзен ағып жатыр. Орманда саңырауқұлақтар, ағаштар, құстар, аңдар көп болады.
Апам маған қызық кітап сыйлады. Жаңбырдан кейін ауа. тазарады.
ІІІ деңгей: Сурет бойынша әңгіме құрастырып жаз
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz