Сабақ жоспары :: Сценарилер

Файл қосу

Мәтінді пішімдеу. Қорытынды сабақ

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеу. Қорытынды сабақ
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың пішімдеу тақырып бойынша
білімдерін кеңейту.
2. Дамытушылық: - Мәтінді теру, біліктілігін жетілдіру,
ойлау
қабілетін дамыту;
- Оқушылардың танымдық ,
шығармашылық
белсенділігін арттыру;
- Өз бетінше жұмыс жүргізу
белсенділігін
дамыту.
2. Тәрбиелік: 1. Азия ойындарын өткізу арқылы патриоттық сана
негіздерін қалыптастыру;
2. Өз еліне деген ұлттық
мақтанышты тәрбиелеу,
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пән аралық байланыс: Қазақ тілі, дене шынықтыру, информатика
Сабақтың көрнекілігі: ДК, проектор, интерактивті тақта, флипчарт.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
1) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу;
2) Оқушылардың көңілін сабаққа назарын аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру. Ойын түрінде.
1 – ойын. Биатлон ойыны. Ойынның мақсаты: «Алтын кубокты» жеңіп алу.
Ол үшін пішімдеу құралдарын алтын кубокқа жинау.

2 – ойын. Шаңғы жарыстары. Мәнерлеп сырғанау ойыны. Бұл ойынның
мақсаты: әрбір жұлдызшалардың жолдарына пішімдеу батырмаларын жазу.

3- ойын. Шаңғымен траплиннен секіру. Арнайы жабдықталған траплиндерден
шаңғымен секіру. Ойынның мақсаты : Бұл ойында үш тапсырма берілген,
тез арада пішімдеу құрамының терезесін атап өту.

4 – ойын. Конькимен жүгіру спорты. Мұз
айдынында конькимен жылдамдыққа жүгіру. Балалалр біздің үміткерлеріміз
1 орынға ие болуын көмектесейік. Мақсатымыз: берілген сөздердің дұрыс
сәйкесін тап.

3. Практикалық жұмыс.

1 – тапсырма. Мақал-мәтелдерді аяқтау. (пішімдеу құралдарымен жұмыс
атқару: ЖКЧ, қаріп, қаріптің өлшемі, қаріптің түсі)
1. Қай жерің ауырса, ...

2. Ауру кісі күлкі сүймес,...

3. Он екі мүшең сау болса, сәулет емей немене, ...

4. Біреудің көзілдірігін киген - ...

5. Денсаулық - ...

2 – тапсырма. Септік жалғаулары. Жүлделерді (алтын, күміс, қола және
спорт сөзін) септеу. (жалғаулардың астын сызу, пішімде, анимация жаса)

|Септік |Сұрақтар |Жалғаулар |Тапсырма |
|Атау септік |Кім? не? | |Алтын |
|Ілік септік |Кімнің? ненің? |Ның, нің, дың, дің, | |
| | |тың, тің | |
|Барыс септік |Кімге? неге? Қайда? |Ға, ге, қа, ке | |
|Табыс септік |Кімді? Нені? |Ны, ні, ды, ді, ты, | |
| | |ті | |
|Жатыс септік |Кімде ? неде? Қайда?|Да, де, та, те | |
|Шығыс септік |Кімнен? Неден? |Нан, нен, дан, ден, | |
| |Қайдан? |тан, | |
| | |тен | |
|Көмектес септік |Кіммен? Немен? |Мен, бен, пен | |
| |Қалай? | | |

4 – тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Бұл сөйлемдегі бастауыш пен баяндауышты
тауып, астын сыз және сан есімдерді сөзбен жаз. Мәтінді пішімде.
Қазақстандық спортшылар барлығы 27 медаль алды. Оның 10 - алтын, 10 - күміс
және 7- қола медальдар.
4. Сабақты қорыту. Рефлексия
5. Сабақты бағалау.

6. Үйге тапсырма: «Пішімдеу» тақырыбына сөзжұмбақ құрастыр.

Д.А. Қонаев атындағы №1 ЖББАГ мектебі

Тақырыбы:

5 «А» қг.

Мұғалім: Мамырбаева З.Д.

Қордай 2011 ж.

Ұқсас жұмыстар
Модульдік оқыту технологиясы информатика сабағында
Ms word мәтіндік редакторы
Абзац сұхбаттық терезесі
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып. Информатика
Санды пішімдеу жолымен таныстыру
Мәтіндік құжатты форматтау
Мәтін абзацты пішімдеу
Мәтінді пішімдеу 5-сынып
Мәтін абзацын пішімдеу
"Word мәтіндік редакторы"
Пәндер