Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Тақырып - Компьютерлік графика түрлері
Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей
ТАҚЫРЫБЫ:
Компьютерлік графика түрлері
ПӘНІ: информатика
СЫНЫБЫ: 7 «б»
ПӘН МҰҒАЛІМІ: Қасымбекова Алтынай
2015-2016 оқу жылы
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің информатика пәнінің мұғалімі Қасымбекова Алтынай Батырханқызы
|Сабақ тақырыбы |Компьютерлік графика түрлері |
|Сілтеме |Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Информатика» оқулығы –7 |
| |сынып. Интернет материалдары |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, |
| |графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру|
|Міндеттері |Компьютерлік графика түрлерін, қолдану салаларын үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Компьютерлік графика түсінігін қалыптастырады, графика түрлерін, |
| |қолдану салаларын, олардың бір бірінен артықшылығы мен кемшілігін|
| |үйренеді, графикалық редакторлармен танысады |
|Тапсырмалар /Wiki| Ғаламтор, Power Point, ресурстар |
|материалдары/ | |
| |Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
| | | | |
| | | | |
|Сабақ бойынша | | | |
|мұғалім жазбалары| | | |
| | |І.Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылар тақтадағы түрлі |
| | |а) сәлемдесу |түсті стикерлер арқылы |
| | |б) сабаққа дайындығын тексеру |топқа бөлінеді. |
| | |в) оқушылар назарын сабаққа |/стикерлерде енгізу |
| | |аудару үшін топқа бөлу |құрылғылары, шығару |
| | |г) үй тапсырмасын тексеру |құрылғылары, ішкі |
| | |/kahoot бағдарламасы арқылы |құрылғылар берілген/ |
| | |тест жұмысын орындау/ | |
| | |Компьютерде өңделетін ақпарат | |
| | |қандай тілде беріледі? | |
| | |а) Бейсик тілінде | |
| | |ә) мәтіндік түрде | |
| | |б) екілік кодта | |
| | |в) ондық санау жүйесінде | |
| | |2.Ақпараттың ең кіші өлшем | |
| | |бірлігі: | |
| | |а) байт ә) Кбайт |Оқушылар ұялы байланыс |
| | |б) бит в) бод |арқылы берілген тестті |
| | |3.Программалау тілі дегеніміз |орындайды. /топтық жұмыс,|
| | |не? |әр топта бір планшет/ |
| | |а) Алгоритмдік тілде | |
| | |түрлендірілген ағылшын | |
| | |әріптерімен өрнектелген | |
| | |тілдер; | |
| | |ә) Алгоритмдік тілде құрылған | |
| | |амалдар тізбегін компьютерге | |
| | |түсінікті командалар мәтіні | |
| | |түрінде жазуға арналған | |
| | |жасанды тілдер; | |
| | |б) Компьютерде орындалатын | |
| | |командалар тізбегі; | |
| | |в) амалдар тізбегін | |
| | |алгоритмдік тілден жасанды | |
| | |тілге ауыстыру әрекеттері. | |
| | |4.Бөлiндiнiң бүтiн бөлiгiн | |
| | |табу үшiн қандай функция | |
| | |қолданылады? | |
| | |а) div ә) abs б) sqr в) | |
| | |mod | |
| | |5.Бөлiндi қалдығын табу үшiн |Оқушылармен бірлесе |
| | |қандай функция қолданылады? |отырып, экрандағы суретті|
| | |а) div ә) abs б) sqr |табу арқылы сабақтың |
| | |в) mod |тақырыбын ашады /ортақ |
| | |6. Мына өрнекті программалау |жұмыс/ |
| | |тілінде түрлендіріңдер: | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Түсініктерін постерге |
| | |7. Мына өрнекті программалау |түсіріп , қорғауға |
| | |тілінде түрлендіріңдер: |дайындалады. Компютерлік |
| | | |графиканың түрлерін, |
| | | |қолану салаларын, |
| | |ІІ. Сабаққа кіріспе /суретпен |артықшылығы мен |
| | |жұмыс/ |кемшілігін айта кетеді. |
| | |Экранда берілген сурет арқылы |Графикалық редакторларға |
| | |сабақты ашу |мысалдар келтіреді, |
| | | |айтылғандарды |
| | | |дәптерлеріне жазып |
| | | |алады/топтық |
| | | |жұмыс/Постерді оқушылар |
| | | |экран арқылы |
| | |ІІІ. «Миға шабуыл» |қорғайды. |
| | | | |
| | |(Оқушыларды жаңа сабаққа | |
| | |дайындау |Әр топ бірін – бірі |
| | |«Компьютерлік графика түрлері»|топтың жасаған жұмыс |
| | |дегенді қалай түсінесіңдер |алгоритміне орай |
| | |Әр топқа тапсырма беру |бағалайды. |
| | |І-топ. Векторлық графика | |
| | |ІІ-топ.Растрлық және векторлық| |
| | |графика | |
| | |ІІІ-топ. Фракталды графика | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Екі оқушыға топтасып |
| | | |жұмысты орындайды/жұптық |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» - |жұмыс/. Соңынан оқушылар |
| | |бағалау |жұмыстарын аяқтап бір |
| | |(Топ басшыларынан қарсылас |бірімен жұмыстарын |
| | |топтарды бағалау сұралады) |ауысады, жауап парағы |
| | |Жұмыс барысын бақылау |арқылы өздерін тексеріп |
| | |нысандары, өзін - өзі және |шығады |
| | |өзара бақылау тәсілдері | |
| | | | |
| | | |Оқушылар интернет желісі |
| | |IV.Білімді жинақтау және |арқылы электронды пазлды |
| | |жүйелеу |орындайды. |
| | |«Сәйкестендіру» кестесі | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Оқушылар өздерін берілген|
| | | |тапсырмаларды орындап |
| | | |шығады |
| | | | |
| | |V. Сергіту сәті | |
| | | | |
| | |VІ. Оқушылар білімін | |
| | |қорытындылау | |
| | |Үш топқа да жеке орындауға | |
| | |тапсырмалар беріледі. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Оқушылар санына қарай |
| | | |сұрақты және жауапты |
| | | |алады, 1-сұрақ оқылғанда |
| | | |оның жауабын кім дұрыс |
| | | |деп тапса сол оқушы оқып |
| | | |шығады |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |VІІ. Бекіту | |
| | |«Менен сұрақ-сенен жауап» | |
| | |әдісі | |
| | | | |
| | | |Топ басшылары баға |
| | | |береді, оқушылар өз |
| | | |ойларын стикерге түсіріп |
| | | |тақтаға іледі |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |VІІІ. Бағалау, | |
| | |бғаларды хабарлау рефлексия | |
| | |жазу | |
|Сабақтың жабдықтары |Мультимедиа, интерактивтік тақта, компьютер,постер, маркер, |
| |қарындаш, электронды оқулық |
|Келесі тапсырмалар | Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша |
|/ портфолио/ |программалар. |
|Келесі оқу | Қосымша материалдар даярлап келу |
|Сабақты талдау |1 |
| | |
| |2 |
| | |
| |3 |
|Тәжірибелік сабақты |1. |
|бағалау |2. |
|Сабаққа өзгертулер | |
|енгізу | |
ТАҚЫРЫБЫ:
Компьютерлік графика түрлері
ПӘНІ: информатика
СЫНЫБЫ: 7 «б»
ПӘН МҰҒАЛІМІ: Қасымбекова Алтынай
2015-2016 оқу жылы
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің информатика пәнінің мұғалімі Қасымбекова Алтынай Батырханқызы
|Сабақ тақырыбы |Компьютерлік графика түрлері |
|Сілтеме |Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Информатика» оқулығы –7 |
| |сынып. Интернет материалдары |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, |
| |графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру|
|Міндеттері |Компьютерлік графика түрлерін, қолдану салаларын үйрету |
|Күтілетін нәтиже |Компьютерлік графика түсінігін қалыптастырады, графика түрлерін, |
| |қолдану салаларын, олардың бір бірінен артықшылығы мен кемшілігін|
| |үйренеді, графикалық редакторлармен танысады |
|Тапсырмалар /Wiki| Ғаламтор, Power Point, ресурстар |
|материалдары/ | |
| |Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
| | | | |
| | | | |
|Сабақ бойынша | | | |
|мұғалім жазбалары| | | |
| | |І.Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылар тақтадағы түрлі |
| | |а) сәлемдесу |түсті стикерлер арқылы |
| | |б) сабаққа дайындығын тексеру |топқа бөлінеді. |
| | |в) оқушылар назарын сабаққа |/стикерлерде енгізу |
| | |аудару үшін топқа бөлу |құрылғылары, шығару |
| | |г) үй тапсырмасын тексеру |құрылғылары, ішкі |
| | |/kahoot бағдарламасы арқылы |құрылғылар берілген/ |
| | |тест жұмысын орындау/ | |
| | |Компьютерде өңделетін ақпарат | |
| | |қандай тілде беріледі? | |
| | |а) Бейсик тілінде | |
| | |ә) мәтіндік түрде | |
| | |б) екілік кодта | |
| | |в) ондық санау жүйесінде | |
| | |2.Ақпараттың ең кіші өлшем | |
| | |бірлігі: | |
| | |а) байт ә) Кбайт |Оқушылар ұялы байланыс |
| | |б) бит в) бод |арқылы берілген тестті |
| | |3.Программалау тілі дегеніміз |орындайды. /топтық жұмыс,|
| | |не? |әр топта бір планшет/ |
| | |а) Алгоритмдік тілде | |
| | |түрлендірілген ағылшын | |
| | |әріптерімен өрнектелген | |
| | |тілдер; | |
| | |ә) Алгоритмдік тілде құрылған | |
| | |амалдар тізбегін компьютерге | |
| | |түсінікті командалар мәтіні | |
| | |түрінде жазуға арналған | |
| | |жасанды тілдер; | |
| | |б) Компьютерде орындалатын | |
| | |командалар тізбегі; | |
| | |в) амалдар тізбегін | |
| | |алгоритмдік тілден жасанды | |
| | |тілге ауыстыру әрекеттері. | |
| | |4.Бөлiндiнiң бүтiн бөлiгiн | |
| | |табу үшiн қандай функция | |
| | |қолданылады? | |
| | |а) div ә) abs б) sqr в) | |
| | |mod | |
| | |5.Бөлiндi қалдығын табу үшiн |Оқушылармен бірлесе |
| | |қандай функция қолданылады? |отырып, экрандағы суретті|
| | |а) div ә) abs б) sqr |табу арқылы сабақтың |
| | |в) mod |тақырыбын ашады /ортақ |
| | |6. Мына өрнекті программалау |жұмыс/ |
| | |тілінде түрлендіріңдер: | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Түсініктерін постерге |
| | |7. Мына өрнекті программалау |түсіріп , қорғауға |
| | |тілінде түрлендіріңдер: |дайындалады. Компютерлік |
| | | |графиканың түрлерін, |
| | | |қолану салаларын, |
| | |ІІ. Сабаққа кіріспе /суретпен |артықшылығы мен |
| | |жұмыс/ |кемшілігін айта кетеді. |
| | |Экранда берілген сурет арқылы |Графикалық редакторларға |
| | |сабақты ашу |мысалдар келтіреді, |
| | | |айтылғандарды |
| | | |дәптерлеріне жазып |
| | | |алады/топтық |
| | | |жұмыс/Постерді оқушылар |
| | | |экран арқылы |
| | |ІІІ. «Миға шабуыл» |қорғайды. |
| | | | |
| | |(Оқушыларды жаңа сабаққа | |
| | |дайындау |Әр топ бірін – бірі |
| | |«Компьютерлік графика түрлері»|топтың жасаған жұмыс |
| | |дегенді қалай түсінесіңдер |алгоритміне орай |
| | |Әр топқа тапсырма беру |бағалайды. |
| | |І-топ. Векторлық графика | |
| | |ІІ-топ.Растрлық және векторлық| |
| | |графика | |
| | |ІІІ-топ. Фракталды графика | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Екі оқушыға топтасып |
| | | |жұмысты орындайды/жұптық |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» - |жұмыс/. Соңынан оқушылар |
| | |бағалау |жұмыстарын аяқтап бір |
| | |(Топ басшыларынан қарсылас |бірімен жұмыстарын |
| | |топтарды бағалау сұралады) |ауысады, жауап парағы |
| | |Жұмыс барысын бақылау |арқылы өздерін тексеріп |
| | |нысандары, өзін - өзі және |шығады |
| | |өзара бақылау тәсілдері | |
| | | | |
| | | |Оқушылар интернет желісі |
| | |IV.Білімді жинақтау және |арқылы электронды пазлды |
| | |жүйелеу |орындайды. |
| | |«Сәйкестендіру» кестесі | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Оқушылар өздерін берілген|
| | | |тапсырмаларды орындап |
| | | |шығады |
| | | | |
| | |V. Сергіту сәті | |
| | | | |
| | |VІ. Оқушылар білімін | |
| | |қорытындылау | |
| | |Үш топқа да жеке орындауға | |
| | |тапсырмалар беріледі. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Оқушылар санына қарай |
| | | |сұрақты және жауапты |
| | | |алады, 1-сұрақ оқылғанда |
| | | |оның жауабын кім дұрыс |
| | | |деп тапса сол оқушы оқып |
| | | |шығады |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |VІІ. Бекіту | |
| | |«Менен сұрақ-сенен жауап» | |
| | |әдісі | |
| | | | |
| | | |Топ басшылары баға |
| | | |береді, оқушылар өз |
| | | |ойларын стикерге түсіріп |
| | | |тақтаға іледі |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |VІІІ. Бағалау, | |
| | |бғаларды хабарлау рефлексия | |
| | |жазу | |
|Сабақтың жабдықтары |Мультимедиа, интерактивтік тақта, компьютер,постер, маркер, |
| |қарындаш, электронды оқулық |
|Келесі тапсырмалар | Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша |
|/ портфолио/ |программалар. |
|Келесі оқу | Қосымша материалдар даярлап келу |
|Сабақты талдау |1 |
| | |
| |2 |
| | |
| |3 |
|Тәжірибелік сабақты |1. |
|бағалау |2. |
|Сабаққа өзгертулер | |
|енгізу | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz