Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
|Сынып |8 |
|Пәні |Алгебра |
|Пән мұғалімі |Сапакова Улмекен |
|Тақырыбы: |Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу |
|Негізгі түйінді |«Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшенің түбірлерін |
|идея |білетін болады. |
|Оқу мақсаттары |Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды |
| |шешудің түрлері туралы мәлімет алады «квадрат үшмүше» ұғымымен |
| |танысып, квадрат үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет |
| |аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың |
| |ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі |
| |және есептер шығаруда қолданады. |
| |Жекелеген оқушылар: 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде |
| |квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, |
| |бөлшекті қысқартуда қолдануды үйренеді. |
| |Барлық оқушылар «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат |
|Тілдік мақсат |үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы. |
| |Берілген тірек сөздерді квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласын есептер шығаруда қолданады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар |Көпшілік оқушылар |Жекелеген оқушылар |
|«квадрат үшмүше» ұғымымен|квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені |
|танысып, квадрат |көбейткіштерге жіктеу |көбейткіштерге жіктеу |
|үшмүшенің түбірлері |формуласын біледі және |формуласын меңгеріп, бөлшекті|
|туралы мәлімет |есептер шығаруда қолданады. |қысқартуда қолдануды |
|аладыүшбұрышТікбұрышты | |үйренеді. |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады. | | |
|Кезеңдер |Уақыт |Мұғалім не істейді? |Оқушылар не істейді? |Бағалау |Ресурстар|
|Кіріспе |5 мин |1.Психологиялық ахуал |Оқушылар шаттық | |Интеракти|
| | |қалыптастыру үшін |шеңберіне жиналып, | |вті |
| | |мұғалім оқушылармен |«Қызықты сандар» | |тақта, |
| | |амандасады, сергіту |сергіту сәтін жасайды,| |үлестірме|
| | |сәтін жасайды. |3топқа бөлінеді. | |қағаз |
| | |2.Топтастыру |1-топ. Квадрат теңдеу | | |
| | |(«формулалар» бойынша 3 |2-топ. Виет теоремасы | | |
| | |топқа бөледі). |3-топ. Биквадрат | | |
| | | |теңдеу | | |
|Ой қозғау|3 мин |«Қара жәшік» әдісі – |1.Оқушылар сұрақтарға |Өзін-өзі |Интеракти|
| | |өтілетін тақырыпты |жауап береді. |бағалау |вті |
| | |жасыру | | |тақта, |
| | |1.Қандай теңдеу квадрат | | |слайдтар |
| | |теңдеу деп аталады? | | | |
| | |2. Бұл теңдеудің қанша | | | |
| | |мүшесі бар? |2.Сұраққа жауап беру | | |
| | |3.Теңдеу квадрат теңдеу |арқылы бүгінгі | | |
| | |деп аталу себебін |өтілетін тақырыпты | | |
| | |түсіндір? |өздері табады. | | |
| | |4. |3.Сабаққа мақсат | | |
| | |бөлшегін |қояды. | | |
| | |қысқартыңдар? Қандай | | | |
| | |кедергіге тап болдық? | | | |
| | |5.Бөлшекті қалай | | | |
| | |қысқарттық? | | | |
| | |«Идеялар кәрзеңкесі» |Өтілмеген жаңа тақырып| |Интеракти|
| | |әдісі |бойынша: квадрат | |вті |
| | |[pic] |үшмүшені | |тақта, |
| | | |көбейткіштерге қалай | |слайдтар |
| | | |жіктеліп қысқартылғаны| | |
| | | |жайында өз | | |
| | | |логикаларына сүйене | | |
| | | |отырып жауап береді. | | |
|Іс-әрекет|30мин |Жаңа сабақ. | |Өзін-өзі |Оқулық, |
| | |Квадрат үшмүше. Квадрат | |бағалау |стикер, |
| | |үшмүшені көбейткіштерге |Жаңа тақырыпты мұқият | |смайлик, |
| | |жіктеу. |оқып отырып,арнайы | |түрлі-түс|
| | |«Инсерт» әдісі бойынша |белгілерді қояды: | |ті бояу, |
| | |тақырыппен танысып |+ білемін | |үлестірме|
| | |шығады. (3 мин). Тақырып|- түсінбедім | |қағаз |
| | |түсіндіреді. |Постер қорғау | | |
| | |1.«Батерфлай» әдісі (3 | | | |
| | |мин) | | | |
| | |Формуланы жаттап, есте |Дәптерге есепті | | |
| | |сақтауға тиімді жолмен |жазады. | | |
| | |жазу. | | | |
| | |2.«Есте сақтау есебі» (5| | | |
| | |мин) Тақтада мысал есеп |Әрбір топқа 4 есеп | | |
| | |көрсетіліп, өшіріп |беріледі, 4 есепке | | |
| | |тасталады. |сәйкес 1 формуланы |Екі | |
| | |Кейінгі тапсырмалар |табады. |жұлдыз, | |
| | |1.«Тірек белгілер» (5 |Жеке деңгейлік |бір | |
| | |мин) |тапсыр-малар |ұсыныс | |
| | | |орындайды, | | |
| | | |дәп-терлерін | | |
| | |2.«Білім биржасы» (5 |алмастырып тексереді. | | |
| | |мин) |Сұраққа жауап береді. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |3.«Тест жұмысы» (5 мин) | | | |
|Рефлексия|7мин |Үйге тапсырма беріледі: |Үй тапсырмасын |Өзін-өзі |Стикер, |
| | |§12 оқу, №230, 232 |күнделікке жазады. |бағалау |бағалау |
| | |Рефлексия: «Сабақта мен |Бүгінгі сабақ бойынша | |парағы |
| | |үшін не қиын болды? Неге|өз ойларын айтып, | | |
| | |қиын болды? |сабаққа кері байланыс | | |
| | |Қиындық-тарды ненің |береді | | |
| | |көмегімен | | | |
| | |еңсердім/еңсере аламын?»| | | |
|Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар |
|Не сәтті болды? | |
|Не сәтті болмады? | |
|Нені жақсартуға болады? | |
|Мен өз дағдаларымда нені дамыта алдым?| |
|Нені өзгертуге болады? | |
-----------------------
[pic]
|Пәні |Алгебра |
|Пән мұғалімі |Сапакова Улмекен |
|Тақырыбы: |Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу |
|Негізгі түйінді |«Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшенің түбірлерін |
|идея |білетін болады. |
|Оқу мақсаттары |Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды |
| |шешудің түрлері туралы мәлімет алады «квадрат үшмүше» ұғымымен |
| |танысып, квадрат үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет |
| |аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың |
| |ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі |
| |және есептер шығаруда қолданады. |
| |Жекелеген оқушылар: 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде |
| |квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, |
| |бөлшекті қысқартуда қолдануды үйренеді. |
| |Барлық оқушылар «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат |
|Тілдік мақсат |үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы. |
| |Берілген тірек сөздерді квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласын есептер шығаруда қолданады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар |Көпшілік оқушылар |Жекелеген оқушылар |
|«квадрат үшмүше» ұғымымен|квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені |
|танысып, квадрат |көбейткіштерге жіктеу |көбейткіштерге жіктеу |
|үшмүшенің түбірлері |формуласын біледі және |формуласын меңгеріп, бөлшекті|
|туралы мәлімет |есептер шығаруда қолданады. |қысқартуда қолдануды |
|аладыүшбұрышТікбұрышты | |үйренеді. |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады. | | |
|Кезеңдер |Уақыт |Мұғалім не істейді? |Оқушылар не істейді? |Бағалау |Ресурстар|
|Кіріспе |5 мин |1.Психологиялық ахуал |Оқушылар шаттық | |Интеракти|
| | |қалыптастыру үшін |шеңберіне жиналып, | |вті |
| | |мұғалім оқушылармен |«Қызықты сандар» | |тақта, |
| | |амандасады, сергіту |сергіту сәтін жасайды,| |үлестірме|
| | |сәтін жасайды. |3топқа бөлінеді. | |қағаз |
| | |2.Топтастыру |1-топ. Квадрат теңдеу | | |
| | |(«формулалар» бойынша 3 |2-топ. Виет теоремасы | | |
| | |топқа бөледі). |3-топ. Биквадрат | | |
| | | |теңдеу | | |
|Ой қозғау|3 мин |«Қара жәшік» әдісі – |1.Оқушылар сұрақтарға |Өзін-өзі |Интеракти|
| | |өтілетін тақырыпты |жауап береді. |бағалау |вті |
| | |жасыру | | |тақта, |
| | |1.Қандай теңдеу квадрат | | |слайдтар |
| | |теңдеу деп аталады? | | | |
| | |2. Бұл теңдеудің қанша | | | |
| | |мүшесі бар? |2.Сұраққа жауап беру | | |
| | |3.Теңдеу квадрат теңдеу |арқылы бүгінгі | | |
| | |деп аталу себебін |өтілетін тақырыпты | | |
| | |түсіндір? |өздері табады. | | |
| | |4. |3.Сабаққа мақсат | | |
| | |бөлшегін |қояды. | | |
| | |қысқартыңдар? Қандай | | | |
| | |кедергіге тап болдық? | | | |
| | |5.Бөлшекті қалай | | | |
| | |қысқарттық? | | | |
| | |«Идеялар кәрзеңкесі» |Өтілмеген жаңа тақырып| |Интеракти|
| | |әдісі |бойынша: квадрат | |вті |
| | |[pic] |үшмүшені | |тақта, |
| | | |көбейткіштерге қалай | |слайдтар |
| | | |жіктеліп қысқартылғаны| | |
| | | |жайында өз | | |
| | | |логикаларына сүйене | | |
| | | |отырып жауап береді. | | |
|Іс-әрекет|30мин |Жаңа сабақ. | |Өзін-өзі |Оқулық, |
| | |Квадрат үшмүше. Квадрат | |бағалау |стикер, |
| | |үшмүшені көбейткіштерге |Жаңа тақырыпты мұқият | |смайлик, |
| | |жіктеу. |оқып отырып,арнайы | |түрлі-түс|
| | |«Инсерт» әдісі бойынша |белгілерді қояды: | |ті бояу, |
| | |тақырыппен танысып |+ білемін | |үлестірме|
| | |шығады. (3 мин). Тақырып|- түсінбедім | |қағаз |
| | |түсіндіреді. |Постер қорғау | | |
| | |1.«Батерфлай» әдісі (3 | | | |
| | |мин) | | | |
| | |Формуланы жаттап, есте |Дәптерге есепті | | |
| | |сақтауға тиімді жолмен |жазады. | | |
| | |жазу. | | | |
| | |2.«Есте сақтау есебі» (5| | | |
| | |мин) Тақтада мысал есеп |Әрбір топқа 4 есеп | | |
| | |көрсетіліп, өшіріп |беріледі, 4 есепке | | |
| | |тасталады. |сәйкес 1 формуланы |Екі | |
| | |Кейінгі тапсырмалар |табады. |жұлдыз, | |
| | |1.«Тірек белгілер» (5 |Жеке деңгейлік |бір | |
| | |мин) |тапсыр-малар |ұсыныс | |
| | | |орындайды, | | |
| | | |дәп-терлерін | | |
| | |2.«Білім биржасы» (5 |алмастырып тексереді. | | |
| | |мин) |Сұраққа жауап береді. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |3.«Тест жұмысы» (5 мин) | | | |
|Рефлексия|7мин |Үйге тапсырма беріледі: |Үй тапсырмасын |Өзін-өзі |Стикер, |
| | |§12 оқу, №230, 232 |күнделікке жазады. |бағалау |бағалау |
| | |Рефлексия: «Сабақта мен |Бүгінгі сабақ бойынша | |парағы |
| | |үшін не қиын болды? Неге|өз ойларын айтып, | | |
| | |қиын болды? |сабаққа кері байланыс | | |
| | |Қиындық-тарды ненің |береді | | |
| | |көмегімен | | | |
| | |еңсердім/еңсере аламын?»| | | |
|Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар |
|Не сәтті болды? | |
|Не сәтті болмады? | |
|Нені жақсартуға болады? | |
|Мен өз дағдаларымда нені дамыта алдым?| |
|Нені өзгертуге болады? | |
-----------------------
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz