Шағын жинақталған Тасбастау негізгі орта Ньютонның 3-заңы

Сабақтың тақырыбы:
Ньютонның 3-заңы. Салыстырмалылық принципі.
Ньютонның үшінші заңы, Галелейдің салыстырмалылық принципі туралы оқу
Физика сабақтарында ТҚ ережелерін қатаң сақтауды үйрену.
Оқушы оқу мақсатына жетті, себебі
Денелер өзара әрекеттескенде, бір-біріне қарама-қарсы бағытталған екі күш пайда болатынын біледі және мысал келтіре алады.
Ньютонның үшінші заңын, формуласын біледі, есеп шығаруда қолдана алады.
Галилейдің салыстырмалылық принципінің мәнісін біледі, мысал келтіре алады.
Оқушы оқу мақсатына талпынады, себебі
Денелер өзара әрекеттескенде, бір-біріне қарама-қарсы бағытталған екі күш пайда болатынын біледі және мысал келтіре алмайды.
Ньютонның үшінші заңын, формуласын біледі, есеп шығаруда қолдана алмайды.
Галилейдің салыстырмалылық принципінің мәнісін біледі, мысал келтіре алады.
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
10 мин
Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Оқушыларды сынып ортасына шеңбер құруға шақырады.
Аудиториядағы заттар
Суреттер таңдау
-топқа бөлу (осы тақырыпқа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлу)
-ойлау жұмысына ынталандыру
-белсенді іс әрекетке жұмылдыру
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
-Сәлеметсіз бе?
Шеңберге тұрады.
Аудиториядағы заттар арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.
Суреттер бойынша топтасады. Топтағы әркімнің атқаратын жұмыстарын белгілейді. Топ басшысын сайлайды.
Ыстық орындық әдісі арқылы оқушылар өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді. Топ басшылары бағалау критерийлері арқылы сабақ кезеңдеріңде топ мүшелерін бағалап отырады.
Суреттер
Бағалау
парағы
Ортасы
30 мин
Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалылық принципі туралы интерактивті тақтадан материал көрсету.
Өткен сабақпен байланыстыра сұрақ қою
«Инсерт» әдісі бойынша тақырыпты оқуға әр топқа тапсырма беріледі:
1-топ Ньютонның үшінші заңы
2-топ Салыстырмалылық принципі
Осы тақырыптар бойынша Кластер жасауға нұсқаулық беріледі
Сергіту сәтін өткізу
Мадақтау жарайсыңдар
Топқа бөлу
Ойлан, бірік, бөліс әдісі арқылы есеп шығару
Анықтамалар мен формулалар бойынша оқушы деңгейін тексеру
Интерактивті тақтадан көрсетілген материал бойынша, сұраққа жауап беру арқылы сабақтын тақырыбы мен мақсатын ашады
- оқушылар жаңа тақырыпты Инсерт әдісі арқылы оқиды;
- топ болып тақырыпты талқылайды.
Берілген тақырыптарға топ болып Кластер жасайды. Топ ішінде спикер сайлап Кластерді қорғайды. «Бағдаршам» әдісі арқылы әр топ бір-бірін бағалайды
Оқушылар бейнероликтегі жаттығуларды қайталайды.
Нұсқау бойынша топтасады. Топтағы әркімнің атқаратын жұмыстарын белгілейді. Топ басшысын сайлайды.
1-топ 2-топ
Жекелей есептерді шығарады, топ болып бөліседі.
Тест сынағы арқылы алған білімдерін көрсетеді.
Бейнематериал
Маркер, ватман, бағдаршам
Бейнеролик
Аспан денелері (күн, бұлттар)
Аяқталуы
5 мин
«Бағалау парағы» критерий арқылы бағалау
Оқушыларға кері байланыс қағаздарын таратып береді.
Күнделікке баға қойдырады.
Стикерге кері байланыс жазып береді.
Пән аралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.
АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс.
Формативті бағалау:
Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам
Суммативті бағалау:
Критерий арқылы бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz