Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі

Мерзімі: 12. 01.2016ж кабинет:
305 уақыты: 18.00

Ата- аналар жиналысының тақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың
жауапкершілігі

Мақсаты: Ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі,
салауатты ұрпақ тәрбиелеу. 

Күтілетін нәтиже: Ата анамен сынып жетекшісі үнемі тығыз қарым қатыста
болса, біз сапалы, білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелей
аламыз.

Керекті құралдар: Үлестірмелі қима қағаз, плакат, маркер, интерактивті
тақта. (слайдтар)
Әдіс-тәсілдер: Пікірлесу, сұрақ-жауап,

Күн тәртібі

1.«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі» атты коучинг

2. II-Тоқсанның қорытындысы(оқу үлгерімі жайлы, оқу қарқыны жайлы,күнделік
тазалығы, қол қоюы, сабаққа кешігіп келмеуі, себепсіз сабақтан қалмауы.
Кружоктарға міндетті түрде қалмай қатысуы.

3. Директордың және оқу ісі жөніндегі орынбасары.

Барысы.

|Кезеңдері |Мұғалімнің іс -әрекеті |Ата- ананың іс |
| | |әрекеті |
|Ұйымдастыру |Сәлеметсіздерме құрметті ата- аналар мен сіздерді | |
|кезеңі: |көргеніме өте қуаныштымын. Біздің кезекті |Амандасады |
| |жиналысымызға қош келдіңіздер! Сіздерге осы | |
| |2016жылы денсаулық, отбастарыңызға табыс жылы, | |
| |берекелі де мерекелі жыл болсын, деп тілеймін. | |
| |Барысы: Ата – аналар шеңбер жасай тұрады. | |
|Тренинг |1. Сәлемдесу Бір күнгі танысыңа қырық күн сәлем | |
|ережесі: |дегендей біз бүгін бір – бірімізбен дәстүрден тыс | |
|Сенімділік, |амандасу түрлерін жасаймыз. |Шеңберге тұрып |
|Сыйластық, |1 нұсқа. Алақанымыздың ішін және сыртын тигізіп |тренинг жасайды. |
|Жақын араласу|бір – бірімізге күлімсірей қарайық | |
| |2 нұсқа. Бір – бірімізге маңдайларымызды тигізіп | |
| |сәлемдесеміз. | |
| |3 нұсқа. Оң және сол жақ иықтарыңызды тигізіп | |
| |сәлемдесу. | |
| |4-нұсқа. Оң және сол беттерімізді тигізіп | |
| |сәлемдесу. | |
|Топқа бөлу |5-нұсқа. Арқаларымызды тигізіп сәлемдесу. | |
| | | |
| |6- нұсқа. Қолдарымыздан ұстап жоғары көтеріп | |
| |бір-бір тілек айту. | |
| |Топқа бөлу. Фигуралар бойынша топқа бөлінеді. |Топқа бөлініп, |
| |Алдымен таңдаған фигураларың бойынша |мінездемелерін |
| |мінездемелерін оқиын: |тыңдайды. |
| |Шаршы – өзін тұрақты ортада ыңғайлы | |
| |сезінеді, нақты тапсырманы қалайды. Ол барлығы | |
| |белгіленген тәртіппен болғанын жақсы көреді. Егер | |
| |де оған тапсырма берсе, ол оны аяқтағанша, тіпті | |
| |жалғыз қалса да, орнынан кетпейді. | |
| |Шеңбер – адаммен тез тіл табыса алады, көпшіл. Ол | |
| |басқалармен қарым-қатынас жасап, сөйлесе жүріп өз | |
| |жұмысын бітіреді. Адамдардың арасындағы | |
| |жайлылықты ең алдыңғы орынға қояды. Егер де оған | |
| |тапсырма берсе, ол басқа біреумен ақылдасады. | |
| |Сұрақ: Сәлемдесу кезінде қандай әсерде |Тілектерін жазып ілу,|
| |болдыңыздар? Өмірдегі ең маңызды тіреулеріңіз кім?|одан гүл шығады. |
| |(Бала , жанұя, отағасы, т.б.) | |
| |Алдарыңызда жатқан жапыраққа балаларыңызга ыстық| |
| |лебіздеріңізді білдіріп, бір бір тілек жазып | |
| |ілгізу. | |
| |Жиналыстың тақырыбын, мақсатын айту.(слайдта) | |
|Кіріспе сөз: |Баяндама: Ардақты ата-аналар! Жел бесіктен, жер |Тыңдайды. |
| |бесікке дейінгі адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы| |
| |ата-ана мен мектеп. Болашақ десек те, келешек десе| |
| |де бала - ұрпақ деген мағынаны білдіреді. | |
| |Адамның өзге тіршілік иесінен айырмашылығы – | |
| |дүниеге перзент әкелген соң, оның болашағын ойлау,| |
| |адам етіп тәрбиелеу. | |
| |Бала тәрбиесі – бір отбасының ғана емес, бүкіл | |
| |қоғамның мемлекеттік абыройлы міндеті. Кезінде Әл | |
| |Фараби бабамыз «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге | |
| |көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды | |
| |болмайды» - демеп пе еді. Осыған орай бүкіл | |
| |ата-ана тәрбиеге бет бұруы керек. Ұрпақ тәрбиесіне| |
| |мүдделі екендігін ата-аналар іс-жүзінде дәлелдеп | |
| |отырулары тиіс. Міне осындай ынтымақ бірлігінде | |
| |ғана ойдағыдай нәтиже берері ақиқат. слайдта) | |
|Видеоролик |Оқушылардың мектеп өміріндегі көріністері. | |
| Топтық |Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? | |
|жұмыс. |I-топ | |
|Өзекті сұрақ |II-топ | |
|Қорытынды: |Үздік оқыған оқушылардың ата аналарын марапаттау. | |
| |I-тоқсан бойынша оқушылардың мониторингі. | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия | | |
| | |Стикерлерін жазып |
| | |кері байланыс |
| | |жасайды. . |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ашық күн, (ұнады) Бұлттан шыққанкүн,(жартылай | |
| |ұнады) Бұлтты күн( ұнамады) | |

|Қазақ тілі |Әдебиеттік оқу |Математика |Орыс тілі |Дүниетану |Ағылшын
тілі |Бейнелеу өнері |Еңбекке баулу |Музыка |Дене шынықтыру. |I-тоқсан
|II-тоқсан | |Абдикарим А |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |Аманбек Б
|4 |4 |4 |3 |4 |3 |4 |4 |5 |5 |3 |3 | |Болат Х |5 |5 |5 |4 |5 |4 |5 |5 |5
|5 |4 |4 | |Бирлік А |3 |3 |3 |3 |3 |3 |4 |3 |4 |3 |3 |3 | |Габитов Е |3 |3
|3 |3 |4 |3 |4 |4 |5 |5 |- |3 | |Касен А |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |4
|5 | |Макшар Л |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |Цэсемхан Д |3 |3 |3
|3 |3 |3 |4 |4 |4 |3 |3 |3 | |

Свободный орта мектебі

Тақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі

Өткізген: Ержан Төлеужан

2016ж

Ұқсас жұмыстар
Баланың денсаулығы ата - анадан
Рухани адамгершілік құндылықтарды меңгерту
Анаңа ауыр сөз айтпа
Ата - ананың міндеті
Қатысушы топ
Отбасы-тәрбиенің басты ұясы
Отбасы туралы мақалдар
Сынып жетекшінің міндеті
Қазақ отбасындағы адамгершілік - рухани тәрбиенің маңыздылығы
Тәрбиедегі әкенің орны
Пәндер