Бастауыш туралы

Солтүстік Қазақстан обл

Ақжар ауданы

Ақсары негізгі мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Шаймерденова Асемгуль Ризабековна

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш

Сабақтың мақсаты: Сөйлемде ойдың кім, не туралы айтылғаның білдіретін бастауыш сөздерді сөйлем ішінен даралап көрсетуге дағдыланады, бастауыш - сөйлемдегі ойдың негізі екенін түсінеді.

Күтілетің нәтиже: Тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс істеуді үйренеді

Қолданылатың модульдер: АКТ, оқыту үшін бағалау, СТО, диалогтік оқыту

Сабақтың түрі: жаңа сабақ, саяхат сабағы

Қолданылатын әдістер: топпен жұмыс, жеке жұмыс, «Дөңгелек үстел»

Ақпараттық және көрнекі құралдар: АКТ, суреттер, кесте, карточка, бағалау парағы

Сабақтың

кезеңдері

Тәсілі
мұғалімнің іс-әрекеті
оқушының іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
№: 1
Сабақтыңкезеңдері:

Мотивациялық

қозғаушы

Тәсілі:

шаттық

шеңбер

мұғалімнің іс-әрекеті:
оқушының іс-әрекеті: Шеңбер жасап бір-біріне тілек айту.
Күтілетін нәтиже:

Жылы

атмосфера орнату

№: 2
Сабақтыңкезеңдері:

Ұйымдастыру

кезеңі

Тәсілі:
мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа бөлу.

Бағалау парағын тарату.

оқушының іс-әрекеті: Оқушылар топқа кала аттары жазылған қағаздар арқылы топқа бөлінеді
№: 3
Сабақтыңкезеңдері:

Өткен

тақырыптарды

қайталау

Тәсілі: Сұрақ жауап Топпен жұмыс
мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Балалар өткен сабақтарда біз қандай тақырыппен таныстық?
  • Сөйлем дегеніміз не?
  • Сөйлем неден тұрады?
  • Қандай түрлері болады?

Оқушылардың жұмыстарын

бақылау

оқушының іс-әрекеті:

І-топ: Тиісті тыныс белгілерін қойып, сөйлемдерді оқып шығады.

Өркеннің өссін, балам Данияр онға толды ма тоғайда қайын, емен, терек өседі тоғай іші сондай керемет

ІІ-топ: Сөздерден сөйлем құрастыр. Тиісті тыныс белгілерін қой.

Жатыр, ауыл, ағып, өзен, маңында, үлкен, Алақай, басталды, ойыны, футбол.

Суық, құстар, көректенеді, түскенде, немен.

ІІІ-топ: Хабарлы сөйлемді сұраулы, лепті сөйлемдерге айналдырып жаз.

Айбек Астанаға барды.

Күтілетін нәтиже: Сабаққа белсене қатысады. Қызығушылық-тарын көрсетеді. Өткен материалды қаншалықты меңгергенің айқандау.
№: 4
Сабақтыңкезеңдері: Жаңа сабақ
Тәсілі: топпен жұмыс
мұғалімнің іс-әрекеті:

- Балалар біз қай Республикада тұрамыз?

- Президентіміз кім?

- Қазақстан Республикасының бас қаласы қандай қала?

- Астана қандай қала?

- Елордамыз Астана күннен-күнге дейін көркейіп келе жатыр. Бүгін сабақта біз Астана қаласындағы ең әсем, ең биік ғимарат «Бәйтерекке» саяхат жасап, сөйлемнің негізі мүшесі бастауышпен танысамыз. «Бәйтерек» - Тәуелсіздіктің символы. Оның биіктігі 97 м. Бүгін сабақта біз «Бәйтеректің ең төбесіне шығып өз арман тілектерімізді айтамыз.

Саяхаттайтың «Бәйтерегіміз» үш бөліктен тұрады.

1 Төменгі бөлік.

2 Негізгі бөлік.

3 Ғажайып шар.

- Ал енді төменгі бөлікке кірейік Төменгі бөлікте бізді екі күзетші қарсы алды. Күзетші ағайларға амандасып, өлең айтып берейік.

Отанымның төрінде

Сарыарқанын өрінде

Ту ұстаған Астанам -

Әсем қалам бас қалам

Оқушылардың жұмыстарын бақылау

оқушының іс-әрекеті: Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. Суретте кім, не туралы айтылғанын айтады.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың деңгейлеріне деңгей қосу.
№: 5
Сабақтыңкезеңдері: Түсіну
Тәсілі: жеке жұмыс
мұғалімнің іс-әрекеті:

Сөйлемдерді тақтаға жазады.

Мұғалімнің көмегімен қорытынды шығарылады.

Енді «Бәйтерек» монументінің төменгі бөлігіне кіреміз. Төменгі бөлікті аралап қызықтайм. Мынау не?

- Аквариум.

- Аквариумда нелер өмір сүреді?

оқушының іс-әрекеті:

Сөйлемдерді ауызша талдайды. Онда кім, не туралы айтылғанын көрсетіп тұрған сөздердің астың сызады, үстіне сұрақтар жазады.

Сөйлемдегі ойдың негізі болып тұрған сөйлем мүшелерінің бірі бастауыш деп аталатыны, ол кім? не? кімдер? нелер? деген сұрақтарға жауап береді.

Күтілетін нәтиже: Жаңа материалды толық меңгеріп қабылдайды. Білім дәрежелері толығады.
№: 6
Сабақтыңкезеңдері: Қолдану
Тәсілі:

Оқулықпен

жұмыс

жеке жұмыс

мұғалімнің іс-әрекеті:

- Балалар «Бәтеректін» негізгі бөлігіне кіру үшін бізге не қажет? (билет)

- Ендеше билет алу үшін осындай тапсырма орындауымыз керек.

Оқулықпен жұмыс 1-жаттығуны орындау

Оқушылардың жұмыстарын бақылау

оқушының іс-әрекеті:

Сыныппен тақтаның алдында орындау

1-жаттығу: Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөйлемде бастауыштардың астын сыз оларға сұрақ қой.

Күтілетін нәтиже:
№: 7
Сабақтыңкезеңдері: Қосымша білім
Тәсілі: Мұғалімнің түсіндіруі
мұғалімнің іс-әрекеті:

оқушылардың сөз таптары жайындағы осы білім дағдыларына сүйене отырып, бастауыштың көбіне зат есімнен және зат есімнің орнына жұмсалатын сөздерден (мен, сен, ол, біз, т. б. ) болатынын айту.

Кесте арқылы түсіндіру:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
оқушының іс-әрекеті: Сұрақтары
Күтілетін нәтиже: Сөйлемдер
Кімдер?
Оқушылар сурет көрмесіне барды. Олар суреттерді ұзақ тамашалады.
Нелер?
Құстар зиянды жәндіктерді жейді. Олар адамдарға пайда келтіреді.
Кім?

Марат сабағын оқып болды. Ол енді анасына

көмектеседі.

Не?

Қоян қаша жөнелді. Ол түлкіден қорқады.

түлкіден қорқады. түлкіден қорқады.

№:
Сабақтыңкезеңдері:
№:
Сабақтыңкезеңдері:
№:
Сабақтыңкезеңдері:
№:
Сабақтыңкезеңдері:
№:
Сабақтыңкезеңдері:
№: 8
Сабақтыңкезеңдері: Сергіту сәті
Тәсілі:
мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырманы орындадық енді билет алып лифтке кірейік. Яғни, негізгі бөлікке барайық.

- Лифт туралы не білеміз?

Лифт ішіндегі тапсырма. Лифт ішінде бізге бейнеклип көрсетеді біз сол жаттығуларды қайталаймыз.

оқушының іс-әрекеті: Бейнеклип жаттығулар орындайды
Күтілетін нәтиже: оқушылар сергіп қалады
№: 9
Сабақтыңкезеңдері:
Тәсілі:

«Дөңгелек үстел» стратегиясы.

топпен жұмыс

мұғалімнің іс-әрекеті:

- Негізгі бөлікке келдік оған кіру үшін осындай тапсырманы орындауымыз керек.

  • Негізгі бөліктін тапсырмасын орындадық.
оқушының іс-әрекеті:

Әр топқа тек қана бастауыш беріледі. Осы сөздерге топ мүшелерінің әрқайсысы бір сөзден қосып отырады. Қосылған сөздердің бір-бірімен байланысуын қадағалайды. Сосын жұмыс топтары өздері құраған сөйлемдерді оқиды.

І-топ: Құстар

ІІ-топ: Қар

ІІІ-топ: Өсімдік

Күтілетін нәтиже: Жаңа тақырып бойынша ұғым қалыптасады
№: 10
Сабақтыңкезеңдері:

Деңгейлік

тапсырмалар

Тәсілі: жеке жұмыс
мұғалімнің іс-әрекеті:

- Енді ғажайп шарға кірдік. Ғажайып шардың тапсырмасы. Тапсырма жазылған карточкаларды таратып береді.

Оқушылардың жұмыстарын бақылау

оқушының іс-әрекеті:

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

І деңгей: Адасқан бастауыштарды орнына қойып жаз:

. . . жылынды. Бақта . . . сайрайды . . . аспанға ұшты . . . қыстай апанында ұйықтайды.

ІІ деңгей: Сөйлемдерді оқып көшіріп жаз. Басауыш сөздердің астың сыз, оларға сұрақ қой.

Ауыл маңында үлкен өзен ағып жатыр. Орманда саңырауқұлақтар, ағаштар, құстар, аңдар көп болады.

Апам маған қызық кітап сыйлады. Жаңбырдан кейін ауа. тазарады.

ІІІ деңгей: Сурет бойынша әңгіме құрастырып жаз


Ұқсас жұмыстар
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруы
Самат оқушы
Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш. Әлия мен Мәншүк -қазақтың қаһарман қыздары
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Жалаң және жайылма сөйлем .Сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау
Дамыта оқытудың басты мақсаты - баланы оқыта отырып, жалпы дамыту
Жайылма сөйлем
Қош бастауыш жайлы ақпарат
Бастауыш сынып оқушыларын ғылымға баулу
Мінездеме үлгісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz