Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі

Мерзімі: 12. 01. 2016ж кабинет: 305 уақыты: 18. 00

Ата- аналар жиналысының тақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі

Мақсаты: Ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Ата анамен сынып жетекшісі үнемі тығыз қарым қатыста болса, біз сапалы, білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелей аламыз.

Керекті құралдар: Үлестірмелі қима қағаз, плакат, маркер, интерактивті тақта. (слайдтар)
Әдіс-тәсілдер: Пікірлесу, сұрақ-жауап,

Күн тәртібі

1. « Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі » атты коучинг

2. II-Тоқсанның қорытындысы(оқу үлгерімі жайлы, оқу қарқыны жайлы, күнделік тазалығы, қол қоюы, сабаққа кешігіп келмеуі, себепсіз сабақтан қалмауы. Кружоктарға міндетті түрде қалмай қатысуы.

3. Директордың және оқу ісі жөніндегі орынбасары.
Барысы.

Кезеңдері
Мұғалімнің іс -әрекеті
Ата- ананың іс әрекеті
Кезеңдері:

Ұйымдастыру кезеңі:

Тренинг ережесі: Сенімділік, Сыйластық, Жақын араласу

Топқа бөлу

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Сәлеметсіздерме құрметті ата- аналар мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын. Біздің кезекті жиналысымызға қош келдіңіздер! Сіздерге осы 2016жылы денсаулық, отбастарыңызға табыс жылы, берекелі де мерекелі жыл болсын, деп тілеймін.

Барысы: Ата - аналар шеңбер жасай тұрады.

1. Сәлемдесу Бір күнгі танысыңа қырық күн сәлем дегендей біз бүгін бір - бірімізбен дәстүрден тыс амандасу түрлерін жасаймыз.

1 нұсқа. Алақанымыздың ішін және сыртын тигізіп бір - бірімізге күлімсірей қарайық

2 нұсқа. Бір - бірімізге маңдайларымызды тигізіп сәлемдесеміз.

3 нұсқа. Оң және сол жақ иықтарыңызды тигізіп сәлемдесу.

4-нұсқа. Оң және сол беттерімізді тигізіп сәлемдесу.

5-нұсқа. Арқаларымызды тигізіп сәлемдесу.

6- нұсқа. Қолдарымыздан ұстап жоғары көтеріп бір-бір тілек айту.

Топқа бөлу. Фигуралар бойынша топқа бөлінеді.

Алдымен таңдаған фигураларың бойынша мінездемелерін оқиын:

Шаршы - өзін тұрақты ортада ыңғайлы сезінеді, нақты тапсырманы қалайды. Ол барлығы белгіленген тәртіппен болғанын жақсы көреді. Егер де оған тапсырма берсе, ол оны аяқтағанша, тіпті жалғыз қалса да, орнынан кетпейді.

Шеңбер - адаммен тез тіл табыса алады, көпшіл. Ол басқалармен қарым-қатынас жасап, сөйлесе жүріп өз жұмысын бітіреді. Адамдардың арасындағы жайлылықты ең алдыңғы орынға қояды. Егер де оған тапсырма берсе, ол басқа біреумен ақылдасады.

Сұрақ: Сәлемдесу кезінде қандай әсерде болдыңыздар? Өмірдегі ең маңызды тіреулеріңіз кім? (Бала, жанұя, отағасы, т. б. )

Алдарыңызда жатқан жапыраққа балаларыңызга ыстық лебіздеріңізді білдіріп, бір бір тілек жазып ілгізу.

Жиналыстың тақырыбын, мақсатын айту. (слайдта)

Ата- ананың іс әрекеті:

Амандасады

Шеңберге тұрып тренинг жасайды.

Топқа бөлініп, мінездемелерін тыңдайды.

Тілектерін жазып ілу, одан гүл шығады.

Кезеңдері: Кіріспе сөз:
Мұғалімнің іс -әрекеті: Баяндама: Ардақты ата-аналар! Жел бесіктен, жер бесікке дейінгі адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы ата-ана мен мектеп. Болашақ десек те, келешек десе де бала - ұрпақ деген мағынаны білдіреді.
Адамның өзге тіршілік иесінен айырмашылығы - дүниеге перзент әкелген соң, оның болашағын ойлау, адам етіп тәрбиелеу.
Бала тәрбиесі - бір отбасының ғана емес, бүкіл қоғамның мемлекеттік абыройлы міндеті. Кезінде Әл Фараби бабамыз «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды болмайды» - демеп пе еді. Осыған орай бүкіл ата-ана тәрбиеге бет бұруы керек. Ұрпақ тәрбиесіне мүдделі екендігін ата-аналар іс-жүзінде дәлелдеп отырулары тиіс. Міне осындай ынтымақ бірлігінде ғана ойдағыдай нәтиже берері ақиқат. слайдта)
Ата- ананың іс әрекеті: Тыңдайды.
Кезеңдері: Видеоролик
Мұғалімнің іс -әрекеті: Оқушылардың мектеп өміріндегі көріністері.
Ата- ананың іс әрекеті:
Кезеңдері: Топтық жұмыс. Өзекті сұрақ
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Балаңызды қалай тәрбиелейсіз?

I-топ

II-топ

Ата- ананың іс әрекеті:
Кезеңдері: Қорытынды:
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Үздік оқыған оқушылардың ата аналарын марапаттау.

I-тоқсан бойынша оқушылардың мониторингі.

Ата- ананың іс әрекеті:
Кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Ашық күн, (ұнады) Бұлттан шыққанкүн, (жартылай ұнады) Бұлтты күн( ұнамады)

Ата- ананың іс әрекеті: Стикерлерін жазып кері байланыс жасайды. .

Ұқсас жұмыстар
Баланың денсаулығы ата - анадан
Рухани адамгершілік құндылықтарды меңгерту
Анаңа ауыр сөз айтпа
Ата - ананың міндеті
Қатысушы топ
Отбасы-тәрбиенің басты ұясы
Отбасы туралы мақалдар
Сынып жетекшінің міндеті
Қазақ отбасындағы адамгершілік - рухани тәрбиенің маңыздылығы
Тәрбиедегі әкенің орны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz