Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Алтын балта

Күні:
Бекітемін:______________________
Сыныбы: 3 «Г» сыныбы
Пәні: Әдебиеттік оқу
Пән мұғалімі: Ембергенова Айнұр Болатқызы
|Сабақтың |Алтын балта |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |Оқушылар «Алтын балта» ертегісіндегі бай,кедей және шаруаның іс-әрекеттерін |
|мақсаты: |талқылайды, барысында өз сөзімен баяндайды, сұрақ қою барысында кейіпкерлерді |
| |бүгінгі күнгі адамдармен салыстырады. |
|Күтілетін | 1.Ертегі кейіпкерлерін сұрақ қою барысында бүгінгі күнгі адамдармен |
|нәтижесі: |салыстырады. |
| |2.Бай, кедей және шаруаның іс-әрекеттерін талқылайды, өз сөздерімен баяндайды. |
|Сабақтың түрі:|Сындарлы оқытуға негізделген сабақ |
|Сабақтың типі:|Аралас сабақ |
|Сабақтың |Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс |
|формасы: | |
|Қолданылатын |1. «Серпілген сұрақтар» |
|әдіс-тәсілдер: |2. Мадақтау |
| |3. «Ойлан- жұптас - бөліс» |
| |Постер қорғау |
| |Картамен жұмыс |
| |4. «Бағдаршаммен бағалау» |
| |5. «Сұрақ-жауап» |
| |6. Топтық жұмыс. |
| |7. «Смайликпен бағалау» |
| |8. Сәйкестендіру |
| |9. Өзін –өзі бағалау: « Бармақпен бағалау» |
| |10. Рефлексия |
|Құрал-жабдықтар|1. Интербелсенді тақта |
|, көрнекілік: |2. Дербес компьютер |
| |3. Смайликтер |
| |4. Стикерлер |
| |5. Карта |
| | |
| |6. Глобус |
| |7. Плокаттар, суреттер |
| |8. Бағдаршамдар |
| |9. Сәйкестендіру таратпасы |
| |10. Рефлексия парағы |
|Пән аралық |1. География |
|байланыс: |2. Жаратылыстану |
| |3. Бейнелеу өнері |
|Пайдаланылатын |1. «Әдебиеттік оқу» оқулығы – 3 сынып. |
|әдебиеттер: |2. . Әбдікәрім Тазагүл Мұқашқызы «Әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі» 3-сынып |
|Негізгі |Алматы «Атамұра» 2014ж |
|әдебиет: | |
| | |
| | |
| |3. «Сұрақ және жауап» энциклопедиясы Алматы «Алматы кітап» баспасы 2012ж |
|Қосымша |4. «Менің алғашқы энциклопедиям» |
|әдебиет: | |
| |6. Wiki беттері |
|Баспа көздері, | |
|Интернет | |
|ресурс: | |

Сабақтың барысы

|Сабақтың |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушынның іс-әрекеті |Мақсаты |
|кезеңі | | | | |
|Кіріспе |3 минут |- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз қазір |Оқушылар сәлемдесіп, |Психологиялық |
| | |«Сиқырлы қалам» арқылы бір-біріміздің |көңіл-күйлерін бір-бірлеріне |ахуал туғызу. |
| | |көңіл-күйіміздә сұрап, сабақтан не |тілектерін «Сиқырлы қалам | |
| | |күтетіндігіміз жайында бөлісеміз. |»арқылы білдіреді. | |
| | | |Оқушылар «Алтын балта, күміс | |
| | | |балта, темір балта» топтарына | |
| | | |бірігеді. | |
|Тұсау кесер |10 |«Серпілген сұрақтар» әдісі (Өткен сабақты|Оқушылар сұрақтарға жауап |Өткен тақырыпты |
| |минут |пысықтау) |береді. |пысықтау |
| | |-Қойшыны ажалдан құтқарған не? | | |
| | |-Мәтін неліктен «Ажалдан құтқарған асыл | | |
| | |сөз» деп аталады? | | |
| | |-Хан неліктен райынан қайтты? | | |
| | |-Қойшы ханға қандай хикая айтып берді? | | |
| | |-Хикая не туралы болды? | | |
| | | | | |
| | |Мадақтау | | |
| | |- Олай болса, мен сенедерді 3топқа | | |
| | |біріктіргім келіп отыр. | | |
| | |Оқушыларды 3 топқа біріктіру. (Стикерге | | |
| | |жазылған топ атаулары бойынша) |Оқушылар стикерде жазылған | |
| | |І топ – «Алтын балта» |сөздер бойынша топтарға бірігіп | |
| | |ІІ топ – «Күміс балта» |отырады. | |
| | |ІІІ топ – «Темір балта» | | |
| | |Ой қозғау | | |
| | |«Ашық сұрақтар» | | |
| | |-Балалар ертегінің қандай түрлерін | |Топтық жұмысты |
| | |білетін едік? |Оқушылар ашық сұрақтарға жауап |ұйымдастыру |
| | |-Оларға қандай кейіпкерлер жататын еді? |беру арқылы өтілктін жаңа |Оқушылардың |
| | |-Кім байқады ертегілердің көбісі кімдер |тақырыпты ашады. |тақырыпқа |
| | |туралы болады? | |қызығушылығын |
| | |-Бай деген қандай адам? | |ояту |
| | |-Кедей деген қандай адам? | | |
| | |-Олай болса Венн диаграммасын толтырып | | |
| | |корейік. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Венн диаграммасын толтыру арқылы| |
| | | |бай мен кедейге сипаттама | |
| | | |береді. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі | 27 | Мәтінмен жұмыс |Оқушылар мәтінді оқып шығады |Жаңа ұғымдармен |
|бөлім |минут |« Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі. (Мәтінді |Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.|таныстыру |
| | |топтағы әр оқушы мәтінді жеке оқиды, |Түсінгентерін алдымен жұппен | |
| | |жұппен талқылайды сонан соң топта өз ойын|содан соң топта талқылайды. | |
| | |бөліседі. Әр топтан бір оқушы шығып |Жинақтаған мәліметпен басқа | |
| | |берілген мәтін бөлігі бойынша постер |топтармен бөліседі Постер | |
| | |қорғайды) |қорғайды |Жаңа тақырыпты |
| | |Тапсырма: | |меңгерту |
| | |І топ – «Алтын балта»: Ертегінің бір | | |
| | |бөлімін рөлдік сомдау | | |
| | |ІІ топ – «Күміс балта»:Ертегіге | | |
| | |байланысты слайд жасау | | |
| | |ІІІ топ – «Темір балта»:Мазмұнын суреттеп| | |
| | |түсіндіру | | |
| | | |Оқушылар қорғаған жұмыстарына |Оқушылардың |
| | |«Екі жұлдыз бір ұсыныс» әдісі |баға береді. |мәліметті |
| | | | |меңгергенін |
| | | | |тексеру. |
| | |Топтық жұмыс. |. | |
| | |Тапсырма: Әр топқа бай мен кедейге | | |
| | |байланысты қысқа ертегі құрастыру . | | |
| | | | |Оқушыларды |
| | |Критерий бойынша бағалау | |ынталандыру |
| | | |Оқушылар өзіндік жұмыс |Есте сақтау |
| | |«Үш ұйғарым әдісі» (оқушылар жеке отырып |жүргізеді. |қабілеттерін |
| | |жазады, жұптарына тексертеді, екінші жұбы|Жұмыс нәтижесін жұптармен |тексеру |
| | |жалған мәліметті табу керек) |алмасып тексереді. |Өзіндік жұмыс |
| | | |Оқушылар нәтижесін тексеру |жүргізу |
| | |«Басбармақпен бағалау» |барысында жұбын бармақ арқылы |Кері байланыс |
| | | |бағалайды |орнату Өзіндік |
| | | | |жұмыстың |
| | | | |нәтижесін бақылау|
|Қорытынды | 5 |Рефлексия |Оқушылар рефлексия парағын | |
| |минут |Үйге тапсырма: |толтырады | |
| | |1. Ертегіні оқу |Оқушылар үйге берілген | |
| | |2. Ізденуге арналған тапсырма |тапсырманы күнделік бетіне | |
| | | |түсіреді. | |

Ұқсас жұмыстар
Алтын балта. ана тілі, 3- сынып
Сабақтың маұсаты
Оюлар әлемінде
Байшынар ағашы
Балтаның сабын жасау технологиясы
Есірткі адам өмірін жалмап, тағдырын күл талқан ететін қасірет
Алғырлық бекеті
Бойыңа жиғандай өнер бағын
Ш дыбысын сөзде, буында, сөйлемде дұрыс айтуға үйрету
Әліппе. 1-сынып
Пәндер