Пысықтау

Күні: Бекітемін:______________________
Сыныбы: 2 «Б» сыныбы
Пәні: Математика үйірме
Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы
|Сабақтың |Пысықтау |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтуды оқушылар орындайды; бір және екі амалмен шығарылатын|
|мақсаты: |өзара кері есептерді салыстырады, талдайды және құрады, топта тіктөртбұрышты және үшбұрышты |
| |құрастыруды орындайды және олардың периметрлерін табады. |
|Күтілетін |Екі таңбалы сандарды қосады, азайтады, екі амалмен шығарылатын өзара кері есептерді шығарады, |
|нәтижесі: |салыстырады, геометриялық фигураларды салады, орындайды, периметрін табады. |
|Сабақтың түрі: |Сындарлы оқытуға негізделген сабақ |
|Сабақтың типі: |Алған білімдерін жетілдіру |
|Сабақтың |Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс |
|формасы: | |
|Қолданылатын |1. Сұрақ-жауап |
|әдіс-тәсілдер: |2. Топтық жұмыс: «Қобдиша» сұрақтары ойыны |
| |3. Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру |
| |4. «Тізбек» ойыны |
| |5. «Ойлан,тап» ойыны |
| |6. Жеке жұмыс парағы |
| |7. Жетті, талпынды, бағаланған жоқ |
| |8. Тест жұмыстары |
| |9. Бағдаршам |
| |10. «Алақан» әдісі |
| |11. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі |
|Құрал-жабдықтар,|1. Интербелсенді тақта |
|көрнекілік: |2. Дербес компьютер |
| |3. Стикерлер |
| |4. Смайликтер |
| |5. Таратпа карточкалар |
| |6 . Бағдаршамдар. |
| | |
| |7. Жеке жұмыс парағы |
|Пәнаралық |Дүниетану |
|байланыс: |Бейнелеу |
|Пайдаланылатын |«Математика» оқулығы – 3 сынып. |
|әдебиеттер: |Математикадан 105 сабақ жұмыс дәптері, 2-сынып, 2007ж |
|Негізгі әдебиет:|Өзіндік және бақылау жұмыс дәптері 2-сынып, 2014ж |
| | |
|Қосымша әдебиет:|6. Сайт «JARAR», «USTAZ.KZ» |
| | |
|Баспа көздері, | |
|Интернет ресурс:|7. Wiki беттері |

Сабақтың барысы

|Сабақтың |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушынның іс-әрекеті |Мақсаты |
|кезеңі | | | | |
|Кіріспе |2 мин |- Сәлеметсіңдер ме, балалар! |Оқушылар сәлемдесіп, |Психологиялық |
| | |Көңіл-күйлерің қалай? |көңіл-күйлерін смайлик арқылы |ахуал туғызу. |
| | | |білдіреді. |Топтық жұмысты |
| | |Оқушыларды 3 топқа біріктіру. (Стикерге |Оқушылар «Үшбұрыш, төртбұрыш, |ұйымдастыру |
| | |жазылған топ атаулары бойынша) |шеңбер» топтарына бірігеді. | |
| | |І топ – «Үшбұрыш» - жәгерлі, өзіне | | |
| | |сенімді, лидер. | | |
| | |ІІ топ – «Төртбұрыш» - батыл, барлық | | |
| | |құбылыстарға қызығушылық білдіреді. | | |
| | |ІІІ топ – «Шеңбер» - мейірімді, жомарт, | | |
| | |қоғамдық жұмыстарға бейім болып келеді | | |
| | |екен. | | |
|Тұсау кесер | |- Балалар, мен сендерді неге осы |Оқушылардың жауаптары тыңдалып,|Оқушылардың |
| | |атаулар бойынша топқа бөлдім, бұл |жаңа сабақ не туралы болатынын |тақырыпқа |
| | |атаулардың қазір өтетін жаңа сабаққа |анықтайды. |қызығушылығын |
| | |қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? (тағы| |ояту |
| | |да жетелеу сұрақтары қойылады) | | |
| | |- Дұрыс айтасыңдар! | | |
| | |Оқушылар таңдаған фигураларына мінезде | | |
| | |ме беріп, сабаққа көңілін бөлу. | | |
| | | | | |
| | |Тест тапсырмалары: |Бағдаршаммен өз-өздерін |Өткен сабақтарды |
| | |1.13 пен 4-тің айырмасынан 3-ті азайт: |бағалайды |еске түсіру үшін |
| | |А)14 ә)6 б)20 |(5 сұрақ-жасыл, 4 сұрақ-сары, | |
| | |2.Есепте: 9сағ. 40мин-9сағ |3-тен төмен-қызыл) | |
| | |А)1сағ.30мин ә)40мин б)30мин | | |
| | |3.Есепті шығар: Хор үйірмесіне 7 қыз, | | |
| | |одан 3-уі артық ұл қатысады. Ұлдар | | |
| | |нешеу? | | |
| | |А)4 ә)10 б)8 | | |
| | |4.Өрнектің мәнін тап: (46+8)-30 | | |
| | |А)64 ә)24 б)44 | | |
| | |5.Теңдеуді шеш: 16-х=7 | | |
| | |А)8 ә)9 б)23 | | |
| | | | |Ой қозғау үшін |
| | |«Қобдиша сұрақтары» ойынын ұйымдастырғым|Оқушылардың жауаптары тыңдалады| |
| | |келіп отыр. Әр топтан бір оқушыдан | | |
| | |тұрып, кезектесіп тақтадағы ұяшықтарды | | |
| | |таңдайды. | | |
| | |10 – 1сағатта неше минут бар? (60минут) | | |
| | |20 – 1ғасырда неше жыл бар? (100жыл) | | |
| | |30 – 1дм неше см бар? (10см) | | |
| | |40 – 1аптада неше күн бар? (7күн) | | |
| | |50 – 1тәулікте неше сағат бар? (24сағат)| | |
| | |60 – 1жылда неше ай бар? (12ай) | | |
| | |70 – 10дм қанша см бар? (100см) | | |
| | |80 – 1ондықта неше бірлік бар? | | |
| | |(10бірлік) | | |
| | |90 – 1сағат 10минут дегеніміз қанша | | |
| | |минут? (70минут) | | |
| | |Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс | | |
| | |жауапқа смайликтен беру | | |
|Негізгі бөлім| |Топтық жұмыс. |Оқушылар берілген амалдарды |Оқушылардың |
| | |«Тізбек» ойыны |ауызша есептейді |амалдарды ауызша |
| | |1-топ: 9+9-10-6+12+6=20 | |қосу және азайту |
| | |2-топ: 8+5-3+6-8+12=20 | |тақырыбын |
| | |3-топ: 5+10-7+4-5+13=20 | |жетілдіру |
| | | | |мақсатында |
| | |Смайлик арқылы бағалау: Әрбір дұрыс | | |
| | |жауапқа смайликтен беру | | |
| | | | | |
| | |Жұппен жұмыс: Сәйкестендіру |Оқушылар қасындағы отырған | |
| | |49+4 53 |жұптарымен бірлесіп орындайды, | |
| | |66-8 58 |1 оқушы математикалық тілде | |
| | |67+5 72 |оқып жауабын айтады. Жауабы | |
| | |42-7 35 |дұрыс болса қалған оқушылар | |
| | |34-7 27 |өздерінікімен салыстырып | |
| | |76+6 82 |жасылды, дұрыс емес болса сары | |
| | |45+8 53 |бағдаршамды көтереді |Өз жауаптарының |
| | |63-7 56 | |дұрыстығына көз |
| | | | |жеткізу |
| | | | |Оқушыларды |
| | |Бағдаршам арқылы бағалау | |сергіту |
| | | | | |
| | |Сергіту сәті | |Оқушылардың |
| | | |Оқушылар тапсырманы топта |шапшаңдығын |
| | |Топтық жұмыс: «Ойлан,тап» ойыны |бірлесіп орындайды . |тексеру |
| | |1-топ: Кәмила әжесінің үйінде 3 апта 4 | | |
| | |күн болды. Кәмила әжесінің үйінде | | |
| | |барлығы неше күн болды? | | |
| | |2-топ:Екі таяқтың 4 ұшы бар. Екі жарым | | |
| | |таяқтың қанша ұшы бар? | | |
| | |3-топ:Асқар жазда Алакөлде 1 ай және 7 | | |
| | |күн демалды. Асқар Алакөлде барлығы неше| | |
| | |күн демалды? | |Оқушылардың ойлау|
| | | |Оқушылар парақ бетіне түскен |қабілеттерін |
| | |«Ойлан, жұптас, бөліс» |фигуралардың сызбасын қию |тексеру |
| | |1-топ: Төртбұрыш және оның периметрін |арқылы қандай фигура екенін | |
| | |табу |тауып, периметрлерін табады | |
| | |2-топ: Үшбұрыш және оның периметрін табу| | |
| | |3-топ:Тіктөртбұрыш және оның периметрін | | |
| | |табу | | |
| | | | |Бүгінгі алған |
| | |Жеке жұмыс парағы: | |білімдерін |
| | |1.Амалдарды орында: |Оқушылар жеке жұмыс парағындағы|тиянақтау |
| | |95-47 |тапсырмаларды орындайды | |
| | |36+28 | | |
| | |80-17+25 |. | |
| | |24+52-36 | | |
| | |38-19+24 | | |
| | |71-25+13 | | |
| | |2.Теңдеуді шеш: | | |
| | |A+37=90 | | |
| | |80-a=42 | | |
| | |25+a=70 | | |
| | |a-47=23 | | |
| | |3.Есеп: | | |
| | |Нариман бірінші себетке 17кг, ал екінші | | |
| | |себетке одан 5кг артық қияр салды. Екі | | |
| | |себетке барлығы неше килограмм қияр | | |
| | |салынды? | | |
|Қорытынды | |Рефлексия. |Оқушылар рефлексия парағын |Бүгінгі сабақтан |
| | |«Алақан» әдісі |толтырады |алған әсерлерін |
| | | | |жеткізу және |
| | | | |келесі сабаққа |
| | | | |бастама алу |

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан
Орыс тілі жаттау
Компьютердің құрамына кіретін негізгі және қосалқы құрылғылар
Бұл қай кезде болады? 1-сынып
Жемістер жайлы ақпарат
Дайындамаларды егеу
Қарсы мәндес сын есім
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша бөлуді пысықтау
Жаңа сабақты пысықтау
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz