Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Гидросфера-Жердің су қабығы
Гидросфера-Жердің су қабығы
Жармухамбетова Арухан Зейновна
М.Маметова атындағы № 27 физика-математика
бағытындағы мектеп-лицейінің
география пәнінің мұғалімі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік
Жердің су қабығы, оның құрамы, дүниежүзілік су айналымы туралы түсінік
беру;
Дамытушылық
Топпен жұмыс істету арқылы, ойын жеткізе білуге үйрету арқылы, гидросфера
туралы түсініктерін дамыту;
Тәрбиелік
Су-тіршілік көзі екенін ұғындыра отырып, оны қастерлеуге, ластамауға,
үнемдеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, карта, тест, сызба, бағалау
жұлдызшасы.
Әдісі: Баяндау, сұрақ-жауап, жинақтау, түсіндіру
Пәнаралық байланыс: Биология, дүниетану, т.б.
Сабақтың өту барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. ( Сынып екі топқа бөлініп, тапсырмалар орындап
сайысады. Сабақ барысында екі топқа да ортақ тапсырмалар беріледі. Әрбір
сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға жұлдызша беріліп отырады. Нәтижесінде
көп жұлдызша жинаған « Жеңімпаз топ», көп жұлдызша жинаған « Білгір оқушы»
анықталып, марапатталады).
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру . ( Үй тапсырмасын тексеруде төмендегі
тапсырмалар орындалады).
1.Материктердің атын білесің бе?(сұрақ-жауап)
1.Бұл материкте өте ыстық, мұнда әлемдегі ең үлкен шөл - Сахара және ең
ұзын өзен - Ніл орналасқан;
2.Бұл материкте өте суық, бірақ мұнда пингвиндер өмір сүреді, "құстар
базары" бар;
3.Бұл материкті Солтүстік .... және Оңтүстік ...... деп айтуға болады;
4. Бұл материкте ерекше жануарлар өмір сүреді, олар: қалталы iбiлiс,
түрпі, қалталы аю, кенгуру, т.б.
5. Бұл материк - ауданы бойынша ең үлкен материк, мұнда ең үлкен жазық пен
ең биік тау бар.
2. Материктер мен аралдар тапсырмасы:
1. Материктерді үлкендігі бойынша 2. Аралдар қандай үш топқа
рет-ретімен орналастыр
бөлінеді?
3. Кескін картаға материктерді тауып, боя.( интерактивті тақтадағы кескін
картаға материктерді тауып бояп, атын жазады).
[pic]
ІІІ. Жаңа сабақ.(Оқушылардың қызығушылықты оятып, жаңа сабақтың тақырыбын
анықтау мақсатында төмендегі суреттерді ұсындым. Оқушылар осы суреттерге
қарап, жаңа сабақтың тақырыбын табу керек)
[pic][pic][pic][pic] Ендеше жаңа сабақтың тақырыбы: Гидросфера-Жердің су
қабығы .
1. Жаңа сабақ бойынша сабақ түсіндірілді.
Гидросфера – Жерді қоршап тұрған су қабығы.Ол жер бетінің ¾ бөлігін алып
жатыр.
Гидросферадағы судың 97,5 %-ы ащы су болса, ал 2,5%-ы тұщы су. Тұщы су
қоры дүние жүзінде өте тапшы. Дүние жүзіндегі су тынымсыз айналыста
болады. Сол себепті жер беті буланып, жаңбыр жауып, тіршілік қалыптасады.
[pic]
Дүние жүзіндегі жалпы су қоры-1360 млн.км 3 . Жер бетіндегі сулар –
мұхит-тарда, өзен-көлдерде, мұздықтарда, жер астында, атмосферада кеңінен
тарал-ған. Оны мына суреттен де көруге болады.
[pic]
Су жер бетіндегі барлық тіршілік атаулының дамып жетілуі үшін өте маңызды.
Адам ағзасында 65 % су болуы тиісті. Олай болмаған жағдайда терінің құрғап
қалуына алып келеді. Су құрамында белгілі мөлшерде тұз болады. Егер 1 литр
су құрамында 35 грамм тұз болса, онда ол ащы су болып есептеледі.
Су 3 күйде бола алады .
Қатты күйде Сұйық күйде Бу күйінде
[pic] [pic]. [pic]
« Су-тіршілік көзі» демекші, тіршілік үшін судың маңызы өте зор.
Сондықтан, барлық адамзат баласының міндеті- оны ұқыпты пайдалану,
исараптамау, қорғау.
ІV. Бекіту. ( Жаңа сабақты бекіту мақсатында тапсырмалар орындалады).
|1.Сандар әлемінде тапсырмасы. (Берілген цифрлардың нені білдіретінін |
|анықтау) |
|97, 1, 2,5, 3, 65, 35. |
|2. «Кестеде көрсетілген денелер гидросфераның қай бөлігіне жататынын |
|анықта» тапсырмасы.( Тиісті бағанға + белгісін қой) |
|Гидросфера бөліктері |
|Мұхит |
|Құрлық суы |
|Жер асты суы |
|Мұздық |
|Ауадағы су |
| |
|Шалшық |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Байкал көлі |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Бұлақ |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Жайық өзені |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Құдық |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Бұлт |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Антарктида |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|3. «Ойлан тап!» тапсырмасы |
|1. Тіршілік үшін судың маңызы қандай? |
|2. Егерде табиғаттағы су айналымы тоқтап қалса, |
|жер бетінде не болар еді? |
|4. Сөйлемді толықтыр» тапсырмасы: |
|1. Қар мен мұз ериді. Су........... күйге өтеді. |
|2. Судың қайнауынан............ пайда болады. |
|3. Судың қатуынан ............күйге өтеді. |
| |
|V. Сабақты қорытындылау. |
|1. Гидросфера деген не? |
|2. Гидросфераны нелер құрайды? |
|3. Жер бетінің қаншасы су, қаншасы құрлық? |
|4. Тұщы су қоры неше пайыз? |
|5. Су қалай айналады? |
|6. Су қандай күйлерге ауыса алады? |
|7. " Су-тіршілік көзі" дегенді қалай түсінесің? |
| |
| |
|Сайысты қорытындылау: |
|«Жеңімпаз топ» пен "Білгір оқушы " анықталды. |
| |
|VІ. Бағалау,марапаттау. |
| |
|VІІ. Үйге тапсырма: « Гидросфера-Жердің су қабығы» тақырыбын оқып келу, |
|сөзжұмбақтар құрастырып келу. |
|Батыс Қазақстан облысы |
|Орал қаласы |
| |
| |
| |
| |
|[pic] |
| |
| |
| |
| |
| |
|[pic] |
№ 27 М.Маметова атындағы физика-математика бағытындағы мектеп-лицей
А ш ы қ с а б а қ
Тақырыбы:
«Ауадағы су буы, бұлттар, атмосфералық жауын-шашын»
Сыныбы: 6б
Пәні: Физикалық география.
Пән мұғалімі: Жармухамбетова А.З.
Орал-2016ж
-----------------------
Аустралия
6[pic]
5[pic]
Оңтүстік Америка
4
Солтүстік Америка
3
1[pic]
2
Антарктида
Еуразия
Африка
Жармухамбетова Арухан Зейновна
М.Маметова атындағы № 27 физика-математика
бағытындағы мектеп-лицейінің
география пәнінің мұғалімі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік
Жердің су қабығы, оның құрамы, дүниежүзілік су айналымы туралы түсінік
беру;
Дамытушылық
Топпен жұмыс істету арқылы, ойын жеткізе білуге үйрету арқылы, гидросфера
туралы түсініктерін дамыту;
Тәрбиелік
Су-тіршілік көзі екенін ұғындыра отырып, оны қастерлеуге, ластамауға,
үнемдеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, карта, тест, сызба, бағалау
жұлдызшасы.
Әдісі: Баяндау, сұрақ-жауап, жинақтау, түсіндіру
Пәнаралық байланыс: Биология, дүниетану, т.б.
Сабақтың өту барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. ( Сынып екі топқа бөлініп, тапсырмалар орындап
сайысады. Сабақ барысында екі топқа да ортақ тапсырмалар беріледі. Әрбір
сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға жұлдызша беріліп отырады. Нәтижесінде
көп жұлдызша жинаған « Жеңімпаз топ», көп жұлдызша жинаған « Білгір оқушы»
анықталып, марапатталады).
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру . ( Үй тапсырмасын тексеруде төмендегі
тапсырмалар орындалады).
1.Материктердің атын білесің бе?(сұрақ-жауап)
1.Бұл материкте өте ыстық, мұнда әлемдегі ең үлкен шөл - Сахара және ең
ұзын өзен - Ніл орналасқан;
2.Бұл материкте өте суық, бірақ мұнда пингвиндер өмір сүреді, "құстар
базары" бар;
3.Бұл материкті Солтүстік .... және Оңтүстік ...... деп айтуға болады;
4. Бұл материкте ерекше жануарлар өмір сүреді, олар: қалталы iбiлiс,
түрпі, қалталы аю, кенгуру, т.б.
5. Бұл материк - ауданы бойынша ең үлкен материк, мұнда ең үлкен жазық пен
ең биік тау бар.
2. Материктер мен аралдар тапсырмасы:
1. Материктерді үлкендігі бойынша 2. Аралдар қандай үш топқа
рет-ретімен орналастыр
бөлінеді?
3. Кескін картаға материктерді тауып, боя.( интерактивті тақтадағы кескін
картаға материктерді тауып бояп, атын жазады).
[pic]
ІІІ. Жаңа сабақ.(Оқушылардың қызығушылықты оятып, жаңа сабақтың тақырыбын
анықтау мақсатында төмендегі суреттерді ұсындым. Оқушылар осы суреттерге
қарап, жаңа сабақтың тақырыбын табу керек)
[pic][pic][pic][pic] Ендеше жаңа сабақтың тақырыбы: Гидросфера-Жердің су
қабығы .
1. Жаңа сабақ бойынша сабақ түсіндірілді.
Гидросфера – Жерді қоршап тұрған су қабығы.Ол жер бетінің ¾ бөлігін алып
жатыр.
Гидросферадағы судың 97,5 %-ы ащы су болса, ал 2,5%-ы тұщы су. Тұщы су
қоры дүние жүзінде өте тапшы. Дүние жүзіндегі су тынымсыз айналыста
болады. Сол себепті жер беті буланып, жаңбыр жауып, тіршілік қалыптасады.
[pic]
Дүние жүзіндегі жалпы су қоры-1360 млн.км 3 . Жер бетіндегі сулар –
мұхит-тарда, өзен-көлдерде, мұздықтарда, жер астында, атмосферада кеңінен
тарал-ған. Оны мына суреттен де көруге болады.
[pic]
Су жер бетіндегі барлық тіршілік атаулының дамып жетілуі үшін өте маңызды.
Адам ағзасында 65 % су болуы тиісті. Олай болмаған жағдайда терінің құрғап
қалуына алып келеді. Су құрамында белгілі мөлшерде тұз болады. Егер 1 литр
су құрамында 35 грамм тұз болса, онда ол ащы су болып есептеледі.
Су 3 күйде бола алады .
Қатты күйде Сұйық күйде Бу күйінде
[pic] [pic]. [pic]
« Су-тіршілік көзі» демекші, тіршілік үшін судың маңызы өте зор.
Сондықтан, барлық адамзат баласының міндеті- оны ұқыпты пайдалану,
исараптамау, қорғау.
ІV. Бекіту. ( Жаңа сабақты бекіту мақсатында тапсырмалар орындалады).
|1.Сандар әлемінде тапсырмасы. (Берілген цифрлардың нені білдіретінін |
|анықтау) |
|97, 1, 2,5, 3, 65, 35. |
|2. «Кестеде көрсетілген денелер гидросфераның қай бөлігіне жататынын |
|анықта» тапсырмасы.( Тиісті бағанға + белгісін қой) |
|Гидросфера бөліктері |
|Мұхит |
|Құрлық суы |
|Жер асты суы |
|Мұздық |
|Ауадағы су |
| |
|Шалшық |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Байкал көлі |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Бұлақ |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Жайық өзені |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Құдық |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Бұлт |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Антарктида |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|3. «Ойлан тап!» тапсырмасы |
|1. Тіршілік үшін судың маңызы қандай? |
|2. Егерде табиғаттағы су айналымы тоқтап қалса, |
|жер бетінде не болар еді? |
|4. Сөйлемді толықтыр» тапсырмасы: |
|1. Қар мен мұз ериді. Су........... күйге өтеді. |
|2. Судың қайнауынан............ пайда болады. |
|3. Судың қатуынан ............күйге өтеді. |
| |
|V. Сабақты қорытындылау. |
|1. Гидросфера деген не? |
|2. Гидросфераны нелер құрайды? |
|3. Жер бетінің қаншасы су, қаншасы құрлық? |
|4. Тұщы су қоры неше пайыз? |
|5. Су қалай айналады? |
|6. Су қандай күйлерге ауыса алады? |
|7. " Су-тіршілік көзі" дегенді қалай түсінесің? |
| |
| |
|Сайысты қорытындылау: |
|«Жеңімпаз топ» пен "Білгір оқушы " анықталды. |
| |
|VІ. Бағалау,марапаттау. |
| |
|VІІ. Үйге тапсырма: « Гидросфера-Жердің су қабығы» тақырыбын оқып келу, |
|сөзжұмбақтар құрастырып келу. |
|Батыс Қазақстан облысы |
|Орал қаласы |
| |
| |
| |
| |
|[pic] |
| |
| |
| |
| |
| |
|[pic] |
№ 27 М.Маметова атындағы физика-математика бағытындағы мектеп-лицей
А ш ы қ с а б а қ
Тақырыбы:
«Ауадағы су буы, бұлттар, атмосфералық жауын-шашын»
Сыныбы: 6б
Пәні: Физикалық география.
Пән мұғалімі: Жармухамбетова А.З.
Орал-2016ж
-----------------------
Аустралия
6[pic]
5[pic]
Оңтүстік Америка
4
Солтүстік Америка
3
1[pic]
2
Антарктида
Еуразия
Африка
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz