Квадрат үшмүше: түбірден көбейткішке - жіктеудің ұтымды формулалары

Сынып
8
Сынып: Пәні
8: Алгебра
Сынып: Пән мұғалімі
8: Сапакова Улмекен
Сынып: Тақырыбы:
8: Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Сынып: Негізгі түйінді идея
8: «Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшенің түбірлерін білетін болады.
Сынып: Оқу мақсаттары
8:

Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады .

Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі және есептер шығаруда қолданады.

Жекелеген оқушылар : 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, бөлшекті қысқартуда қолдануды үйренеді.

Сынып: Тілдік мақсат
8:

Барлық оқушылар «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады .

Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласы.

Берілген тірек сөздерді квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын есептер шығаруда қолданады.

Сынып: Табыс критерийлері
Сынып: Барлық оқушылар
8: Көпшілік оқушылар
Жекелеген оқушылар
Сынып: «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады .
8: квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі және есептер шығаруда қолданады.
квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, бөлшекті қысқартуда қолдануды үйренеді.
Кезеңдер
Уақыт
Мұғалім не істейді?
Оқушылар не істейді?
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдер: Кіріспе
Уақыт: 5 мин
Мұғалім не істейді?:

1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды.

2. Топтастыру («формулалар» бойынша 3 топқа бөледі) .

Оқушылар не істейді?:

Оқушылар шаттық шеңберіне жиналып, «Қызықты сандар» сергіту сәтін жасайды, 3топқа бөлінеді.

1-топ. Квадрат теңдеу

2-топ. Виет теоремасы

3-топ. Биквадрат теңдеу

Бағалау:
Ресурстар: Интерактивті тақта, үлестірме қағаз
Кезеңдер: Ой қозғау
Уақыт: 3 мин
Мұғалім не істейді?:

«Қара жәшік» әдісі - өтілетін тақырыпты жасыру

1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады? 2. Бұл теңдеудің қанша мүшесі бар? 3. Теңдеу квадрат теңдеу деп аталу себебін түсіндір? 4. бөлшегін

қысқартыңдар? Қандай кедергіге тап болдық? 5. Бөлшекті қалай қысқарттық?

Оқушылар не істейді?:

1. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

2. Сұраққа жауап беру арқылы бүгінгі өтілетін тақырыпты өздері табады. 3. Сабаққа мақсат қояды.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Ресурстар: Интерактивті тақта, слайдтар
Кезеңдер:

«Идеялар кәрзеңкесі» әдісі

Уақыт: Өтілмеген жаңа тақырып бойынша: квадрат үшмүшені көбейткіштерге қалай жіктеліп қысқартылғаны жайында өз логикаларына сүйене отырып жауап береді.
Мұғалім не істейді?:
Оқушылар не істейді?: Интерактивті тақта, слайдтар
Кезеңдер: Іс-әрекет
Уақыт: 30мин
Мұғалім не істейді?:

Жаңа сабақ.

Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу.

«Инсерт» әдісі бойынша тақырыппен танысып шығады. (3 мин) . Тақырып түсіндіреді.

1. «Батерфлай» әдісі (3 мин) Формуланы жаттап, есте сақтауға тиімді жолмен жазу.

2. «Есте сақтау есебі» (5 мин) Тақтада мысал есеп көрсетіліп, өшіріп тасталады.

Кейінгі тапсырмалар

1. «Тірек белгілер» (5 мин)

2. «Білім биржасы» (5 мин)

3. «Тест жұмысы» (5 мин)

Оқушылар не істейді?:

Жаңа тақырыпты мұқият оқып отырып, арнайы белгілерді қояды: + білемін - түсінбедім

Постер қорғау

Дәптерге есепті жазады.

Әрбір топқа 4 есеп беріледі, 4 есепке сәйкес 1 формуланы табады.

Жеке деңгейлік тапсыр-малар орындайды, дәп-терлерін алмастырып тексереді.

Сұраққа жауап береді.

Бағалау:

Өзін-өзі бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Ресурстар:

Оқулық,

стикер, смайлик, түрлі-түсті бояу, үлестірме қағаз

Кезеңдер: Рефлексия
Уақыт: 7мин
Мұғалім не істейді?:

Үйге тапсырма беріледі: §12 оқу, №230, 232

Рефлексия: «Сабақта мен үшін не қиын болды? Неге қиын болды? Қиындық-тарды ненің көмегімен еңсердім/еңсере аламын?»

Оқушылар не істейді?: Үй тапсырмасын күнделікке жазады. Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді
Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Ресурстар:

Стикер,

бағалау

парағы

Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Не сәтті болды?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Не сәтті болмады?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Нені жақсартуға болады?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Мен өз дағдаларымда нені дамыта алдым?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Нені өзгертуге болады?

Ұқсас жұмыстар
Квадрат үшмүше және оны көбейткішке жіктеу: 8-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Квадрат үшмүше және оны көбейткішке жіктеу: 8-сынып алгебра сабақ жоспары
8-сынып. Квадрат үшмүше тақырыбына есептер шығару - ашық сабақ
8-сынып: квадрат үшмүше және оны көбейткіштерге жіктеу
8-сынып алгебрасы: квадрат теңдеулердің түбір формулалары
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары және есептерді шешу
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - сабақтың ақпараттық картасы
8-сыныпқа арналған сайыс сабақ жоспары: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
8-сынып, Алгебра: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру: түбірден шығару және бөлімді иррационалдықтан босату
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz