Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Квадраттық функцияның анықтамасы

|Сынып |8 |
|Пәні |Алгебра |
|Пән мұғалімі |Сапакова Улмекен |
|Тақырыбы: |Квадраттық функцияның анықтамасы. [pic] және [pic] функциялары |
|Негізгі түйінді |«Квадраттық функция» ұғымымен танысып, квадраттық функцияның |
|идея |графигін салуды білетін болады. |
|Оқу мақсаттары |Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды |
| |шешудің түрлері туралы мәлімет алады «квадраттық функция» ұғымы|
| |туралы мәлімет аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің |
| |түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің |
| |түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің |
| |түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің |
| |түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің |
| |түрлері туралы мәлімет алады. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың |
| |ішінде «квадраттық функция» ұғымымен, оның дербес түрлерімен |
| |танысады. |
| |Жекелеген оқушылар: 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде |
| |белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графигін |
| |салуды үйренеді. |
| |Барлық оқушылар «квадраттық функция» ұғымы туралы мәлімет |
|Тілдік мақсат |аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы |
| |мәлімет алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: квадраттық функция, квадраттық |
| |функцияның графигі. |
| |Берілген тірек сөздерді квадраттық функция, квадраттық |
| |функцияның графигін есептер шығаруда қолданады. |
|Табыс критерийлері |
|Барлық оқушылар |Көпшілік оқушылар |Жекелеген оқушылар |
|«квадраттық функция» |«квадраттық функция» |белгілі графиктердің көмегімен |
|ұғы-мы туралы мәлімет |ұғымымен, оның дербес |квадраттық функцияның графигін |
|аладыүшбұрышТікбұрышты|түрлерімен танысады. |салуды үйренеді. |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады Тікбұрышты | | |
|үшбұрыштарды шешудің | | |
|түрлері туралы мәлімет| | |
|алады. | | |

|Кезеңдер|Уақыт |Мұғалім не істейді? |Оқушылар не істейді? |Бағала|Ресурстар|
| | | | |у | |
|Кіріспе |3 мин |1.Оқушылар арасында |Оқушылар сергіту сәтін | |Үлестірме|
| | |жағым-ды ахуал орнату |жасайды. | |қағаз, |
| | |мақсатында «Дракон» |3 топқа бөлінеді: | |стикер |
| | |тренингін өткізу. |1-топ. Парабола | | |
| | |2.Топтастыру (функциялар |2-топ. Гипербола | | |
| | |арқылы) |3-топ. Кубтық парабола | | |
| |5 мин |«Серпілген сауал» әдісі |Әр топ допты бір-біріне |Үш |Интербелс|
| | |арқылы өткен сабаққа шолу.|лақтыра отырып |шапала|енді |
| | | |интербелсенді тақтада |қ |тақта |
| | |Сұрақтар: |берілген сұрақтарға | | |
| | |1.Квадрат үшмүше дегеніміз|кезек-кезек жауап | | |
| | |не? |береді. Жауап бере | | |
| | |2.Квадрат үшмүшенің құрамы|алмаған оқушы өз тобынан| | |
| | |туралы айтып беріңіз. |көмек сұрай алады. Жауап| | |
| | |3.Квадрат үшмүшенің түбірі|беріп болған соң допты | | |
| | |дегеніміз не? |келесі топқа лақтырады. | | |
| | |4.D>0, D=0, D<0 жағдайында|1.[pic] түріндегі | | |
| | |көбейткіштерге жіктеу |көпмүше квадрат үшмүше | | |
| | |формуласы? |деп аталады. | | |
| | |Үй тапсырмасын тексеру: |2.а-квадрат үшмүшенің | | |
| | |№242 |бірінші коэффициенті, | | |
| | |[pic][pic] |b-екінші коэффициенті, | | |
| | |[pic][pic] |с-бос мүше. | | |
| | | |3.Квадрат үшмүшені 0-ге | | |
| | | |айналдыратын х | | |
| | | |айнымалысының мәндерін | | |
| | | |к.ү. түбірі деп аталады.| | |
| | | |4.D>0,[pic]D=0,[pic]D<0 | | |
| | | |көбейткіштерге |Өзара | |
| | | |жіктелмейді. |бағала| |
| | | | |у | |
| | | |Үй тапсырмасы жұптасып | | |
| | | |тексеріледі. | | |
| | | |Әр топ допты бір-біріне | | |
| | | |лақтыра отырып | | |
| | | |интерактивті тақтадан | | |
| | | |кезек-кезек көрінетін, | | |
| | | |өтілген тақырыпқа | | |
| | | |байланысты сұрақтарға | | |
| | | |жауап береді. Жауап бере| | |
| | | |алмаған оқушы өз тобынан| | |
| | | |«Серпілген сауал» әдісі | | |
| | | |арқылы үй тапсырмасын | | |
| | | |сұрау. Әр топ допты | | |
| | | |бір-біріне лақтыра | | |
| | | |отырып интерактивті | | |
| | | |тақтадан кезек-кезек | | |
| | | |көрінетін, өтілген | | |
| | | |тақырыпқа байланысты | | |
| | | |сұрақтарға жауап береді.| | |
| | | |Жауап бере алмаған оқушы| | |
| | | |өз тобынан көмек сұрай | | |
| | | |алады. Сұрақтар | | |
| | | |«Серпілген сауал» әдісі | | |
| | | |арқылы үй тапсырмасын | | |
| | | |сұрау. Әр топ допты | | |
| | | |бір-біріне лақтыра | | |
| | | |отырып интерактивті | | |
| | | |тақтадан кезек-кезек | | |
| | | |көрінетін, өтілген | | |
| | | |тақырыпқа байланысты | | |
| | | |сұрақтарға жауап береді.| | |
| | | |Жауап бере алмаған оқушы| | |
| | | |өз тобынан көмек сұрай | | |
| | | |алады. Сұрақт «Серпілген| | |
| | | |сауал» әдісі арқылы үй | | |
| | | |тапсырмасын сұрау. Әр | | |
| | | |топ допты бір-біріне | | |
| | | |лақтыра отырып | | |
| | | |интерактивті тақтадан | | |
| | | |кезек-кезек көрінетін, | | |
| | | |өтілген тақырыпқа | | |
| | | |байланысты сұрақтарға | | |
| | | |жауап береді. Жауап бере| | |
| | | |алмаған оқушы өз тобынан| | |
| | | |көмек сұрай алады. | | |
| | | |Сұрақтар: | | |
|Ой |5 мин |Интербелсенді тақтада |Оқушылар графиктерді |Үш | |
|қозғау | |көрсетілген сурет бойынша |түсі бойынша |шапала| |
| | |функцияларды графигімен |сәйкестендіреді. |қ | |
| | |сәйкестендіру. | | | |
|Іс-әреке|30мин |Жаңа сабақ |А:[pic]-айнымалы) |Өзін-ө|Оқулық, |
|т | |Квадраттық функцияның |түріндегі функция |зі |стикер, |
| | |анықтамасы. [pic] және |квадраттық функция деп |бағала|смайлик, |
| | |[pic] функциялары. |аталады. [pic] |у | |
| | |Жаңа сабақ түсіндіріледі. |Оу осі бойымен | | |
| | | |[pic]бірлікке жоғары, | | |
| | | |[pic]бірлікке төмен | | |
| | | |жылжиды. | | |
| | | |[pic] Ох осі бойымен | | |
| | | |[pic]бірлікке оңға | | |
| | | |қарай, [pic]бірлікке | | |
| | | |солға қарай жылжиды. | | |
| | |Кейінгі тапсырмалар |1-топ: №245, 247, 248 |Екі |Оқулық, |
| | |1) «Кір жаятын жіп» әдісі |2-топ: №245, 247, 248 |жұлдыз|координат|
| | |арқылы оқулықпен жұмыс |3-топ: №245, 247, 248 |, бір |алық жүйе|
| | |жүргізу. |3) Сәйкестендіру тесті |ұсыныс| |
| | |№245 (ауызша) |№248 | | |
| | |[pic] |[pic] | | |
| | |[pic] | | | |
| | |2) «Қар көшкіні» әдісі | | | |
| | |№247 | | | |
| | |[pic]Оу осі бойымен 10 | | | |
| | |бірлікке жоғары жылжиды. | | | |
| | |[pic]Оу осі бойымен 5 | | | |
| | |бірлікке төмен жылжиды. | | | |
| | |[pic]Ох осі бойымен 7 | | | |
| | |бірлікке солға жылжиды. | | | |
| | |[pic]Ох осі бойымен 8 | | | |
| | |бірлікке оңға жылжиды. | | | |
| |3 мин |2)Оқушыға арналған жұмыс |2 оқушы тақтада |Өзара |Оқулық |
| | |(тақтамен жұмыс) |орындайды. |бағала| |
| | |№246 (1) |№246 (2) |у | |
| | |[pic] |[pic] | | |
| | |[pic] | | | |
| | |4) Өзін-өзі бағалау |Бүгінгі сабақтан алған | |Интербелс|
| | |Интербелсенді тақтада |білімдері бойынша | |енді |
| | |график беріледі, сәйкес |тапсырма орындайды. | |тақта |
| | |функцияны анықтау қажет. | | | |
|Рефлекси|7мин |Үйге тапсырма беріледі: |Үй тапсырмасын |Өзін-ө|Стикер, |
|я | |§13 оқу, №249 |күнделікке жазады. |зі |бағалау |
| | |Рефлексия: «Не қиын болды?|Бүгінгі сабақ бойынша өз|бағала|парағы |
| | |Неге қиын болды? Қалай |ойларын айтып, сабаққа |у | |
| | |үйренемін?» |кері байланыс береді. | | |

Ұқсас жұмыстар
Функцияның мәндерінің жиыны
Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет
Квадраттық функцияны салу
Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу
Квадраттық функцияның анықтамасы және у=ах2+n, у=а(х-m)2 функциялары. 9 сынып
Функция графигі парабола
Функциялар және графиктер
Квадраттық функция. Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңсіздік
Квадрат функцияның графигі
Пәндер