Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу-азайту және геометриялық фигуралардың периметрін табу

Күні: Бекітемін:

Сыныбы: 2 «Б» сыныбы

Пәні: Математика үйірме

Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы

Сабақтың тақырыбы:
Пысықтау
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
Пысықтау: Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтуды оқушылар орындайды; бір және екі амалмен шығарылатын өзара кері есептерді салыстырады, талдайды және құрады, топта тіктөртбұрышты және үшбұрышты құрастыруды орындайды және олардың периметрлерін табады.
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтижесі:
Пысықтау: Екі таңбалы сандарды қосады, азайтады, екі амалмен шығарылатын өзара кері есептерді шығарады, салыстырады, геометриялық фигураларды салады, орындайды, периметрін табады.
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың түрі:
Пысықтау: Сындарлы оқытуға негізделген сабақ
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың типі:
Пысықтау: Алған білімдерін жетілдіру
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың формасы:
Пысықтау: Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс
Сабақтың тақырыбы:: Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Пысықтау:

1. Сұрақ-жауап

2. Топтық жұмыс: «Қобдиша» сұрақтары ойыны

3. Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру

4. «Тізбек» ойыны

5. « Ойлан, тап » ойыны

6. Жеке жұмыс парағы

7. Жетті, талпынды, бағаланған жоқ

8. Тест жұмыстары

9. Бағдаршам

10. «Алақан» әдісі

11. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Сабақтың тақырыбы:: Құрал-жабдықтар, көрнекілік:
Пысықтау:

1. Интербелсенді тақта

2. Дербес компьютер

3. Стикерлер

4 . Смайликтер

5 . Таратпа карточкалар

6 . Бағдаршамдар.

7. Жеке жұмыс парағы

Сабақтың тақырыбы:: Пәнаралық байланыс:
Пысықтау:
  1. Дүниетану
  2. Бейнелеу
Сабақтың тақырыбы::

Пайдаланылатын әдебиеттер:

Негізгі әдебиет:

Қосымша әдебиет:

Баспа көздері, Интернет ресурс:

Пысықтау:
  1. «Математика» оқулығы - 3 сынып.
  2. Математикадан 105 сабақ жұмыс дәптері, 2-сынып, 2007ж
  3. Өзіндік және бақылау жұмыс дәптері 2-сынып, 2014ж

6. Сайт «JARAR», «USTAZ. KZ»

7. Wiki беттері

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушынның іс-әрекеті
Мақсаты
Сабақтың кезеңі: Кіріспе
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің қалай?

Оқушыларды 3 топқа біріктіру. (Стикерге жазылған топ атаулары бойынша)

І топ - «Үшбұрыш» - жәгерлі, өзіне сенімді, лидер.

ІІ топ - «Төртбұрыш» - батыл, барлық құбылыстарға қызығушылық білдіреді.

ІІІ топ - «Шеңбер» - мейірімді, жомарт, қоғамдық жұмыстарға бейім болып келеді екен.

Оқушынның іс-әрекеті:

Оқушылар сәлемдесіп, көңіл-күйлерін смайлик арқылы білдіреді.

Оқушылар «Үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер» топтарына бірігеді.

Мақсаты:

Психологиялық ахуал туғызу.

Топтық жұмысты ұйымдастыру

Сабақтың кезеңі: Тұсау кесер
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

- Балалар, мен сендерді неге осы атаулар бойынша топқа бөлдім, бұл атаулардың қазір өтетін жаңа сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? (тағы да жетелеу сұрақтары қойылады)

- Дұрыс айтасыңдар!

Оқушылар таңдаған фигураларына мінезде ме беріп, сабаққа көңілін бөлу.

Тест тапсырмалары:

1. 13 пен 4-тің айырмасынан 3-ті азайт:

А) 14 ә) 6 б) 20

2. Есепте: 9сағ. 40мин-9сағ

А) 1сағ. 30мин ә) 40мин б) 30мин

3. Есепті шығар: Хор үйірмесіне 7 қыз, одан 3-уі артық ұл қатысады. Ұлдар нешеу?

А) 4 ә) 10 б) 8

4. Өрнектің мәнін тап: (46+8) -30

А) 64 ә) 24 б) 44

5. Теңдеуді шеш: 16-х=7

А) 8 ә) 9 б) 23

«Қобдиша сұрақтары» ойынын ұйымдастырғым келіп отыр. Әр топтан бір оқушыдан тұрып, кезектесіп тақтадағы ұяшықтарды таңдайды.

10 - 1сағатта неше минут бар? (60минут)

20 - 1ғасырда неше жыл бар? (100жыл)

30 - 1дм неше см бар? (10см)

40 - 1аптада неше күн бар? (7күн)

50 - 1тәулікте неше сағат бар? (24сағат)

60 - 1жылда неше ай бар? (12ай)

70 - 10дм қанша см бар? (100см)

80 - 1ондықта неше бірлік бар? (10бірлік)

90 - 1сағат 10минут дегеніміз қанша минут? (70минут)

Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс жауапқа смайликтен беру

Оқушынның іс-әрекеті:

Оқушылардың жауаптары тыңдалып, жаңа сабақ не туралы болатынын анықтайды.

Бағдаршаммен өз-өздерін бағалайды

(5 сұрақ-жасыл, 4 сұрақ-сары,

3-тен төмен-қызыл)

Оқушылардың жауаптары тыңдалады

Мақсаты:

Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту

Өткен сабақтарды еске түсіру үшін

Ой қозғау үшін

Сабақтың кезеңі: Негізгі бөлім
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс.

«Тізбек» ойыны

1-топ: 9+9-10-6+12+6=20

2-топ: 8+5-3+6-8+12=20

3-топ: 5+10-7+4-5+13=20

Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс жауапқа смайликтен беру

Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру

49+4 53

66-8 58

67+5 72

42-7 35

34-7 27

76+6 82

45+8 53

63-7 56

Бағдаршам арқылы бағалау

Сергіту сәті

Топтық жұмыс: «Ойлан, тап» ойыны

1-топ: Кәмила әжесінің үйінде 3 апта 4 күн болды. Кәмила әжесінің үйінде барлығы неше күн болды?

2-топ: Екі таяқтың 4 ұшы бар. Екі жарым таяқтың қанша ұшы бар?

3-топ: Асқар жазда Алакөлде 1 ай және 7 күн демалды. Асқар Алакөлде барлығы неше күн демалды?

«Ойлан, жұптас, бөліс»

1-топ: Төртбұрыш және оның периметрін табу

2-топ: Үшбұрыш және оның периметрін табу

3-топ: Тіктөртбұрыш және оның периметрін табу

Жеке


Ұқсас жұмыстар
3-сынып математикасы: екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдерін пысықтау
Қайталау сабағы: үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту әдістерін пысықтау: бекіту сабағы
Екі таңбалы сандарды бағандап қосу және азайту: бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған ашық сабақ: көп таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту тәсілдері
26+34 және 60-26 жағдайындағы екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Бастауыш сынып математикасы: екі таңбалы сандарды қосу және азайту арқылы есептер шығару
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы санға қалдықпен жазбаша бөлу
Бастауыш сынып сабақ жоспары: үш таңбалы сандарды ондықтарға өтпей жазбаша қосу және азайту, аудан мен периметр есептері
Екі таңбалы сандарды баған түрінде қосу мен азайту: бастауыш сыныпта білімді тиянақтау сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz