Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ы.Алтынсарин.Дүниеде жамандық неден

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Қанзадаева Ақмарал Серікқазықызы
Пәні: Әдебиеттік оқу
|Сілтеме |Жоспар |
|Сабақтың тақырыбы: |Ы.Алтынсарин.Дүниеде жамандық неден? |
|Сабақ мақсаты: |Оқушылардың Ыбырай Алтынсарин туралы білімдерін толықтыра |
| |түсу және шығармаларымен таныстыру, жамандық пен жақсылықты|
| |ажырата отырып ой-өрістерінің кеңеюіне бағыттау.Оқушылардың|
| |сөздік қорын молайту және өз ойларын толық жеткізе білуге |
| |үйрету. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылардың танымдық қабілеттерін, тілдік қорларын, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамыту |
|Негізгі идеялар |Жаңа сабақты игерту, топтық жұмыстарды орындау,жұптық |
| |жұмыстар орындау |
|Тапсырмалар |«Ой ашу» стратегиясы, сұрақ - жауап, топтық жұмыс, |
| |логикалық тапсырма, көрнекілікпен жұмыс, тест жұмысы. |
|І. Ұйымдастыру бөлімі «Қызығушылықты ояту» |
|- Оқушыларды геометриялық түстерді топтау арқылы топқа бөлу және топбасшы сайлау;|
|- Сөзжұмбақтардың көмегімен топқа ат қою. |
|І топ: 2 әріптен қалдыра отырып оқы (ерболестйдіберікатташикібелесілік |
|-бейбітшілік) |
|ІІ топ: Ұяң дауыссыз дыбыстарды сызып тастап шыққан сөзді оқы |
|(бжгадқвсзыблғыжқ-Жақсылық) |
|ІІІ. Топ: Қатаң дауыссыз дыбыстарды сызып тастап шыққан сөзді оқы |
|(мқесйтікртікмхдқі |
|-мейірімді) |
|ІҮ топ: жіңішке дауысты дыбысты сызып тастап шыққан сөзді оқы ( ідеоөсетиыәқ- |
|достық) |
|- Сабақтың мақсатымен таныстыру.- Балалар, біз қазір топпен өз зымырандарымызға |
|отырамыз.Ондағы біздің мақсатымыз әлемді шарлап, зерттеп-бақылап жақсы қасиеттер |
|жетіспеген жерлерге жақсылық сәулесін шашамыз ал, қажет болған жағдайда өзімізге |
|керекті нәрсеге кезіксек өзімізбен бірге аламыз. Келісесіңдер ме? |
|- Егер келіссеңдер зымырандарға отырайық. Белдікті тақтық. |
|3, 2, 1, - Зымырандар ұшырылсын. |
| |
|ІІ. Үй жұмысын тексеру. |
|І топ. Қаныштың кішіпейіл бала екенін дәлелде. (Ұстаздарын құрметтеуі) |
|ІІ топ. Қ.Сәтпаев туралы мәліметпен жолдасыңмен бөліс |
|ІІІ топ. Қаныш суретінде нені салды? (Ақбеттің биік құзы, Жасыбай көлі, Баянауыл)|
|ІҮ топ. Қаныш қай өндіріс орнына соқты және ол неше жаста болды? (Екібастұз кен |
|орны, 13 жас) |
| |
|ІІІ. Жаңа тақырып өтуге даярлық |
|№2 Тірек сөздермен мәтін құра: ағаш арасымен жүру, көңілсіз болу, дыбыс есту, |
|көмекке келу, қуанышқа бөлену (І-ІІ-ІІІ топ) |
|ІҮ топ Қосымша шығармашылық жұмысын қабылдау Суреттерін көру және қайда өмір |
|сүретіндерін әңгімелету: қарға, жылан, бұғы, кептер. |
|Бұл қандай жануарлар? |
|ІІІ. Жаңа тақырып: |
|1. Оқушыларды мәтіннің авторымен, шығармаларымен таныстыру. Топтастыру.(педагог, |
|ақын, жазушы) |
|2. Мәтінді мәнерлеп оқып беру |
|3. Сөздік жұмыс |
| |
|ІҮ. Әр топқа тізбектей оқыту |
|Ү. - Қарға, жылан, бұғы, кептердің ой-әрекетін топтастыру және мінездеме беру. |
|- Сахналау |
|- Автормен бірге автор болу |
| |
|ҮІ ACTIVote тестілеу жүйесі арқылы тест |
|шешу: |
|1. Жақсылық пен жамандық неден болады? |
|а/ шөптен |
|б/тәннен |
|в/ауада |
|2. Ақжүрек сөзінің мағынасы қандай? |
|а/батыр  |
|б/өтірікші |
|в/адал, ақ ниетті |
|3. Тал қасында нелер кездесті? |
|а/жылан, сиыр |
|б/бұғы, жылан, кептер, қарға |
|в/қаз, бұғы |
|4. Жан-жануар қайда кездесті? |
|а/ орманда  |
|б/өзен қасында  |
|в/тауда |
|5. Екеуі бірігіп өмір сүретін құсты ата: |
|а/ көк кептер |
|бторғай |
|в/ қарға |
| |
|ҮІІ. Рефлекция - Кімге бүгінгі сабақ ұнаса қолдарындағы фигураларды сызбаның |
|ішіне жапсырыңдар. Қазақстанның картасы шығады |
|- Біз ғарыштан нені көріп тұрмыз? /Қазақстан Республикасын/ -Оның түсі туралы, |
|Қазақстандағы бақытты өмір, бейбітшілік, достық, мейірімділік, жақсылық туралы |
|айта келе, мемлекетіміздегі үлкен мереке Тәуелсіздіктің 20 жылдығы туралы атап |
|өтіледі. |
|- Ғарыштан кері өз Отанымызға ораламыз.Орындарыңа отырып, белдіктеріңді тағыңдар.|
|Бүгінгі зерттеу жұмысы арқылы |
|• Не білдім? |
|• Не үйрендім? |
|ҮІІІ. Бағалау, үй жұмысы. |
|ІІІ-ІҮ топ мақал –мәтел І-ІІ топ автормен автор болып шығарманы жалғастыру. |

Ұқсас жұмыстар
Тыныштық сәті. Соңғы тыныштық сәті
Алтынсарин шығармаларындағы адамгершілік тағылымы
Жарасқан әбдірашев «дүниеде жамандық неден?»
Ана тілі "орындалған арман" 4-сынып
Таза бұлақ
Қай ертегіде
Мұғалімнің іс тәжірбиесінен
Айшықты сөздер. Топтың аты
Тренинг барысы
Өнер, білім бар жұрттар
Пәндер