Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Төрт түлік туралы жырлар

Күні: Бекітемін:______________________
Сыныбы: 3 «Г» сыныбы
Пәні: Ана тілі
Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы
|Сабақтың |Төрт түлік туралы жырлар |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |1. Төрт түлік туралы жырларды білу. |
|мақсаты: |2. Төрт түлік туралы жырлардың мазмұнын түсіну. |
| |3. Төрт түлік туралы жырларды айту, ғаламтор желісін қолдану. |
|Күтілетін |1. Төрт түлік туралы жырларды білетін болады. |
|нәтижесі: |2. Төрт түлікке ешкі, құлын, қой, сиыр жататынын, төлдерінің атауларын, олардың жүні, майы,сүті, |
| |етінің пайдасын түсінеді. |
| |3. Төрт түлік туралы жырларды айта алады және тақырып бойынша ғаламтор желісін қосымша ақпарат көзі |
| |ретінде қолдана алады. |
|Сабақтың түрі:|Сындарлы оқытуға негізделген сабақ |
|Сабақтың типі:|Жаңа тақырыпты игерту сабағы |
|Сабақтың |Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс |
|формасы: | |
|Қолданылатын |1. Сұрақ-жауап |
|әдіс-тәсілдер: |2. Топтық жұмыс: «Веер» ойыны |
| |3. «Бағдаршаммен бағалау» әдісі |
| |4. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру |
| |5. Жұптық жұмыс: Сәйкестендіру нәтижесін тексеру |
| |6. Өзін-өзі бағалау |
| |7. Кері ойлау стратегиясы |
| |8. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
| |9. Рефлексия |
| |10. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі |
|Құрал-жабдықтар|1. Интербелсенді тақта |
|, көрнекілік: |2. Дербес компьютер |
| |3. Стикерлер |
| |4. Смайликтер |
| |5. Ноутбуктер |
| |6 . Бағдаршамдар. |
| | |
| |7. Кері байланыс кестесі |
| |8. Плокаттар |
| |9. Жұлдызшалар мен үшбұрыштар |
|Пән аралық |1. Дүниетану |
|байланыс: |2. Бейнелеу өнері |
| |3.География |
|Пайдаланылатын | |
|әдебиеттер: | |
|Негізгі |1. «Әдебиеттік оқу» оқулығы – 3 сынып. Алматы, «Атамұра» баспасы, 2011ж. |
|әдебиет: |2. . Әбдікәрім Тазагүл Мұқашқызы «Әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі» 3-сынып Алматы «Атамұра» 2014ж |
| |3. «Жаратылыстану» оқулығы 5- сынып Алматы «Атамұра» 2005ж |
| |4. «Сұрақ және жауап» энциклопедиясы Алматы «Алматы кітап» баспасы 2012ж |
| | |
| |5. «Менің алғашқы энциклопедиям» |
|Қосымша | |
|әдебиет: |6. Сайт «JARAR» |
| |7. Wiki беттері |
|Баспа көздері, | |
|Интернет | |
|ресурс: | |

Сабақтың барысы

|Сабақтың |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушынның іс-әрекеті |Мақсаты |
|кезеңі | | | | |
|Кіріспе | |- Сәлеметсіңдер ме, балалар! |Оқушылар сәлемдесіп, |Психологиялық |
| | |Көңіл-күйлерің қалай? |көңіл-күйлерін смайлик арқылы |ахуал туғызу. |
| | | |білдіреді. |Топтық жұмысты |
| | |Оқушыларды 4 топқа біріктіру. (Стикерге |Оқушылар «Құлын, бұзау, қозы, |ұйымдастыру |
| | |жазылған топ атаулары бойынша) |лақ» топтарына бірігеді. | |
| | |І топ – «Құлын» | | |
| | |ІІ топ – «Бұзау» | | |
| | |ІІІ топ – «Қозы» | | |
| | |ІҮ топ – «Лақ» | | |
|Тұсау кесер | |- Балалар, мен сендерді неге осы атаулар|Оқушылардың жауаптары тыңдалып, |Оқушылардың |
| | |бойынша топқа бөлдім, бұл атаулардың |жаңа сабақ не туралы болатынын |тақырыпқа |
| | |қазір өтетін жаңа сабаққа қандай қатысы |анықтайды. |қызығушылығын |
| | |бар деп ойлайсыңдар? (тағы да жетелеу | |ояту |
| | |сұрақтары қойылады) | | |
| | |- Дұрыс айтасыңдар, бүгінгі өтетін | | |
| | |тақырыбымыз «Төрт түлік туралы жырлардеп |Оқушылардың жауаптары тыңдалады | |
| | |аталады. Енді бұл тақырыпта біз не туралы| | |
| | |білеміз деп ойлайсыңдар? (Оқушылардың | | |
| | |жауаптарын сабақтың мақсатын шығаруға | | |
| | |бағыттап, сабақ мақсатын айтып кету) | | |
| | | | |Жаңа тақырыпты |
| | |- Бұл мақсатқа жету үшін мен сендерге | |меңгерту үшін |
| | |«Веер» ойынын ұйымдастырғым келіп отыр. | | |
| | |Әр топ өздерінің топ атауларына | | |
| | |байланысты 4-5 сұрақ дайындап, сағат | | |
| | |тілімен келесі топтарға жөнелтесіңдер. | | |
|Негізгі | |Топтық жұмыс. (Оқушыларға деректер |Оқушылар берілген сұрақтар |Топтық жұмыс |
|бөлім | |жинауға арналған бағыттау сұрақтары |бойынша жұмыс жасайды. |ұйымдастыру |
| | |қойылады) | | |
| | |І топ – «Құлын»: «Торы құлын» өлеңін | | |
| | |оқиды. «Түртіп алу» әдісін қолданып, | | |
| | |ғаламтор арқылы жылқы мен түсініксіз | | |
| | |сөздерге мәлімет береді. | | |
| | |ІІ топ – «Бұзау» «Сиыр» өлеңін оқиды. | | |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор | | |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | | |
| | |мәлімет береді . | | |
| | |ІІІ топ – «Қозы» : «Қой» өлеңін оқиды. | | |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор | | |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | | |
| | |мәлімет береді | | |
| | |ІҮ топ – «Лақ»: «Лақ» өлеңін оқиды. |Оқушылар «Бағдаршам» арқылы |Оқушылардың жаңа |
| | |«Түртіп алу» әдісін қолданып, ғаламтор |түсінбеген жерлерін толықтырады |сабақты |
| | |арқылы жылқы мен түсініксіз сөздерге | |түсінгендерін |
| | |мәлімет береді | |тексеру |
| | | |Жұптар сәйкестендіру | |
| | |Бағдаршаммен өзін-өзі бағалау. (Қызыл |тапсырмаларын ауыстырып |Білімін тексеру |
| | |және сары көтерген оқушылардың білімін |тексереді, оқушылар арасында | |
| | |жасыл түс көтерген оқушылар толықтырады .|әңгіме-дебат жүреді | |
| | |Жеке оқушымен жұмыс: Сәйкестендіру | | |
| | |Жұптық тапсырма: Сәйкестендіру нәтижесін |Оқушылар өз- өздерін бармақ | |
| | |тексеру |арқылы бағалайды |Оқушыларды |
| | | | |сергіту |
| | |Өзін-өзі бағалау: «Бармақпен бағалау» | | |
| | | |Әр топ өздерінің түліктеріне | |
| | |Сергіту сәті. |байланысты оқушы өзі ойланады, | |
| | | |жұптасады және топта ойларымен | |
| | |«Кері ойлау» стратегиясы |бөліседі. | |
| | |Тапсырма: Осы төр түлік болмағанда не |Әр топ бір-біріне бағалау | |
| | |болар еді? |жүргізеді | |
| | |«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі | | |
| | | | | |
| | |«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау | | |
|Қорытынды | |Рефлексия. Үйге тапсырма: |Оқушылар рефлексия парағын | |
| | |1. Өлеңді жаттау |толтырады | |
| | |2. «Айрықша тапсырма» |Оқушылар үйге берілген | |
| | |3. Ізденуге арналған тапсырма |тапсырманы күнделік бетіне | |
| | |Ертегі дегеніміз не? |түсіреді. | |
| | |Ертегінің қандай түрлері бар? | | |

Ұқсас жұмыстар
Төрт түлік жырлары
Төрт түлікті қадірлеуге баулу
Сиырдың пайдасы
Қой
«тіл дамыту» арнайы курс бағдарламасы
Түйе иесі
Төрт түлік туралы жырлар Қой
Үй жануарлары туралы
Үш арыс. ана тілі. 3 сынып
Ертегілер. 6 сынып
Пәндер