Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар.Сандық есептер шығару
Жалпы орта білім беретін Шипов мектебі
Химия пәні мұғалімі
Балкенова Айнур Айткалиевна
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР 8
сынып
|Сыныбы | 8 |37 сабақ | |
|Сабақтың |Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар.Сандық есептер шығару |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме |Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы ,Н. |
| |Нұрахметов,К.Сарманова, К.Жексембина. 8 сынып оқулығы, Алматы «Мектеп» |
| |2012 жыл. |
|Жалпы | Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық |
|мақсаты |есептер шығаруға үйрену |
|Күтілетін |Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық |
|нәтиже |есептер шығаруға үйретеді |
|Құрал-жабдық| |
|тар: |Периодтық жүйе, слайд,видео,телефон, Химия 8 сынып есептер жинағы, постер,|
| |пламасстер,стикер |
|Сабақтың |Жаңа сабақты түсіндіру |
|түрі | |
|Әдіс-тәсілде|Жеке, топтық жұмыстарға тапсырмалар, деңгейлі тапсырмалар беру, сұрақ қою |
|р |техникалары, Химиялық диктант әдісі,иә- жоқ әдісі |
|Пән аралық | биология,физика, география |
|байланыс | |
|Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
| |І.Ұйымдастыру кезеңі | |
| |-Техника даярлығы |Оқушылар бүгінгі сабаққа |
| |-Оқушылардың сабаққа даярлығы |қажетті құрал – |
| |-Оқушыларды түгелдеу |жабдықтарын алады. |
| |«Менің көңіл - күйім» (Шеңберге стикер жапсыру)|3- топқа түрлі –түсті |
| |Сабаққа дейін --------------------- Сабақтан |стикерлер арқылы бөлініп |
| |кейін |отырады. |
| |Жақсы --------- Орташа ------------- Көңіл - |1 топ-жасыл |
| |күйім жоқ |2 топ-қызыл |
| |(Әр оқушыға таратылады.) |3 топ-сары |
|Ой қозғау |Оқушыларды түрлі-түсті стикерлер арқылы 3 |Оқушылар тапсырмаларына |
| |топқа бөлу: |жеке жауап береді. |
| |-Оқушылардың зейінін сабаққа аудару |Берілген жауап нәтижесі |
| |Формуласы |бойынша өзін-өзі |
| |Халық номенк б-ша атауы |бағалайды. |
| |Химиялық атауы | |
| | | |
| |СuO | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |K2O | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |SO3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Fe2O3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Mn2O7 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |N2O5 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |CrO3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырма | Графикалық диктант. (иә, жоқ) | Графикалық диктант |
|сын сұрау |1.Оксидтер- біреуі оттек болып келетін |тапсырмаларды орындап |
| |қосылыс. |шығады |
| |2.Оттек қышқыл тудырушы. | |
| |3.Оттек салыстырмалы атомдық масса-18 | |
| |4.Оттек ІІ валентті. | |
| |5.Оттектің аллотропиялық түр өзерісі озон. | |
| |6.Озон түссіз. | |
| |7.Озон химиялық белсенді зат. | |
| |8.Озон фотосинтез процеске қатысады | |
|Жаңа сабақты|Жаңа тақырыпты 3 топқа бөліп береді. |Оқушылар тақырып пен жаңа |
|түсіндіру |Сыныпты 3 топқа бөлу. |ұғымдарды жазып алады. |
| |1 топ- Экзотермиялық реакция |Берілген мәтінмен таныса |
| |2 топ- Эндотермиялық реакция |отырып, топ ішінде |
| |3 топ- Өрт қауіпсіздігін сақтау ережелері |талқылайды. Талқыланған |
| |Орындалған жұмыстарды топ ішінде талқылап, |жұмысты топ атынан топ |
| |постер қорғайды. |басшысы постерді қорғайды.|
| |Жұмыстарының дұрыс немесе бұрыс екеніне көз |Қорғалған жұмысты смайлик|
| |жеткізеді. |арқылы бағалайды |
|Қорытындылау| Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. | Оқушылар берілген |
| | |тапсырмаларды орындайды |
|Бағалау | Топтық бағалау,Критерий арқылы бағалау | Қорытынды жасайды, |
| |А- 1-2 ұпай.-3 Б- 3-4 ұпай-4 С- 5ұпай -5 |бағалайды |
|Рефлексия |Оқушыларға мына кесені толтыруға берем | Рефлексия парағын |
| |«Чемодан» парағы (Бүгінгі тақырып бойынша алған|толтырады. |
| |керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар | |
| |(жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес | |
| |болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар| |
| |(жазыңыздар). Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі| |
| |оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса,| |
| |еттартқышқа салыңыздар) | |
|Үйге |§ 28 оқу Есептер жинағынан 1-66 |§28 оқып келу |
|тапсырма | | |
Химия пәні мұғалімі
Балкенова Айнур Айткалиевна
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР 8
сынып
|Сыныбы | 8 |37 сабақ | |
|Сабақтың |Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар.Сандық есептер шығару |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме |Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы ,Н. |
| |Нұрахметов,К.Сарманова, К.Жексембина. 8 сынып оқулығы, Алматы «Мектеп» |
| |2012 жыл. |
|Жалпы | Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық |
|мақсаты |есептер шығаруға үйрену |
|Күтілетін |Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық |
|нәтиже |есептер шығаруға үйретеді |
|Құрал-жабдық| |
|тар: |Периодтық жүйе, слайд,видео,телефон, Химия 8 сынып есептер жинағы, постер,|
| |пламасстер,стикер |
|Сабақтың |Жаңа сабақты түсіндіру |
|түрі | |
|Әдіс-тәсілде|Жеке, топтық жұмыстарға тапсырмалар, деңгейлі тапсырмалар беру, сұрақ қою |
|р |техникалары, Химиялық диктант әдісі,иә- жоқ әдісі |
|Пән аралық | биология,физика, география |
|байланыс | |
|Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
| |І.Ұйымдастыру кезеңі | |
| |-Техника даярлығы |Оқушылар бүгінгі сабаққа |
| |-Оқушылардың сабаққа даярлығы |қажетті құрал – |
| |-Оқушыларды түгелдеу |жабдықтарын алады. |
| |«Менің көңіл - күйім» (Шеңберге стикер жапсыру)|3- топқа түрлі –түсті |
| |Сабаққа дейін --------------------- Сабақтан |стикерлер арқылы бөлініп |
| |кейін |отырады. |
| |Жақсы --------- Орташа ------------- Көңіл - |1 топ-жасыл |
| |күйім жоқ |2 топ-қызыл |
| |(Әр оқушыға таратылады.) |3 топ-сары |
|Ой қозғау |Оқушыларды түрлі-түсті стикерлер арқылы 3 |Оқушылар тапсырмаларына |
| |топқа бөлу: |жеке жауап береді. |
| |-Оқушылардың зейінін сабаққа аудару |Берілген жауап нәтижесі |
| |Формуласы |бойынша өзін-өзі |
| |Халық номенк б-ша атауы |бағалайды. |
| |Химиялық атауы | |
| | | |
| |СuO | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |K2O | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |SO3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Fe2O3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Mn2O7 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |N2O5 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |CrO3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырма | Графикалық диктант. (иә, жоқ) | Графикалық диктант |
|сын сұрау |1.Оксидтер- біреуі оттек болып келетін |тапсырмаларды орындап |
| |қосылыс. |шығады |
| |2.Оттек қышқыл тудырушы. | |
| |3.Оттек салыстырмалы атомдық масса-18 | |
| |4.Оттек ІІ валентті. | |
| |5.Оттектің аллотропиялық түр өзерісі озон. | |
| |6.Озон түссіз. | |
| |7.Озон химиялық белсенді зат. | |
| |8.Озон фотосинтез процеске қатысады | |
|Жаңа сабақты|Жаңа тақырыпты 3 топқа бөліп береді. |Оқушылар тақырып пен жаңа |
|түсіндіру |Сыныпты 3 топқа бөлу. |ұғымдарды жазып алады. |
| |1 топ- Экзотермиялық реакция |Берілген мәтінмен таныса |
| |2 топ- Эндотермиялық реакция |отырып, топ ішінде |
| |3 топ- Өрт қауіпсіздігін сақтау ережелері |талқылайды. Талқыланған |
| |Орындалған жұмыстарды топ ішінде талқылап, |жұмысты топ атынан топ |
| |постер қорғайды. |басшысы постерді қорғайды.|
| |Жұмыстарының дұрыс немесе бұрыс екеніне көз |Қорғалған жұмысты смайлик|
| |жеткізеді. |арқылы бағалайды |
|Қорытындылау| Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. | Оқушылар берілген |
| | |тапсырмаларды орындайды |
|Бағалау | Топтық бағалау,Критерий арқылы бағалау | Қорытынды жасайды, |
| |А- 1-2 ұпай.-3 Б- 3-4 ұпай-4 С- 5ұпай -5 |бағалайды |
|Рефлексия |Оқушыларға мына кесені толтыруға берем | Рефлексия парағын |
| |«Чемодан» парағы (Бүгінгі тақырып бойынша алған|толтырады. |
| |керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар | |
| |(жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес | |
| |болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар| |
| |(жазыңыздар). Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі| |
| |оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса,| |
| |еттартқышқа салыңыздар) | |
|Үйге |§ 28 оқу Есептер жинағынан 1-66 |§28 оқып келу |
|тапсырма | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz