Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Өздік жұмысы

САБАҚ ЖОСПАРЫ

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі

«_____» ______20 __ ж.

Пән Информатика Сынып 8 Күні _________
Сабақ №: 18 сағ.саны.: 1
Сабақтың тақырыбы: Өздік жұмысы.
Сабақтың мақсат: Оқушылардың білімдерін бақылау, жүйеге келтіру.
Білімділік – Оқушылардың Паскаль программалау тілі және жалпы алгоритмдік
тілдің ұғымдары мен терминдерін ұғыну деңгейін тексеру.
Дамытушылық –Оқушылардың алгоритм және программа құру қабілеттерімен
дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік – Оқушылардың информатика пәніне деген қызығушылығын жан-жақты
тәрбиелеу.
Сабақ түрі: сынақ
Сабақ типі: аралас
Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі – иллюстративті, көрнекілік, сұрақ -жауап
Құрал-жабдықтар компьютер - 7, жұмыс дәптері, ActivBoard
Пәнаралық байланыс математика, физика
Пайдаланылған әдебиеттер: 1) Б.Бурибаев. Информатика және ЕТ негіздері,
оқулық 9 сынып;
2) Основы
информатики и ВТ, базовый курс 10-11 класс;
3) С.Т.Мухамеджанова,
«Методика обучения информатике»
4)Динисламов, «Паскаль
программалау негіздері»

Сабақ барысы

1) Ұйымдастыру кезеңі (2 мин):
а) оқушылар тізімі;
ә) кабинет жағдайы;
б) сабақ барысымен таныстыру.
2) Үй тапсырмасын тексеру.(3-5мин)
1) Атау, идентификатор дегеніміз не?
2) Бейстандартты атауларға қойылатын талаптар?
3) Айнымалылар дегеніміз не, олардың жазылу тәртібі, түрлері?
4) Мәліметтің қандай типтерін білесің? Мысал келтір.
3) Жаңа тақырыпқа кіріспе (3-5 мин)
4) Бақылау жұмысы (20-25 мин)
Сергіту жаттығулары (2 мин)
Карточка №1
1. Алгоритм ұғымы нені білдіреді?
2. Циклдік алгоритм дегеніміз не және оның түрлері?
3. Үш санның (а,с,р) орта мәнін есептеу алгоритмін құр

Карточка №2
1. Алгоритмді жазудың қандай тәсілдері бар?
2. Паскаль тіліндегі программа құрылымы?
3. у=x3 функциясын есептеу алгоритмін құр
Карточка №3
1. Оператор дегеніміз не және оның түрлері?
2. Программа дегеніміз не?
3. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын есептеу алгоритмін құр
Карточка №6
1. Паскаль тілінде программаның сипаттау бөлімінің құрылымы?
2. Алгоритм атқарушысы дегеніміз не?
3. Квадраттың ауданын есептеу алгоритмін құр
Карточка №5
1. Атқарушы командалар жүйесі дегеніміз не?
2. Алгоиртм типтері?
3. f=8x+2y функциясын есептеу алгоритмін құр
Карточка №8
1. Операторлардың жіктелуі?
2. Сызықтық алгоритм дегеніміз не?
3. k=(a+3c)/d функциясын есептеу алгоритмін құр
Карточка №4
1. Тармақталу алгоритмі дегеніміз не?
2. Алгоритм қасиеттері?
3. Екі санның кішісін табу алгоритмін құр
Карточка №7
1. Есепті шешу кезеңдері?
2. Өрнек дегеніміз не?
3. Төрт санның көбейтіндісін есептеу алгоритмін құр
Карточка №9
1. Тұрақты немесе константа дегеніміз не?
2. Алгоритм ұғымы кімнің құрметіне аталған және неліктен?
3. Шеңбердің ауданын есептеу алгоритмін құр
Карточка №10
1. Айнымалы дегеніміз не?
2. Блок-схема дегеніміз не?
3. а санының квадратын есептеу алгоритмін құр
Карточка №11
1. Идентификатор дегеніміз не және оның түрлері?
2. Программа құру дегеніміз не?
3. к санының кубын есептеу алгоритмін құр
Карточка №14
1. Алгоритм жазу тәсілдері?
2. Есепті математикалық түрде анықтау дегеніміз не?
3. g=(t1 + t2)/2 өрнегін есептеу алгоритмін құр
Карточка №15
1. Паскаль тілінде программа құрылымы?
2. Операторлар дегеніміз не?
3. U=(w12 + w22) өрнегін есептеу алгоритмін құр

Карточка №12
1. Паскаль тіліндегі программа бөліктері?
2. Тармақталу алгоритмі дегеніміз не?
3. K=rt2/rt3 өрнегін есептеу алгоритмін құр (блок-схема).
Карточка №13
1. Сызықтық алгоритм дегеніміз не??
2. Алгоритмді блок-схема түрінде жазу қалай жүзеге асырылады?
3. Үш санның квадраттарының қосындысын есептеу алгоритмін құр

5)Сабақты қорытындылау және бағалау
Оқушылардың білім деңгейін тексеру.

6) Үйге тапсырма
Қайталау.

Ұқсас жұмыстар
Практикум сабақтары
Оқушыларды өздік жұмыс жасауға үйрету жолдары
Оқытушының нақты тапсырмалар беруі
Ортақ етіс
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Квадрат теңдеудің түрлері
Сан есім жайлы ақпарат ( 3 – сынып )
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу
Оқушылардың өздігінен қазақ тілі сабағында жүргізілетін жұмыстар
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ
Пәндер