Алтын балта

Күні: Бекітемін:

Сыныбы: 3 «Г» сыныбы

Пәні: Әдебиеттік оқу

Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы

Сабақтың тақырыбы:
Алтын балта
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
Алтын балта: Оқушылар «Алтын балта» ертегісіндегі бай, кедей және шаруаның іс-әрекеттерін талқылайды, барысында өз сөзімен баяндайды, сұрақ қою барысында кейіпкерлерді бүгінгі күнгі адамдармен салыстырады.
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтижесі:
Алтын балта:

1. Ертегі кейіпкерлерін сұрақ қою барысында бүгінгі күнгі адамдармен салыстырады.

2. Бай, кедей және шаруаның іс-әрекеттерін талқылайды, өз сөздерімен баяндайды.

Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың түрі:
Алтын балта: Сындарлы оқытуға негізделген сабақ
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың типі:
Алтын балта: Аралас сабақ
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың формасы:
Алтын балта: Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс
Сабақтың тақырыбы:: Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Алтын балта:

1. «Серпілген сұрақтар»

2. Мадақтау

3. «Ойлан- жұптас - бөліс»

Постер қорғау

Картамен жұмыс

4. «Бағдаршаммен бағалау»

5. «Сұрақ-жауап»

6. Топтық жұмыс.

7. «Смайликпен бағалау»

8. Сәйкестендіру

9. Өзін -өзі бағалау: « Бармақпен бағалау»

10. Рефлексия

Сабақтың тақырыбы:: Құрал-жабдықтар, көрнекілік:
Алтын балта:

1. Интербелсенді тақта

2. Дербес компьютер

3. Смайликтер

4. Стикерлер

5. Карта

6. Глобус

7. Плокаттар, суреттер

8. Бағдаршамдар

9. Сәйкестендіру таратпасы

10. Рефлексия парағы

Сабақтың тақырыбы:: Пән аралық байланыс:
Алтын балта:

1. География

2. Жаратылыстану

3. Бейнелеу өнері

Сабақтың тақырыбы::

Пайдаланылатын әдебиеттер:

Негізгі әдебиет:

Қосымша әдебиет:

Баспа көздері, Интернет ресурс:

Алтын балта:

1. « Әдебиеттік оқу» оқулығы - 3 сынып.

2. . Әбдікәрім Тазагүл Мұқашқызы «Әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі» 3-сынып Алматы «Атамұра» 2014ж

3. «Сұрақ және жауап» энциклопедиясы Алматы «Алматы кітап» баспасы 2012ж

4. «Менің алғашқы энциклопедиям»

6. Wiki беттері

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушынның іс-әрекеті
Мақсаты
Сабақтың кезеңі: Кіріспе
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: - Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз қазір «Сиқырлы қалам» арқылы бір-біріміздің көңіл-күйіміздә сұрап, сабақтан не күтетіндігіміз жайында бөлісеміз.
Оқушынның іс-әрекеті:

Оқушылар сәлемдесіп, көңіл-күйлерін бір-бірлеріне тілектерін «Сиқырлы қалам »арқылы білдіреді.

Оқушылар «Алтын балта, күміс балта, темір балта» топтарына бірігеді.

Мақсаты: Психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың кезеңі: Тұсау кесер
Уақыты: 10 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Серпілген сұрақтар» әдісі (Өткен сабақты пысықтау)

-Қойшыны ажалдан құтқарған не?

-Мәтін неліктен «Ажалдан құтқарған асыл сөз» деп аталады?

-Хан неліктен райынан қайтты?

-Қойшы ханға қандай хикая айтып берді?

-Хикая не туралы болды?

Мадақтау

- Олай болса, мен сенедерді 3топқа біріктіргім келіп отыр.

Оқушыларды 3 топқа біріктіру. (Стикерге жазылған топ атаулары бойынша)

І топ - «Алтын балта»

ІІ топ - «Күміс балта»

ІІІ топ - «Темір балта»

Ой қозғау

«Ашық сұрақтар»

-Балалар ертегінің қандай түрлерін білетін едік?

-Оларға қандай кейіпкерлер жататын еді?

-Кім байқады ертегілердің көбісі кімдер туралы болады?

-Бай деген қандай адам?

-Кедей деген қандай адам?

-Олай болса Венн диаграммасын толтырып корейік.

Оқушынның іс-әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар стикерде жазылған сөздер бойынша топтарға бірігіп отырады.

Оқушылар ашық сұрақтарға жауап беру арқылы өтілктін жаңа тақырыпты ашады.

Венн диаграммасын толтыру арқылы бай мен кедейге сипаттама береді.

Мақсаты:

Өткен тақырыпты пысықтау

Топтық жұмысты ұйымдастыру Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту

Сабақтың кезеңі: Негізгі бөлім
Уақыты: 27 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәтінмен жұмыс

« Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі. ( Мәтінді топтағы әр оқушы мәтінді жеке оқиды, жұппен талқылайды сонан соң топта өз ойын бөліседі. Әр топтан бір оқушы шығып берілген мәтін бөлігі бойынша постер қорғайды )

Тапсырма:

І топ - «Алтын балта»: Ертегінің бір бөлімін рөлдік сомдау

ІІ топ - «Күміс балта»:Ертегіге байланысты слайд жасау

ІІІ топ - «Темір балта»:Мазмұнын суреттеп түсіндіру

«Екі жұлдыз бір ұсыныс» әдісі

Топтық жұмыс.

Тапсырма: Әр топқа бай мен кедейге байланысты қысқа ертегі құрастыру .

Критерий бойынша бағалау

«Үш ұйғарым әдісі» (оқушылар жеке отырып жазады, жұптарына тексертеді, екінші жұбы жалған мәліметті табу керек)

«Басбармақпен бағалау»

Оқушынның іс-әрекеті:

Оқушылар мәтінді оқып шығады

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды. Түсінгентерін алдымен жұппен содан соң топта талқылайды. Жинақтаған мәліметпен басқа топтармен бөліседі Постер қорғайды

Оқушылар қорғаған жұмыстарына баға береді.

.

Оқушылар өзіндік жұмыс жүргізеді.

Жұмыс нәтижесін жұптармен алмасып тексереді.

Оқушылар нәтижесін тексеру барысында жұбын бармақ арқылы бағалайды

Мақсаты:

Жаңа ұғымдармен таныстыру

Жаңа тақырыпты меңгерту

Оқушылардың мәліметті меңгергенін тексеру.

Оқушыларды ынталандыру

Есте сақтау қабілеттерін тексеру

Өзіндік жұмыс жүргізу

Кері байланыс орнату Өзіндік жұмыстың нәтижесін бақылау

Сабақтың кезеңі: Қорытынды
Уақыты: 5 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Рефлексия

Үйге тапсырма:

1 . Ертегіні оқу

2. Ізденуге арналған тапсырма

Оқушынның іс-әрекеті:

Оқушылар рефлексия парағын толтырады

Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделік бетіне түсіреді.

Мақсаты:

Ұқсас жұмыстар
Алтын балта. ана тілі, 3- сынып
Сабақтың маұсаты
Оюлар әлемінде
Байшынар ағашы
Балтаның сабын жасау технологиясы
Есірткі адам өмірін жалмап, тағдырын күл талқан ететін қасірет
Алғырлық бекеті
Бойыңа жиғандай өнер бағын
Ш дыбысын сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету
Әліппе. 1-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz