Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Төрт түлік туралы жырлар
Күні: Бекітемін:______________________
Сыныбы: 3 «Г» сыныбы
Пәні: Ана тілі
Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы
|Сабақтың |Төрт түлік туралы жырлар |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |1. Төрт түлік туралы жырларды білу. |
|мақсаты: |2. Төрт түлік туралы жырлардың мазмұнын түсіну. |
| |3. Төрт түлік туралы жырларды айту, ғаламтор желісін қолдану. |
|Күтілетін |1. Төрт түлік туралы жырларды білетін болады. |
|нәтижесі: |2. Төрт түлікке ешкі, құлын, қой, сиыр жататынын, төлдерінің атауларын, олардың жүні, майы,сүті, |
| |етінің пайдасын түсінеді. |
| |3. Төрт түлік туралы жырларды айта алады және тақырып бойынша ғаламтор желісін қосымша ақпарат көзі |
| |ретінде қолдана алады. |
|Сабақтың түрі:|Сындарлы оқытуға негізделген сабақ |
|Сабақтың типі:|Жаңа тақырыпты игерту сабағы |
|Сабақтың |Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс |
|формасы: | |
|Қолданылатын |1. Сұрақ-жауап |
|әдіс-тәсілдер: |2. Топтық жұмыс: «Веер» ойыны |
| |3. «Бағдаршаммен бағалау» әдісі |
| |4. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру |
| |5. Жұптық жұмыс: Сәйкестендіру нәтижесін тексеру |
| |6. Өзін-өзі бағалау |
| |7. Кері ойлау стратегиясы |
| |8. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
| |9. Рефлексия |
| |10. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі |
|Құрал-жабдықтар|1. Интербелсенді тақта |
|, көрнекілік: |2. Дербес компьютер |
| |3. Стикерлер |
| |4. Смайликтер |
| |5. Ноутбуктер |
| |6 . Бағдаршамдар. |
| | |
| |7. Кері байланыс кестесі |
| |8. Плокаттар |
| |9. Жұлдызшалар мен үшбұрыштар |
|Пән аралық |1. Дүниетану |
|байланыс: |2. Бейнелеу өнері |
| |3.География |
|Пайдаланылатын | |
|әдебиеттер: | |
|Негізгі |1. «Әдебиеттік оқу» оқулығы – 3 сынып. Алматы, «Атамұра» баспасы, 2011ж. |
|әдебиет: |2. . Әбдікәрім Тазагүл Мұқашқызы «Әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі» 3-сынып Алматы «Атамұра» 2014ж |
| |3. «Жаратылыстану» оқулығы 5- сынып Алматы «Атамұра» 2005ж |
| |4. «Сұрақ және жауап» энциклопедиясы Алматы «Алматы кітап» баспасы 2012ж |
| | |
| |5. «Менің алғашқы энциклопедиям» |
|Қосымша | |
|әдебиет: |6. Сайт «JARAR» |
| |7. Wiki беттері |
|Баспа көздері, | |
|Интернет | |
|ресурс: | |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушынның іс-әрекеті |Мақсаты |
|кезеңі | | | | |
|Кіріспе | |- Сәлеметсіңдер ме, балалар! |Оқушылар сәлемдесіп, |Психологиялық |
| | |Көңіл-күйлерің қалай? |көңіл-күйлерін смайлик арқылы |ахуал туғызу. |
| | | |білдіреді. |Топтық жұмысты |
| | |Оқушыларды 4 топқа біріктіру. (Стикерге |Оқушылар «Құлын, бұзау, қозы, |ұйымдастыру |
| | |жазылған топ атаулары бойынша) |лақ» топтарына бірігеді. | |
| | |І топ – «Құлын» | | |
| | |ІІ топ – «Бұзау» | | |
| | |ІІІ топ – «Қозы» | | |
| | |ІҮ топ – «Лақ» | | |
|Тұсау кесер | |- Балалар, мен сендерді неге осы атаулар|Оқушылардың жауаптары тыңдалып, |Оқушылардың |
| | |бойынша топқа бөлдім, бұл атаулардың |жаңа сабақ не туралы болатынын |тақырыпқа |
| | |қазір өтетін жаңа сабаққа қандай қатысы |анықтайды. |қызығушылығын |
| | |бар деп ойлайсыңдар? (тағы да жетелеу | |ояту |
| | |сұрақтары қойылады) | | |
| | |- Дұрыс айтасыңдар, бүгінгі өтетін | | |
| | |тақырыбымыз «Төрт түлік туралы жырлардеп |Оқушылардың жауаптары тыңдалады | |
| | |аталады. Енді бұл тақырыпта біз не туралы| | |
| | |білеміз деп ойлайсыңдар? (Оқушылардың | | |
| | |жауаптарын сабақтың мақсатын шығаруға | | |
| | |бағыттап, сабақ мақсатын айтып кету) | | |
| | | | |Жаңа тақырыпты |
| | |- Бұл мақсатқа жету үшін мен сендерге | |меңгерту үшін |
| | |«Веер» ойынын ұйымдастырғым келіп отыр. | | |
| | |Әр топ өздерінің топ атауларына | | |
| | |байланысты 4-5 сұрақ дайындап, сағат | | |
| | |тілімен келесі топтарға жөнелтесіңдер. | | |
|Негізгі | |Топтық жұмыс. (Оқушыларға деректер |Оқушылар берілген сұрақтар |Топтық жұмыс |
|бөлім | |жинауға арналған бағыттау сұрақтары |бойынша жұмыс жасайды. |ұйымдастыру |
| | |қойылады) | | |
| | |І топ – «Құлын»: «Торы құлын» өлеңін | | |
| | |оқиды. «Түртіп алу» әдісін қолданып, | | |
| | |ғаламтор арқылы жылқы мен түсініксіз | | |
| | |сөздерге мәлімет береді. | | |
| | |ІІ топ – «Бұзау» «Сиыр» өлеңін оқиды. | | |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор | | |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | | |
| | |мәлімет береді . | | |
| | |ІІІ топ – «Қозы» : «Қой» өлеңін оқиды. | | |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор | | |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | | |
| | |мәлімет береді | | |
| | |ІҮ топ – «Лақ»: «Лақ» өлеңін оқиды. |Оқушылар «Бағдаршам» арқылы |Оқушылардың жаңа |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор |түсінбеген жерлерін толықтырады |сабақты |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | |түсінгендерін |
| | |мәлімет береді | |тексеру |
| | | |Жұптар сәйкестендіру | |
| | |Бағдаршаммен өзін-өзі бағалау. (Қызыл |тапсырмаларын ауыстырып |Білімін тексеру |
| | |және сары көтерген оқушылардың білімін |тексереді, оқушылар арасында | |
| | |жасыл түс көтерген оқушылар толықтырады .|әңгіме-дебат жүреді | |
| | |Жеке оқушымен жұмыс: Сәйкестендіру | | |
| | |Жұптық тапсырма: Сәйкестендіру нәтижесін |Оқушылар өз- өздерін бармақ | |
| | |тексеру |арқылы бағалайды |Оқушыларды |
| | | | |сергіту |
| | |Өзін-өзі бағалау: «Бармақпен бағалау» | | |
| | | |Әр топ өздерінің түліктеріне | |
| | |Сергіту сәті. |байланысты оқушы өзі ойланады, | |
| | | |жұптасады және топта ойларымен | |
| | |«Кері ойлау» стратегиясы |бөліседі. | |
| | |Тапсырма: Осы төр түлік болмағанда не |Әр топ бір-біріне бағалау | |
| | |болар еді? |жүргізеді | |
| | |«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі | | |
| | | | | |
| | |«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау | | |
|Қорытынды | |Рефлексия. Үйге тапсырма: |Оқушылар рефлексия парағын | |
| | |1. Өлеңді жаттау |толтырады | |
| | |2. «Айрықша тапсырма» |Оқушылар үйге берілген | |
| | |3. Ізденуге арналған тапсырма |тапсырманы күнделік бетіне | |
| | |Ертегі дегеніміз не? |түсіреді. | |
| | |Ертегінің қандай түрлері бар? | | |
Сыныбы: 3 «Г» сыныбы
Пәні: Ана тілі
Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы
|Сабақтың |Төрт түлік туралы жырлар |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |1. Төрт түлік туралы жырларды білу. |
|мақсаты: |2. Төрт түлік туралы жырлардың мазмұнын түсіну. |
| |3. Төрт түлік туралы жырларды айту, ғаламтор желісін қолдану. |
|Күтілетін |1. Төрт түлік туралы жырларды білетін болады. |
|нәтижесі: |2. Төрт түлікке ешкі, құлын, қой, сиыр жататынын, төлдерінің атауларын, олардың жүні, майы,сүті, |
| |етінің пайдасын түсінеді. |
| |3. Төрт түлік туралы жырларды айта алады және тақырып бойынша ғаламтор желісін қосымша ақпарат көзі |
| |ретінде қолдана алады. |
|Сабақтың түрі:|Сындарлы оқытуға негізделген сабақ |
|Сабақтың типі:|Жаңа тақырыпты игерту сабағы |
|Сабақтың |Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс |
|формасы: | |
|Қолданылатын |1. Сұрақ-жауап |
|әдіс-тәсілдер: |2. Топтық жұмыс: «Веер» ойыны |
| |3. «Бағдаршаммен бағалау» әдісі |
| |4. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру |
| |5. Жұптық жұмыс: Сәйкестендіру нәтижесін тексеру |
| |6. Өзін-өзі бағалау |
| |7. Кері ойлау стратегиясы |
| |8. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
| |9. Рефлексия |
| |10. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі |
|Құрал-жабдықтар|1. Интербелсенді тақта |
|, көрнекілік: |2. Дербес компьютер |
| |3. Стикерлер |
| |4. Смайликтер |
| |5. Ноутбуктер |
| |6 . Бағдаршамдар. |
| | |
| |7. Кері байланыс кестесі |
| |8. Плокаттар |
| |9. Жұлдызшалар мен үшбұрыштар |
|Пән аралық |1. Дүниетану |
|байланыс: |2. Бейнелеу өнері |
| |3.География |
|Пайдаланылатын | |
|әдебиеттер: | |
|Негізгі |1. «Әдебиеттік оқу» оқулығы – 3 сынып. Алматы, «Атамұра» баспасы, 2011ж. |
|әдебиет: |2. . Әбдікәрім Тазагүл Мұқашқызы «Әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі» 3-сынып Алматы «Атамұра» 2014ж |
| |3. «Жаратылыстану» оқулығы 5- сынып Алматы «Атамұра» 2005ж |
| |4. «Сұрақ және жауап» энциклопедиясы Алматы «Алматы кітап» баспасы 2012ж |
| | |
| |5. «Менің алғашқы энциклопедиям» |
|Қосымша | |
|әдебиет: |6. Сайт «JARAR» |
| |7. Wiki беттері |
|Баспа көздері, | |
|Интернет | |
|ресурс: | |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушынның іс-әрекеті |Мақсаты |
|кезеңі | | | | |
|Кіріспе | |- Сәлеметсіңдер ме, балалар! |Оқушылар сәлемдесіп, |Психологиялық |
| | |Көңіл-күйлерің қалай? |көңіл-күйлерін смайлик арқылы |ахуал туғызу. |
| | | |білдіреді. |Топтық жұмысты |
| | |Оқушыларды 4 топқа біріктіру. (Стикерге |Оқушылар «Құлын, бұзау, қозы, |ұйымдастыру |
| | |жазылған топ атаулары бойынша) |лақ» топтарына бірігеді. | |
| | |І топ – «Құлын» | | |
| | |ІІ топ – «Бұзау» | | |
| | |ІІІ топ – «Қозы» | | |
| | |ІҮ топ – «Лақ» | | |
|Тұсау кесер | |- Балалар, мен сендерді неге осы атаулар|Оқушылардың жауаптары тыңдалып, |Оқушылардың |
| | |бойынша топқа бөлдім, бұл атаулардың |жаңа сабақ не туралы болатынын |тақырыпқа |
| | |қазір өтетін жаңа сабаққа қандай қатысы |анықтайды. |қызығушылығын |
| | |бар деп ойлайсыңдар? (тағы да жетелеу | |ояту |
| | |сұрақтары қойылады) | | |
| | |- Дұрыс айтасыңдар, бүгінгі өтетін | | |
| | |тақырыбымыз «Төрт түлік туралы жырлардеп |Оқушылардың жауаптары тыңдалады | |
| | |аталады. Енді бұл тақырыпта біз не туралы| | |
| | |білеміз деп ойлайсыңдар? (Оқушылардың | | |
| | |жауаптарын сабақтың мақсатын шығаруға | | |
| | |бағыттап, сабақ мақсатын айтып кету) | | |
| | | | |Жаңа тақырыпты |
| | |- Бұл мақсатқа жету үшін мен сендерге | |меңгерту үшін |
| | |«Веер» ойынын ұйымдастырғым келіп отыр. | | |
| | |Әр топ өздерінің топ атауларына | | |
| | |байланысты 4-5 сұрақ дайындап, сағат | | |
| | |тілімен келесі топтарға жөнелтесіңдер. | | |
|Негізгі | |Топтық жұмыс. (Оқушыларға деректер |Оқушылар берілген сұрақтар |Топтық жұмыс |
|бөлім | |жинауға арналған бағыттау сұрақтары |бойынша жұмыс жасайды. |ұйымдастыру |
| | |қойылады) | | |
| | |І топ – «Құлын»: «Торы құлын» өлеңін | | |
| | |оқиды. «Түртіп алу» әдісін қолданып, | | |
| | |ғаламтор арқылы жылқы мен түсініксіз | | |
| | |сөздерге мәлімет береді. | | |
| | |ІІ топ – «Бұзау» «Сиыр» өлеңін оқиды. | | |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор | | |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | | |
| | |мәлімет береді . | | |
| | |ІІІ топ – «Қозы» : «Қой» өлеңін оқиды. | | |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор | | |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | | |
| | |мәлімет береді | | |
| | |ІҮ топ – «Лақ»: «Лақ» өлеңін оқиды. |Оқушылар «Бағдаршам» арқылы |Оқушылардың жаңа |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор |түсінбеген жерлерін толықтырады |сабақты |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | |түсінгендерін |
| | |мәлімет береді | |тексеру |
| | | |Жұптар сәйкестендіру | |
| | |Бағдаршаммен өзін-өзі бағалау. (Қызыл |тапсырмаларын ауыстырып |Білімін тексеру |
| | |және сары көтерген оқушылардың білімін |тексереді, оқушылар арасында | |
| | |жасыл түс көтерген оқушылар толықтырады .|әңгіме-дебат жүреді | |
| | |Жеке оқушымен жұмыс: Сәйкестендіру | | |
| | |Жұптық тапсырма: Сәйкестендіру нәтижесін |Оқушылар өз- өздерін бармақ | |
| | |тексеру |арқылы бағалайды |Оқушыларды |
| | | | |сергіту |
| | |Өзін-өзі бағалау: «Бармақпен бағалау» | | |
| | | |Әр топ өздерінің түліктеріне | |
| | |Сергіту сәті. |байланысты оқушы өзі ойланады, | |
| | | |жұптасады және топта ойларымен | |
| | |«Кері ойлау» стратегиясы |бөліседі. | |
| | |Тапсырма: Осы төр түлік болмағанда не |Әр топ бір-біріне бағалау | |
| | |болар еді? |жүргізеді | |
| | |«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі | | |
| | | | | |
| | |«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау | | |
|Қорытынды | |Рефлексия. Үйге тапсырма: |Оқушылар рефлексия парағын | |
| | |1. Өлеңді жаттау |толтырады | |
| | |2. «Айрықша тапсырма» |Оқушылар үйге берілген | |
| | |3. Ізденуге арналған тапсырма |тапсырманы күнделік бетіне | |
| | |Ертегі дегеніміз не? |түсіреді. | |
| | |Ертегінің қандай түрлері бар? | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz