Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
6 сынып Ежелгі Қазақстан тарихы, 4-сабақ, күні:17.04.2014.
|Сабақтың |Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1.Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан туралы жалпы мәлімет бере алады |
|жалпы |2.Шығыс Қазақстанның географиялық орналасқан жері және табиғат жағдайы мен |
|мақсаты |ежелгі тұрғындары |
| |3..Шілікті патша қорғандары мен берел қорымдарының құрылысындағы |
| |айырмашылықты түсініп ,орналасқан жерлерін көрсете алады |
| |4. Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық және Шығыс Қазақстанның мәдениетін |
| |ажырата алады. |
| | |
|Әдіс-тәсіл|АКТ-ны пайдалану ,СТО, диалог ,Оқу үшін бағалау,жиынтық бағалау, топтық |
|дер |жұмыс |
|Күтілетін |«Қазымыр оқушы»оқытып үйрету ойыны арқылы Ш.Қазақстанның табиғат |
|нәтижесі |ерекшеліктерімен халықының этностық құрамы туралы біраз мәлімет алады . |
| |Топ мәтінді талдау барысында тақырыпты меңгереді. |
| |Басқа топқа тақырыпты түсіндіру арқылы тарихи білімдерін жетілдіреді. |
| |Тақырыпты меңгеру деңгейін тексереді. |
| |Білімдері қорытындыланады. |
|№ |Уа-қыт|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Дерек |
| | | | |көздер, |
| | | | |көрнекілік-|
| | | | |тер |
|1 |10 мин| |Оқушылар кампиттерді | |
| | |Топқабөлу. Кампитпен топқа бөлу |таңдау бойынша топқа |Кембридж |
| | | |бөлінеді |университет|
| | | | |і |
| | |Үйтапсырмасын сұрау : Кластер құрау |Түрткі сөздерге, үйде |бағдарламас|
| | |арқылы.(дизайнын, мазмұнын, қорғауын |оқыған мәліметтері |ының |
| | |бағалау парағы арқылы бағалау. |бойынша кластер |негізінде |
| | | |құрастырып топ қорғап |тренерлерді|
| | | |шығады |ң тәжірибе |
| | | |Топтар бір-бірін |алмасу |
| | | |бағалайды |мастер |
| | | |дизайн,мазмұны,қорғауы|–кластары |
| | | |н бағалау парағы |Алматы2014 |
| | | |арқылы бағалайды. | |
|2 |1 мин |Жана сабақтың тақырыбын фильмнен үзінді |Балалар бүгінгі өтетін| |
| | |көрсету арқылы анықтайды. |жасырылған тақырыпты | |
| | | |тауып алады, мақсатын | |
| | | |толықтырады. | |
|3 |3 мин |Жаңа тақырып бойынша электронды |Электрондық оқулықтан | |
| | |оқулықтан мәлімет беру. |өтетін тақырып бойынша| |
| | | |негізгі түсінік алады.| |
|5 |10 мин|«Білім биржасы » |Тақтаға конверттер |А4 |
| | |Оқыта үйрету ойыны |ілінеді, оларда |парақшалары|
| | |Сары: |әр-түрлі деңгейдегі | |
| | |1.Шығыс Қазақстандағы күретамыр су |тапсырмалар(5-ке,4-ке,| |
| | |жүйесі? |3-ке) бар.Әр оқушы | |
| | |2.Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан |мүмкіндігіне | |
| | |таулар мен жоталарды анықта? |байланысты тапсырманы | |
| | |3.Шығыс Қазақстанның орталық тұсын |алып жауап | |
| | |анықтаңдар? |береді.Жауаптар | |
| | |4.Патша қорғандары шоғырланған аудан? |акциялармен | |
| | |5.Патша қорғандары көп шоғырланған жері?|бағаланады. «Акциялар»| |
| | |6.51 оба қай қорымда шоғырланған анықта?|толық емес жауап сары | |
| | |7.Алып қорғандардың көлемін анықта |түсті акция,дұрыс | |
| | |Қызыл: |бірақ кеңінен | |
| | |1.Алтын қорған обасы қай жылы зертелген?|ашылмаған ашылмаған | |
| | |2.Алтын қорған обасының құрлысын толық |жауап қызыл | |
| | |сипаттап бер? |түсті,дұрыс | |
| | |3.Алтын қорған обасына кімдер жерленген?|негізделген жауап | |
| | |4.Алтын қорған обасынан қандай тарихи |–жасыл түсті акция. | |
| | |жәдігерлер табылған? | | |
| | |5.Алтын қорған обасының салынған | | |
| | |уақыты? | | |
| | |6.Зайсан ауданында сақ заманынан қалған | | |
| | |обалар саны ? | | |
| | |7.№1 обаны ашқан зерттеуші кім? | | |
| | |8.№1 оба қай ғасырға жатады? | | |
| | |Жасыл: | | |
| | |1.№1 обаны сипаттап бер? | | |
| | |2.Сақ заманында биліктің белгісі болып | | |
| | |саналған зат? | | |
| | |3.Қазақстан жеріндегі сақтардың | | |
| | |патшалары, батырлары , атақта | | |
| | |ақсүйектері жерленген қорымдарды атап | | |
| | |өт? | | |
| | |4.500 астам алтын қаптырма – түймешіктер| | |
| | |табылған қорым? | | |
| | |5.Берел кезені қай ғасырларға жатады? | | |
| | |6.Берел қорымын толық сипаттап бер | | |
| | |7.Берел қорымдарындағы №11 обаны толық | | |
| | |сипаттап бер? | | |
|6 |6 мин |«Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны |Оқушылар 2- топта | |
| | |«Мәдениет» тақырыпшасы |отырып мәтінді оқып | |
| | | |шығып,мәтінді | |
| | | |әңгімелейді 1-топ | |
| | | |«негізгі ой» 2-ші топ | |
| | | |«Толықтыру» толықтырып| |
| | | |отырады ойыннан кейін | |
| | | |мәтінді тағы бір қарап| |
| | | |шығып , берілген | |
| | | |ақпаратпен | |
| | | |салыстырамыз, қай | |
| | | |топтың неғұрлым нақты | |
| | | |айтқаның салыстырамыз.| |
|7 |5 мин |«Кубизм» стратегиясы бойынша сұрақтарға |Бекіту сұрақтарына | |
| | |жауап беріп, сабақты қорытындылау. |жауап береді. | |
|8 |3 мин |«Сендвич әдісі» бойынша бірін-бірі |Топтар бір- біріне |слайд |
| | |бағалайды. |ауызша «позитивті | |
| | |Сабақты оқушылар қалай түсінгенің,көңіл-|ұсыныс,не ұнады», | |
| | |күйлерін ағашқа тілек жазу арқылы |«конструтивті сын,нені| |
| | |бағалайды. |жақсарту керек және | |
| | | |оны қалай жақсарту | |
| | |Оқушыларды бағалау |керек» , «позитивті | |
| | | |ұсыныс:маған ұнады | |
| | | |бірақ келесіде....» | |
| | | |айтады. | |
|9 |2 мин |Үйге тапсырмасы: Ерте темір дәуіріндегі | | |
| | |Шығыс Қазақстан,жұмыс дәптері1,2,3,4 | | |
| | |тапсырма. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |«Жас зерттеушінің күнделігі». | | |
| | |Археологиялық ескерткіштердің | | |
| | |салыстырмалы кестесін толтырады. | | |
| | | | | |
|Сабақтың |Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1.Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан туралы жалпы мәлімет бере алады |
|жалпы |2.Шығыс Қазақстанның географиялық орналасқан жері және табиғат жағдайы мен |
|мақсаты |ежелгі тұрғындары |
| |3..Шілікті патша қорғандары мен берел қорымдарының құрылысындағы |
| |айырмашылықты түсініп ,орналасқан жерлерін көрсете алады |
| |4. Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық және Шығыс Қазақстанның мәдениетін |
| |ажырата алады. |
| | |
|Әдіс-тәсіл|АКТ-ны пайдалану ,СТО, диалог ,Оқу үшін бағалау,жиынтық бағалау, топтық |
|дер |жұмыс |
|Күтілетін |«Қазымыр оқушы»оқытып үйрету ойыны арқылы Ш.Қазақстанның табиғат |
|нәтижесі |ерекшеліктерімен халықының этностық құрамы туралы біраз мәлімет алады . |
| |Топ мәтінді талдау барысында тақырыпты меңгереді. |
| |Басқа топқа тақырыпты түсіндіру арқылы тарихи білімдерін жетілдіреді. |
| |Тақырыпты меңгеру деңгейін тексереді. |
| |Білімдері қорытындыланады. |
|№ |Уа-қыт|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Дерек |
| | | | |көздер, |
| | | | |көрнекілік-|
| | | | |тер |
|1 |10 мин| |Оқушылар кампиттерді | |
| | |Топқабөлу. Кампитпен топқа бөлу |таңдау бойынша топқа |Кембридж |
| | | |бөлінеді |университет|
| | | | |і |
| | |Үйтапсырмасын сұрау : Кластер құрау |Түрткі сөздерге, үйде |бағдарламас|
| | |арқылы.(дизайнын, мазмұнын, қорғауын |оқыған мәліметтері |ының |
| | |бағалау парағы арқылы бағалау. |бойынша кластер |негізінде |
| | | |құрастырып топ қорғап |тренерлерді|
| | | |шығады |ң тәжірибе |
| | | |Топтар бір-бірін |алмасу |
| | | |бағалайды |мастер |
| | | |дизайн,мазмұны,қорғауы|–кластары |
| | | |н бағалау парағы |Алматы2014 |
| | | |арқылы бағалайды. | |
|2 |1 мин |Жана сабақтың тақырыбын фильмнен үзінді |Балалар бүгінгі өтетін| |
| | |көрсету арқылы анықтайды. |жасырылған тақырыпты | |
| | | |тауып алады, мақсатын | |
| | | |толықтырады. | |
|3 |3 мин |Жаңа тақырып бойынша электронды |Электрондық оқулықтан | |
| | |оқулықтан мәлімет беру. |өтетін тақырып бойынша| |
| | | |негізгі түсінік алады.| |
|5 |10 мин|«Білім биржасы » |Тақтаға конверттер |А4 |
| | |Оқыта үйрету ойыны |ілінеді, оларда |парақшалары|
| | |Сары: |әр-түрлі деңгейдегі | |
| | |1.Шығыс Қазақстандағы күретамыр су |тапсырмалар(5-ке,4-ке,| |
| | |жүйесі? |3-ке) бар.Әр оқушы | |
| | |2.Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан |мүмкіндігіне | |
| | |таулар мен жоталарды анықта? |байланысты тапсырманы | |
| | |3.Шығыс Қазақстанның орталық тұсын |алып жауап | |
| | |анықтаңдар? |береді.Жауаптар | |
| | |4.Патша қорғандары шоғырланған аудан? |акциялармен | |
| | |5.Патша қорғандары көп шоғырланған жері?|бағаланады. «Акциялар»| |
| | |6.51 оба қай қорымда шоғырланған анықта?|толық емес жауап сары | |
| | |7.Алып қорғандардың көлемін анықта |түсті акция,дұрыс | |
| | |Қызыл: |бірақ кеңінен | |
| | |1.Алтын қорған обасы қай жылы зертелген?|ашылмаған ашылмаған | |
| | |2.Алтын қорған обасының құрлысын толық |жауап қызыл | |
| | |сипаттап бер? |түсті,дұрыс | |
| | |3.Алтын қорған обасына кімдер жерленген?|негізделген жауап | |
| | |4.Алтын қорған обасынан қандай тарихи |–жасыл түсті акция. | |
| | |жәдігерлер табылған? | | |
| | |5.Алтын қорған обасының салынған | | |
| | |уақыты? | | |
| | |6.Зайсан ауданында сақ заманынан қалған | | |
| | |обалар саны ? | | |
| | |7.№1 обаны ашқан зерттеуші кім? | | |
| | |8.№1 оба қай ғасырға жатады? | | |
| | |Жасыл: | | |
| | |1.№1 обаны сипаттап бер? | | |
| | |2.Сақ заманында биліктің белгісі болып | | |
| | |саналған зат? | | |
| | |3.Қазақстан жеріндегі сақтардың | | |
| | |патшалары, батырлары , атақта | | |
| | |ақсүйектері жерленген қорымдарды атап | | |
| | |өт? | | |
| | |4.500 астам алтын қаптырма – түймешіктер| | |
| | |табылған қорым? | | |
| | |5.Берел кезені қай ғасырларға жатады? | | |
| | |6.Берел қорымын толық сипаттап бер | | |
| | |7.Берел қорымдарындағы №11 обаны толық | | |
| | |сипаттап бер? | | |
|6 |6 мин |«Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны |Оқушылар 2- топта | |
| | |«Мәдениет» тақырыпшасы |отырып мәтінді оқып | |
| | | |шығып,мәтінді | |
| | | |әңгімелейді 1-топ | |
| | | |«негізгі ой» 2-ші топ | |
| | | |«Толықтыру» толықтырып| |
| | | |отырады ойыннан кейін | |
| | | |мәтінді тағы бір қарап| |
| | | |шығып , берілген | |
| | | |ақпаратпен | |
| | | |салыстырамыз, қай | |
| | | |топтың неғұрлым нақты | |
| | | |айтқаның салыстырамыз.| |
|7 |5 мин |«Кубизм» стратегиясы бойынша сұрақтарға |Бекіту сұрақтарына | |
| | |жауап беріп, сабақты қорытындылау. |жауап береді. | |
|8 |3 мин |«Сендвич әдісі» бойынша бірін-бірі |Топтар бір- біріне |слайд |
| | |бағалайды. |ауызша «позитивті | |
| | |Сабақты оқушылар қалай түсінгенің,көңіл-|ұсыныс,не ұнады», | |
| | |күйлерін ағашқа тілек жазу арқылы |«конструтивті сын,нені| |
| | |бағалайды. |жақсарту керек және | |
| | | |оны қалай жақсарту | |
| | |Оқушыларды бағалау |керек» , «позитивті | |
| | | |ұсыныс:маған ұнады | |
| | | |бірақ келесіде....» | |
| | | |айтады. | |
|9 |2 мин |Үйге тапсырмасы: Ерте темір дәуіріндегі | | |
| | |Шығыс Қазақстан,жұмыс дәптері1,2,3,4 | | |
| | |тапсырма. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |«Жас зерттеушінің күнделігі». | | |
| | |Археологиялық ескерткіштердің | | |
| | |салыстырмалы кестесін толтырады. | | |
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz