5-сынып: Жай бөлшектің негізгі қасиеті және бөлшекті қысқарту

Алматы облысы, Ақсу ауданы Б. Садырбайұлы атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығының математика пәні мұғалімі

Рысбекова Бахыт Асқарқызы

Сыныбы: 5

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Жай бөлшектің қасиетін таныстыру, бөлшекті қысқартуға

үйрету, білім, білік дағдыларын арттыру

  1. Дамытушылық: Басқа пәнмен байланыстыру арқылы логикалық

ойлауын, есте сақтау қабілеттіліктерін қалыптастыру.

  1. Тәрбиелік: Таза, әдемі жазуға дағдыландыра отырып, адамгершілік,

ұқыптылық қасиеттерге баулу.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ

Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап жекелей, топпен сұрау

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен сәлемдесу

2. Журнал бойынша түгендеу

3. Жаңа білімнің тақырыбын хабарлау

4. Проблема тудыру

ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру

  1. Жай бөлшектің негізгі қасиетімен танысу
  2. Бөлшекті қысқартумен жұмыс істеу
  3. Қысқартылмайтын бөлшекпен танысу
  4. Бөлшектердің қасиетін пайдаланып, есептеуге үйрену

= 1÷2; = 2÷ 4

Жай бөлшектің алымын да, бөлімін де бірдей натурал санға көбейткеннен немесе бөлгеннен жай бөлшек өзгермейді.

= = ; = = : 2 =

Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың 1- ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді бөлшекті қысқарту деп атайды.

Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер қысқартылмайтын бөлшектер деп аталады.

«Нұрлы ақыл» кезеңінің тапсырмалары:

Бөлшектің қасиетін пайдаланып, теңдікті дәлелдеңдер:

1) = ; = ; = ; =

2) ; ; ; бөлшектерін 2-ге қысқартыңдар

«Ыстық қайрат» кезеңінің тапсырмалары:

1) ; ; ; бөлшектерін 3-ке қысқартыңдар

2) х-тің орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

= ; = ; = ; =

«Жылы жүрек» кезеңінің тапсырмалары:

1. Бір-бірімен жарысќа,

Төрт аю, бір арыстан

Екі ќой мен бір түлкі,

Бәрі нешеу кім білді?

2. Дүкеннен мен сабын алдым

Оның және қабын алдым

Екі дәптер, бір қарындаш,

Тіс ысқышты тағы алдым

Есептеші сонда бәрі

Қанша болды қолда бәрі?

3. Ереженің әріп түрінде жазылуы қалай аталады?

  1. Шеңбердің ішіндегі бөлігі?
  2. Құрамында белгісізі бар теңдік?
  3. 6 ав өрнегінің коэффициенті
  4. Шеңбердің бойындағы нүктені центрмен қосатын кесінді
  5. 128 саны 3- ке бөліне ме?
  6. 5 пілте жанып тұр еді. Айжан оның 3-еуін сөндірді Нешеуі қалды?
  7. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 4 және 5 см, периметрін тап

Сұрақтар (сабақты бекіту кезеңі) сурет бойынша

Нәтижелерін хабарлау

Үйге тапсырма: 90 беттегі сұрақтарға жауап беру, № 460, 461, 462


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектің негізгі қасиеті және қысқарту
7-сынып алгебасы: рационал бөлшек, оның негізгі қасиеті және бөлшектерді қысқарту
5-сынып математика: Жай бөлшекті бөлу - сабақ жоспары
5-сынып математикасы: Жай бөлшекті бөлу - сабақ жоспары және ашық журнал
Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу: ереже және сабақ жоспары
Жай бөлшектің ондық жуықтауы: анықтама және дөңгелектеу ережелері
Рационал бөлшектерді қысқарту: негізгі қасиеттері мен қолданылуын бекіту сабағы
5-сынып: Жай бөлшектерді қосуға арналған ашық сабақ
5-сынып: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту - сабақ жоспары
5-сынып математика сабағы: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz