Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Пысықтау
Күні: Бекітемін:______________________
Сыныбы: 2 «Б» сыныбы
Пәні: Математика үйірме
Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы
|Сабақтың |Пысықтау |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтуды оқушылар орындайды; бір және екі амалмен шығарылатын|
|мақсаты: |өзара кері есептерді салыстырады, талдайды және құрады, топта тіктөртбұрышты және үшбұрышты |
| |құрастыруды орындайды және олардың периметрлерін табады. |
|Күтілетін |Екі таңбалы сандарды қосады, азайтады, екі амалмен шығарылатын өзара кері есептерді шығарады, |
|нәтижесі: |салыстырады, геометриялық фигураларды салады, орындайды, периметрін табады. |
|Сабақтың түрі: |Сындарлы оқытуға негізделген сабақ |
|Сабақтың типі: |Алған білімдерін жетілдіру |
|Сабақтың |Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс |
|формасы: | |
|Қолданылатын |1. Сұрақ-жауап |
|әдіс-тәсілдер: |2. Топтық жұмыс: «Қобдиша» сұрақтары ойыны |
| |3. Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру |
| |4. «Тізбек» ойыны |
| |5. «Ойлан,тап» ойыны |
| |6. Жеке жұмыс парағы |
| |7. Жетті, талпынды, бағаланған жоқ |
| |8. Тест жұмыстары |
| |9. Бағдаршам |
| |10. «Алақан» әдісі |
| |11. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі |
|Құрал-жабдықтар,|1. Интербелсенді тақта |
|көрнекілік: |2. Дербес компьютер |
| |3. Стикерлер |
| |4. Смайликтер |
| |5. Таратпа карточкалар |
| |6 . Бағдаршамдар. |
| | |
| |7. Жеке жұмыс парағы |
|Пәнаралық |Дүниетану |
|байланыс: |Бейнелеу |
|Пайдаланылатын |«Математика» оқулығы – 3 сынып. |
|әдебиеттер: |Математикадан 105 сабақ жұмыс дәптері, 2-сынып, 2007ж |
|Негізгі әдебиет:|Өзіндік және бақылау жұмыс дәптері 2-сынып, 2014ж |
| | |
|Қосымша әдебиет:|6. Сайт «JARAR», «USTAZ.KZ» |
| | |
|Баспа көздері, | |
|Интернет ресурс:|7. Wiki беттері |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушынның іс-әрекеті |Мақсаты |
|кезеңі | | | | |
|Кіріспе |2 мин |- Сәлеметсіңдер ме, балалар! |Оқушылар сәлемдесіп, |Психологиялық |
| | |Көңіл-күйлерің қалай? |көңіл-күйлерін смайлик арқылы |ахуал туғызу. |
| | | |білдіреді. |Топтық жұмысты |
| | |Оқушыларды 3 топқа біріктіру. (Стикерге |Оқушылар «Үшбұрыш, төртбұрыш, |ұйымдастыру |
| | |жазылған топ атаулары бойынша) |шеңбер» топтарына бірігеді. | |
| | |І топ – «Үшбұрыш» - жәгерлі, өзіне | | |
| | |сенімді, лидер. | | |
| | |ІІ топ – «Төртбұрыш» - батыл, барлық | | |
| | |құбылыстарға қызығушылық білдіреді. | | |
| | |ІІІ топ – «Шеңбер» - мейірімді, жомарт, | | |
| | |қоғамдық жұмыстарға бейім болып келеді | | |
| | |екен. | | |
|Тұсау кесер | |- Балалар, мен сендерді неге осы |Оқушылардың жауаптары тыңдалып,|Оқушылардың |
| | |атаулар бойынша топқа бөлдім, бұл |жаңа сабақ не туралы болатынын |тақырыпқа |
| | |атаулардың қазір өтетін жаңа сабаққа |анықтайды. |қызығушылығын |
| | |қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? (тағы| |ояту |
| | |да жетелеу сұрақтары қойылады) | | |
| | |- Дұрыс айтасыңдар! | | |
| | |Оқушылар таңдаған фигураларына мінезде | | |
| | |ме беріп, сабаққа көңілін бөлу. | | |
| | | | | |
| | |Тест тапсырмалары: |Бағдаршаммен өз-өздерін |Өткен сабақтарды |
| | |1.13 пен 4-тің айырмасынан 3-ті азайт: |бағалайды |еске түсіру үшін |
| | |А)14 ә)6 б)20 |(5 сұрақ-жасыл, 4 сұрақ-сары, | |
| | |2.Есепте: 9сағ. 40мин-9сағ |3-тен төмен-қызыл) | |
| | |А)1сағ.30мин ә)40мин б)30мин | | |
| | |3.Есепті шығар: Хор үйірмесіне 7 қыз, | | |
| | |одан 3-уі артық ұл қатысады. Ұлдар | | |
| | |нешеу? | | |
| | |А)4 ә)10 б)8 | | |
| | |4.Өрнектің мәнін тап: (46+8)-30 | | |
| | |А)64 ә)24 б)44 | | |
| | |5.Теңдеуді шеш: 16-х=7 | | |
| | |А)8 ә)9 б)23 | | |
| | | | |Ой қозғау үшін |
| | |«Қобдиша сұрақтары» ойынын ұйымдастырғым|Оқушылардың жауаптары тыңдалады| |
| | |келіп отыр. Әр топтан бір оқушыдан | | |
| | |тұрып, кезектесіп тақтадағы ұяшықтарды | | |
| | |таңдайды. | | |
| | |10 – 1сағатта неше минут бар? (60минут) | | |
| | |20 – 1ғасырда неше жыл бар? (100жыл) | | |
| | |30 – 1дм неше см бар? (10см) | | |
| | |40 – 1аптада неше күн бар? (7күн) | | |
| | |50 – 1тәулікте неше сағат бар? (24сағат)| | |
| | |60 – 1жылда неше ай бар? (12ай) | | |
| | |70 – 10дм қанша см бар? (100см) | | |
| | |80 – 1ондықта неше бірлік бар? | | |
| | |(10бірлік) | | |
| | |90 – 1сағат 10минут дегеніміз қанша | | |
| | |минут? (70минут) | | |
| | |Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс | | |
| | |жауапқа смайликтен беру | | |
|Негізгі бөлім| |Топтық жұмыс. |Оқушылар берілген амалдарды |Оқушылардың |
| | |«Тізбек» ойыны |ауызша есептейді |амалдарды ауызша |
| | |1-топ: 9+9-10-6+12+6=20 | |қосу және азайту |
| | |2-топ: 8+5-3+6-8+12=20 | |тақырыбын |
| | |3-топ: 5+10-7+4-5+13=20 | |жетілдіру |
| | | | |мақсатында |
| | |Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс | | |
| | |жауапқа смайликтен беру | | |
| | | | | |
| | |Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру |Оқушылар қасындағы отырған | |
| | |49+4 53 |жұптарымен бірлесіп орындайды, | |
| | |66-8 58 |1 оқушы математикалық тілде | |
| | |67+5 72 |оқып жауабын айтады. Жауабы | |
| | |42-7 35 |дұрыс болса қалған оқушылар | |
| | |34-7 27 |өздерінікімен салыстырып | |
| | |76+6 82 |жасылды, дұрыс емес болса сары | |
| | |45+8 53 |бағдаршамды көтереді |Өз жауаптарының |
| | |63-7 56 | |дұрыстығына көз |
| | | | |жеткізу |
| | | | |Оқушыларды |
| | |Бағдаршам арқылы бағалау | |сергіту |
| | | | | |
| | |Сергіту сәті | |Оқушылардың |
| | | |Оқушылар тапсырманы топта |шапшаңдығын |
| | |Топтық жұмыс: «Ойлан,тап» ойыны |бірлесіп орындайды . |тексеру |
| | |1-топ: Кәмила әжесінің үйінде 3 апта 4 | | |
| | |күн болды. Кәмила әжесінің үйінде | | |
| | |барлығы неше күн болды? | | |
| | |2-топ:Екі таяқтың 4 ұшы бар. Екі жарым | | |
| | |таяқтың қанша ұшы бар? | | |
| | |3-топ:Асқар жазда Алакөлде 1 ай және 7 | | |
| | |күн демалды. Асқар Алакөлде барлығы неше| | |
| | |күн демалды? | |Оқушылардың ойлау|
| | | |Оқушылар парақ бетіне түскен |қабілеттерін |
| | |«Ойлан, жұптас, бөліс» |фигуралардың сызбасын қию |тексеру |
| | |1-топ: Төртбұрыш және оның периметрін |арқылы қандай фигура екенін | |
| | |табу |тауып, периметрлерін табады | |
| | |2-топ: Үшбұрыш және оның периметрін табу| | |
| | |3-топ:Тіктөртбұрыш және оның периметрін | | |
| | |табу | | |
| | | | |Бүгінгі алған |
| | |Жеке жұмыс парағы: | |білімдерін |
| | |1.Амалдарды орында: |Оқушылар жеке жұмыс парағындағы|тиянақтау |
| | |95-47 |тапсырмаларды орындайды | |
| | |36+28 | | |
| | |80-17+25 |. | |
| | |24+52-36 | | |
| | |38-19+24 | | |
| | |71-25+13 | | |
| | |2.Теңдеуді шеш: | | |
| | |A+37=90 | | |
| | |80-a=42 | | |
| | |25+a=70 | | |
| | |a-47=23 | | |
| | |3.Есеп: | | |
| | |Нариман бірінші себетке 17кг, ал екінші | | |
| | |себетке одан 5кг артық қияр салды. Екі | | |
| | |себетке барлығы неше килограмм қияр | | |
| | |салынды? | | |
|Қорытынды | |Рефлексия. |Оқушылар рефлексия парағын |Бүгінгі сабақтан |
| | |«Алақан» әдісі |толтырады |алған әсерлерін |
| | | | |жеткізу және |
| | | | |келесі сабаққа |
| | | | |бастама алу |
Сыныбы: 2 «Б» сыныбы
Пәні: Математика үйірме
Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы
|Сабақтың |Пысықтау |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтуды оқушылар орындайды; бір және екі амалмен шығарылатын|
|мақсаты: |өзара кері есептерді салыстырады, талдайды және құрады, топта тіктөртбұрышты және үшбұрышты |
| |құрастыруды орындайды және олардың периметрлерін табады. |
|Күтілетін |Екі таңбалы сандарды қосады, азайтады, екі амалмен шығарылатын өзара кері есептерді шығарады, |
|нәтижесі: |салыстырады, геометриялық фигураларды салады, орындайды, периметрін табады. |
|Сабақтың түрі: |Сындарлы оқытуға негізделген сабақ |
|Сабақтың типі: |Алған білімдерін жетілдіру |
|Сабақтың |Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс |
|формасы: | |
|Қолданылатын |1. Сұрақ-жауап |
|әдіс-тәсілдер: |2. Топтық жұмыс: «Қобдиша» сұрақтары ойыны |
| |3. Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру |
| |4. «Тізбек» ойыны |
| |5. «Ойлан,тап» ойыны |
| |6. Жеке жұмыс парағы |
| |7. Жетті, талпынды, бағаланған жоқ |
| |8. Тест жұмыстары |
| |9. Бағдаршам |
| |10. «Алақан» әдісі |
| |11. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі |
|Құрал-жабдықтар,|1. Интербелсенді тақта |
|көрнекілік: |2. Дербес компьютер |
| |3. Стикерлер |
| |4. Смайликтер |
| |5. Таратпа карточкалар |
| |6 . Бағдаршамдар. |
| | |
| |7. Жеке жұмыс парағы |
|Пәнаралық |Дүниетану |
|байланыс: |Бейнелеу |
|Пайдаланылатын |«Математика» оқулығы – 3 сынып. |
|әдебиеттер: |Математикадан 105 сабақ жұмыс дәптері, 2-сынып, 2007ж |
|Негізгі әдебиет:|Өзіндік және бақылау жұмыс дәптері 2-сынып, 2014ж |
| | |
|Қосымша әдебиет:|6. Сайт «JARAR», «USTAZ.KZ» |
| | |
|Баспа көздері, | |
|Интернет ресурс:|7. Wiki беттері |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушынның іс-әрекеті |Мақсаты |
|кезеңі | | | | |
|Кіріспе |2 мин |- Сәлеметсіңдер ме, балалар! |Оқушылар сәлемдесіп, |Психологиялық |
| | |Көңіл-күйлерің қалай? |көңіл-күйлерін смайлик арқылы |ахуал туғызу. |
| | | |білдіреді. |Топтық жұмысты |
| | |Оқушыларды 3 топқа біріктіру. (Стикерге |Оқушылар «Үшбұрыш, төртбұрыш, |ұйымдастыру |
| | |жазылған топ атаулары бойынша) |шеңбер» топтарына бірігеді. | |
| | |І топ – «Үшбұрыш» - жәгерлі, өзіне | | |
| | |сенімді, лидер. | | |
| | |ІІ топ – «Төртбұрыш» - батыл, барлық | | |
| | |құбылыстарға қызығушылық білдіреді. | | |
| | |ІІІ топ – «Шеңбер» - мейірімді, жомарт, | | |
| | |қоғамдық жұмыстарға бейім болып келеді | | |
| | |екен. | | |
|Тұсау кесер | |- Балалар, мен сендерді неге осы |Оқушылардың жауаптары тыңдалып,|Оқушылардың |
| | |атаулар бойынша топқа бөлдім, бұл |жаңа сабақ не туралы болатынын |тақырыпқа |
| | |атаулардың қазір өтетін жаңа сабаққа |анықтайды. |қызығушылығын |
| | |қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? (тағы| |ояту |
| | |да жетелеу сұрақтары қойылады) | | |
| | |- Дұрыс айтасыңдар! | | |
| | |Оқушылар таңдаған фигураларына мінезде | | |
| | |ме беріп, сабаққа көңілін бөлу. | | |
| | | | | |
| | |Тест тапсырмалары: |Бағдаршаммен өз-өздерін |Өткен сабақтарды |
| | |1.13 пен 4-тің айырмасынан 3-ті азайт: |бағалайды |еске түсіру үшін |
| | |А)14 ә)6 б)20 |(5 сұрақ-жасыл, 4 сұрақ-сары, | |
| | |2.Есепте: 9сағ. 40мин-9сағ |3-тен төмен-қызыл) | |
| | |А)1сағ.30мин ә)40мин б)30мин | | |
| | |3.Есепті шығар: Хор үйірмесіне 7 қыз, | | |
| | |одан 3-уі артық ұл қатысады. Ұлдар | | |
| | |нешеу? | | |
| | |А)4 ә)10 б)8 | | |
| | |4.Өрнектің мәнін тап: (46+8)-30 | | |
| | |А)64 ә)24 б)44 | | |
| | |5.Теңдеуді шеш: 16-х=7 | | |
| | |А)8 ә)9 б)23 | | |
| | | | |Ой қозғау үшін |
| | |«Қобдиша сұрақтары» ойынын ұйымдастырғым|Оқушылардың жауаптары тыңдалады| |
| | |келіп отыр. Әр топтан бір оқушыдан | | |
| | |тұрып, кезектесіп тақтадағы ұяшықтарды | | |
| | |таңдайды. | | |
| | |10 – 1сағатта неше минут бар? (60минут) | | |
| | |20 – 1ғасырда неше жыл бар? (100жыл) | | |
| | |30 – 1дм неше см бар? (10см) | | |
| | |40 – 1аптада неше күн бар? (7күн) | | |
| | |50 – 1тәулікте неше сағат бар? (24сағат)| | |
| | |60 – 1жылда неше ай бар? (12ай) | | |
| | |70 – 10дм қанша см бар? (100см) | | |
| | |80 – 1ондықта неше бірлік бар? | | |
| | |(10бірлік) | | |
| | |90 – 1сағат 10минут дегеніміз қанша | | |
| | |минут? (70минут) | | |
| | |Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс | | |
| | |жауапқа смайликтен беру | | |
|Негізгі бөлім| |Топтық жұмыс. |Оқушылар берілген амалдарды |Оқушылардың |
| | |«Тізбек» ойыны |ауызша есептейді |амалдарды ауызша |
| | |1-топ: 9+9-10-6+12+6=20 | |қосу және азайту |
| | |2-топ: 8+5-3+6-8+12=20 | |тақырыбын |
| | |3-топ: 5+10-7+4-5+13=20 | |жетілдіру |
| | | | |мақсатында |
| | |Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс | | |
| | |жауапқа смайликтен беру | | |
| | | | | |
| | |Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру |Оқушылар қасындағы отырған | |
| | |49+4 53 |жұптарымен бірлесіп орындайды, | |
| | |66-8 58 |1 оқушы математикалық тілде | |
| | |67+5 72 |оқып жауабын айтады. Жауабы | |
| | |42-7 35 |дұрыс болса қалған оқушылар | |
| | |34-7 27 |өздерінікімен салыстырып | |
| | |76+6 82 |жасылды, дұрыс емес болса сары | |
| | |45+8 53 |бағдаршамды көтереді |Өз жауаптарының |
| | |63-7 56 | |дұрыстығына көз |
| | | | |жеткізу |
| | | | |Оқушыларды |
| | |Бағдаршам арқылы бағалау | |сергіту |
| | | | | |
| | |Сергіту сәті | |Оқушылардың |
| | | |Оқушылар тапсырманы топта |шапшаңдығын |
| | |Топтық жұмыс: «Ойлан,тап» ойыны |бірлесіп орындайды . |тексеру |
| | |1-топ: Кәмила әжесінің үйінде 3 апта 4 | | |
| | |күн болды. Кәмила әжесінің үйінде | | |
| | |барлығы неше күн болды? | | |
| | |2-топ:Екі таяқтың 4 ұшы бар. Екі жарым | | |
| | |таяқтың қанша ұшы бар? | | |
| | |3-топ:Асқар жазда Алакөлде 1 ай және 7 | | |
| | |күн демалды. Асқар Алакөлде барлығы неше| | |
| | |күн демалды? | |Оқушылардың ойлау|
| | | |Оқушылар парақ бетіне түскен |қабілеттерін |
| | |«Ойлан, жұптас, бөліс» |фигуралардың сызбасын қию |тексеру |
| | |1-топ: Төртбұрыш және оның периметрін |арқылы қандай фигура екенін | |
| | |табу |тауып, периметрлерін табады | |
| | |2-топ: Үшбұрыш және оның периметрін табу| | |
| | |3-топ:Тіктөртбұрыш және оның периметрін | | |
| | |табу | | |
| | | | |Бүгінгі алған |
| | |Жеке жұмыс парағы: | |білімдерін |
| | |1.Амалдарды орында: |Оқушылар жеке жұмыс парағындағы|тиянақтау |
| | |95-47 |тапсырмаларды орындайды | |
| | |36+28 | | |
| | |80-17+25 |. | |
| | |24+52-36 | | |
| | |38-19+24 | | |
| | |71-25+13 | | |
| | |2.Теңдеуді шеш: | | |
| | |A+37=90 | | |
| | |80-a=42 | | |
| | |25+a=70 | | |
| | |a-47=23 | | |
| | |3.Есеп: | | |
| | |Нариман бірінші себетке 17кг, ал екінші | | |
| | |себетке одан 5кг артық қияр салды. Екі | | |
| | |себетке барлығы неше килограмм қияр | | |
| | |салынды? | | |
|Қорытынды | |Рефлексия. |Оқушылар рефлексия парағын |Бүгінгі сабақтан |
| | |«Алақан» әдісі |толтырады |алған әсерлерін |
| | | | |жеткізу және |
| | | | |келесі сабаққа |
| | | | |бастама алу |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz