Файл қосу

Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар.Сандық есептер шығару

Жалпы орта білім беретін Шипов мектебі
Химия пәні мұғалімі
Балкенова Айнур Айткалиевна
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР 8
сынып
|Сыныбы | 8 |37 сабақ | |
|Сабақтың |Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар.Сандық есептер шығару |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме |Білім стандарты,   пән бағдарламасы,  «Химия» оқулығы ,Н. |
| |Нұрахметов,К.Сарманова, К.Жексембина. 8 сынып оқулығы, Алматы «Мектеп» |
| |2012 жыл. |
|Жалпы | Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық |
|мақсаты |есептер шығаруға үйрену |
|Күтілетін |Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары бойынша сандық |
|нәтиже |есептер шығаруға үйретеді |
|Құрал-жабдық| |
|тар: |Периодтық жүйе, слайд,видео,телефон, Химия 8 сынып есептер жинағы, постер,|
| |пламасстер,стикер |
|Сабақтың |Жаңа сабақты түсіндіру |
|түрі | |
|Әдіс-тәсілде|Жеке, топтық жұмыстарға тапсырмалар, деңгейлі тапсырмалар беру, сұрақ қою |
|р |техникалары, Химиялық диктант әдісі,иә- жоқ әдісі |
|Пән аралық | биология,физика, география |
|байланыс | |
|Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
| |І.Ұйымдастыру кезеңі | |
| |-Техника даярлығы |Оқушылар бүгінгі сабаққа |
| |-Оқушылардың сабаққа даярлығы |қажетті құрал – |
| |-Оқушыларды түгелдеу |жабдықтарын алады. |
| |«Менің көңіл - күйім» (Шеңберге стикер жапсыру)|3- топқа түрлі –түсті |
| |Сабаққа дейін --------------------- Сабақтан |стикерлер арқылы бөлініп |
| |кейін |отырады. |
| |Жақсы --------- Орташа ------------- Көңіл - |1 топ-жасыл |
| |күйім жоқ |2 топ-қызыл |
| |(Әр оқушыға таратылады.) |3 топ-сары |
|Ой қозғау |Оқушыларды түрлі-түсті стикерлер арқылы 3 |Оқушылар тапсырмаларына |
| |топқа бөлу: |жеке жауап береді. |
| |-Оқушылардың зейінін сабаққа аудару |Берілген жауап нәтижесі |
| |Формуласы |бойынша өзін-өзі |
| |Халық номенк б-ша атауы |бағалайды. |
| |Химиялық атауы | |
| | | |
| |СuO | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |K2O | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |SO3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Fe2O3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Mn2O7 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |N2O5 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |CrO3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырма | Графикалық диктант. (иә, жоқ) | Графикалық диктант |
|сын сұрау |1.Оксидтер- біреуі оттек болып келетін |тапсырмаларды орындап |
| |қосылыс. |шығады |
| |2.Оттек қышқыл тудырушы. | |
| |3.Оттек салыстырмалы атомдық масса-18 | |
| |4.Оттек ІІ валентті. | |
| |5.Оттектің аллотропиялық түр өзерісі озон. | |
| |6.Озон түссіз. | |
| |7.Озон химиялық белсенді зат. | |
| |8.Озон фотосинтез процеске қатысады | |
|Жаңа сабақты|Жаңа тақырыпты 3 топқа бөліп береді. |Оқушылар тақырып пен жаңа |
|түсіндіру |Сыныпты 3 топқа бөлу. |ұғымдарды жазып алады. |
| |1 топ- Экзотермиялық реакция |Берілген мәтінмен таныса |
| |2 топ- Эндотермиялық реакция |отырып, топ ішінде |
| |3 топ- Өрт қауіпсіздігін сақтау ережелері |талқылайды. Талқыланған |
| |Орындалған жұмыстарды топ ішінде талқылап, |жұмысты топ атынан топ |
| |постер қорғайды. |басшысы постерді қорғайды.|
| |Жұмыстарының дұрыс немесе бұрыс екеніне көз |Қорғалған жұмысты смайлик|
| |жеткізеді. |арқылы бағалайды |
|Қорытындылау| Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. | Оқушылар берілген |
| | |тапсырмаларды орындайды |
|Бағалау | Топтық бағалау,Критерий арқылы бағалау | Қорытынды жасайды, |
| |А- 1-2 ұпай.-3 Б- 3-4 ұпай-4 С- 5ұпай -5 |бағалайды |
|Рефлексия |Оқушыларға мына кесені толтыруға берем | Рефлексия парағын |
| |«Чемодан» парағы (Бүгінгі тақырып бойынша алған|толтырады. |
| |керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар | |
| |(жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес | |
| |болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар| |
| |(жазыңыздар). Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі| |
| |оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса,| |
| |еттартқышқа салыңыздар) | |
|Үйге |§ 28 оқу Есептер жинағынан 1-66 |§28 оқып келу |
|тапсырма | | |

Ұқсас жұмыстар
Сандық есептер экзотермиялық жəне эндотермиялық реакциялар, реакциялардың жылу эффектісі, термохимиялық теңдеулер
Сандық есептер.Оқушылардың алдыңғы сабақта алған теориялық білімдерін нақтылайды
Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар
Химиялық реакция жылу эффектісі оның маңызы
Реакция типтерін ажыратыңдар
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың міндеті
Химиялық реакциялардың жылу эффекті
Химиялық реакциялардың жылдамдығы
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Химиялық реакция типтерін анықтау
Пәндер