Файл қосу

Қайнау. Меншiктi булану жылуы

Пән: Физика
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Жанаева Жайнагүл
Қойшыбайқызы

|Пәні | Физика | Класы -| Мерзімі:|
| | |8 | |
|Сабақтың тақырыбы: |Қайнау. Меншiктi булану жылуы. |
|Сабақтың мақсаты: |Қайнау процесін түсіну Меншікті булану жылуын меңгеру Есептер шығара алуға машықтандыру |
|Модульдердің |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, қалай оқу керектігін үйрену, диалог арқылы оқыту, оқыту мен оқуда |
|кіріктірілуі: |ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, |
| |дарынды және талантты оқушыларды оқыту; |
|Оқыту нәтижелері: |Қайнау процесін түсінедіМеншікті булану жылуын меңгереді Есептер шығара алуға машықтанады |
| |Теория мен практиканы байланыстыра алады |
|Әдіс-тәсілдер: |Миға шабуыл; «Ойлан тап», АКТ(электронды окулық); Жеке тапсырма |
|Пайдаланылған |1Б. Дүйсембаев, Байжасарова 8 сынып физика 2. Интернет 3. Н.Б.Симакин физикадан есептер шығарудың|
|ресурстар: |әдістемелік құралы 2007 ж |
|Сабақтың кезеңдері: |уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі |1-2 мин |Оқушыларды түгелдеп, психологиялық дайындық жұмысын|Оқушыларға күндеріне сәттілік |
| | |жүргізу, топтарға бөлу |тілеу. |
|Үй тапсырмасына шолу|5-7 мин |«Конверт сұрақ» |Ойланады, үй тапсырмасына шолу |
| | |Қаныққан бу деген не? |жасайды |
| | |Қанықпаған бу дегеніміз не? | |
| | |Ауадағы су буы қандай буға жатады? | |
| | |Ауаның салыстырмалы ылғалдылығы деген не? | |
| | |Шық нүктесі деген не? | |
| | |Ауаның ылғалдылығын анықтайтын құрылғыларды ата | |
| | |Салыстырмалы ылғалдылық қанша пайыз болуы керек? | |
| | |Конденсация деген не? | |
| | |Кебу деген не? | |
| | |Ылғалдылықтың маңызы | |
|Жаңа сабақ |13 мин | Қайнау – бұл сұйықтың тек үстіңгі бетінен ғана |Постер қорғау «Көшпелі бекет» |
| | |емес, сонымен бірге оның ішінде де бу көпіршіктерінің|Жаңа тақырыпты қорытады, |
| | |пайда болуымен жүретін қарқынды булану процесі. |ойланады |
| | |Қайнауды жалғастыру үшін сұйықтыққа сырттан энергия | |
| | |беріп отыру керек. Қайнау әрбір сұйық үшін қайнау| |
| | |температурасы деп аталатын температурада жүреді. | |
| | |Сұйықтықтың бірлік массасын қайнау температурасында | |
| | |буға айналдыруға қажетті жылу мөлшерін меншікті | |
| | |булану жылуы деп атайды. | |
| | |Меншікті булану жылу r әрпімен белгіленеді, өлшем | |
| | |бірлігі Дж/кг | |
| | |Конденсациялана отырып бу, булануға кеткен жылу | |
| | |мөлшерін бөліп шығарады. | |
| | |Қайнау температурасында алынған кез келген | |
| | |сұйықтықтың кез келген массасын буға айналдыру | |
| | |үшінқажетті жылу мөлшерін есептеу үшін меншікті | |
| | |булану жылуын сұйықтың массасына көбейту керек: | |
| | |Q=rm Қайнау температурасындағы будың конденсациясы | |
| | |кезінде бөлетін жылу мөлшерін де осы формуламен | |
| | |есептейміз | |
|Сергіту |2 мин |«Мақалдарды сәйкестендіру»  | |
| | | Тонның жылуы терісінен емес жүнінен         Жылу | |
| | |өткізгіштік | |
| | | Қимылдаған қыр асар       | |
| | |   Механикалық қозғалыс | |
| | |Аяқ сүрінсе басқа салмақ түсер         Инерция       | |
| | |Шапшаң озар | |
| | |Жатқан қалар           | |
| | |   Жылдамдық | |
| | | Жеті рет өлшеп бір рет кес           | |
| | |Физикалық шаманы өлшеу | |
| | |  Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді   | |
| | |Диффузия   | |
| | | Отқа салса темірде балқиды       Заттың | |
| | |агрегаттық күйі(балқу | |
| | | Дән себілмей астық өнбейді                        | |
| | |Дария буланбай шық түспейді. Булану | |
| | |конденсация | |
|Білімдерін бекіту |15 мин | 1. Кестені толтырайық |Оқушылар өзара сұрақтар қоя |
| | |Q |отырып, жауап береді |
| | |4,6*106дж | |
| | |? (0.46) | |
| | |4,5*105Дж | |
| | | | |
| | |r | |
| | |2,3*106 Дж/кг | |
| | |2,3*106Дж/кг | |
| | |? 9 *105Дж/кг | |
| | | | |
| | |m | |
| | |? (2) кг | |
| | |0,2кг | |
| | |0,5кг | |
| | | | |
| | | | |
| | |2. «Дұрыс сауал, ұтымды жауап» | |
| | |r , 2,3*106Дж/кг, Q=rm , [pic] [pic] [pic] | |
| | |«Венн диаграммасы» | |
| | |Кебу және қайнау | |
| | |«Серпілген сауал» топтар өзара сұрақтар қояды | |
|Рефлексия |2-3 мин |«Ашық микрофон» |Сабақты қорытып, оқушылар |
| | | |өзара ойларын айтады |
| |2 мин |Оқушылардың көзқарасымен бірлесе отырып, мұғалім |Мадақтау, Мұғалімнің бағалауы |
|Бағалау | |бағалауы | |
| | |Бақылаушы | |
|Үйге тапсырма |1 мин | |Қайнау. Меншiктi булану жылуы. |



Ұқсас жұмыстар
Қайнау. меншікті булану жылуы. 8 сынып қысқа мерзімді жоспарлау
Қайнау. меншікті булану жылуы. 8 сынып. қмж
Қайнау.Меншікті булану жылуы туралы
Жылу құбылыстары. 8 сынып
Меншікті булану жылуы
Практикалық жұмыс 1
Тақырып Булану және конденсация
Қайнау.Меншікті булану жылуы Қайнау құбылысының өту барысын түсіну, оның буланудан айырмашылықтарын көрсету
Практикалық жұмыс: заттың агрегаттық күйлері өзгерген кездегі жылу мөлшерін есептеу»
Меншікті балқу жылуы
Пәндер