Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Атом құрылысы.Элементар электр заряды
№4.М.Әуезов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Панорамалық сабақ
Атом құрылысы. Элементар
электр заряды.
8- сынып
Пән мұғалімі: Г.Каримова
2015-2016 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Атом құрылысы.Элементар электр заряды
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды атом құрылысымен ашылу тарихымен,
өлшемдерімен элементарэлектр зарядына
байланысты негізгі ұғымдармен таныстыру,
алдыңғы сабақта алған білімдерін орнықтыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға
шығармашылыққа,ізденіштілікке, өзара көмекке
тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушының танымдық қызметін қалыптастыру,
алған білімін талдап, жинақтауға жетелеу,
қарапайым білік пне дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Арамлас сабақ .
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту,өз
Бетімен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Пресс – конференциятақырыбы,
ғалымдардың аттары
жазылған бетшелер.
2.Физикалық
тәжірибелер,көрсетуге арналған құралдар
3. Электроскоп, шыны,
пластмасса, таяқшалар.
4. Деңгейлікесептер салынған
конверттер, үш түсті акциялар.
5. Сурет тестісі,
сәйкестендіру тестісі жазылған бетшелер.
6. Семантикалық карта
7. Жауап парақтары.
8. Мәнжазбалар,суреттер.
9. Тірек сызбалар.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын тексеру а) Мини пресс конференция
ә) Суретті тест
б) Сәйкестендіру
тестісі
III. Жаңа сабақты түсіндіру а) Тарихи мағұлмат
ә) Тірек- сызба
арқылы теориялық
материялды
беру
IV. Бекіту а) Семантикалық
картаны толықтыру
ә) «Білім
биржасы» - деңгейлік тапсырмалар
б) «Мені
түсін» оқулықпен жұмыс
V. Қайталау а) «Сен маған, мен
саған» оқыта үйрету ойыны
Арқылы
ауызша қайталау
VI.Қорытындылау. Бағалау. Рейтингілік бағалау парағын қолдану
Мини пресс –конференция
• Тақырыбы: Денелердің электірленуі
(үй тапсырмасы)
І. Мәнжазбаларды қорғау.
1. Электор құбылыстарын зерттеудің бастамасы.- Зерттеуші ғылым
2. Денелердің электірлену құбылыстарының дәлелі- Эксперментптор ғылым
3. Денелердің электірленуі қандай жағдайда зиянды- Даттаушы ғалым
4. Денелердің электірленуі қандай жағдайда пайдалы- Жақтаушы ғалым
ІІ. Оқушылардың сұрақтарына жауап беру.
ІІІ. Қорытындылау.
Физикалық тәжірибелер
Суретті тесттің жауаптары
№67-2. №3; №2;
№67-3. Оң электрмен
№67-4. Оң зарядпен
№67-5. Алшақтайды
№66-12. 1) Оңға;
№66-13. 1) Оң;
№66-14. 2) б;
№66-9. 1) Бірдей;
№66-8. 2) Солға;
№66-13. 2) Теріс;
[pic]
[pic]
Электроскоп
Болат шеге
Пластмасса сызғыш
Жібектің қиығы
Ауа
Мыс сым
Ағаш сызғыш
Алюминий қасық
Топырақ
Адам денесі
Фарфор кесе
Резеңке өшіргіш
Сәйкестендіру тестісінің жауабы
Электроскоп
Болат шеге
Пластмасса сызғыш
Жібектің қиығы
Ауа
Мыс сым
Ағаш сызғыш
Алюминий қасық
Топырақ
Адам денесі
Фарфор кесе
Резеңке өшіргіш
Тірек сызба
(жаңа сабақ)
1911ж.Э. Резерфорд- планетарлық модель
Е=1,6 • 10-19 Кл; m = 901• 10-31 кг; da=10-10 м; dя=10-14м;
ядро
атом
Р.Милликен. Электрон зпряды
Семантикалық карта
| | + | - | 0 | + = - |
|Заряд | | | | |
|таңбасы | | | | |
| | | | | |
|Бөлшектер | | | | |
|Протон | | | | |
|Электрон | | | | |
|Нейтрон | | | | |
|Теріс ион | | | | |
|Оң ион | | | | |
|Атом | | | | |
Семантикалық карта
| | + | - | 0 | + = - |
|Заряд | | | | |
|таңбасы | | | | |
| | | | | |
|Бөлшектер | | | | |
|Протон | + | | | |
|Электрон | | + | | |
|Нейтрон | | | + | |
|Теріс ион | | + | | |
|Оң ион | + | | | |
|Атом | | | | +|
Білім биржасы
(деңгейлік тапсырмалар)
№ 1.69-5.
• Егер, атом өзінің барлық электрондарынан айырылып қалса, оның массасы
айтарлықтай өзгерер ме еді? Ал,өлшемдері қалай өзгерер еді?
№3.69-7
• Суреттегілитий,гелий атомдарының модельдерін салыстырыңдар. Осы
химиялық элементтердің атомдарының бір- бірімен қандай айырмашылығы
мен ұқсастығы бар?
№7.
• Литий атомы бір электронын жоғалтты дейік.Литийдің пайда болған ионын
кескінде. Оның заряды қандай?
№ 8.69-13.
• Оттегі атомының құрамына 8 электрон, ал оның ядросының құрамына 8
нейтрон
кіретіні белгілі.
№ 4. 69-6.
• Атомның құрамынакіретін бөлшектердің зарядтарын және массаларын өзара
салыстырыңдар.
№ 9. 69-8.
• Көміртегі атомының ядросында 12 бөлшек және ядроны айналып жүретін 6
электрон бар. Осы көміртегі атомының моделін кескіндеңдер.
№ 6. 69-10.
• Электронда қандай таңбалы заряд бар? Пратонда неше? Бір электронын
жоғалтқан атомда неше?
№ 5. 69-9.
• Суретте бор атомының моделі кескінделген. Осыны пайвдаланып, осы
заттаң, атомының құрылысы мен құрамының қандай екендігін айтып бер.
№ 5.69-9
• Модель оқулықтың 53 суретінде көрсетілген литийдің атомы бір
электронын жоғалтты дейік. Литийдің осыдан пайда болған ионының
модельн кескіндеңдер. Оның заряды қандай?
Тапсырма 52-2
• І.Электронның
• ІІ.Ядроның
• ІІІ.Бейтарап атомның
• ІҮ.Пратонның
• Ү. Нейтронның
Электор заряды бола ма?
1. Болады
2. Болмайды
Тапсырма 52-3
А,Б,В сөзтіркестерінен сөйлем құрастырыңдар
• А 1. Денелер құралады...
2.Молекулалар құралады...
3.Атомдар құралады...
4.Ядро құралады...
• Б 1. Үздіксіз және жан- жаққа қозғалатын...
2.Бір немесе бірнеше химиялық элементтердің..
3. Күн жүйесіне ұқсас жүйе құрайтын..
4. Заряды мен массасы санына тәуелді болатын..
• В 1. Протондар мен электрондардан..
2.Ядро және электрондардан...
3. Атомдардан...
4. Молекулалардан...
Тапсырма 52-4
• І.Электронның
• ІІ.Пратонның
• ІІІ. Ядроның
• ІҮ.Бір электронын жоғалтқан атомның
• Ү. Нейтронның
Зарядтарының таңбалары қандай?
3. Оң
4. Теріс
«Мені түсін» оқыта үйрету ойыны».
§ 30 Атом құрылысы
Элемантар электр заярды
Электрон е= 1.6*10 -19кл ; m=9,1*10-31кг;
Э.Резерфорд; da= 10-10м;
dя=10-14м ; протон; нейтрон; атом; оң ион; теріс ион; ядролық немесе
планетарлық модель ; А.Ф.Иоффе; Р.Милликен;
Қайталау, рейтинглік бағалау
«Сен- маған, мен-саған » оқыта үйрету ойыны арқылы ауызша қайталау.
Бағалау парағы
| Тапсыр|Мини |Суретті |Сәйкестен|Семаникалық |Білім |Мені |Сен-маға|
|малар |пресс-ко|тест |діру |карта |биржасы |түсін |н, |
| |нферен | | | | |оқыта |мен-саға|
| |ция | | | | |үйрету |н ойыны |
|Аты-жөні | | | | | |ойыны | |
|Балл |5 |4 |3 |3 |5 |4 |5 |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
«5»-24-29
«4»-17-23
«3»-12-17
-----------------------
Денелер
ө
т
к
і
з
г
і
ш
т
е
р
о
қ
ш
а
у
л
а
ғ
ы
ш
т
а
р
Денелер
ө
т
к
і
з
г
і
ш
т
е
р
қ
ш
а
у
л
а
ғ
ы
ш
т
а
р
Протон
Нейтрон
оң ион
Теріс ион
N протон = N нейтрон
Панорамалық сабақ
Атом құрылысы. Элементар
электр заряды.
8- сынып
Пән мұғалімі: Г.Каримова
2015-2016 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Атом құрылысы.Элементар электр заряды
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды атом құрылысымен ашылу тарихымен,
өлшемдерімен элементарэлектр зарядына
байланысты негізгі ұғымдармен таныстыру,
алдыңғы сабақта алған білімдерін орнықтыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға
шығармашылыққа,ізденіштілікке, өзара көмекке
тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушының танымдық қызметін қалыптастыру,
алған білімін талдап, жинақтауға жетелеу,
қарапайым білік пне дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Арамлас сабақ .
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту,өз
Бетімен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Пресс – конференциятақырыбы,
ғалымдардың аттары
жазылған бетшелер.
2.Физикалық
тәжірибелер,көрсетуге арналған құралдар
3. Электроскоп, шыны,
пластмасса, таяқшалар.
4. Деңгейлікесептер салынған
конверттер, үш түсті акциялар.
5. Сурет тестісі,
сәйкестендіру тестісі жазылған бетшелер.
6. Семантикалық карта
7. Жауап парақтары.
8. Мәнжазбалар,суреттер.
9. Тірек сызбалар.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын тексеру а) Мини пресс конференция
ә) Суретті тест
б) Сәйкестендіру
тестісі
III. Жаңа сабақты түсіндіру а) Тарихи мағұлмат
ә) Тірек- сызба
арқылы теориялық
материялды
беру
IV. Бекіту а) Семантикалық
картаны толықтыру
ә) «Білім
биржасы» - деңгейлік тапсырмалар
б) «Мені
түсін» оқулықпен жұмыс
V. Қайталау а) «Сен маған, мен
саған» оқыта үйрету ойыны
Арқылы
ауызша қайталау
VI.Қорытындылау. Бағалау. Рейтингілік бағалау парағын қолдану
Мини пресс –конференция
• Тақырыбы: Денелердің электірленуі
(үй тапсырмасы)
І. Мәнжазбаларды қорғау.
1. Электор құбылыстарын зерттеудің бастамасы.- Зерттеуші ғылым
2. Денелердің электірлену құбылыстарының дәлелі- Эксперментптор ғылым
3. Денелердің электірленуі қандай жағдайда зиянды- Даттаушы ғалым
4. Денелердің электірленуі қандай жағдайда пайдалы- Жақтаушы ғалым
ІІ. Оқушылардың сұрақтарына жауап беру.
ІІІ. Қорытындылау.
Физикалық тәжірибелер
Суретті тесттің жауаптары
№67-2. №3; №2;
№67-3. Оң электрмен
№67-4. Оң зарядпен
№67-5. Алшақтайды
№66-12. 1) Оңға;
№66-13. 1) Оң;
№66-14. 2) б;
№66-9. 1) Бірдей;
№66-8. 2) Солға;
№66-13. 2) Теріс;
[pic]
[pic]
Электроскоп
Болат шеге
Пластмасса сызғыш
Жібектің қиығы
Ауа
Мыс сым
Ағаш сызғыш
Алюминий қасық
Топырақ
Адам денесі
Фарфор кесе
Резеңке өшіргіш
Сәйкестендіру тестісінің жауабы
Электроскоп
Болат шеге
Пластмасса сызғыш
Жібектің қиығы
Ауа
Мыс сым
Ағаш сызғыш
Алюминий қасық
Топырақ
Адам денесі
Фарфор кесе
Резеңке өшіргіш
Тірек сызба
(жаңа сабақ)
1911ж.Э. Резерфорд- планетарлық модель
Е=1,6 • 10-19 Кл; m = 901• 10-31 кг; da=10-10 м; dя=10-14м;
ядро
атом
Р.Милликен. Электрон зпряды
Семантикалық карта
| | + | - | 0 | + = - |
|Заряд | | | | |
|таңбасы | | | | |
| | | | | |
|Бөлшектер | | | | |
|Протон | | | | |
|Электрон | | | | |
|Нейтрон | | | | |
|Теріс ион | | | | |
|Оң ион | | | | |
|Атом | | | | |
Семантикалық карта
| | + | - | 0 | + = - |
|Заряд | | | | |
|таңбасы | | | | |
| | | | | |
|Бөлшектер | | | | |
|Протон | + | | | |
|Электрон | | + | | |
|Нейтрон | | | + | |
|Теріс ион | | + | | |
|Оң ион | + | | | |
|Атом | | | | +|
Білім биржасы
(деңгейлік тапсырмалар)
№ 1.69-5.
• Егер, атом өзінің барлық электрондарынан айырылып қалса, оның массасы
айтарлықтай өзгерер ме еді? Ал,өлшемдері қалай өзгерер еді?
№3.69-7
• Суреттегілитий,гелий атомдарының модельдерін салыстырыңдар. Осы
химиялық элементтердің атомдарының бір- бірімен қандай айырмашылығы
мен ұқсастығы бар?
№7.
• Литий атомы бір электронын жоғалтты дейік.Литийдің пайда болған ионын
кескінде. Оның заряды қандай?
№ 8.69-13.
• Оттегі атомының құрамына 8 электрон, ал оның ядросының құрамына 8
нейтрон
кіретіні белгілі.
№ 4. 69-6.
• Атомның құрамынакіретін бөлшектердің зарядтарын және массаларын өзара
салыстырыңдар.
№ 9. 69-8.
• Көміртегі атомының ядросында 12 бөлшек және ядроны айналып жүретін 6
электрон бар. Осы көміртегі атомының моделін кескіндеңдер.
№ 6. 69-10.
• Электронда қандай таңбалы заряд бар? Пратонда неше? Бір электронын
жоғалтқан атомда неше?
№ 5. 69-9.
• Суретте бор атомының моделі кескінделген. Осыны пайвдаланып, осы
заттаң, атомының құрылысы мен құрамының қандай екендігін айтып бер.
№ 5.69-9
• Модель оқулықтың 53 суретінде көрсетілген литийдің атомы бір
электронын жоғалтты дейік. Литийдің осыдан пайда болған ионының
модельн кескіндеңдер. Оның заряды қандай?
Тапсырма 52-2
• І.Электронның
• ІІ.Ядроның
• ІІІ.Бейтарап атомның
• ІҮ.Пратонның
• Ү. Нейтронның
Электор заряды бола ма?
1. Болады
2. Болмайды
Тапсырма 52-3
А,Б,В сөзтіркестерінен сөйлем құрастырыңдар
• А 1. Денелер құралады...
2.Молекулалар құралады...
3.Атомдар құралады...
4.Ядро құралады...
• Б 1. Үздіксіз және жан- жаққа қозғалатын...
2.Бір немесе бірнеше химиялық элементтердің..
3. Күн жүйесіне ұқсас жүйе құрайтын..
4. Заряды мен массасы санына тәуелді болатын..
• В 1. Протондар мен электрондардан..
2.Ядро және электрондардан...
3. Атомдардан...
4. Молекулалардан...
Тапсырма 52-4
• І.Электронның
• ІІ.Пратонның
• ІІІ. Ядроның
• ІҮ.Бір электронын жоғалтқан атомның
• Ү. Нейтронның
Зарядтарының таңбалары қандай?
3. Оң
4. Теріс
«Мені түсін» оқыта үйрету ойыны».
§ 30 Атом құрылысы
Элемантар электр заярды
Электрон е= 1.6*10 -19кл ; m=9,1*10-31кг;
Э.Резерфорд; da= 10-10м;
dя=10-14м ; протон; нейтрон; атом; оң ион; теріс ион; ядролық немесе
планетарлық модель ; А.Ф.Иоффе; Р.Милликен;
Қайталау, рейтинглік бағалау
«Сен- маған, мен-саған » оқыта үйрету ойыны арқылы ауызша қайталау.
Бағалау парағы
| Тапсыр|Мини |Суретті |Сәйкестен|Семаникалық |Білім |Мені |Сен-маға|
|малар |пресс-ко|тест |діру |карта |биржасы |түсін |н, |
| |нферен | | | | |оқыта |мен-саға|
| |ция | | | | |үйрету |н ойыны |
|Аты-жөні | | | | | |ойыны | |
|Балл |5 |4 |3 |3 |5 |4 |5 |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
«5»-24-29
«4»-17-23
«3»-12-17
-----------------------
Денелер
ө
т
к
і
з
г
і
ш
т
е
р
о
қ
ш
а
у
л
а
ғ
ы
ш
т
а
р
Денелер
ө
т
к
і
з
г
і
ш
т
е
р
қ
ш
а
у
л
а
ғ
ы
ш
т
а
р
Протон
Нейтрон
оң ион
Теріс ион
N протон = N нейтрон
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz