Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Христиан дінінің ағымдары
Күні: 27.11.15. Сыныбы: 9 «А»/ «Ә» Пәні: Дінтану негіздері.
Сабақтың тақырыбы: Христиан дінінің ағымдары.
Сабақтың мақсаты: христиан дінінің ағымдарының мақсатын ұғындыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: православиелік, католиктік, простестанттық ағымдарды айта
отырып, оның ерекшілігін түсіндіру.
Тәрбиелік: Өзін және қоршаған ортаны танып білу, сапалық көшбасшылыққа
тәрбиелеу.
Дамытушылық: батыс пен шығыстық ағымдарды салыстыра отырып, оқушыларды
пікірлесу дағдысын дамыту.
Дидактикалық құралдары: жеке тапсырмалар, кесте.
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру.
Оқытудың әдістері: түсіндіру, суреттеу- аналитикалық суреттеу, сюжеттік
әңгімелеу, эвристикалық әдіс.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
а) оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.
ә) сынып бөлмесінің тазалығын қадағалау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Христиан ілімінің негіздері тақырыбы бойынша түсінік сұрау.
1.Протестанттықтың пайда болуына алып келген себептерді атаңыздар.
Неліктен оны жаңа заман діні атайды?
2. Інжіл неге Көне және Жаңа өсиеттер болып бөлінеді ? Олардың айырмасы
неде?
ІІІ. Жаңа білімді игерту.
Жоспары:
1. Православие ағымы.
2. Католиктік ағымы.
3. Протестанттық ағымы.
Дамыту кезеңі:
• 1920-1930 жылдардағы Қазақстан.
|Христиан |Ерекшелігі |Таралған аумағы |
|дінінің | | |
|ағымдары | | |
|Кальвиннің | | |
|ілімі | | |
|Баптистер | | |
|Пресвитериандық| | |
ІV. Сабақта алған білімді бекіту.
Тапсырма: «баптистер».
✓ Олардың айтуынша, христостың өлімі тек аман қалуға алдын ала
белгіленгендердің ғана емес, барлық адамдардың күнәларын өтейді.
Бұл қандай баптис?
✓ Олардың ілімдерінің негізінде Мартин Лютер тезисін кальвенистік
тұрғыдан түсіндіру жатыр дейді. Бұл қандай баптис?
V. Сабақты қорытындылау.
1. батыстық, шығыстық ағымға бөлінудің себептерін атаңдар.
2. олардың ерекшелігін атандар.
Бағалау: оқушыларды сабақта көрсеткен білімдері мен біліктеріне баға беру
және қойылған бағаға түсініктеме берем.
VІ. Үй тапсырмасын беру.
Христиан дінінің ағымдары тақырыбын, 112-126 беттер аралығын түсініп оқу.
Сабақтың тақырыбы: Христиан дінінің ағымдары.
Сабақтың мақсаты: христиан дінінің ағымдарының мақсатын ұғындыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: православиелік, католиктік, простестанттық ағымдарды айта
отырып, оның ерекшілігін түсіндіру.
Тәрбиелік: Өзін және қоршаған ортаны танып білу, сапалық көшбасшылыққа
тәрбиелеу.
Дамытушылық: батыс пен шығыстық ағымдарды салыстыра отырып, оқушыларды
пікірлесу дағдысын дамыту.
Дидактикалық құралдары: жеке тапсырмалар, кесте.
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру.
Оқытудың әдістері: түсіндіру, суреттеу- аналитикалық суреттеу, сюжеттік
әңгімелеу, эвристикалық әдіс.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
а) оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.
ә) сынып бөлмесінің тазалығын қадағалау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Христиан ілімінің негіздері тақырыбы бойынша түсінік сұрау.
1.Протестанттықтың пайда болуына алып келген себептерді атаңыздар.
Неліктен оны жаңа заман діні атайды?
2. Інжіл неге Көне және Жаңа өсиеттер болып бөлінеді ? Олардың айырмасы
неде?
ІІІ. Жаңа білімді игерту.
Жоспары:
1. Православие ағымы.
2. Католиктік ағымы.
3. Протестанттық ағымы.
Дамыту кезеңі:
• 1920-1930 жылдардағы Қазақстан.
|Христиан |Ерекшелігі |Таралған аумағы |
|дінінің | | |
|ағымдары | | |
|Кальвиннің | | |
|ілімі | | |
|Баптистер | | |
|Пресвитериандық| | |
ІV. Сабақта алған білімді бекіту.
Тапсырма: «баптистер».
✓ Олардың айтуынша, христостың өлімі тек аман қалуға алдын ала
белгіленгендердің ғана емес, барлық адамдардың күнәларын өтейді.
Бұл қандай баптис?
✓ Олардың ілімдерінің негізінде Мартин Лютер тезисін кальвенистік
тұрғыдан түсіндіру жатыр дейді. Бұл қандай баптис?
V. Сабақты қорытындылау.
1. батыстық, шығыстық ағымға бөлінудің себептерін атаңдар.
2. олардың ерекшелігін атандар.
Бағалау: оқушыларды сабақта көрсеткен білімдері мен біліктеріне баға беру
және қойылған бағаға түсініктеме берем.
VІ. Үй тапсырмасын беру.
Христиан дінінің ағымдары тақырыбын, 112-126 беттер аралығын түсініп оқу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz