Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі
Мерзімі: 12. 01.2016ж кабинет:
305 уақыты: 18.00
Ата- аналар жиналысының тақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың
жауапкершілігі
Мақсаты: Ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі,
салауатты ұрпақ тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Ата анамен сынып жетекшісі үнемі тығыз қарым қатыста
болса, біз сапалы, білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелей
аламыз.
Керекті құралдар: Үлестірмелі қима қағаз, плакат, маркер, интерактивті
тақта. (слайдтар)
Әдіс-тәсілдер: Пікірлесу, сұрақ-жауап,
Күн тәртібі
1.«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі» атты коучинг
2. II-Тоқсанның қорытындысы(оқу үлгерімі жайлы, оқу қарқыны жайлы,күнделік
тазалығы, қол қоюы, сабаққа кешігіп келмеуі, себепсіз сабақтан қалмауы.
Кружоктарға міндетті түрде қалмай қатысуы.
3. Директордың және оқу ісі жөніндегі орынбасары.
Барысы.
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс -әрекеті |Ата- ананың іс |
| | |әрекеті |
|Ұйымдастыру |Сәлеметсіздерме құрметті ата- аналар мен сіздерді | |
|кезеңі: |көргеніме өте қуаныштымын. Біздің кезекті |Амандасады |
| |жиналысымызға қош келдіңіздер! Сіздерге осы | |
| |2016жылы денсаулық, отбастарыңызға табыс жылы, | |
| |берекелі де мерекелі жыл болсын, деп тілеймін. | |
| |Барысы: Ата – аналар шеңбер жасай тұрады. | |
|Тренинг |1. Сәлемдесу Бір күнгі танысыңа қырық күн сәлем | |
|ережесі: |дегендей біз бүгін бір – бірімізбен дәстүрден тыс | |
|Сенімділік, |амандасу түрлерін жасаймыз. |Шеңберге тұрып |
|Сыйластық, |1 нұсқа. Алақанымыздың ішін және сыртын тигізіп |тренинг жасайды. |
|Жақын араласу|бір – бірімізге күлімсірей қарайық | |
| |2 нұсқа. Бір – бірімізге маңдайларымызды тигізіп | |
| |сәлемдесеміз. | |
| |3 нұсқа. Оң және сол жақ иықтарыңызды тигізіп | |
| |сәлемдесу. | |
| |4-нұсқа. Оң және сол беттерімізді тигізіп | |
| |сәлемдесу. | |
|Топқа бөлу |5-нұсқа. Арқаларымызды тигізіп сәлемдесу. | |
| | | |
| |6- нұсқа. Қолдарымыздан ұстап жоғары көтеріп | |
| |бір-бір тілек айту. | |
| |Топқа бөлу. Фигуралар бойынша топқа бөлінеді. |Топқа бөлініп, |
| |Алдымен таңдаған фигураларың бойынша |мінездемелерін |
| |мінездемелерін оқиын: |тыңдайды. |
| |Шаршы – өзін тұрақты ортада ыңғайлы | |
| |сезінеді, нақты тапсырманы қалайды. Ол барлығы | |
| |белгіленген тәртіппен болғанын жақсы көреді. Егер | |
| |де оған тапсырма берсе, ол оны аяқтағанша, тіпті | |
| |жалғыз қалса да, орнынан кетпейді. | |
| |Шеңбер – адаммен тез тіл табыса алады, көпшіл. Ол | |
| |басқалармен қарым-қатынас жасап, сөйлесе жүріп өз | |
| |жұмысын бітіреді. Адамдардың арасындағы | |
| |жайлылықты ең алдыңғы орынға қояды. Егер де оған | |
| |тапсырма берсе, ол басқа біреумен ақылдасады. | |
| |Сұрақ: Сәлемдесу кезінде қандай әсерде |Тілектерін жазып ілу,|
| |болдыңыздар? Өмірдегі ең маңызды тіреулеріңіз кім?|одан гүл шығады. |
| |(Бала , жанұя, отағасы, т.б.) | |
| |Алдарыңызда жатқан жапыраққа балаларыңызга ыстық| |
| |лебіздеріңізді білдіріп, бір бір тілек жазып | |
| |ілгізу. | |
| |Жиналыстың тақырыбын, мақсатын айту.(слайдта) | |
|Кіріспе сөз: |Баяндама: Ардақты ата-аналар! Жел бесіктен, жер |Тыңдайды. |
| |бесікке дейінгі адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы| |
| |ата-ана мен мектеп. Болашақ десек те, келешек десе| |
| |де бала - ұрпақ деген мағынаны білдіреді. | |
| |Адамның өзге тіршілік иесінен айырмашылығы – | |
| |дүниеге перзент әкелген соң, оның болашағын ойлау,| |
| |адам етіп тәрбиелеу. | |
| |Бала тәрбиесі – бір отбасының ғана емес, бүкіл | |
| |қоғамның мемлекеттік абыройлы міндеті. Кезінде Әл | |
| |Фараби бабамыз «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге | |
| |көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды | |
| |болмайды» - демеп пе еді. Осыған орай бүкіл | |
| |ата-ана тәрбиеге бет бұруы керек. Ұрпақ тәрбиесіне| |
| |мүдделі екендігін ата-аналар іс-жүзінде дәлелдеп | |
| |отырулары тиіс. Міне осындай ынтымақ бірлігінде | |
| |ғана ойдағыдай нәтиже берері ақиқат. слайдта) | |
|Видеоролик |Оқушылардың мектеп өміріндегі көріністері. | |
| Топтық |Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? | |
|жұмыс. |I-топ | |
|Өзекті сұрақ |II-топ | |
|Қорытынды: |Үздік оқыған оқушылардың ата аналарын марапаттау. | |
| |I-тоқсан бойынша оқушылардың мониторингі. | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия | | |
| | |Стикерлерін жазып |
| | |кері байланыс |
| | |жасайды. . |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ашық күн, (ұнады) Бұлттан шыққанкүн,(жартылай | |
| |ұнады) Бұлтты күн( ұнамады) | |
|Қазақ тілі |Әдебиеттік оқу |Математика |Орыс тілі |Дүниетану |Ағылшын
тілі |Бейнелеу өнері |Еңбекке баулу |Музыка |Дене шынықтыру. |I-тоқсан
|II-тоқсан | |Абдикарим А |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |Аманбек Б
|4 |4 |4 |3 |4 |3 |4 |4 |5 |5 |3 |3 | |Болат Х |5 |5 |5 |4 |5 |4 |5 |5 |5
|5 |4 |4 | |Бирлік А |3 |3 |3 |3 |3 |3 |4 |3 |4 |3 |3 |3 | |Габитов Е |3 |3
|3 |3 |4 |3 |4 |4 |5 |5 |- |3 | |Касен А |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |4
|5 | |Макшар Л |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |Цэсемхан Д |3 |3 |3
|3 |3 |3 |4 |4 |4 |3 |3 |3 | |
Свободный орта мектебі
Тақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі
Өткізген: Ержан Төлеужан
2016ж
305 уақыты: 18.00
Ата- аналар жиналысының тақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың
жауапкершілігі
Мақсаты: Ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі,
салауатты ұрпақ тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Ата анамен сынып жетекшісі үнемі тығыз қарым қатыста
болса, біз сапалы, білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелей
аламыз.
Керекті құралдар: Үлестірмелі қима қағаз, плакат, маркер, интерактивті
тақта. (слайдтар)
Әдіс-тәсілдер: Пікірлесу, сұрақ-жауап,
Күн тәртібі
1.«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі» атты коучинг
2. II-Тоқсанның қорытындысы(оқу үлгерімі жайлы, оқу қарқыны жайлы,күнделік
тазалығы, қол қоюы, сабаққа кешігіп келмеуі, себепсіз сабақтан қалмауы.
Кружоктарға міндетті түрде қалмай қатысуы.
3. Директордың және оқу ісі жөніндегі орынбасары.
Барысы.
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс -әрекеті |Ата- ананың іс |
| | |әрекеті |
|Ұйымдастыру |Сәлеметсіздерме құрметті ата- аналар мен сіздерді | |
|кезеңі: |көргеніме өте қуаныштымын. Біздің кезекті |Амандасады |
| |жиналысымызға қош келдіңіздер! Сіздерге осы | |
| |2016жылы денсаулық, отбастарыңызға табыс жылы, | |
| |берекелі де мерекелі жыл болсын, деп тілеймін. | |
| |Барысы: Ата – аналар шеңбер жасай тұрады. | |
|Тренинг |1. Сәлемдесу Бір күнгі танысыңа қырық күн сәлем | |
|ережесі: |дегендей біз бүгін бір – бірімізбен дәстүрден тыс | |
|Сенімділік, |амандасу түрлерін жасаймыз. |Шеңберге тұрып |
|Сыйластық, |1 нұсқа. Алақанымыздың ішін және сыртын тигізіп |тренинг жасайды. |
|Жақын араласу|бір – бірімізге күлімсірей қарайық | |
| |2 нұсқа. Бір – бірімізге маңдайларымызды тигізіп | |
| |сәлемдесеміз. | |
| |3 нұсқа. Оң және сол жақ иықтарыңызды тигізіп | |
| |сәлемдесу. | |
| |4-нұсқа. Оң және сол беттерімізді тигізіп | |
| |сәлемдесу. | |
|Топқа бөлу |5-нұсқа. Арқаларымызды тигізіп сәлемдесу. | |
| | | |
| |6- нұсқа. Қолдарымыздан ұстап жоғары көтеріп | |
| |бір-бір тілек айту. | |
| |Топқа бөлу. Фигуралар бойынша топқа бөлінеді. |Топқа бөлініп, |
| |Алдымен таңдаған фигураларың бойынша |мінездемелерін |
| |мінездемелерін оқиын: |тыңдайды. |
| |Шаршы – өзін тұрақты ортада ыңғайлы | |
| |сезінеді, нақты тапсырманы қалайды. Ол барлығы | |
| |белгіленген тәртіппен болғанын жақсы көреді. Егер | |
| |де оған тапсырма берсе, ол оны аяқтағанша, тіпті | |
| |жалғыз қалса да, орнынан кетпейді. | |
| |Шеңбер – адаммен тез тіл табыса алады, көпшіл. Ол | |
| |басқалармен қарым-қатынас жасап, сөйлесе жүріп өз | |
| |жұмысын бітіреді. Адамдардың арасындағы | |
| |жайлылықты ең алдыңғы орынға қояды. Егер де оған | |
| |тапсырма берсе, ол басқа біреумен ақылдасады. | |
| |Сұрақ: Сәлемдесу кезінде қандай әсерде |Тілектерін жазып ілу,|
| |болдыңыздар? Өмірдегі ең маңызды тіреулеріңіз кім?|одан гүл шығады. |
| |(Бала , жанұя, отағасы, т.б.) | |
| |Алдарыңызда жатқан жапыраққа балаларыңызга ыстық| |
| |лебіздеріңізді білдіріп, бір бір тілек жазып | |
| |ілгізу. | |
| |Жиналыстың тақырыбын, мақсатын айту.(слайдта) | |
|Кіріспе сөз: |Баяндама: Ардақты ата-аналар! Жел бесіктен, жер |Тыңдайды. |
| |бесікке дейінгі адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы| |
| |ата-ана мен мектеп. Болашақ десек те, келешек десе| |
| |де бала - ұрпақ деген мағынаны білдіреді. | |
| |Адамның өзге тіршілік иесінен айырмашылығы – | |
| |дүниеге перзент әкелген соң, оның болашағын ойлау,| |
| |адам етіп тәрбиелеу. | |
| |Бала тәрбиесі – бір отбасының ғана емес, бүкіл | |
| |қоғамның мемлекеттік абыройлы міндеті. Кезінде Әл | |
| |Фараби бабамыз «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге | |
| |көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды | |
| |болмайды» - демеп пе еді. Осыған орай бүкіл | |
| |ата-ана тәрбиеге бет бұруы керек. Ұрпақ тәрбиесіне| |
| |мүдделі екендігін ата-аналар іс-жүзінде дәлелдеп | |
| |отырулары тиіс. Міне осындай ынтымақ бірлігінде | |
| |ғана ойдағыдай нәтиже берері ақиқат. слайдта) | |
|Видеоролик |Оқушылардың мектеп өміріндегі көріністері. | |
| Топтық |Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? | |
|жұмыс. |I-топ | |
|Өзекті сұрақ |II-топ | |
|Қорытынды: |Үздік оқыған оқушылардың ата аналарын марапаттау. | |
| |I-тоқсан бойынша оқушылардың мониторингі. | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия | | |
| | |Стикерлерін жазып |
| | |кері байланыс |
| | |жасайды. . |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ашық күн, (ұнады) Бұлттан шыққанкүн,(жартылай | |
| |ұнады) Бұлтты күн( ұнамады) | |
|Қазақ тілі |Әдебиеттік оқу |Математика |Орыс тілі |Дүниетану |Ағылшын
тілі |Бейнелеу өнері |Еңбекке баулу |Музыка |Дене шынықтыру. |I-тоқсан
|II-тоқсан | |Абдикарим А |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |Аманбек Б
|4 |4 |4 |3 |4 |3 |4 |4 |5 |5 |3 |3 | |Болат Х |5 |5 |5 |4 |5 |4 |5 |5 |5
|5 |4 |4 | |Бирлік А |3 |3 |3 |3 |3 |3 |4 |3 |4 |3 |3 |3 | |Габитов Е |3 |3
|3 |3 |4 |3 |4 |4 |5 |5 |- |3 | |Касен А |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |4
|5 | |Макшар Л |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |Цэсемхан Д |3 |3 |3
|3 |3 |3 |4 |4 |4 |3 |3 |3 | |
Свободный орта мектебі
Тақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі
Өткізген: Ержан Төлеужан
2016ж
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz