Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы)
Пән мұғалімі: Жанаева Жайнагүл Қойшыбайқызы
Пәні: Физика
Класы: 8
Мектебі: Б. Сүлейменов атындағы орта мектеп
Шалқар ауданы, Ақтөбе облысы
|Сабақтың тақырыбы |Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы) |
|Сабақтың мақсаты |Архимед күші, денелердің жүзу шарттарытүсіну, дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты |
| |болатынын түсіну |
|Күтілетін нәтиже |Архимед күшімен танысады |
| |Денелердің жүзу шарттарытүсінеді |
| |Дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты жүзу шарты орындалатынын түсінеді |
|Модульдердің |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, қалай оқу керектігін үйрену, диалог арқылы оқыту, оқыту мен оқуда |
|кіріктірілуі: |ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, дарынды |
| |және талантты оқушыларды оқыту; |
|Түйінді идея |Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар |
|Әдіс-тәсілдер: |Ой қозғау Тірек – сызба, топтастыру, бағалау, тәжірибе. |
|Пайдаланылған |АКТ , жапсырма қағаздар, кеспе қағаздар, оқулық, беторамал |
|ресурстар: | |
| | |
|уақыты|Барысы |Мұғалімнің әрекеті, |Оқушының әрекеті |
| | |әдіс тәсілдері | |
|1 мин |Ұйымдастыру|«Шашу» шашылады |Оқушылар шашуды ала жүріп |
|2 мин |кезеңі |Сәлемдесу «Наурыз тілек» |отауларға бөлінеді |
| | | |Оқушылар бір – бірін әр |
| | | |нәрсеге теңей отырып, |
| | | |амандасады. |
| |Үй |«Киелі |Атмосфералық қысым деген не? |Әр отаудың оқушылары сабақты |
|8 мин |тапсымасына|дастархан» |Атмосфералық қысым таулы жерлерде жазықтағыдан гөрі |түсінеді, талдайды |
| |шолу | |неге төмен болады? | |
| | | |Атмосфералық қысым өлшеуге арналған құралдар қалай | |
| | | |аталады? | |
| | | |Манометрлердің қандай түрлерін білесіңдер? | |
| | | |Манометрлердің жұмыс істеу принципі қандай заңға | |
| | | |негізделген? | |
| | | |Қалыпты атмосфералық қысым нешеге тең? | |
| | | |Торричеллий тәжірибені қандай сұйықпен жасады? | |
| | | |Неше метрлік сынып бағанын қалай пайдаланды? | |
| | | |Сұйықтың қысымы қалай бағытталған? | |
| | | |Паскаль заңы қалай тұжырымдалады? | |
| | | |[pic] | |
|11 |Жаңа сабақ|«Наурыз |Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, |Сыни ойланады. Жаңа |
|мин | |думан» |математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз |білімдерін меңгереді |
| | |«Екеуі үйде,|қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном |Отауларға аралап сабақты |
| | |екеуі |Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол |түсіндіріп шығады |
| | |қонақта» |замандағы ірі мәдениет орталығы – Мысырды аралап, | |
| | | |александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен | |
| | | |Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері | |
| | | |өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген | |
| | | |математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың | |
| | | |ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін| |
| | | |және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. | |
| | | |Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның | |
| | | |құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған | |
| | | |гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, | |
| | | |жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын,| |
| | | |қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған.| |
|7 мин |Бекіту |«Бәйге» |Көлемі 0,8 м дене суға батырылғанда оған қандай |Жұптық жұмыс |
| |сұрақтары |әдісі |ығыстырушы күш әрекет етеді? | |
| | | |Суға көлемі 100 м3 болатын дене батырылған. Осы денеге | |
| | | |әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың | |
| | | |тығыздығы - 1000кг/м3. | |
|3 мин |сергіту |«Алтыбақан» | Логикалық қызықты сұрақтар | |
| |сәті | | | |
|8 мин |Деңгейлік |«Орамал |Сұрақты шеңбер |Оқушылар дөңгелене отырады, |
| |тапсырмалар|тастау» | |орамал кімге тасталса сол |
| | | | |сұраққа жауап береді,сұрақтар|
| | | | |қояды. |
|3 мин|Рефлексия |«Селт еткізер», «Ұйқыашар» |тілектерін айтып, бір – |
| | | |біріне беторамал сыйлайды |
|1 мин |Бағалау |Формативті бағалау |
|1 мин |Үйге тапсырма |Архимед күші. Денелердің жүзу|
| | |шарттары. |
Пәні: Физика
Класы: 8
Мектебі: Б. Сүлейменов атындағы орта мектеп
Шалқар ауданы, Ақтөбе облысы
|Сабақтың тақырыбы |Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы) |
|Сабақтың мақсаты |Архимед күші, денелердің жүзу шарттарытүсіну, дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты |
| |болатынын түсіну |
|Күтілетін нәтиже |Архимед күшімен танысады |
| |Денелердің жүзу шарттарытүсінеді |
| |Дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты жүзу шарты орындалатынын түсінеді |
|Модульдердің |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, қалай оқу керектігін үйрену, диалог арқылы оқыту, оқыту мен оқуда |
|кіріктірілуі: |ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, дарынды |
| |және талантты оқушыларды оқыту; |
|Түйінді идея |Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар |
|Әдіс-тәсілдер: |Ой қозғау Тірек – сызба, топтастыру, бағалау, тәжірибе. |
|Пайдаланылған |АКТ , жапсырма қағаздар, кеспе қағаздар, оқулық, беторамал |
|ресурстар: | |
| | |
|уақыты|Барысы |Мұғалімнің әрекеті, |Оқушының әрекеті |
| | |әдіс тәсілдері | |
|1 мин |Ұйымдастыру|«Шашу» шашылады |Оқушылар шашуды ала жүріп |
|2 мин |кезеңі |Сәлемдесу «Наурыз тілек» |отауларға бөлінеді |
| | | |Оқушылар бір – бірін әр |
| | | |нәрсеге теңей отырып, |
| | | |амандасады. |
| |Үй |«Киелі |Атмосфералық қысым деген не? |Әр отаудың оқушылары сабақты |
|8 мин |тапсымасына|дастархан» |Атмосфералық қысым таулы жерлерде жазықтағыдан гөрі |түсінеді, талдайды |
| |шолу | |неге төмен болады? | |
| | | |Атмосфералық қысым өлшеуге арналған құралдар қалай | |
| | | |аталады? | |
| | | |Манометрлердің қандай түрлерін білесіңдер? | |
| | | |Манометрлердің жұмыс істеу принципі қандай заңға | |
| | | |негізделген? | |
| | | |Қалыпты атмосфералық қысым нешеге тең? | |
| | | |Торричеллий тәжірибені қандай сұйықпен жасады? | |
| | | |Неше метрлік сынып бағанын қалай пайдаланды? | |
| | | |Сұйықтың қысымы қалай бағытталған? | |
| | | |Паскаль заңы қалай тұжырымдалады? | |
| | | |[pic] | |
|11 |Жаңа сабақ|«Наурыз |Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, |Сыни ойланады. Жаңа |
|мин | |думан» |математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз |білімдерін меңгереді |
| | |«Екеуі үйде,|қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном |Отауларға аралап сабақты |
| | |екеуі |Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол |түсіндіріп шығады |
| | |қонақта» |замандағы ірі мәдениет орталығы – Мысырды аралап, | |
| | | |александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен | |
| | | |Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері | |
| | | |өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген | |
| | | |математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың | |
| | | |ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін| |
| | | |және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. | |
| | | |Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның | |
| | | |құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған | |
| | | |гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, | |
| | | |жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын,| |
| | | |қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған.| |
|7 мин |Бекіту |«Бәйге» |Көлемі 0,8 м дене суға батырылғанда оған қандай |Жұптық жұмыс |
| |сұрақтары |әдісі |ығыстырушы күш әрекет етеді? | |
| | | |Суға көлемі 100 м3 болатын дене батырылған. Осы денеге | |
| | | |әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың | |
| | | |тығыздығы - 1000кг/м3. | |
|3 мин |сергіту |«Алтыбақан» | Логикалық қызықты сұрақтар | |
| |сәті | | | |
|8 мин |Деңгейлік |«Орамал |Сұрақты шеңбер |Оқушылар дөңгелене отырады, |
| |тапсырмалар|тастау» | |орамал кімге тасталса сол |
| | | | |сұраққа жауап береді,сұрақтар|
| | | | |қояды. |
|3 мин|Рефлексия |«Селт еткізер», «Ұйқыашар» |тілектерін айтып, бір – |
| | | |біріне беторамал сыйлайды |
|1 мин |Бағалау |Формативті бағалау |
|1 мин |Үйге тапсырма |Архимед күші. Денелердің жүзу|
| | |шарттары. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz