Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту
Алматы облысы, Ақсу ауданы Б.Садырбайұлы атындағы орта мектебі, мектепке
дейінгі шағын орталығының математика пәні мұғалімі
Рысбекова Бахыт Асқарқызы
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Жай бөлшектің қасиетін таныстыру, бөлшекті қысқартуға
үйрету, білім, білік дағдыларын арттыру
2. Дамытушылық: Басқа пәнмен байланыстыру арқылы логикалық
ойлауын, есте сақтау
қабілеттіліктерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: Таза, әдемі жазуға дағдыландыра отырып,адамгершілік,
ұқыптылық қасиеттерге баулу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап жекелей, топпен сұрау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Журнал бойынша түгендеу
3. Жаңа білімнің тақырыбын хабарлау
4. Проблема тудыру
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
1. Жай бөлшектің негізгі қасиетімен танысу
2. Бөлшекті қысқартумен жұмыс істеу
3. Қысқартылмайтын бөлшекпен танысу
4. Бөлшектердің қасиетін пайдаланып, есептеуге үйрену
[pic]
[pic]
[pic]= 1÷2; [pic] = 2÷ 4
Жай бөлшектің алымын да, бөлімін де бірдей натурал санға көбейткеннен
немесе бөлгеннен жай бөлшек өзгермейді.
[pic]= [pic] =[pic]; [pic] = [pic] [pic]= [pic]: 2 = [pic]
Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың 1- ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді
бөлшекті қысқарту деп атайды.
Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер қысқартылмайтын
бөлшектер деп аталады.
«Нұрлы ақыл» кезеңінің тапсырмалары:
Бөлшектің қасиетін пайдаланып, теңдікті дәлелдеңдер:
1) [pic]=[pic]; [pic]=[pic]; [pic]=[pic];
[pic]=[pic]
2) [pic]; [pic]; [pic]; [pic] бөлшектерін 2-ге қысқартыңдар
«Ыстық қайрат» кезеңінің тапсырмалары:
1) [pic]; [pic]; [pic]; [pic] бөлшектерін 3-ке қысқартыңдар
2) х-тің орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:
[pic] = [pic]; [pic]=[pic]; [pic]=[pic]; [pic]= [pic]
«Жылы жүрек» кезеңінің тапсырмалары:
1. Бір-бірімен жарысќа,
Төрт аю, бір арыстан
Екі ќой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу кім білді?
2. Дүкеннен мен сабын алдым
Оның және қабын алдым
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы алдым
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды қолда бәрі?
3. Ереженің әріп түрінде жазылуы қалай аталады?
4. Шеңбердің ішіндегі бөлігі?
5. Құрамында белгісізі бар теңдік?
6. 6 ав өрнегінің коэффициенті
7. Шеңбердің бойындағы нүктені центрмен қосатын кесінді
8. 128 саны 3- ке бөліне ме?
9. 5 пілте жанып тұр еді. Айжан оның 3-еуін сөндірді Нешеуі қалды?
10. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 4 және 5 см , периметрін тап
Сұрақтар (сабақты бекіту кезеңі) сурет бойынша
Нәтижелерін хабарлау
Үйге тапсырма: 90 беттегі сұрақтарға жауап беру, № 460, 461, 462
дейінгі шағын орталығының математика пәні мұғалімі
Рысбекова Бахыт Асқарқызы
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Жай бөлшектің қасиетін таныстыру, бөлшекті қысқартуға
үйрету, білім, білік дағдыларын арттыру
2. Дамытушылық: Басқа пәнмен байланыстыру арқылы логикалық
ойлауын, есте сақтау
қабілеттіліктерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: Таза, әдемі жазуға дағдыландыра отырып,адамгершілік,
ұқыптылық қасиеттерге баулу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап жекелей, топпен сұрау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Журнал бойынша түгендеу
3. Жаңа білімнің тақырыбын хабарлау
4. Проблема тудыру
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
1. Жай бөлшектің негізгі қасиетімен танысу
2. Бөлшекті қысқартумен жұмыс істеу
3. Қысқартылмайтын бөлшекпен танысу
4. Бөлшектердің қасиетін пайдаланып, есептеуге үйрену
[pic]
[pic]
[pic]= 1÷2; [pic] = 2÷ 4
Жай бөлшектің алымын да, бөлімін де бірдей натурал санға көбейткеннен
немесе бөлгеннен жай бөлшек өзгермейді.
[pic]= [pic] =[pic]; [pic] = [pic] [pic]= [pic]: 2 = [pic]
Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың 1- ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді
бөлшекті қысқарту деп атайды.
Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер қысқартылмайтын
бөлшектер деп аталады.
«Нұрлы ақыл» кезеңінің тапсырмалары:
Бөлшектің қасиетін пайдаланып, теңдікті дәлелдеңдер:
1) [pic]=[pic]; [pic]=[pic]; [pic]=[pic];
[pic]=[pic]
2) [pic]; [pic]; [pic]; [pic] бөлшектерін 2-ге қысқартыңдар
«Ыстық қайрат» кезеңінің тапсырмалары:
1) [pic]; [pic]; [pic]; [pic] бөлшектерін 3-ке қысқартыңдар
2) х-тің орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:
[pic] = [pic]; [pic]=[pic]; [pic]=[pic]; [pic]= [pic]
«Жылы жүрек» кезеңінің тапсырмалары:
1. Бір-бірімен жарысќа,
Төрт аю, бір арыстан
Екі ќой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу кім білді?
2. Дүкеннен мен сабын алдым
Оның және қабын алдым
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы алдым
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды қолда бәрі?
3. Ереженің әріп түрінде жазылуы қалай аталады?
4. Шеңбердің ішіндегі бөлігі?
5. Құрамында белгісізі бар теңдік?
6. 6 ав өрнегінің коэффициенті
7. Шеңбердің бойындағы нүктені центрмен қосатын кесінді
8. 128 саны 3- ке бөліне ме?
9. 5 пілте жанып тұр еді. Айжан оның 3-еуін сөндірді Нешеуі қалды?
10. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 4 және 5 см , периметрін тап
Сұрақтар (сабақты бекіту кезеңі) сурет бойынша
Нәтижелерін хабарлау
Үйге тапсырма: 90 беттегі сұрақтарға жауап беру, № 460, 461, 462
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz