Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шағын жинақталған Тасбастау негізгі орта Ньютонның 3-заңы

|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп: «Шағын жинақталған Тасбастау негізгі орта |
|Ньютонның 3-заңы. |мектебі» КММ |
|Салыстырмалылық | |
|принципі. | |
|Күні: 07.10.15ж |Мұғалімнің аты жөні: Дутбаева Динара Ермекқызы |
|Сынып: 9 |Қатысқандар саны: 8 |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген |Ньютонның үшінші заңы, Галелейдің салыстырмалылық |
|оқу мақсаты: |принципі туралы оқу |
|(мақсаттары) |Физика сабақтарында ТҚ ережелерін қатаң сақтауды |
| |үйрену. |
| Оқыту мақсаттары |Барлық оқушылар: Ньютонның үшінші заңын біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: кластер құрады,формуланы |
| |есеп шығаруда қолданады. |
| |Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарға жауап |
| |іздейді,бағалайды,барлайды. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: Ньютонның үшінші заңын түсіне алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: Иссак Ньютон, |
| |салыстырмалылық принципі, ауырлық күші, серпімділік |
| |күші, үйкеліс күші, тіректің реакция күші, |
| |инерттілік, аддитивті, динамиканың негізгі теңдеуі. |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік |
| |бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар: Жұмсақ орындық үстіне |
| |ауыр сөмке қойсақ, онда оырндықтың сөмке қойылған |
| |жері аздап иіледі. Неліктен? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|Алдыңғы оқу |Күш. Ньютонның екінші заңы. Масса. |
|Жоспар |
|Жетістік критерийлері |
|Оқушы оқу мақсатына жетті,себебі |Оқушы оқу мақсатына талпынады,себебі |
|Денелер өзара әрекеттескенде , |Денелер өзара әрекеттескенде , |
|бір-біріне қарама-қарсы бағытталған|бір-біріне қарама-қарсы бағытталған |
|екі күш пайда болатынын біледі және |екі күш пайда болатынын біледі және |
|мысал келтіре алады. |мысал келтіре алмайды. |
|Ньютонның үшінші заңын, формуласын | |
|біледі, есеп шығаруда қолдана алады.|Ньютонның үшінші заңын, формуласын |
|Галилейдің салыстырмалылық |біледі, есеп шығаруда қолдана |
|принципінің мәнісін біледі, мысал |алмайды. |
|келтіре алады. |Галилейдің салыстырмалылық |
| |принципінің мәнісін біледі, мысал |
| |келтіре алады. |
|Жоспарланға|Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған |Ресурстар|
|н |жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | |
|уақыт | | |
| |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті | |
|Басталуы |Сыныппен сәлемдесу, сынып |-Сәлеметсіз бе? | |
|10 мин |оқушыларын түгендеу. | | |
| |Оқушыларды сынып ортасына |Шеңберге тұрады. |Суреттер |
| |шеңбер құруға шақырады. | |Бағалау |
| |Аудиториядағы заттар |Аудиториядағы заттар |парағы |
| |Суреттер таңдау |арқылы көңіл-күйлерін| |
| |-топқа бөлу (осы тақырыпқа |білдіреді. | |
| |байланысты суреттер таңдау |Суреттер бойынша | |
| |арқылы топқа бөлу) |топтасады. Топтағы | |
| |-ойлау жұмысына ынталандыру |әркімнің атқаратын | |
| |-белсенді іс әрекетке |жұмыстарын | |
| |жұмылдыру |белгілейді. Топ | |
| | |басшысын сайлайды. | |
| | | | |
| |«Ыстық орындық» әдісі арқылы |Ыстық орындық әдісі | |
| |үй тапсырмасын сұрау |арқылы оқушылар өткен| |
| | |тақырыптар бойынша | |
| | |сұрақтарға жауап | |
| | |береді. Топ басшылары| |
| | |бағалау критерийлері | |
| | |арқылы сабақ | |
| | |кезеңдеріңде топ | |
| | |мүшелерін бағалап | |
| | |отырады. | |
|Ортасы |Ньютонның үшінші заңы. |Интерактивті тақтадан|Бейнемате|
|30 мин |Салыстырмалылық принципі |көрсетілген материал |риал |
| |туралы интерактивті тақтадан |бойынша, сұраққа | |
| |материал көрсету. |жауап беру арқылы | |
| |Өткен сабақпен байланыстыра |сабақтын тақырыбы мен| |
| |сұрақ қою |мақсатын ашады | |
| | | | |
| |«Инсерт» әдісі бойынша |- оқушылар жаңа | |
| |тақырыпты оқуға әр топқа |тақырыпты Инсерт | |
| |тапсырма беріледі: |әдісі арқылы оқиды; | |
| |1-топ Ньютонның үшінші заңы |- топ болып тақырыпты| |
| |2-топ Салыстырмалылық принципі|талқылайды. | |
| |Осы тақырыптар бойынша Кластер|Берілген тақырыптарға| |
| |жасауға нұсқаулық беріледі |топ болып Кластер |Маркер, |
| | |жасайды. Топ ішінде |ватман, |
| | |спикер сайлап |бағдаршам|
| | |Кластерді қорғайды. | |
| | |«Бағдаршам» әдісі | |
| | |арқылы әр топ |Бейнероли|
| | |бір-бірін бағалайды |к |
| |Сергіту сәтін өткізу |Оқушылар | |
| |Мадақтау жарайсыңдар |бейнероликтегі | |
| | |жаттығуларды |Аспан |
| | |қайталайды. |денелері |
| | |Нұсқау бойынша |(күн, |
| | |топтасады. Топтағы |бұлттар) |
| |Топқа бөлу |әркімнің атқаратын | |
| | |жұмыстарын | |
| | |белгілейді. Топ | |
| | |басшысын сайлайды. | |
| | |1-топ 2-топ | |
| |Ойлан, бірік, бөліс әдісі |Жекелей есептерді | |
| |арқылы есеп шығару |шығарады, топ болып | |
| | |бөліседі. | |
| | |Тест сынағы арқылы | |
| | |алған білімдерін | |
| | |көрсетеді. | |
| | | | |
| |Анықтамалар мен формулалар | | |
| |бойынша оқушы деңгейін тексеру| | |
|Аяқталуы | «Бағалау парағы» критерий |Күнделікке баға |Стикер |
|5 мин |арқылы бағалау |қойдырады. | |
| |Оқушыларға кері байланыс |Стикерге кері | |
| |қағаздарын таратып береді. |байланыс жазып | |
| | |береді. | |
|Қосымша ақпарат: Үйге тапсырма беру: 8-жаттығу |
|Саралау – сіз қосымша|Бағалау – Оқушыларадың |Пән аралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай|үйренген тексеруді қалай |Қауіпсіздік және еңбекті|
|жоспарлайсыз? Сіз |жоспарлайсыз? |қорғау ережелері. |
|қабілеті жоғары | |АКТ мен байланыс |
|оушыларға тапсырманы | |Құндылықтармен байланыс.|
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
| |Формативті бағалау: |Электронды оқулық, |
| |Екі жұлдыз, бір тілек, |презентация |
| |Бағдаршам | |
| |Суммативті бағалау: | |
| |Критерий арқылы бағалау | |
| |парағы | |
|Рефлексия |Сабақтың мақсаты шынайы болды, себебі оқуш Ньютонның|
|Сабақ/оқу мақсаттары |үшінші заңы, Галелейдің салыстырмалылық принципі |
|шынайы ма? Бүгін |туралы білді. Топқа бөлудегі суреттерді А деңгейлі |
|оқушылар не білді? |оқушы жаңа сабақтың тақырыбын ашуда тиімді қолдана |
|Сыныптағы ахуал |алды. Уақытты тиімді пайдалана алдым, себебі |
|қандай болды? Мен |тапсырмаларды шағын етіп алдым. В деңгейлі оқушы: |
|жоспарлаған саралау |«Менің көңіл күйім сыныптағы интерактивті тақта |
|шаралары тиімді болды|сияқты ашық және бүгінгі сабақта сол тақта сияқты |
|ма? Мен берілген |барлығының назарында болғым келеді»- деген |
|уақыт ішінде үлгердім|жауабынан, сабақтарымда назардың оқушыға аз |
|бе? Мен өз жоспарыма |бөлетінімді, оқушы ерекшеліктерін ескеру керек екен |
|қандай түзетулер |деген түзету енгіздім. |
|енгіздім және | |
|неліктен. | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|1 Ыстық орындық әдісімен үй тапсырмасын сұрау. |
|2 Ойлан, бірік, бөліс әдісін қолданып есептер шығару. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да оқуды да |
|ескеріңіз)? |
|1 Инсерт әдісі арқылы жаңа тақырыпты оқу |
|2 Тест сынағы әдісі арқылы сабақты қорытындылау |
|Сынып немесе жекеленген оқушылар туралы не білдім? |

Шығыс Қазақстан облысы Зайсан аулданы

Шағын жинақталған Тасбастау негізгі орта мектебі физика пәнінің мұғалімі
Дутбаева Динара Ермекқызы

Ұқсас жұмыстар
. Жүрелей отырып, алдыға және артқа аунау, жауырынға тұру
Ананің көңілі балада
Ньютонның і заңы
Тіректің реакция күші
Дененің массасы. Сабақтың тақырыбы
Күш. Ньютонның екінші заңы. Масса
Ньютонның бірінші заңы
Сабақ мақсатын анықтау
Күш. 9-сынып
Дененің салмағы. салмақсыздық
Пәндер