Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Бастауыш туралы

Солтүстік Қазақстан обл
Ақжар ауданы
Ақсары негізгі мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Шаймерденова Асемгуль Ризабековна

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш
Сабақтың мақсаты: Сөйлемде ойдың кім, не туралы айтылғаның білдіретін
бастауыш сөздерді сөйлем ішінен даралап көрсетуге дағдыланады, бастауыш –
сөйлемдегі ойдың негізі екенін түсінеді.
Күтілетің нәтиже: Тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс істеуді
үйренеді
Қолданылатың модульдер: АКТ, оқыту үшін бағалау, СТО, диалогтік оқыту
Сабақтың түрі: жаңа сабақ, саяхат сабағы
Қолданылатын әдістер: топпен жұмыс, жеке жұмыс, «Дөңгелек үстел»
Ақпараттық және көрнекі құралдар: АКТ, суреттер, кесте, карточка, бағалау
парағы

|№ |Сабақтың |Тәсілі |мұғалімнің іс-әрекеті |оқушының іс-әрекеті |Күтілетін |
| |кезеңдері | | | |нәтиже |
|1 |Мотивациялық |шаттық | |Шеңбер жасап бір-біріне тілек |Жылы |
| |қозғаушы |шеңбер | |айту. |атмосфера |
| | | | | |орнату |
|2 |Ұйымдастыру | | Топқа бөлу. |Оқушылар топқа кала аттары | |
| |кезеңі | |Бағалау парағын тарату. |жазылған қағаздар арқылы топқа | |
| | | | |бөлінеді | |
|3 |Өткен |Сұрақ | |І-топ: Тиісті тыныс белгілерін |Сабаққа |
| |тақырыптарды |жауап |Балалар өткен сабақтарда біз қандай |қойып, сөйлемдерді оқып шығады. |белсене |
| |қайталау |Топпен |тақырыппен таныстық? |Өркеннің өссін, балам Данияр онға|қатысады. |
| | |жұмыс |Сөйлем дегеніміз не? |толды ма тоғайда қайын, емен, |Қызығушылық|
| | | |Сөйлем неден тұрады? |терек өседі тоғай іші сондай |-тарын |
| | | |Қандай түрлері болады? |керемет |көрсетеді. |
| | | |Оқушылардың жұмыстарын |ІІ-топ: Сөздерден сөйлем |Өткен |
| | | |бақылау |құрастыр. Тиісті тыныс белгілерін|материалды |
| | | | |қой. |қаншалықты |
| | | | |Жатыр, ауыл, ағып, өзен, |меңгергенің|
| | | | |маңында, үлкен, Алақай, |айқандау. |
| | | | |басталды, ойыны, футбол. | |
| | | | |Суық, құстар, көректенеді, | |
| | | | |түскенде, немен. | |
| | | | |ІІІ-топ: Хабарлы сөйлемді | |
| | | | |сұраулы, лепті сөйлемдерге | |
| | | | |айналдырып жаз. | |
| | | | |Айбек Астанаға барды. | |
|4 |Жаңа сабақ |топпен |- Балалар біз қай Республикада тұрамыз? | |Оқушылардың|
| | |жұмыс |- Президентіміз кім? | |деңгейлерін|
| | | |- Қазақстан Республикасының бас қаласы | |е деңгей |
| | | |қандай қала? | |қосу. |
| | | |- Астана қандай қала? | | |
| | | |- Елордамыз Астана күннен-күнге дейін | | |
| | | |көркейіп келе жатыр. Бүгін сабақта біз | | |
| | | |Астана қаласындағы ең әсем, ең биік ғимарат| | |
| | | |«Бәйтерекке» саяхат жасап, сөйлемнің негізі| | |
| | | |мүшесі бастауышпен танысамыз. «Бәйтерек» -| | |
| | | |Тәуелсіздіктің символы. Оның биіктігі 97 м.| | |
| | | |Бүгін сабақта біз «Бәйтеректің ең төбесіне | | |
| | | |шығып өз арман тілектерімізді айтамыз. | | |
| | | |Саяхаттайтың «Бәйтерегіміз» үш бөліктен | | |
| | | |тұрады. | | |
| | | |1 Төменгі бөлік. | | |
| | | |2 Негізгі бөлік. | | |
| | | |3 Ғажайып шар. | | |
| | | |- Ал енді төменгі бөлікке кірейік Төменгі | | |
| | | |бөлікте бізді екі күзетші қарсы алды. | | |
| | | |Күзетші ағайларға амандасып, өлең айтып | | |
| | | |берейік. |Суреттер бойынша сөйлем | |
| | | |Отанымның төрінде |құрастырады. Суретте кім, не | |
| | | |Сарыарқанын өрінде |туралы айтылғанын айтады. | |
| | | |Ту ұстаған Астанам – | | |
| | | |Әсем қалам бас қалам | | |
| | | |Оқушылардың жұмыстарын бақылау | | |
|5 |Түсіну |жеке жұмыс|Сөйлемдерді тақтаға жазады. |Сөйлемдерді ауызша талдайды. Онда|Жаңа |
| | | | |кім, не туралы айтылғанын |материалды |
| | | | |көрсетіп тұрған сөздердің астың |толық |
| | | | |сызады, үстіне сұрақтар жазады. |меңгеріп |
| | | |Мұғалімнің көмегімен қорытынды шығарылады. |Сөйлемдегі ойдың негізі болып |қабылдайды.|
| | | | |тұрған сөйлем мүшелерінің бірі |Білім |
| | | | |бастауыш деп аталатыны, ол кім? |дәрежелері |
| | | | |не? кімдер? нелер? деген |толығады. |
| | | |Енді «Бәйтерек» монументінің төменгі |сұрақтарға жауап береді. | |
| | | |бөлігіне кіреміз. Төменгі бөлікті аралап | | |
| | | |қызықтайм. Мынау не? | | |
| | | |- Аквариум. | | |
| | | |- Аквариумда нелер өмір сүреді? | | |
|6 |Қолдану |Оқулықпен |- Балалар «Бәтеректін» негізгі бөлігіне |Сыныппен тақтаның алдында орындау| |
| | |жұмыс |кіру үшін бізге не қажет? (билет) |1-жаттығу: Сөйлемдерді көшіріп | |
| | |жеке жұмыс|- Ендеше билет алу үшін осындай тапсырма|жаз. Сөйлемде бастауыштардың | |
| | | |орындауымыз керек. |астын сыз оларға сұрақ қой. | |
| | | |Оқулықпен жұмыс 1-жаттығуны орындау | | |
| | | |Оқушылардың жұмыстарын бақылау | | |
|7 |Қосымша білім|Мұғалімнің| оқушылардың сөз таптары жайындағы осы білім дағдыларына сүйене отырып, | |
| | |түсіндіруі|бастауыштың көбіне зат есімнен және зат есімнің орнына жұмсалатын сөздерден | |
| | | |(мен, сен, ол, біз, т.б.) болатынын айту. | |
| | | |Кесте арқылы түсіндіру: | |
| | | | | |
| | | |Сұрақтары | |
| | | |Сөйлемдер | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Кімдер? | |
| | | |Оқушылар сурет көрмесіне барды. Олар суреттерді ұзақ тамашалады. | |
| | | | | |
| | | |Нелер? | |
| | | |Құстар зиянды жәндіктерді жейді. Олар адамдарға пайда келтіреді. | |
| | | | | |
| | | |Кім? | |
| | | |Марат сабағын оқып болды. Ол енді анасына | |
| | | |көмектеседі. | |
| | | | | |
| | | |Не? | |
| | | |Қоян қаша жөнелді. Ол түлкіден қорқады. | |
| | | |түлкіден қорқады.түлкіден қорқады. | |
| | | | | |
|8 |Сергіту сәті | | Тапсырманы орындадық енді билет алып |Бейнеклип жаттығулар орындайды |оқушылар |
| | | |лифтке кірейік. Яғни, негізгі бөлікке | |сергіп |
| | | |барайық. | |қалады |
| | | |- Лифт туралы не білеміз? | | |
| | | |Лифт ішіндегі тапсырма. Лифт ішінде бізге | | |
| | | |бейнеклип көрсетеді біз сол жаттығуларды | | |
| | | |қайталаймыз. | | |
|9 | |«Дөңгелек | - Негізгі бөлікке келдік оған кіру үшін | Әр топқа тек қана бастауыш |Жаңа |
| | |үстел» |осындай тапсырманы орындауымыз керек. |беріледі. Осы сөздерге топ |тақырып |
| | |стратегияс| |мүшелерінің әрқайсысы бір |бойынша |
| | |ы. | |сөзден қосып отырады. Қосылған |ұғым |
| | |топпен | |сөздердің бір-бірімен |қалыптасады|
| | |жұмыс | |байланысуын қадағалайды. Сосын | |
| | | | |жұмыс топтары өздері құраған | |
| | | |Негізгі бөліктін тапсырмасын орындадық. |сөйлемдерді оқиды. | |
| | | | |І-топ: Құстар | |
| | | | |ІІ-топ: Қар | |
| | | | |ІІІ-топ: Өсімдік | |
|10 |Деңгейлік |жеке жұмыс|- Енді ғажайп шарға кірдік. Ғажайып шардың | |Оқушының |
| |тапсырмалар | |тапсырмасы. Тапсырма жазылған карточкаларды |Деңгейлік тапсырмаларды |ойлау |
| | | |таратып береді. |орындайды. |қабілеті |
| | | | |І деңгей: Адасқан бастауыштарды|арттырады. |
| | | |Оқушылардың жұмыстарын бақылау |орнына қойып жаз: |Өз бетімен |
| | | | |... жылынды. Бақта ... |жұмыс |
| | | | |сайрайды. ... аспанға ұшты. ...|жасайды. |
| | | | |қыстай апанында ұйықтайды. | |
| | | | |ІІ деңгей: Сөйлемдерді оқып | |
| | | | |көшіріп жаз. Басауыш сөздердің | |
| | | | |астың сыз, оларға сұрақ қой. | |
| | | | |Ауыл маңында үлкен өзен ағып | |
| | | | |жатыр. Орманда саңырауқұлақтар,| |
| | | | |ағаштар, құстар, аңдар көп | |
| | | | |болады. | |
| | | | |Апам маған қызық кітап | |
| | | | |сыйлады. Жаңбырдан кейін ауа. | |
| | | | |тазарады. | |
| | | | |ІІІ деңгей: Сурет бойынша | |
| | | | |әңгіме құрастырып жаз, мәтінге | |
| | | | |ат қой. Бастауыштардың астын | |
| | | | |сыз. | |
| | | | |Оқулықта 4-жаттығу | |
|11 |Қорытынды |Топпен | - Монументінің 97 м. биіктігінде Мемлекет |«Қазақстанның болашағын неге |Оқушының |
| | |жұмыс |Басшысы Н. Назарбаевтың оң қолының табы тиген|теңейсін» тақырыбына суреттерді|ойлау |
| | |СТО |«Аялы алақан» композициясы бар. Бұл жерде |қиып коллаж жасайды. Әр топтан|қабілеті |
| | | |әлемнің 17 діни конфессия басшыларының |екі оқушы шығып қорғайды. |арттырады. |
| | | |алғашқы сьезіне қатысқандар Қазақстан халқы | | |
| | | |мен жеріне тілек - | | |
| | | |батасын берген тағы бір «Бата» композициясы | | |
| | | |орын алды. Біз де мында өз тілектерімізді | | |
| | | |жазу үшін осындай тапсырманы орындайық. | | |
| | | |Оқушыларға суреттер, желім ватман береді. | | |
|12 |Рефлексия |СТО | |Оқушылар тілектер жазып іледі. | |
| | | | |Бір-екі оқушы өз тілектерін | |
| | | | |оқып шығады. | |
|13 |Үйге тапсырма| |Үй тапсырмасын береді |Үй тапсырмасын күнделікке жазып|Үй |
| |беру | | |алады. |тапсырмасын|
| | | | | |орындау |
| | | | | |арқылы өз |
| | | | | |бетімен |
| | | | | |жұмыс |
| | | | | |атқарады. |
|14 | Бағалау |оқыту үшін|Бағалау парақтарын жинап алады. |Бағаны не үшін қойды, қысқаша |Өз |
| | |бағалау | |сипаттама айтып өтеді. |деңгейлерін|
| | | | | |ің |
| | | | | |қаншалықты |
| | | | | |екендіктері|
| | | | | |не көз |
| | | | | |жеткізеді. |

Ақсары негізгі мектебі

пән:
қазақ тілі (3 сынып)
Тақырыбы: «Бастауыш»

Бастауыш сынып мұғалімі: Шаймерденова А. Р.

Ұқсас жұмыстар
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруы
Самат оқушы
Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш. Әлия мен Мәншүк -қазақтың қаһарман қыздары
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Жалаң және жайылма сөйлем .Сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау
Дамыта оқытудың басты мақсаты - баланы оқыта отырып, жалпы дамыту
Жайылма сөйлем
Қош бастауыш жайлы ақпарат
Бастауыш сынып оқушыларын ғылымға баулу
Мінездеме үлгісі
Пәндер