Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәліметтер типі, өрнек, айнымалы ұғымы
№2 Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі:
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Мәліметтер типі, өрнек, айнымалы ұғымы |
|МАҚСАТЫ |Жеті модульді кіріктіре отырып, «тип, өрнек, айнымалы» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды|
| |үйрету |
| |Сабақты сындарлы оқыту арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту |
| |Топтық – ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің – өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс жасай білу |
| |тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыру |
| | |
|КҮТІЛЕТІ|Оқушылар сыни ойлай отырып, тақырып мазмұнын аша білді; |
|Н НӘТИ |АКТ-ны қолдана отырып, өз бетімен берілген тапсырмаларды орындай біледі; |
|ЖЕ |Сындарлы сөйлеуге ынталанады; |
| |Өз ойларын еркін жеткізе алады. |
|Уақыты |САБАҚТАҒЫ ІС- ӘРЕКЕТ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Кіріспе | | | |
|бөлімі |І. Ұйымдастыру бөлімі. | | |
|5 минут |Амандасу, сабаққа қатысымын, оқу құралдарын тексеру. | | |
| |а) Сабақты «Көңіл күй» тренингімен бастау. Оқушыларға 3 көңіл –күй бейнеленген | |Смайликтер |
| |смайликтер көрсетіледі. |Үш шапалақ | |
| |Сабағымызды қайсы көңіл-күй бастаймыз? | | |
| |Оқушылар көңіл-күймен жауап береді. | | |
| |ә) Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларға мозайка әдісі арқылы сурет | | |
| |құрастырылады. 1 топ- типтер; | | |
| |2 топ- функциялар | | |
| |Содан соң әр топқа маршрут қағазы беріледі де, тапсырмалар түсіндіріледі. Әр топ | | |
| |сабақ барысында үш аялдамадан өтуі тиіс. Әр аялдамаға 10 минуттан уақыт беріледі.| | |
| | | | |
| | | | |
|Жаңа |Маршрут беті | | |
|материал|Аялдамалар атауы | | |
|дардың |Жұмыстың мазмұны | | |
|таныстыр|Аялдамадағы жұмыс ұпайы | | |
|ылымы |Ескерту | | |
|10 минут| | | |
|10 минут|«Сиқырлы сұрақ» аялдамасы | | |
| |Миға шабуыл әдісі. | | |
| | |Бағдаршам |Таратпа материал |
| | |арқылы бағалау |(карточка) |
| | | |Интерактивті тақта |
| |«Ой қозғау» аялдамасы | | |
| |Жаңа сабақты түсіндіру | | |
| | | |Слайдтар |
| | | | |
| | | | |
| |«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы | | |
| |Жаңа сабақты бекіту | | |
| | |«Екі жұлдыз, | |
| | |бір тілек» | |
| | | | |
| |І. «Сиқырлы сұрақ» аялдамасы. | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақтар интерактивті тақтадан көрсетіліп тұрады және | | |
| |сұрақтар жазылған парақшалар топтарға таратылып беріледі, қай топ жылдам, әрі | | |
| |нақты, дұрыс жауап беретіндігі бағаланады. | | |
| |ІІ. «Ой қозғау» аялдамасы | | |
| |Жаңа тақырып. | | |
| |Мәлімет типтері жөнінде оқушыларға слайд көрсетіп, оларға жеке-жеке тоқталамын. | | |
| |Әрі қарай топтарға тапсырмалар беріледі. | | |
| |1 топқа берілген тапсырманың дұрыс жауаптарып тауып жазадырамын. | | |
| |№ | | |
| |Типтер аныктамасы | | |
| | | | |
| |1 | | |
| |Бүтін ( integer) | | |
| |true (ақиқат) немесе false (жалған) мәндерінің бірін қабылдайды. | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |Нақты (real) | | |
| |Символдық тұрақтылар екі апостроф ішіне алынып жазылады | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |Символдық (char) | | |
| |айнымалыны бейнелеу үшін real қызметші сөзі пайдаланылады. | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |Логикалық (Boolean l) | | |
| |Паскаль тілінде text қызметші сөзі пайдаланылады. | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |Мәтіндік (text) | | |
| |кез-келген нүктесіз жазылған бүтін сан | | |
| | | | |
| |2 топқа тақырыптық түйінді сөздерді тапқызамын. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Әр топ өздеріне тиісті тапсырмаларға және қойылған сұрақтарға топтарымен | | |
| |ақылдаса отырып, зерттеушілік әңгіме тұрғысында ортақ шешімге келіп сыни | | |
| |ойлай отып ұтымды жауап береді. | | |
| | |Үш шапалақ |Бағалау парағы |
| |Сергіту сәті. Оқушыларға сергіту сәтін жасату. | | |
| |ІІІ.«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы | | |
| |Бекіту. 1-Тапсырма: | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2-тапсырма: | | |
| |Практикалық жұмыс. Ұяшықтар таңдау арқылы есептер шығару. | | |
| |Мұнда 1 есептен тұратын 4 ұяшық берілген. Әр топ кезек –кезек 2 сұрақтан |Топтық бағалау | |
| |таңдайды. Дұрыс жауап 10 ұпай болып саналады. | | |
| |[pic] | | |
|Сабақты қорытындылау. Ребус шешу. |
|Кері байланыс үлестірмелі қағаздары тарату. Үлестірмелі қағазға сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» |
|қабырғагазетіне жапсырады. |
|Үйге тапсырма. Тест құрастыру |
|Не сәтті өтті? | |
|Не сәтсіз өтті? | |
|Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді? | |
-----------------------
|ABS(X) ;SQR(X); |
|INTEGER; VAR; |
|ARRAY; FILE; SQRT(X|
|COS(X) ; X MOD Y; |
Стандартты фукциялар
Сөздер банкісі
10минут
2 минут
Пән мұғалімі:
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Мәліметтер типі, өрнек, айнымалы ұғымы |
|МАҚСАТЫ |Жеті модульді кіріктіре отырып, «тип, өрнек, айнымалы» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды|
| |үйрету |
| |Сабақты сындарлы оқыту арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту |
| |Топтық – ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің – өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс жасай білу |
| |тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыру |
| | |
|КҮТІЛЕТІ|Оқушылар сыни ойлай отырып, тақырып мазмұнын аша білді; |
|Н НӘТИ |АКТ-ны қолдана отырып, өз бетімен берілген тапсырмаларды орындай біледі; |
|ЖЕ |Сындарлы сөйлеуге ынталанады; |
| |Өз ойларын еркін жеткізе алады. |
|Уақыты |САБАҚТАҒЫ ІС- ӘРЕКЕТ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Кіріспе | | | |
|бөлімі |І. Ұйымдастыру бөлімі. | | |
|5 минут |Амандасу, сабаққа қатысымын, оқу құралдарын тексеру. | | |
| |а) Сабақты «Көңіл күй» тренингімен бастау. Оқушыларға 3 көңіл –күй бейнеленген | |Смайликтер |
| |смайликтер көрсетіледі. |Үш шапалақ | |
| |Сабағымызды қайсы көңіл-күй бастаймыз? | | |
| |Оқушылар көңіл-күймен жауап береді. | | |
| |ә) Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларға мозайка әдісі арқылы сурет | | |
| |құрастырылады. 1 топ- типтер; | | |
| |2 топ- функциялар | | |
| |Содан соң әр топқа маршрут қағазы беріледі де, тапсырмалар түсіндіріледі. Әр топ | | |
| |сабақ барысында үш аялдамадан өтуі тиіс. Әр аялдамаға 10 минуттан уақыт беріледі.| | |
| | | | |
| | | | |
|Жаңа |Маршрут беті | | |
|материал|Аялдамалар атауы | | |
|дардың |Жұмыстың мазмұны | | |
|таныстыр|Аялдамадағы жұмыс ұпайы | | |
|ылымы |Ескерту | | |
|10 минут| | | |
|10 минут|«Сиқырлы сұрақ» аялдамасы | | |
| |Миға шабуыл әдісі. | | |
| | |Бағдаршам |Таратпа материал |
| | |арқылы бағалау |(карточка) |
| | | |Интерактивті тақта |
| |«Ой қозғау» аялдамасы | | |
| |Жаңа сабақты түсіндіру | | |
| | | |Слайдтар |
| | | | |
| | | | |
| |«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы | | |
| |Жаңа сабақты бекіту | | |
| | |«Екі жұлдыз, | |
| | |бір тілек» | |
| | | | |
| |І. «Сиқырлы сұрақ» аялдамасы. | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақтар интерактивті тақтадан көрсетіліп тұрады және | | |
| |сұрақтар жазылған парақшалар топтарға таратылып беріледі, қай топ жылдам, әрі | | |
| |нақты, дұрыс жауап беретіндігі бағаланады. | | |
| |ІІ. «Ой қозғау» аялдамасы | | |
| |Жаңа тақырып. | | |
| |Мәлімет типтері жөнінде оқушыларға слайд көрсетіп, оларға жеке-жеке тоқталамын. | | |
| |Әрі қарай топтарға тапсырмалар беріледі. | | |
| |1 топқа берілген тапсырманың дұрыс жауаптарып тауып жазадырамын. | | |
| |№ | | |
| |Типтер аныктамасы | | |
| | | | |
| |1 | | |
| |Бүтін ( integer) | | |
| |true (ақиқат) немесе false (жалған) мәндерінің бірін қабылдайды. | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |Нақты (real) | | |
| |Символдық тұрақтылар екі апостроф ішіне алынып жазылады | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |Символдық (char) | | |
| |айнымалыны бейнелеу үшін real қызметші сөзі пайдаланылады. | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |Логикалық (Boolean l) | | |
| |Паскаль тілінде text қызметші сөзі пайдаланылады. | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |Мәтіндік (text) | | |
| |кез-келген нүктесіз жазылған бүтін сан | | |
| | | | |
| |2 топқа тақырыптық түйінді сөздерді тапқызамын. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Әр топ өздеріне тиісті тапсырмаларға және қойылған сұрақтарға топтарымен | | |
| |ақылдаса отырып, зерттеушілік әңгіме тұрғысында ортақ шешімге келіп сыни | | |
| |ойлай отып ұтымды жауап береді. | | |
| | |Үш шапалақ |Бағалау парағы |
| |Сергіту сәті. Оқушыларға сергіту сәтін жасату. | | |
| |ІІІ.«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы | | |
| |Бекіту. 1-Тапсырма: | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2-тапсырма: | | |
| |Практикалық жұмыс. Ұяшықтар таңдау арқылы есептер шығару. | | |
| |Мұнда 1 есептен тұратын 4 ұяшық берілген. Әр топ кезек –кезек 2 сұрақтан |Топтық бағалау | |
| |таңдайды. Дұрыс жауап 10 ұпай болып саналады. | | |
| |[pic] | | |
|Сабақты қорытындылау. Ребус шешу. |
|Кері байланыс үлестірмелі қағаздары тарату. Үлестірмелі қағазға сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» |
|қабырғагазетіне жапсырады. |
|Үйге тапсырма. Тест құрастыру |
|Не сәтті өтті? | |
|Не сәтсіз өтті? | |
|Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді? | |
-----------------------
|ABS(X) ;SQR(X); |
|INTEGER; VAR; |
|ARRAY; FILE; SQRT(X|
|COS(X) ; X MOD Y; |
Стандартты фукциялар
Сөздер банкісі
10минут
2 минут
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz