Файл қосу

Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан

6 сынып Ежелгі Қазақстан тарихы, 4-сабақ, күні:17.04.2014.

|Сабақтың |Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1.Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан туралы жалпы мәлімет бере алады |
|жалпы |2.Шығыс Қазақстанның географиялық орналасқан жері және табиғат жағдайы мен |
|мақсаты |ежелгі тұрғындары |
| |3..Шілікті патша қорғандары мен берел қорымдарының құрылысындағы |
| |айырмашылықты түсініп ,орналасқан жерлерін көрсете алады |
| |4. Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық және Шығыс Қазақстанның мәдениетін |
| |ажырата алады. |
| | |
|Әдіс-тәсіл|АКТ-ны пайдалану ,СТО, диалог ,Оқу үшін бағалау,жиынтық бағалау, топтық |
|дер |жұмыс |
|Күтілетін |«Қазымыр оқушы»оқытып үйрету ойыны арқылы Ш.Қазақстанның табиғат |
|нәтижесі |ерекшеліктерімен халықының этностық құрамы туралы біраз мәлімет алады . |
| |Топ мәтінді талдау барысында тақырыпты меңгереді. |
| |Басқа топқа тақырыпты түсіндіру арқылы тарихи білімдерін жетілдіреді. |
| |Тақырыпты меңгеру деңгейін тексереді. |
| |Білімдері қорытындыланады. |

|№ |Уа-қыт|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Дерек |
| | | | |көздер, |
| | | | |көрнекілік-|
| | | | |тер |
|1 |10 мин| |Оқушылар кампиттерді | |
| | |Топқабөлу. Кампитпен топқа бөлу |таңдау бойынша топқа |Кембридж |
| | | |бөлінеді |университет|
| | | | |і |
| | |Үйтапсырмасын сұрау : Кластер құрау |Түрткі сөздерге, үйде |бағдарламас|
| | |арқылы.(дизайнын, мазмұнын, қорғауын |оқыған мәліметтері |ының |
| | |бағалау парағы арқылы бағалау. |бойынша кластер |негізінде |
| | | |құрастырып топ қорғап |тренерлерді|
| | | |шығады |ң тәжірибе |
| | | |Топтар бір-бірін |алмасу |
| | | |бағалайды |мастер |
| | | |дизайн,мазмұны,қорғауы|–кластары |
| | | |н бағалау парағы |Алматы2014 |
| | | |арқылы бағалайды. | |
|2 |1 мин |Жана сабақтың тақырыбын фильмнен үзінді |Балалар бүгінгі өтетін| |
| | |көрсету арқылы анықтайды. |жасырылған тақырыпты | |
| | | |тауып алады, мақсатын | |
| | | |толықтырады. | |
|3 |3 мин |Жаңа тақырып бойынша электронды |Электрондық оқулықтан | |
| | |оқулықтан мәлімет беру. |өтетін тақырып бойынша| |
| | | |негізгі түсінік алады.| |
|5 |10 мин|«Білім биржасы » |Тақтаға конверттер |А4 |
| | |Оқыта үйрету ойыны |ілінеді, оларда |парақшалары|
| | |Сары: |әр-түрлі деңгейдегі | |
| | |1.Шығыс Қазақстандағы күретамыр су |тапсырмалар(5-ке,4-ке,| |
| | |жүйесі? |3-ке) бар.Әр оқушы | |
| | |2.Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан |мүмкіндігіне | |
| | |таулар мен жоталарды анықта? |байланысты тапсырманы | |
| | |3.Шығыс Қазақстанның орталық тұсын |алып жауап | |
| | |анықтаңдар? |береді.Жауаптар | |
| | |4.Патша қорғандары шоғырланған аудан? |акциялармен | |
| | |5.Патша қорғандары көп шоғырланған жері?|бағаланады. «Акциялар»| |
| | |6.51 оба қай қорымда шоғырланған анықта?|толық емес жауап сары | |
| | |7.Алып қорғандардың көлемін анықта |түсті акция,дұрыс | |
| | |Қызыл: |бірақ кеңінен | |
| | |1.Алтын қорған обасы қай жылы зертелген?|ашылмаған ашылмаған | |
| | |2.Алтын қорған обасының құрлысын толық |жауап қызыл | |
| | |сипаттап бер? |түсті,дұрыс | |
| | |3.Алтын қорған обасына кімдер жерленген?|негізделген жауап | |
| | |4.Алтын қорған обасынан қандай тарихи |–жасыл түсті акция. | |
| | |жәдігерлер табылған? | | |
| | |5.Алтын қорған обасының салынған | | |
| | |уақыты? | | |
| | |6.Зайсан ауданында сақ заманынан қалған | | |
| | |обалар саны ? | | |
| | |7.№1 обаны ашқан зерттеуші кім? | | |
| | |8.№1 оба қай ғасырға жатады? | | |
| | |Жасыл: | | |
| | |1.№1 обаны сипаттап бер? | | |
| | |2.Сақ заманында биліктің белгісі болып | | |
| | |саналған зат? | | |
| | |3.Қазақстан жеріндегі сақтардың | | |
| | |патшалары, батырлары , атақта | | |
| | |ақсүйектері жерленген қорымдарды атап | | |
| | |өт? | | |
| | |4.500 астам алтын қаптырма – түймешіктер| | |
| | |табылған қорым? | | |
| | |5.Берел кезені қай ғасырларға жатады? | | |
| | |6.Берел қорымын толық сипаттап бер | | |
| | |7.Берел қорымдарындағы №11 обаны толық | | |
| | |сипаттап бер? | | |
|6 |6 мин |«Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны |Оқушылар 2- топта | |
| | |«Мәдениет» тақырыпшасы |отырып мәтінді оқып | |
| | | |шығып,мәтінді | |
| | | |әңгімелейді 1-топ | |
| | | |«негізгі ой» 2-ші топ | |
| | | |«Толықтыру» толықтырып| |
| | | |отырады ойыннан кейін | |
| | | |мәтінді тағы бір қарап| |
| | | |шығып , берілген | |
| | | |ақпаратпен | |
| | | |салыстырамыз, қай | |
| | | |топтың неғұрлым нақты | |
| | | |айтқаның салыстырамыз.| |
|7 |5 мин |«Кубизм» стратегиясы бойынша сұрақтарға |Бекіту сұрақтарына | |
| | |жауап беріп, сабақты қорытындылау. |жауап береді. | |
|8 |3 мин |«Сендвич әдісі» бойынша бірін-бірі |Топтар бір- біріне |слайд |
| | |бағалайды. |ауызша «позитивті | |
| | |Сабақты оқушылар қалай түсінгенің,көңіл-|ұсыныс,не ұнады», | |
| | |күйлерін ағашқа тілек жазу арқылы |«конструтивті сын,нені| |
| | |бағалайды. |жақсарту керек және | |
| | | |оны қалай жақсарту | |
| | |Оқушыларды бағалау |керек» , «позитивті | |
| | | |ұсыныс:маған ұнады | |
| | | |бірақ келесіде....» | |
| | | |айтады. | |
|9 |2 мин |Үйге тапсырмасы: Ерте темір дәуіріндегі | | |
| | |Шығыс Қазақстан,жұмыс дәптері1,2,3,4 | | |
| | |тапсырма. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |«Жас зерттеушінің күнделігі». | | |
| | |Археологиялық ескерткіштердің | | |
| | |салыстырмалы кестесін толтырады. | | |
| | | | | |

Ұқсас жұмыстар
тоқсан (18 сағат)
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан
«Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан» Көшпелі мал шаруашылығы
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Көшпелі мал шаруашылығы өнімді шаруашылық
Мұртты оба
Қазақ хандығының әлсіреуі
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Қазақ халқы қалыптасыуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Сарматтардың шаруашылығы
Пәндер