Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

|Сынып |8 |
|Пәні |Алгебра |
|Пән мұғалімі |Сапакова Улмекен |
|Тақырыбы: |Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу |
|Негізгі түйінді |«Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшенің түбірлерін |
|идея |білетін болады. |
|Оқу мақсаттары |Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды |
| |шешудің түрлері туралы мәлімет алады «квадрат үшмүше» ұғымымен |
| |танысып, квадрат үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет |
| |аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың |
| |ішінде квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын біледі |
| |және есептер шығаруда қолданады. |
| |Жекелеген оқушылар: 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде |
| |квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын меңгеріп, |
| |бөлшекті қысқартуда қолдануды үйренеді. |
| |Барлық оқушылар «квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат |
|Тілдік мақсат |үшмүшенің түбірлері туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты |
| |үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласы. |
| |Берілген тірек сөздерді квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені |
| |көбейткіштерге жіктеу формуласын есептер шығаруда қолданады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар |Көпшілік оқушылар |Жекелеген оқушылар |
|«квадрат үшмүше» ұғымымен|квадрат үшмүшені |квадрат үшмүшені |
|танысып, квадрат |көбейткіштерге жіктеу |көбейткіштерге жіктеу |
|үшмүшенің түбірлері |формуласын біледі және |формуласын меңгеріп, бөлшекті|
|туралы мәлімет |есептер шығаруда қолданады. |қысқартуда қолдануды |
|аладыүшбұрышТікбұрышты | |үйренеді. |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет | | |
|алады. | | |

|Кезеңдер |Уақыт |Мұғалім не істейді? |Оқушылар не істейді? |Бағалау |Ресурстар|
|Кіріспе |5 мин |1.Психологиялық ахуал |Оқушылар шаттық | |Интеракти|
| | |қалыптастыру үшін |шеңберіне жиналып, | |вті |
| | |мұғалім оқушылармен |«Қызықты сандар» | |тақта, |
| | |амандасады, сергіту |сергіту сәтін жасайды,| |үлестірме|
| | |сәтін жасайды. |3топқа бөлінеді. | |қағаз |
| | |2.Топтастыру |1-топ. Квадрат теңдеу | | |
| | |(«формулалар» бойынша 3 |2-топ. Виет теоремасы | | |
| | |топқа бөледі). |3-топ. Биквадрат | | |
| | | |теңдеу | | |
|Ой қозғау|3 мин |«Қара жәшік» әдісі – |1.Оқушылар сұрақтарға |Өзін-өзі |Интеракти|
| | |өтілетін тақырыпты |жауап береді. |бағалау |вті |
| | |жасыру | | |тақта, |
| | |1.Қандай теңдеу квадрат | | |слайдтар |
| | |теңдеу деп аталады? | | | |
| | |2. Бұл теңдеудің қанша | | | |
| | |мүшесі бар? |2.Сұраққа жауап беру | | |
| | |3.Теңдеу квадрат теңдеу |арқылы бүгінгі | | |
| | |деп аталу себебін |өтілетін тақырыпты | | |
| | |түсіндір? |өздері табады. | | |
| | |4. |3.Сабаққа мақсат | | |
| | |бөлшегін |қояды. | | |
| | |қысқартыңдар? Қандай | | | |
| | |кедергіге тап болдық? | | | |
| | |5.Бөлшекті қалай | | | |
| | |қысқарттық? | | | |
| | |«Идеялар кәрзеңкесі» |Өтілмеген жаңа тақырып| |Интеракти|
| | |әдісі |бойынша: квадрат | |вті |
| | |[pic] |үшмүшені | |тақта, |
| | | |көбейткіштерге қалай | |слайдтар |
| | | |жіктеліп қысқартылғаны| | |
| | | |жайында өз | | |
| | | |логикаларына сүйене | | |
| | | |отырып жауап береді. | | |
|Іс-әрекет|30мин |Жаңа сабақ. | |Өзін-өзі |Оқулық, |
| | |Квадрат үшмүше. Квадрат | |бағалау |стикер, |
| | |үшмүшені көбейткіштерге |Жаңа тақырыпты мұқият | |смайлик, |
| | |жіктеу. |оқып отырып,арнайы | |түрлі-түс|
| | |«Инсерт» әдісі бойынша |белгілерді қояды: | |ті бояу, |
| | |тақырыппен танысып |+ білемін | |үлестірме|
| | |шығады. (3 мин). Тақырып|- түсінбедім | |қағаз |
| | |түсіндіреді. |Постер қорғау | | |
| | |1.«Батерфлай» әдісі (3 | | | |
| | |мин) | | | |
| | |Формуланы жаттап, есте |Дәптерге есепті | | |
| | |сақтауға тиімді жолмен |жазады. | | |
| | |жазу. | | | |
| | |2.«Есте сақтау есебі» (5| | | |
| | |мин) Тақтада мысал есеп |Әрбір топқа 4 есеп | | |
| | |көрсетіліп, өшіріп |беріледі, 4 есепке | | |
| | |тасталады. |сәйкес 1 формуланы |Екі | |
| | |Кейінгі тапсырмалар |табады. |жұлдыз, | |
| | |1.«Тірек белгілер» (5 |Жеке деңгейлік |бір | |
| | |мин) |тапсыр-малар |ұсыныс | |
| | | |орындайды, | | |
| | | |дәп-терлерін | | |
| | |2.«Білім биржасы» (5 |алмастырып тексереді. | | |
| | |мин) |Сұраққа жауап береді. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | |3.«Тест жұмысы» (5 мин) | | | |
|Рефлексия|7мин |Үйге тапсырма беріледі: |Үй тапсырмасын |Өзін-өзі |Стикер, |
| | |§12 оқу, №230, 232 |күнделікке жазады. |бағалау |бағалау |
| | |Рефлексия: «Сабақта мен |Бүгінгі сабақ бойынша | |парағы |
| | |үшін не қиын болды? Неге|өз ойларын айтып, | | |
| | |қиын болды? |сабаққа кері байланыс | | |
| | |Қиындық-тарды ненің |береді | | |
| | |көмегімен | | | |
| | |еңсердім/еңсере аламын?»| | | |

|Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар |
|Не сәтті болды? | |
|Не сәтті болмады? | |
|Нені жақсартуға болады? | |
|Мен өз дағдаларымда нені дамыта алдым?| |
|Нені өзгертуге болады? | |

-----------------------
[pic]

Ұқсас жұмыстар
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу
Квадрат үшмүше тақырыбына есептер шығару
Толымсыз квадрат теңдеу
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу.Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Квадрат үшмүше
«квадраттық үшмүше және оны көбейткіштерге жіктеу» - тақырыбына есептер шығару
Квадрат түбірлер
Пәндер