Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан

6 сынып Ежелгі Қазақстан тарихы, 4-сабақ, күні:17. 04. 2014.

Сабақтың тақырыбы
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан:

1. Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан туралы жалпы мәлімет бере алады

2. Шығыс Қазақстанның географиялық орналасқан жері және табиғат жағдайы мен ежелгі тұрғындары

3. . Шілікті патша қорғандары мен берел қорымдарының құрылысындағы айырмашылықты түсініп, орналасқан жерлерін көрсете алады

4. Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық және Шығыс Қазақстанның мәдениетін ажырата алады.

Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан: АКТ-ны пайдалану, СТО, диалог, Оқу үшін бағалау, жиынтық бағалау, топтық жұмыс
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижесі
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан:

«Қазымыр оқушы»оқытып үйрету ойыны арқылы Ш. Қазақстанның табиғат ерекшеліктерімен халықының этностық құрамы туралы біраз мәлімет алады .

Топ мәтінді талдау барысында тақырыпты меңгереді.

Басқа топқа тақырыпты түсіндіру арқылы тарихи білімдерін жетілдіреді.

Тақырыпты меңгеру деңгейін тексереді.

Білімдері қорытындыланады.

Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер, көрнекілік-тер
№: 1
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқабөлу. Кампитпен топқа бөлу

Үйтапсырмасын сұрау : Кластер құрау арқылы. (дизайнын, мазмұнын, қорғауын бағалау парағы арқылы бағалау.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар кампиттерді таңдау бойынша топқа бөлінеді

Түрткі сөздерге, үйде оқыған мәліметтері бойынша кластер құрастырып топ қорғап шығады

Топтар бір-бірін бағалайды дизайн, мазмұны, қорғауын бағалау парағы арқылы бағалайды.

Дерек көздер, көрнекілік-тер: Кембридж университеті бағдарламасының негізінде тренерлердің тәжірибе алмасу мастер -кластары Алматы2014
№: 2
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жана сабақтың тақырыбын фильмнен үзінді көрсету арқылы анықтайды.
Оқушының іс-әрекеті: Балалар бүгінгі өтетін жасырылған тақырыпты тауып алады, мақсатын толықтырады.
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 3
Уа-қыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа тақырып бойынша электронды оқулықтан мәлімет беру.
Оқушының іс-әрекеті:

Электрондық оқулықтан өтетін тақырып бойынша негізгі түсінік алады.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 4
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қазымыр оқушы»оқытып үйрету ойыны
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар Шығыс Қазақстанның табиғат жағдайы мен халқы туралы мәтінді оқып шығады сосын сұрақтар құрады. Кім сұрақ көп құрса сол жеңіске жетеді, сосын оқушылар кезегімен басқаларына сұрақтар қояды, ал олар қысқа жауаптар қайтарады. Жауап берушіні жүргізуші көрсетеді. Сонан соң ең қызымыр оқушыны анықтаймыз.
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 5
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Білім биржасы »

Оқыта үйрету ойыны

Сары:

1. Шығыс Қазақстандағы күретамыр су жүйесі?

2. Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан таулар мен жоталарды анықта?

3. Шығыс Қазақстанның орталық тұсын анықтаңдар?

4. Патша қорғандары шоғырланған аудан?

5. Патша қорғандары көп шоғырланған жері?

6. 51 оба қай қорымда шоғырланған анықта?

7. Алып қорғандардың көлемін анықта

Қызыл:

1. Алтын қорған обасы қай жылы зертелген?

2. Алтын қорған обасының құрлысын толық сипаттап бер?

3. Алтын қорған обасына кімдер жерленген?

4. Алтын қорған обасынан қандай тарихи жәдігерлер табылған?

5. Алтын қорған обасының салынған уақыты?

6. Зайсан ауданында сақ заманынан қалған обалар саны ?

7. №1 обаны ашқан зерттеуші кім?

8. №1 оба қай ғасырға жатады?

Жасыл:

1. №1 обаны сипаттап бер?

2. Сақ заманында биліктің белгісі болып саналған зат?

3. Қазақстан жеріндегі сақтардың патшалары, батырлары, атақта ақсүйектері жерленген қорымдарды атап өт?

4. 500 астам алтын қаптырма - түймешіктер табылған қорым?

5. Берел кезені қай ғасырларға жатады?

6. Берел қорымын толық сипаттап бер

7. Берел қорымдарындағы №11 обаны толық сипаттап бер?

Оқушының іс-әрекеті: Тақтаға конверттер ілінеді, оларда әр-түрлі деңгейдегі тапсырмалар(5-ке, 4-ке, 3-ке) бар. Әр оқушы мүмкіндігіне байланысты тапсырманы алып жауап береді. Жауаптар акциялармен бағаланады. «Акциялар» толық емес жауап сары түсті акция, дұрыс бірақ кеңінен ашылмаған ашылмаған жауап қызыл түсті, дұрыс негізделген жауап -жасыл түсті акция.
Дерек көздер, көрнекілік-тер: А4 парақшалары
№: 6
Уа-қыт: 6 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны

«Мәдениет» тақырыпшасы

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар 2- топта отырып мәтінді оқып шығып, мәтінді әңгімелейді 1-топ «негізгі ой» 2-ші

Ұқсас жұмыстар
тоқсан (18 сағат)
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан
«Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан» Көшпелі мал шаруашылығы
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Көшпелі мал шаруашылығы өнімді шаруашылық
Мұртты оба
Қазақ хандығының әлсіреуі
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Қазақ халқы қалыптасыуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Сарматтардың шаруашылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz