Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы)

Пән мұғалімі: Жанаева Жайнагүл Қойшыбайқызы

Пәні: Физика
Класы: 8
Мектебі: Б. Сүлейменов атындағы орта мектеп
Шалқар ауданы, Ақтөбе облысы

|Сабақтың тақырыбы |Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы) |
|Сабақтың мақсаты |Архимед күші, денелердің жүзу шарттарытүсіну, дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты |
| |болатынын түсіну |
|Күтілетін нәтиже |Архимед күшімен танысады |
| |Денелердің жүзу шарттарытүсінеді |
| |Дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты жүзу шарты орындалатынын түсінеді |
|Модульдердің |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, қалай оқу керектігін үйрену, диалог арқылы оқыту, оқыту мен оқуда |
|кіріктірілуі: |ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, дарынды |
| |және талантты оқушыларды оқыту; |
|Түйінді идея |Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар |
|Әдіс-тәсілдер: |Ой қозғау Тірек – сызба, топтастыру, бағалау, тәжірибе. |
|Пайдаланылған |АКТ , жапсырма қағаздар, кеспе қағаздар, оқулық, беторамал |
|ресурстар: | |
| | |
|уақыты|Барысы |Мұғалімнің әрекеті, |Оқушының әрекеті |
| | |әдіс тәсілдері | |
|1 мин |Ұйымдастыру|«Шашу» шашылады |Оқушылар шашуды ала жүріп |
|2 мин |кезеңі |Сәлемдесу «Наурыз тілек» |отауларға бөлінеді |
| | | |Оқушылар бір – бірін әр |
| | | |нәрсеге теңей отырып, |
| | | |амандасады. |
| |Үй |«Киелі |Атмосфералық қысым деген не? |Әр отаудың оқушылары сабақты |
|8 мин |тапсымасына|дастархан» |Атмосфералық қысым таулы жерлерде жазықтағыдан гөрі |түсінеді, талдайды |
| |шолу | |неге төмен болады? | |
| | | |Атмосфералық қысым өлшеуге арналған құралдар қалай | |
| | | |аталады? | |
| | | |Манометрлердің қандай түрлерін білесіңдер? | |
| | | |Манометрлердің жұмыс істеу принципі қандай заңға | |
| | | |негізделген? | |
| | | |Қалыпты атмосфералық қысым нешеге тең? | |
| | | |Торричеллий тәжірибені қандай сұйықпен жасады? | |
| | | |Неше метрлік сынып бағанын қалай пайдаланды? | |
| | | |Сұйықтың қысымы қалай бағытталған? | |
| | | |Паскаль заңы қалай тұжырымдалады? | |
| | | |[pic] | |
|11 |Жаңа сабақ|«Наурыз |Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, |Сыни ойланады. Жаңа |
|мин | |думан» |математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз |білімдерін меңгереді |
| | |«Екеуі үйде,|қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном |Отауларға аралап сабақты |
| | |екеуі |Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол |түсіндіріп шығады |
| | |қонақта» |замандағы ірі мәдениет орталығы – Мысырды аралап, | |
| | | |александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен | |
| | | |Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері | |
| | | |өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген | |
| | | |математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың | |
| | | |ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін| |
| | | |және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. | |
| | | |Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның | |
| | | |құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған | |
| | | |гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, | |
| | | |жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын,| |
| | | |қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған.| |
|7 мин |Бекіту |«Бәйге» |Көлемі 0,8 м дене суға батырылғанда оған қандай |Жұптық жұмыс |
| |сұрақтары |әдісі |ығыстырушы күш әрекет етеді? | |
| | | |Суға көлемі 100 м3 болатын дене батырылған. Осы денеге | |
| | | |әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың | |
| | | |тығыздығы - 1000кг/м3. | |
|3 мин |сергіту |«Алтыбақан» | Логикалық қызықты сұрақтар | |
| |сәті | | | |
|8 мин |Деңгейлік |«Орамал |Сұрақты шеңбер |Оқушылар дөңгелене отырады, |
| |тапсырмалар|тастау» | |орамал кімге тасталса сол |
| | | | |сұраққа жауап береді,сұрақтар|
| | | | |қояды. |
|3 мин|Рефлексия |«Селт еткізер», «Ұйқыашар» |тілектерін айтып, бір – |
| | | |біріне беторамал сыйлайды |
|1 мин |Бағалау |Формативті бағалау |
|1 мин |Үйге тапсырма |Архимед күші. Денелердің жүзу|
| | |шарттары. |

Ұқсас жұмыстар
Жүзу шарттары
Денелердің жүзу шарттары. ареометрлер. 7-сынып
Денелердің жүзу шарты
Денелердің жүзу шарттары.Есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалану
Денелердің жүзу шарттары жайлы ақпарат
Денелердің жүзу шарттары
Архимед күші мен ауырлық күші
Есептер шығару. 7 сынып
Ватерсызық - кеменің рұқсат етілген шөгім көрсеткіші
Паскаль тобына сұрақтар
Пәндер